Téma: Velký dieselový kombík do 150k
 
29.3.2010 v 13:24
Ahoj,

jakého bystě si vybrali velkého dieselového kombíka do 150k ? Mě se docela líbila ochcávka, ale třeba někdo přijde s něčím lepším. Rozhodně chci aby to byl velký kombík, takže fobie a spol nepřipadají v úvahu a rozhodně chci aby to byl diesel.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

29.3.2010 v 19:44 | Nahoru | #61

P.G.>
Oktávka je taky docela velká, rozhodně má víc místa než třebas pašíci od VW a jim podobní..



A na tohle jsi přišel jako kde? V pašíkovi je rozhodně víc místa než v octavii II, o oI ani nemluvím.

(reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

29.3.2010 v 20:23 | Nahoru | #62
_George_: Jasně, vzhledem k tomu, že první generace oktávky jsou na podvozku z Golfa, tak o nich platí "auto nižší střední třídy za cenu vyšší střední třídy a s prostorem kompaktu"
Oktávka má možná velký kufr, protože zadní sedadla jsou namáčknutá na přední a auto má velké převisy, ale pro lidi hlavně vzadu moc místa není.

(reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

29.3.2010 v 20:25 | Nahoru | #63
[quote]P.G.>

Oktávka je taky docela velká, rozhodně má víc místa než třebas pašíci od VW a jim podobní..

To mě poser
Moudro dne

Velký dieselový kombík do 150k

3.4.2010 v 07:34 | Nahoru | #64
Tak jaký kombík to nakonec vyhraje?

Velký dieselový kombík do 150k

3.4.2010 v 09:32 | Nahoru | #65
Dacia Logan MCV 1,5dci

Naposledy editováno 03.04.2010 09:34:46

Velký dieselový kombík do 150k

3.4.2010 v 10:10 | Nahoru | #66
ford mondeo
ale já mám fokuse s pokojenej maximálně levná pojistka

Naposledy editováno 03.04.2010 10:10:34

Velký dieselový kombík do 150k

3.4.2010 v 10:17 | Nahoru | #67
Volvo je super, jen se bojim, co s nim ted provedou ty rudy svine

Velký dieselový kombík do 150k

3.4.2010 v 11:19 | Nahoru | #68
docela mě zaujalo to Volvo, záleží na jaký kousek člověk narazí ... asi bych to viděl na to Volvo a nebo to Octávku

1 reakcí na tento příspěvek Velký dieselový kombík do 150k

3.4.2010 v 11:41 | Nahoru | #69
Mě pořád dokáží rozesmávat majitelé Octavií, kteří si myslí jak mají velké auto a cpou ho tam lam nepatří. Je to prostě Golf a s tím se nedá nic dělat .... pořád to patří do kategorie Focusů, Meganů, 308-ček, C4, atd. Sice s novějším ročníkem auta pořád "rostou" a dělají je větší, ale Octavie prostě nebude nikdy Passat, 408-ka a podobní. Dle slov klasika .... můžete o tom polemizovat, můžete s tím nesouhlasit, ale to je tak jediný, co s tím můžete udělat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

3.4.2010 v 12:07 | Nahoru | #70
Tom_L> Trochu bych to poupravil. Oni to hodnotí čistě podle kufru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

3.4.2010 v 12:35 | Nahoru | #71

Macek NX>Tom_L> Trochu bych to poupravil. Oni to hodnotí čistě podle kufru



jojo, ale v kufru se přece nejlíp svezeš

(reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

3.4.2010 v 15:56 | Nahoru | #72

Seky>jojo, ale v kufru se přece nejlíp svezeš



O tom to ale u škodovky je

(reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

3.4.2010 v 16:03 | Nahoru | #73

P.G.>Pokud chceš něco fakt velkýho, tak bych vybíral mezi BMW E39 530d Touring, Ford Mondeo Combi měl taky něco do 2,5litra v ropě, bo Omegu B 2,5 TDs..

To jsou asík ty největší loďáky, kterejm se ještě nechá říkat osobák..

Oktávka je taky docela velká, rozhodně má víc místa než třebas pašíci od VW a jim podobní..

Ale je to o tom, co od toho auta očekáváš a jak s tím budeš jezdit.. Za mě bych šel to toho Báwa, motor jezdí za relativně rozumný náklady, má dostatek výkonu, pohododlí atd..



Omegám i tomu Baworáckýmu šestiválci bych se raději vyhnul. Já měl dvě áčka opláckej čtyřválec, jednu béčkovou - Baworův šestivál, zeťák měl Bawora. Všechny auta problémy s motorem a vždycky docela za randál.

Asi bych šel do tý Octávky, nebo Passata. Ty jednadevítky mají dost dobrej zvuk, neslyšel jsem žádný extrastížnosti a je to docela taky kočár. Byť samozřejmě Volvo je Volvo.

Velký dieselový kombík do 150k

3.4.2010 v 16:08 | Nahoru | #74
530d, volvo, A6..

oktu bych vyskrtnul protoze neni velka

Velký dieselový kombík do 150k

3.4.2010 v 17:37 | Nahoru | #75
Tak už máš Volvo?

Velký dieselový kombík do 150k

3.4.2010 v 18:01 | Nahoru | #76
Pokud by stačilo něco velikosti Octavie tak bych se poohlídnul i po již zmíněné Astře. Seženeš slušnej ročník a za pěkný peníze. Octavia je sice celkem dobrý auto, ale vzadu je to pro posádku malý. Nebo možná peugeot 307, ale s elektrikou na tom nejsou nejlíp. Tyhle auta by byly tak 5-6 let starý za ty prachy.

Velký dieselový kombík do 150k

3.4.2010 v 18:12 | Nahoru | #77
Do 150 sezenes Mondeo 2.0TDCi od rv 04. Za ty prachy nejlepsi volba. Koukam Volvo je o 100tis vejs a Oktavka teprv I. Mondeo je jinde.

Naposledy editováno 03.04.2010 18:15:19

1 reakcí na tento příspěvek Velký dieselový kombík do 150k

3.4.2010 v 18:37 | Nahoru | #78
renault grand scenic
tam se vejde fakt hodně. vezla jsem si v něm domů svou první motorku



Naposledy editováno 03.04.2010 18:37:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

3.4.2010 v 18:38 | Nahoru | #79

Windy>renault grand scenic
tam se vejde fakt hodně. vezla jsem si v něm domů svou první motorku



Tak motorku denně vozit nebude

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

3.4.2010 v 18:39 | Nahoru | #80
NickSlaughter> to ne ale znáš to - jednou to bude potřeba a co pak s malým autem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

3.4.2010 v 18:40 | Nahoru | #81

Windy>NickSlaughter> to ne ale znáš to - jednou to bude potřeba a co pak s malým autem



Taky fakt...furt musím na tu kačenku teď koukat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

3.4.2010 v 18:55 | Nahoru | #82
NickSlaughter> já vím, jak mi na ní koukáš tak mě to úplně šimrá vlastně jsem tu asi jediná který se veřejně můžeš koukat na kačenku

Taky se mi vlastně koukáš na "renaulta"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

3.4.2010 v 19:05 | Nahoru | #83
Windy> Neblbni, tohle je už na soukromé zprávy. Jsem slušně vychovaný

Velký dieselový kombík do 150k

3.4.2010 v 19:25 | Nahoru | #84
BMW 5, 6-ti válec, 525tds nebo novější 530d. Nesmrtelný auta, neskutečný pohodlí, a je to tank. Já jezdím s tds za 8,8l po městě a to to nijak nešetřím..... Takže tak za mě .

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

3.4.2010 v 19:26 | Nahoru | #85
NickSlaughter> Tohle bylo maximum na které jsem ochotná přistoupit i v rámci PM jen mě hrozně pobavil ten dvojsmysl.
a zpět k tématu. ten můj kombíček vlastně není diesel. mohl by mi prosím někdo říct proč chtít diesel spíš než benzín? já to nějak nechápu. cena phm je zhruba stejná, dieselový motor výrazně dražší, musí se do něj dávat zimní nafta...

a tak...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

3.4.2010 v 19:35 | Nahoru | #86

Windy>NickSlaughter> Tohle bylo maximum na které jsem ochotná přistoupit i v rámci PM jen mě hrozně pobavil ten dvojsmysl.
a zpět k tématu. ten můj kombíček vlastně není diesel. mohl by mi prosím někdo říct proč chtít diesel spíš než benzín? já to nějak nechápu. cena phm je zhruba stejná, dieselový motor výrazně dražší, musí se do něj dávat zimní nafta...

a tak...



Já už byl vyděšený, víš?!

Disel má své výhody i nevýhody, na delší vzdálenosti má menší spotřebu než benzín, má velký kroutící moment, potřebuje častější servis - spotřební věci, není vhodný do města na krátké vzdálenosti (pokud má filtr pevných částic, tak to již někteří výrobci uvádějí), motor se déle zahřívá, ale není problém nezávislé topení, u některých dieselů horší zimní startování. Cena je skoro stejná, takže spíše záleží kdo co preferuje

(reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

3.4.2010 v 19:39 | Nahoru | #87
NickSlaughter> no u tohohle auta byl diesel téměř o 20tisíc dražší i když zase chápu že v ceně cca 690tis to není až takový rozdíl...
stejně - přijde mi že diesel víc smrdí a můj dvoulitr má při ježdění po městě spotřebu cca 8.7 litrů, při delších cestách cca 7.
a za to vylekání se ti omlouvám

Naposledy editováno 03.04.2010 19:39:40

1 reakcí na tento příspěvek Velký dieselový kombík do 150k

3.4.2010 v 19:56 | Nahoru | #88
ještě si dovolím přihodit do pranice Peugeot 307 a VW Golf... je to +-prostorem jak octávka

ale stejně jsou to málý mrdky proti VW Sharan a nebo Seat Alhambra

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

3.4.2010 v 19:59 | Nahoru | #89

Windy>NickSlaughter> Tohle bylo maximum na které jsem ochotná přistoupit i v rámci PM jen mě hrozně pobavil ten dvojsmysl.
a zpět k tématu. ten můj kombíček vlastně není diesel. mohl by mi prosím někdo říct proč chtít diesel spíš než benzín? já to nějak nechápu. cena phm je zhruba stejná, dieselový motor výrazně dražší, musí se do něj dávat zimní nafta...

a tak...


jezdím v pohodě za 5 l/100 km, ve městě za 6, benzín bych nechtěl ani za nic ale je to jen o tom co člověk preferuje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

3.4.2010 v 19:59 | Nahoru | #90
posmiros> jj, ta alhambra je dobrá
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist