paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kawasaki zx6r 2000-2002
30.7.2010 v 18:46
Zdravím vás, chtěl bych si koupit Kawasaki zx6r r.v. 2000-2002. Chci vás poprosit o jakékoli zkušenosti s touto motorkou. Jestli je hodně kazivá kolik průměrně žere a podobně. Prostě všechny informace co vás napadnou (Samozdřejmě pravdivé). A pro ty rýpaly svoje kecy si prosím veďte na jiném vláknu .... Děkuji za všechny informace. Přeju hodně štastných kilometrů bez nehod!!
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki zx6r 2000-2002

2.8.2010 v 11:50 | Nahoru | #61
No ja to resim tak ze sem si zjistil spotrebu: natankujes plnou a po urcitych kilometrech natankujes zas do plna a spocitas podle teho kolik si najel a kolik dotankovaval... No a podle teho jak je velka nadrz tak musis tankovat... Nechavam to furt zaply, vetsinou na nadrz najedu vetsinou tak 180+- km- tankuju radsi kazdych 150km do plna...

Naposledy editováno 02.08.2010 11:53:08

(reakce na) Kawasaki zx6r 2000-2002

2.8.2010 v 12:27 | Nahoru | #62
Jura46x> sakra za kolik jezdíš??? já ujedu na plnou tak 200-230 km a pak teprve se dívám kde natankuju a to nejezdím jako slušnák :)

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki zx6r 2000-2002

2.8.2010 v 15:26 | Nahoru | #63
Většinou tak kolem 8, ale když temu pořádne naložíš tak přez 10 neni problem a co sem se ptal kamošu tak to je normal, ale jak sem psal je to přetryskovany a s jehlama se taky hybalo protoze mam otevřenej lauf, ale předtem to nebylo o nic lepší na spotřebu sem nezkoušel jet ale myslim že by se s tem dalo dostat aj pod 7...

Naposledy editováno 02.08.2010 15:39:03

Kawasaki zx6r 2000-2002

2.8.2010 v 15:26 | Nahoru | #64
Sory ze sem to tu tak zapraskal ale su na mobilu a skocilo to tam vickrat

Naposledy editováno 02.08.2010 15:36:24

Kawasaki zx6r 2000-2002

2.8.2010 v 15:29 | Nahoru | #65
...

Naposledy editováno 02.08.2010 15:34:00

Kawasaki zx6r 2000-2002

2.8.2010 v 16:12 | Nahoru | #66
Twl, ten 4star to je asi novodobý bůh AMEN
Kubu znám, je to v pohodě týpek, hlavně s rozumem, takže si tu motorku aspoň na chvilku na 25kw zavře aby se s ní sžil
Ten palivoměr neřeš, je to pakárna, stačí počítat

(reakce na) Kawasaki zx6r 2000-2002

2.8.2010 v 18:40 | Nahoru | #67

Kubikulak>4star> ne bohužel tě zklamu :) tata mi ji nekoupí :)



Táta je rozumnej.

Kawasaki zx6r 2000-2002

2.8.2010 v 19:52 | Nahoru | #68
Hej,jestli ti je 17 let tak na to ani nepomyšlej o koupi kwawarny! Žádná praxe hned litat jak magor kdekoho ohrožovat. Klidně si ji kup ale doporučim ti buchlovské kopce.

Kawasaki zx6r 2000-2002

2.8.2010 v 19:54 | Nahoru | #69
mě to žere 5-8l zaleži jak tomu davaš

3 reakcí na tento příspěvek Kawasaki zx6r 2000-2002

3.8.2010 v 00:08 | Nahoru | #70
Zdarec, mám ji 3. rok (verzi 2001). Najeto 25 tkm. Poruchy nula. Jen měním olej a gumy. Celkem má už přes 50 000. Spotřeba 5-6. Musím uvést moje srovnání s modelem 2005 - ten je hezčí, takovej sportovnější. Mladá když ztoho zamnou lezla tak byla totálně po 80km rozlámaná, já se neměl kam schovat, jízda 150+ byla utrpení. Pak sem vlez zpátky na moji 2001 a cítil se jako v limuzíně. ani ve 200 sem po zalehnutí necítil odpor vzduchu v ramenech, do helmy a tak. Prostě taková pohodička. Novější bych nechtěl ani zadara . Jinak při koupi bych si já osobně dával pozor na to, aby byly vpohodě přední brzdové desky, pak gumy, pak stav řetězu. Pak jak se tu psalo, zkusit jestli jede rovně bez držení, ovšem nerozbij si hubu! Pak taky jak rovnoměrně brzdí brzdy, hlavně přední. Aby to necukalo. Jo a nekupoval bych s nějakýma úpravama, jedině bych bral originál. Každej se vtom dnes rýpe a pak to nikomu nejede a žere to akorát víc benálu a střílí to a takové podobné věci. lepší je vždy koupit motorku co nejvíc v originále. Přeci jen japonští technici co to stavěj asi ví co dělají. Tím nechci urazit místního pepu z depa co tam hodí super ladák aby to pěkně bublalo a pak to má díru mezi 5-6 tisíci a když vyjede do hor tak to nejede vůbec a vůbec...ta 2005 co sem jí jel měla laďák a proti mé to absolutně netáhlo, nikde. Ani v 5 10 nebo 13 tisících. Prostě nuda. A žralo mu to asi 7,5 litru. Takže tak. Držím palce, vybrals dobře!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki zx6r 2000-2002

3.8.2010 v 07:45 | Nahoru | #71
TIttan> Když tam hodíš jinej lauf tak ti to samo o sobě výkon nezvýší ale naopak, když máš karbec, musíš to překytovat. Oni v Dynojetu taky věděli co dělat, neboj. Rad bych teda porovnal diagramy z brzdy s tou tvojou mašinou, když úpravy sou na hovno, když to daš do dobrych ruk tak bys viděl jak ty úpravy fungujou . A žralo by mě to taky 6l kdybych jezdil max 110km/h a vytačel to do 7tisic, bohužel mam 6ku a tam sou ty pracovní otáčky někde jinde

Kawasaki zx6r 2000-2002

3.8.2010 v 07:48 | Nahoru | #72
A jinak řetězovku a gumy bych zrovna neřešil, je to spotřební zboží který vyměníš, hlavně musí být v pohodě mašina

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki zx6r 2000-2002

3.8.2010 v 10:52 | Nahoru | #73
Jura46x> tak nevím já když tomu dávám zabrat tj. 2 plnej 3 plnej, brzda, zatáčka a to samý tak jezdím za 7,2 max a to jezdím na červenohorským sedle, jak je tam udělaný ten novej asfalt...teď jsem si koupil vzducháč K&N filtr takže to bude malinko víc, ale až tak jak ty určitě ne, jo pokuď máš upravenou mašinu a hrál sis s jehlama tak to chápu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki zx6r 2000-2002

3.8.2010 v 10:58 | Nahoru | #74
TIttan> přesně tak jak říká kolega gumy a řetězovku bych vůůůbec neřešil, když jsem si kupoval mašinu tak by jsi měl zkontrolovat jak startuje za studena, jestli něco neřachtá v motoru, jestli je spojka v pohodě, když zmáčkneš jestli je stejný zvuk jako když povolíš, dále pak ty brzdy jak jsi zmiňoval a řízení

(reakce na) Kawasaki zx6r 2000-2002

3.8.2010 v 11:06 | Nahoru | #75
TIttan> Nechci ti do toho rýpat, ale zx636r je druhá motorka u nás doma. A pokud táhla hůř než verze 01 a žrala 7.5, tak s ní bylo kurva něco v nepořádku. Tahle motorka na šestistovku jede naprosto ukrutně a ta generace do roku 2003 se s ní nemůže srovnávat vůbec v ničem. Ani podvozkem, ani brzdama, ani motorem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki zx6r 2000-2002

3.8.2010 v 11:57 | Nahoru | #76
jerry.com> nevim, my když jedem s kamošama kudlu tak je to normal... Zkus třeba buchláky a poptej se tam ostatnich co jim to žere, asi tě to překvapí...

Naposledy editováno 03.08.2010 12:00:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki zx6r 2000-2002

3.8.2010 v 12:42 | Nahoru | #77
Jura46x> jo na buchláky se taky připravuju, ještě jsem tam nebyl, sice to je od Brna kousek, ale mašinu mám v šumperku na chatě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki zx6r 2000-2002

3.8.2010 v 15:26 | Nahoru | #78
jerry.com> ja sem zas nebyl v tem červenohorskym sedle a ani nevim kde to je :$... Ale v buchlakach je to dobry, rozhodně se tam mrkni, od brna je to asi 50 takže kousek...

Naposledy editováno 03.08.2010 17:46:59

(reakce na) Kawasaki zx6r 2000-2002

3.8.2010 v 20:52 | Nahoru | #79
Jura46x> červenohorský sedlo je v Jeseníku a jestli budeš mít cestu určitě si tam zajeť, stojí to za to

(reakce na) Kawasaki zx6r 2000-2002

3.8.2010 v 22:34 | Nahoru | #80

jerry.com>TIttan> přesně tak jak říká kolega gumy a řetězovku bych vůůůbec neřešil, když jsem si kupoval mašinu tak by jsi měl zkontrolovat jak startuje za studena, jestli něco neřachtá v motoru, jestli je spojka v pohodě, když zmáčkneš jestli je stejný zvuk jako když povolíš, dále pak ty brzdy jak jsi zmiňoval a řízení



myslel sem to tak, že pokud tam bude mít řetězovku na odpis, gumy sjetý, desky vprdeli. tak musí zajet hnedka do servisu a připlázne si k ceně dalích 15 papírů.... tak sem to myslel.. samozřejmě múže koupit i v tomto stavu ale pochyboval bych o serióznosti prodávajícího...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki zx6r 2000-2002

3.8.2010 v 22:38 | Nahoru | #81

Jura46x>TIttan> Když tam hodíš jinej lauf tak ti to samo o sobě výkon nezvýší ale naopak, když máš karbec, musíš to překytovat. Oni v Dynojetu taky věděli co dělat, neboj. Rad bych teda porovnal diagramy z brzdy s tou tvojou mašinou, když úpravy sou na hovno, když to daš do dobrych ruk tak bys viděl jak ty úpravy fungujou . A žralo by mě to taky 6l kdybych jezdil max 110km/h a vytačel to do 7tisic, bohužel mam 6ku a tam sou ty pracovní otáčky někde jinde



myslíš že netočím?? no,jezdím ve dvou a valíme poměrně dost svižně, točím to hojně. přes 6 na 100 se ale prakticky nedostanu. obdobně sem jel tu novější s "vyladěným" výfukem a spotřeba 8 litrů tak to mi přijde o dost víc teda.

(reakce na) Kawasaki zx6r 2000-2002

3.8.2010 v 23:10 | Nahoru | #82
TIttan> ja nevim jak jezdíš, nemožu někeho posuzovat, když sem ho neviděl jet, ale každopádně kdybys ve dvou jel pilu tak bys byl magor, když to pořádně vyždímeš tak mě věř že za 8l bys byl ještě rád, 6 litru ti nevezme ani stříkačka když temu dáš přez piču, jinak v servise pšedemnou měli r1 (05) které laďáky vzali 20k a musela se ještě upravovat, jenom sem ti chtěl vyvrátit tu kravinu cos napsal protože to aj vypadalo jak narážka na mě, to že tam někdy hodí laďák nebo k&n a myslí že mu to pojede líp je věc druhá, mašina musí skoro s každou kokotinou na doladění a to nejlíp na stolici jestli to má mět aj ten správnej účinek, nedej bože když se v tem rýpe někdo doma, takže neplatí vždycky že origo je nejlepší, ty úpravy sou dělaný na to aby ti mašinu zlepšili, né aby ti ju zkurvili i když jak sem psal: to se može stát taky když to dělá někdo o tem nic neví. A k té spotřebě: kdo jezdí tak ví, asi to už dál rozebírat nebudu, jenom říkám že za 10 se dá jet aj s tou tvojou...

Kawasaki zx6r 2000-2002

26.10.2010 v 21:02 | Nahoru | #83
Hej chlape, řeším něco podobnýho, přesněji už mám vybráno, ale už jen řeším, aby mi to někde zavřeli na 25kW. Co ty, podle profilu ještě trápíš 13 koníků na CBR. Budeš teda něco kupovat?

Kawasaki zx6r 2000-2002

26.10.2010 v 22:03 | Nahoru | #84
mimochodem, jestli někdo ještě příjde na tohle vlákno a bude to čirou náhodou 4star, tak mu vzkazuji, že je neskutečný kokoD!!!

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki zx6r 2000-2002

26.10.2010 v 22:57 | Nahoru | #85
Sedmnactileti zavodnici, nekupujte si podlitrove mrdky ne, bezte rovnou do zx10r , pak nejsou zadne levne nahradni dily v bazaru

(reakce na) Kawasaki zx6r 2000-2002

26.10.2010 v 23:29 | Nahoru | #86

Creck>Sedmnactileti zavodnici, nekupujte si podlitrove mrdky ne, bezte rovnou do zx10r , pak nejsou zadne levne nahradni dily v bazaru


Jeste, ze mi je 18
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Plasty na motorku Kawasaki ZX-6R Ninja Lukas93cze 5 6.6.2024 v 10:02 Lukas93cze
Liqui moly mos2 do oleje Kawasaki ZX-6R Ninja Rutti 8 24.5.2024 v 10:37 tomasWR
ZX6R 05-06 vzdochovy neco pod spojkou Kawasaki ZX-6R Ninja kosta636 9 20.5.2024 v 12:49 JiriBN
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja Czradekos 4 7.11.2023 v 08:02 dewwil
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja dinosaurus 10 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA


TOPlist