přijel sem z egypta(motorka zatim stala tyden v garaži) a řekl sem si že si vyjedu.. jel sem si a asi po 500m, když sem zařadil 3 tak v 5tis otaček jakoby přestala jet.. otačky klesaly aji když sem přidaval plyn musel sem podřadit a zas kolem 5tis začla klesat tak sem musel až na 1 a jet na jedna a při řazeni na 2 zas se zasekla na 5tis a klesaly zas otacky.. a pořad dokola..zajel sem na polnacku a kontroloval co se děje..nic sem nenasel a chtěl sem jet a jelo to chvilu uplne v pohodě a potom zas uplně to samy na 4kvaltu zacly klesat otacky a zas to samy... dojel sem dom na jednicku pomalinku protoze pri hozeni dvojky to zas zaclo ztracet otacky... doma sem to prohlidl a jenom byl moc volnej retez tak sem ho dotahl ale nepomohlo to co by to mohlo byt nevite?? diky moc..sem vam vděčnej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) blata - problem!!
Tom_Riddle>Jaký socanský doby??? Socanská doba je teď, se prober. Kdo má neska prachy platit předraženej servis, kde ti motorku(obzvláště v autorizovaných servisech) akorát dojebaj. Najít solidní poctivej servis neni jednoduchý. Proto pak ty motorky vypadaj. Je jasný, že když se dělaj nějaký opravy uvnitř motoru či se leze do elektroniky, tk se to do servisu obvykle dává, ale nechápu lidi, co si nechávaj v servise měnit olej, vzduch. filtr, svíčky, destičky nebo žárovku. Vrchol sou stehna, co jezdí do servisu na napnutí řetězu, ty nemaj na motorce co dělat...
já třeba s autem jezdím na výměnu oleje do servisu, sice bych to zvládnul ale proč se v tom hrabat když nemusím navíc mi tam vše udělaj a zkontrolujou
Soudce-v-kápi>Opět si dovolím nesouhlasit. Říká se, že chceš-li opici, musíš mít na banány. Chceš-li motorku, musíš mít na její provoz, do čehož samozřejmě počítám i servis. Jestliže je motorka v záruce, nebudu si měnit olej nebo kontrolovat vůle ventilů sám, protože příjdu o záruku, neb si minimálně razítko o pravidlené prohlídce do servisky sám nedám, nemluvě o tom, že neodborným zásahem do motorky o záruku spolehlivě přijdeš. Určitě jsi dobrý mechanik, ale třeba já bych se do výměny svíček na mojí motorce nepouštěl, protože to představuje poměrně rozsáhlý mechanický zásah a nehodlám zkoumat, jak např. sundat kapotáž, když zvenku není ani jeden šroub. To co tu zaznělo shora, že se před jízdou mají provést určité servisní úkony asi pro Hondy neplatí, protože já jsem v návodu k použití žádné takové instrukce nenašel. A dost by mě zajímalo, jak jsi přišel na to, že lidi, kteří si nechávají napnout řetěz v servisu nemají na motorce co dělat? Proč by neměli, to nechápu. Prostě si tu službu zaplatí a nevím, proč bych se nad tím měl pohoršovat. Navíc já jsem se svým servisem maximálně spokojen, stačí prostě nakupovat u těch správných lidí
Tk ty máš funglovku, ty na garančky musíš, to je jasný. Ale fungla si tu koupí hrstka lidí, 95% motorkářů kupujou ojetiny. Jak si psal o ventilech, tam je servis jasnej, i když některý pokročilí to dělaj doma, záleží na typu motorky. Že nemáš na kapotáži žádný šroubky je past na tebe, aby z tebe servis dojil prašule Ale když někdo neumí napnout řetěz na svý motorce, je to hodně smutný. Nedávno sem viděl na pumpě borce na fárošovi a řetěz měl jak kšandu, div to nešoupal po zemi. Řikám mu, napni si řetěz! A on. jooo jo? A jak se to dělá? Promiň, ale tohle u mě nejsou motorkáři, ale jen střevo na motorce...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) blata - problem!!
posmiros>já třeba s autem jezdím na výměnu oleje do servisu, sice bych to zvládnul ale proč se v tom hrabat když nemusím navíc mi tam vše udělaj a zkontrolujou
Taky jezdim do servisu s autem, třeba na přezutí, sbíhavost, diagnostiku, klempířinu, těsnění pod hlavou atd.
Ale na výměnu oleje?? Vytočit výpusťák a filtr a nalejt novej olej, kvůli tomuhle jezdit do servisu? To mě napadaj 2 věci. Seš lenoch a máš dost peněz
1 reakcí na tento příspěvek blata - problem!!
Soudce-v-kápi>Opět si dovolím nesouhlasit. Říká se, že chceš-li opici, musíš mít na banány. Chceš-li motorku, musíš mít na její provoz, do čehož samozřejmě počítám i servis. Jestliže je motorka v záruce, nebudu si měnit olej nebo kontrolovat vůle ventilů sám, protože příjdu o záruku, neb si minimálně razítko o pravidlené prohlídce do servisky sám nedám, nemluvě o tom, že neodborným zásahem do motorky o záruku spolehlivě přijdeš. Určitě jsi dobrý mechanik, ale třeba já bych se do výměny svíček na mojí motorce nepouštěl, protože to představuje poměrně rozsáhlý mechanický zásah a nehodlám zkoumat, jak např. sundat kapotáž, když zvenku není ani jeden šroub. To co tu zaznělo shora, že se před jízdou mají provést určité servisní úkony asi pro Hondy neplatí, protože já jsem v návodu k použití žádné takové instrukce nenašel. A dost by mě zajímalo, jak jsi přišel na to, že lidi, kteří si nechávají napnout řetěz v servisu nemají na motorce co dělat? Proč by neměli, to nechápu. Prostě si tu službu zaplatí a nevím, proč bych se nad tím měl pohoršovat. Navíc já jsem se svým servisem maximálně spokojen, stačí prostě nakupovat u těch správných lidí
Bez polemiky o opici a banánech(souhlas že maš pravdu) ale rozhodně si nemyslím že by honda odstoupila od toho že nechává část odpovědnosti na provozovateli.. Můj manuál na VFR 800 je prošpikovaný slovy co majitel musí, včetně obrázků a rad jak co demontovat...
[img]
1 reakcí na tento příspěvek blata - problem!!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) blata - problem!!
Soudce-v-kápi>Mega-CZ> Sorry, ale to co tu prezentuješ je kontrola stroje před jízdou, příp. dolití oleje, nikoli servisní a mechanické zásahy do motorky, včetně výměny motorového oleje či filtru. My o koze, ty o voze.
Nerozumím? výměna oleje a filtru podle tebe není servisní úkon?Soudce-v-kápi>Mega-CZ> Sorry, ale to co tu prezentuješ je kontrola stroje před jízdou, příp. dolití oleje, nikoli servisní a mechanické zásahy do motorky, včetně výměny motorového oleje či filtru. My o koze, ty o voze.
a navíc jsem reagoval va tuto tvou větu z příspěvku 60 že honda žádnou předepsanou kontrolu před jízdou nemá:To co tu zaznělo shora, že se před jízdou mají provést určité servisní úkony asi pro Hondy neplatí, protože já jsem v návodu k použití žádné takové instrukce nenašel.Což jak jsem psal se týká HONDY VFR800 (takže k tématu a nikoliv o koze a voze)
Připouštím že máš pravdu a je možné že VFR 1200 již tento manuál neobsahuje... Prověřím to
Naposledy editováno 03.08.2010 10:58:18
Tom_Riddle>Taky jezdim do servisu s autem, třeba na přezutí, sbíhavost, diagnostiku, klempířinu, těsnění pod hlavou atd.
Ale na výměnu oleje?? Vytočit výpusťák a filtr a nalejt novej olej, kvůli tomuhle jezdit do servisu? To mě napadaj 2 věci. Seš lenoch a máš dost peněz
no spíš jde o to že ti tam zkontrolují i ostatní věci a je to spíš tím že sem lenoch protože vypustit olej, vyměnit filtr a napustit olej je prkotina
curdaracer>veskerej servis si delam na moto sam , vcetne go motoru ale napr. olej v aute si nechavam delat v servisu. proc se valet v zime pod autem a resit co se starym olejem abych usetril 200 kc... to me to muze .......
jsem na tom úplně přesně stejně
1 reakcí na tento příspěvek blata - problem!!
1 reakcí na tento příspěvek blata - problem!!
jinak sem si pro nu jel..ptal sem se co stym bylo tak řekl že vyčistil filtr..tak sem se ho zeptal CO S TYM BYLO.. a on že nejspis nejakej zasranej benzin... potom jeste mel nejaky blby kecy..prodejce jak prase toto.. ale ted jezdi nadherně už..jeste že je blatka v pořadku
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Blata 125 - pokec, fotky, videa a v... [1 ... 85, 86] Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard | Martic | 2576 | 1.1.2024 v 00:08 Milan1963 |
Blata 125 průměr podtlakového venti... Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 | vondris6 | 0 | 18.3.2023 v 22:19 vondris6 |
Blata Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 | Panturis | 0 | 3.10.2022 v 10:07 Panturis |
Blata 125 BXM (původ motoru) Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 | Panturis | 2 | 21.8.2022 v 12:14 Ariete |
Zkušenosti servis Honda Pardubice [1, 2, 3] Blata 125 Enduro | czech-mirecek | 64 | 6.6.2022 v 12:11 Ariete |