Nedokazu si vysvetlit, ze uz pres dva mesice inzeruju svyho Husaberga a porad nic, nepocitam blby co mi den pred jejim zahadnym prijezdem breci ze nemaj celou castku a ze by chteli slevu a kdyz kyvnu a reknu dobre, tak mi tvrdi jak mi rano napisou smsku a po obede dorazi.Nakonec cekam jak kreten na telefonu, po obede volam a dva meli vypnuty telefony a zbyly dva ho nezvedali a uz se nikdy neozvali.Nechapu ty lidi.Stalo se mi to 4x.Z toho 2x sem si musel vzit nahradni volno.....Trosku sem vzteky zabrousil tam kam sem nechtel, a takovych lidi bude jeste vic "bohuzel".
Ale k tematu.Myslim si ze je za dobre penize, vzhledem k prislusenstvi a celkovemu stavu moto(nutnost prijet a vyzkouset-samozrejme).Nebo jestli se boji znacky kvuli servisu ?
Inzerat jsem i prepsal a podle me vypada lakave.Nebo by "nesolidni" lidi v dnesni dobe chteli motorku privist pred barak a jeste k tomu zadarmo ? Nejspis ano. Diky za vase prispevky, na prudili nejsem zvedavy.
Inzerat - motoinzerce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lidi se boji Husabergu ?
Edit: Mimochodem to o tom domluvení si schůzky a pak se nikdo neozývá a ani nepřijede už je téměř kolorit prodávání v Česku, nechápu co ty lidi maj v hlavě, že si domluví že dorazí na prodej a pak nejsou ani schopni dát včas vědět, že nedorazí...[/quote
je to i opačně , to když motku vychválíš a řekneš že je dobrá a kupec jede přes půl republiky a skutečnost je jiná takje to na přesdržku - vlastní skušenost
myrra>Carlos.> [quote]Víc fotek, argument o hledání na motorkářích a o tom,že už jsi je tam měl je jenom výmluva na lenost jich tam přidat víc
Edit: Mimochodem to o tom domluvení si schůzky a pak se nikdo neozývá a ani nepřijede už je téměř kolorit prodávání v Česku, nechápu co ty lidi maj v hlavě, že si domluví že dorazí na prodej a pak nejsou ani schopni dát včas vědět, že nedorazí...[/quote
je to i opačně , to když motku vychválíš a řekneš že je dobrá a kupec jede přes půl republiky a skutečnost je jiná takje to na přesdržku - vlastní skušenost
JOJO svata pravda,uz se i prestavam divit ze nikdo starsi motorky nekupuje, dneska se radsi kazdej zadluzi a koupi novou motorku na splatky...Dneska sou vsichno opatrny.A me nezbyde nic jinyho nez si masinu nechat do uplnyho dojezdeni a pak koupit novou....
[img]
1 reakcí na tento příspěvek Lidi se boji Husabergu ?
1 reakcí na tento příspěvek Lidi se boji Husabergu ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lidi se boji Husabergu ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lidi se boji Husabergu ?
M6>Dal bych detailnější fotky např. motoru, takhle nejde poznat, jestli se například nejedná o 03 atd.
Jinak cena se zdá slušná, být to blíž, jel bych pro něj:)
Jak podle motoru poznáš že se jedná o model 03 a ne 04? Vzhledově byly stejny, ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lidi se boji Husabergu ?
Jindramx>Dolph-cz> chtěl bych tě vidět,jak bys na motorce najel 35mth za týden-měsíc
co je na tom tak srandovního??ty s partou kluků nikdy nevyjedete v 10 dopoledne a nevrátíte se odpoledne kolem páté...??jasně,že se mezitím hodí nějaká pauza a dlabanec,ale těch 5 hodin najet denně je brnkačka-žádný hart,ale i tak ty hodiny letí,ostatně je to enduro,né cross.no a pak záleží jak si moc náruživý jezdec...,já nevím jak ty,ale když já kupoval motku,tak mně s ní museli sundat,chtěl jsem pořád jezdit..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lidi se boji Husabergu ?
Navrc.TT-R>Jak podle motoru poznáš že se jedná o model 03 a ne 04? Vzhledově byly stejny, ne?
Jiný víko zapalování, spojky jinej tvar hlavy, keyhin místo delorta... a nařidítkách ten slavnej přepínač zapalování- "HI-Low" od 04 to tam už nedávali.
Teď už si to tak přesně nepamatuju ale vidět vedle sebe motor 03 a 04 tak to zařadím naprosto spolehlivě
Taky to jde poznat podle rámu- od 04 je okolo šroubu osy zadní kyvky navařenej takovej kruhovej domeček.
no a 05 se už neomylně pozná podle jinýho dizajnu kyvky
Naposledy editováno 03.05.2010 09:20:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lidi se boji Husabergu ?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lidi se boji Husabergu ?
Jindramx>Dolph-cz> ale jedna MTH neni normální hodina,možná na enduru to přibejvá rychleji,ale stejně..
Na husarech co jsem měl já to utíkalo fakt fest, páč ten tovární měřák to počítá podle doby otáčení předního kola, takže i hodinový tlačení motorky je 1MTH Mechanik dovozce Láďa Filip říkal, že se to číslo má pro hobby ježdění násobit dvěma a pořád to bude v toleranci.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lidi se boji Husabergu ?
M6>Na husarech co jsem měl já to utíkalo fakt fest, páč ten tovární měřák to počítá podle doby otáčení předního kola, takže i hodinový tlačení motorky je 1MTH Mechanik dovozce Láďa Filip říkal, že se to číslo má pro hobby ježdění násobit dvěma a pořád to bude v toleranci.
násobit dvěma sice můžeš,ale pak jde motor do kytek..
už i v manuálu a doporučených intervalech výměny je doba výměny uváděna při závodním ježdění,nebo pro hobíky(a ti maj tuším 15 hodin)a píst kontrola,popř. výměna po 90mth.takže raději měnit olej co 12-15mth,držet ho tak v kondici a radovat se z jedoucího motoru i po 250 mth,než ho měnit po 3Omth a po páté výměně dělat GO motoru.
osobně se celkem divím že nějaký Franta,Pepa,nebo Láďa,dokonce mechanik dovozce vypustí z huby takovou volovinu a tím v podstatě tvrdí,že inženýři a vývojáři jsou úplně blbí,když doporučujou výměnu po 15 hodinách a on borec koukne na olej,promne mezi prsty a ví,že bohatě stačí olej měnit po dvojnásobné době...
PS:celkem by mně zajímalo,jak by se tvářil,kdyby mu někdo za ty jeho chytré rady hodil motor na bank ať se stará,že měnil olej podle něj....to by bylo keců a výmluv.
Takže já bych se dvojnásobku mth pro hobíka nebál.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lidi se boji Husabergu ?
Prostě když se ta motorka moc nedrtí tak i ostrej motor vydrží dlouho, sou známý třeba případy KTM 450EXC co najela 1000 mth na píst atd.
Ony zas ty endurový 450 tak velkej litrovej výkon nemají, taková R1 dává na cm3 mnohem víc koní a výměny pístů tam nikdo neřeší (pravda, ono by asi bylo levnější koupit novou motorku)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lidi se boji Husabergu ?
Vespa>Dolph-cz> Hmm, to je škoda žes tohle neřekl třeba Mikibergovi s jeho 500 motohodinovým Husabergem na původním pístu
Prostě když se ta motorka moc nedrtí tak i ostrej motor vydrží dlouho, sou známý třeba případy KTM 450EXC co najela 1000 mth na píst atd.
Ony zas ty endurový 450 tak velkej litrovej výkon nemají, taková R1 dává na cm3 mnohem víc koní a výměny pístů tam nikdo neřeší (pravda, ono by asi bylo levnější koupit novou motorku)
souhlas-vydrží.
a výdrž je přímo úměrná množství marasu a brusných částic v motoru...,takže čistý olej a vzduchový filtr=dlouhá životnost motoru...