paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Král zemřel, ať žije král!!! TLR1000
17.3.2010 v 22:28
Tak páni, nedá se mi nepochlubit a nepodělit se s váma o radost... Po tém, co se mi zdařilo rozfláknout moje Suzuki TL1000S, se mi povedlo sehnat nádhernou a plnohodnotnou náhradu za něj... Tak vám představuji svou (staro) novou kočku TL 1000 R (2000)... Koupil ji podnikatel v roce 2002, pak ji měl uloženou v garáži, takže v podstatě se na ní začalo jezdit v roce 2006... Teď má kočanda (origo) 17000km, je to naprostá serie až na laďáky a KN filter místo plic... Motor jede jak novej, žadné klepání ventilu... Zkratka hotovej orgasmus...

Předchozí
1 2 3
Následující

(reakce na) Král zemřel, ať žije král!!! TLR1000

18.3.2010 v 19:21 | Nahoru | #61
babčafazer> Ahoj prosim Te co se stane kdyz dolejes do motoru 10W40 Motul kde je nalitej treba 10W40 Castrol? Diky

Král zemřel, ať žije král!!! TLR1000

18.3.2010 v 20:25 | Nahoru | #62
Tak to půjde do muzea, ne?? Nádherná

1 reakcí na tento příspěvek Král zemřel, ať žije král!!! TLR1000

18.3.2010 v 21:17 | Nahoru | #63
Bubrak> jakej je rozdil mezi merenim v japonsku a evrope nebo treba usa? pokud zustanou zachovany stejny "laboratorni" podminky a typ mereni?
btw. ty namerene rozdily jsou hezky, ale kdyz vetsina brzd neni presna(zpravidla odchylka 5%) je nesmysl dohadovat se o par koni

Král zemřel, ať žije král!!! TLR1000

18.3.2010 v 21:22 | Nahoru | #64
taky jeden závoďák říkal že namazanej řetěz až 3k od suchýho. Proč ne?

Král zemřel, ať žije král!!! TLR1000

19.3.2010 v 12:26 | Nahoru | #65
hezka skoro jako ta moje

Král zemřel, ať žije král!!! TLR1000

19.3.2010 v 19:15 | Nahoru | #66
Tiše závidím

Král zemřel, ať žije král!!! TLR1000

19.3.2010 v 20:16 | Nahoru | #67
tak to je teda libovka

Král zemřel, ať žije král!!! TLR1000

19.3.2010 v 20:33 | Nahoru | #68
Krása! Uplně slyšim ten krásnej baryton

(reakce na) Král zemřel, ať žije král!!! TLR1000

19.3.2010 v 22:49 | Nahoru | #69

Lobo>Bubrak> jakej je rozdil mezi merenim v japonsku a evrope nebo treba usa? pokud zustanou zachovany stejny "laboratorni" podminky a typ mereni?
btw. ty namerene rozdily jsou hezky, ale kdyz vetsina brzd neni presna(zpravidla odchylka 5%) je nesmysl dohadovat se o par koni



Tak kdyz meris 2 motky na jedny brzde, tak uz se to srovnat da. Laboratorni podminky a typ mereni muze byt stejny a pak je mozno porovnat vykon na zadnim kole, nicmene udajne prepocet na kliku se lisi (v jap. vs evr.)

edit: jinak asi neni co zpochybnovat, pokud vyrobci pisou, ze motory maji 188 nebo 193 koni na motoru bez naporu a pak se na vice brzdach nameri 170 vs 184 na zadnim kole, tak je to snad jasny, ze papirove hodnoty vychazeji z rozdilnych predpokladu

Naposledy editováno 19.03.2010 22:51:36

1 reakcí na tento příspěvek Král zemřel, ať žije král!!! TLR1000

20.3.2010 v 15:30 | Nahoru | #70
Bubrak> prepocet na kliku, respektive algoritmus u brzd se nelisi, vsude se meri stejne
pokud beru v toleranci odchylky mereni, kalibrace apod sumirovat to podle geo polohy je nesmysl

btw. jinak ani na stejny brzde, dve stejny motorky nezmeris "opakovane" na presne stejnou hodnotu, ale to by bylo na delsi povidani

1 reakcí na tento příspěvek Král zemřel, ať žije král!!! TLR1000

20.3.2010 v 15:36 | Nahoru | #71
Ono se hlavně v japonsku při měření výkonu neuvažují ztráty olejové čerpadlo, čepradlo chladící kapaliny. Takže výkon bude o nějaký procento vyšší než skutečně indikovaný.

1 reakcí na tento příspěvek Král zemřel, ať žije král!!! TLR1000

20.3.2010 v 16:00 | Nahoru | #72
GRATULUJI !!!! Měl jsem jí ve stejné barvě a ve stejné si ji dovezu z UK. Je nádherná... krásný pornofotky bomba. kdo to nejezdil, neví o čem to je . V2 forever

Král zemřel, ať žije král!!! TLR1000

20.3.2010 v 20:50 | Nahoru | #73
Tak chlapi, dnes na Teleti 254km, jak jste na tom vy??? Akorát ty silnice stojej za hovno, jsem naklepanej jak řízek v 5tý cenový

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Král zemřel, ať žije král!!! TLR1000

21.3.2010 v 21:57 | Nahoru | #74
Slipknot46> dík, tak tak... V2, když ji miluješ, není co řešit

dewwil- No já jsem toho moc nenalítal, jelikož ještě nemám techničák... Ale zítra mě přijede poštou a frčíme jj ty cesty jsou vohubu... A ještě dlouho budou... tak vofafrně!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Král zemřel, ať žije král!!! TLR1000

21.3.2010 v 22:04 | Nahoru | #75
ofca> Tak si vem chránič na zuby ať se ti při přejezdu našich silnic nevysypou Mě zachránil asi dvakrát tlumič řízení jak mě pár děr nakoplo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Král zemřel, ať žije král!!! TLR1000

22.3.2010 v 00:29 | Nahoru | #76

Lobo>Bubrak> prepocet na kliku, respektive algoritmus u brzd se nelisi, vsude se meri stejne
pokud beru v toleranci odchylky mereni, kalibrace apod sumirovat to podle geo polohy je nesmysl

btw. jinak ani na stejny brzde, dve stejny motorky nezmeris "opakovane" na presne stejnou hodnotu, ale to by bylo na delsi povidani



viz poggy

(reakce na) Král zemřel, ať žije král!!! TLR1000

22.3.2010 v 09:02 | Nahoru | #77

Bubrak ZX10R>viz poggy



jakejma korekcema je prohnanej ten udaj namerenej na kole by melo bejt spravne uvedene v tom protokolu z mereni... vetsinou tam byva neco jako "korigovany vykon DIN 70020" nebo EHK 80/1269 ... ruzne normy pro korekce vykonu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Král zemřel, ať žije král!!! TLR1000

22.3.2010 v 11:52 | Nahoru | #78
dewwil> To jo... Provedu Jinak přemýšlím, že tam nabastlím místo toho puvodního tlumiče 22 stupňový hyperpro... Jeden mě tady leží v garáži...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Král zemřel, ať žije král!!! TLR1000

22.3.2010 v 16:24 | Nahoru | #79

Poggy>Ono se hlavně v japonsku při měření výkonu neuvažují ztráty olejové čerpadlo, čepradlo chladící kapaliny. Takže výkon bude o nějaký procento vyšší než skutečně indikovaný.



ale pouze u vyrobce.. nikde jinde, takze geologicky radit ze tamhle je vyssi/nizsi vykon je kravina
pokud nebereme v potaz motorovy brzdy, kde je to pak na kazdym kdo to ovlada co odpoji nebo pripoji..

(reakce na) Král zemřel, ať žije král!!! TLR1000

22.3.2010 v 16:31 | Nahoru | #80

Lobo>ale pouze u vyrobce.. nikde jinde, takze geologicky radit ze tamhle je vyssi/nizsi vykon je kravina
pokud nebereme v potaz motorovy brzdy, kde je to pak na kazdym kdo to ovlada co odpoji nebo pripoji..


Jasný, ono zmeřit výkon přesně prakticky nelze. Ale japonský motorky maj v TP údaj právě podle jejich norem. Takže pokud to bude někdo měřit, třeba podle EHK, bude rozhodně jinej. Ale ty do toho vidíš stejně líp.

(reakce na) Král zemřel, ať žije král!!! TLR1000

22.3.2010 v 20:53 | Nahoru | #81

ofca>dewwil> To jo... Provedu Jinak přemýšlím, že tam nabastlím místo toho puvodního tlumiče 22 stupňový hyperpro... Jeden mě tady leží v garáži...



Jj, per ho tam . Taky přemýšlím o jiným...

Král zemřel, ať žije král!!! TLR1000

3.4.2010 v 07:58 | Nahoru | #82
tak to se ti zadařilo sehnat takovou krasavici,gratuluju

Král zemřel, ať žije král!!! TLR1000

3.4.2010 v 08:13 | Nahoru | #83
VÝÝÝÝBORNĚ PANE! tlr je po tls taky můj poslední sen...tah hlavně opatrně, ať to nerozbiješ... je to mašina, která má kulky, jako každé jiné tele

Král zemřel, ať žije král!!! TLR1000

3.4.2010 v 18:43 | Nahoru | #84
Díky moc pánové!

1 reakcí na tento příspěvek Král zemřel, ať žije král!!! TLR1000

3.4.2010 v 18:53 | Nahoru | #85
hezka je ale na historky , "mel ji podnikatel a nemel na ni čas, nebo duchodce, starej pán , seník" - já už nevěřím.

(reakce na) Král zemřel, ať žije král!!! TLR1000

3.4.2010 v 19:19 | Nahoru | #86
šmudla> já bych taky nevěřil... Ale sedlo, stupačky, zvuk motoru, a j. opotřebení částí tomu dost nasvěčují... Možná máš recht, ale je to stejně fuk... Jede to přesně tak jak to má, takže pohoda jazz...
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... Wanislav 4 29.7.2023 v 19:16 assassin
TL1000R střílí do výfuku [1, 2] Suzuki TL 1000R Wanislav 35 7.5.2023 v 16:09 assassin
Hledá se mý bývalý Tele [1, 2] Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R dewwil 39 15.4.2023 v 19:21 dewwil
Motor TLR/TLS Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R Rolda89 2 23.10.2022 v 09:06 Rolda89
Seřízení motoru Suzuki TL1000R a Tl... [1, 2] Suzuki TL 1000R JENDA426 31 2.9.2021 v 10:24 Anti


TOPlist