uvedu příklad-klasická křižovatka smrti, kde se dá vedlejší snadno zaměnit za hlavní, výhled na levou část vedlejší cloněná čímkoliv-kukuřicí, lesem, domem. řidič moto je připravenej reagovat a čistě teoreticky by mohl stihnout vyskočit..
dík za názory
Hmm to já v sobotu za sebe poprvé posadil baťoh...a cca v 10té zatáčce (ostrá pravá, 90ka, mizernej povrch) vjíždím do ní, v protisměru stříbrnej Pasat....akorát v protisměru...ten ZM.D si prostě říznul zatáčku, motorky si jaksi nevšim a že by uhnul...to se taky nezdálo...naštěstí zatáčku znám, moc to do ní neženu...a hlavně jí jezdím poněkud netradičně. Hlavou u svodidel... tak sem se vešel...ale řval jsem jak kr.va
Takže na brzdy (ukrutné zpomalení u toho skůtru, fakt), a před autem položit na levý bok. Skůtr skončil pod autem, ale šel vytáhnout a ani nebyl moc rozbitý (vpředu byl ocelový ochranný rám, bez poškození - jen se propadl tachák do kapotáže, upadly nějaké pacičky). Chlapík se omluvil, že mě neviděl, a jel jsem dál. Naražené jen koleno, odřená jen videokamera (visela na krku). Ten skůtr je tak nízký, že vyskočit z něj podle mě nejde. Zato ale po kapotáži lze doklouzat až k autu a tam už to nějak dopadne.
Co jsem si ale uvědomil - měl jsem víc času než při crashi na motorce a stejně mě nenapadlo vyskočit - i když jsem o tom párkrát dříve přemýšlel. Prostě v tu chvíli mozek řešil dobrždění. Nevím, zda by to při vyšší rychlosti bylo jiné.