1 reakcí na tento příspěvek Král zemřel, ať žije král!!! TLR1000
btw. ty namerene rozdily jsou hezky, ale kdyz vetsina brzd neni presna(zpravidla odchylka 5%) je nesmysl dohadovat se o par koni
Lobo>Bubrak> jakej je rozdil mezi merenim v japonsku a evrope nebo treba usa? pokud zustanou zachovany stejny "laboratorni" podminky a typ mereni?
btw. ty namerene rozdily jsou hezky, ale kdyz vetsina brzd neni presna(zpravidla odchylka 5%) je nesmysl dohadovat se o par koni
Tak kdyz meris 2 motky na jedny brzde, tak uz se to srovnat da. Laboratorni podminky a typ mereni muze byt stejny a pak je mozno porovnat vykon na zadnim kole, nicmene udajne prepocet na kliku se lisi (v jap. vs evr.)
edit: jinak asi neni co zpochybnovat, pokud vyrobci pisou, ze motory maji 188 nebo 193 koni na motoru bez naporu a pak se na vice brzdach nameri 170 vs 184 na zadnim kole, tak je to snad jasny, ze papirove hodnoty vychazeji z rozdilnych predpokladu
Naposledy editováno 19.03.2010 22:51:36
1 reakcí na tento příspěvek Král zemřel, ať žije král!!! TLR1000
pokud beru v toleranci odchylky mereni, kalibrace apod sumirovat to podle geo polohy je nesmysl
btw. jinak ani na stejny brzde, dve stejny motorky nezmeris "opakovane" na presne stejnou hodnotu, ale to by bylo na delsi povidani
1 reakcí na tento příspěvek Král zemřel, ať žije král!!! TLR1000
1 reakcí na tento příspěvek Král zemřel, ať žije král!!! TLR1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Král zemřel, ať žije král!!! TLR1000
dewwil- No já jsem toho moc nenalítal, jelikož ještě nemám techničák... Ale zítra mě přijede poštou a frčíme jj ty cesty jsou vohubu... A ještě dlouho budou... tak vofafrně!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Král zemřel, ať žije král!!! TLR1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Král zemřel, ať žije král!!! TLR1000
Lobo>Bubrak> prepocet na kliku, respektive algoritmus u brzd se nelisi, vsude se meri stejne
pokud beru v toleranci odchylky mereni, kalibrace apod sumirovat to podle geo polohy je nesmysl
btw. jinak ani na stejny brzde, dve stejny motorky nezmeris "opakovane" na presne stejnou hodnotu, ale to by bylo na delsi povidani
viz poggy
Bubrak ZX10R>viz poggy
jakejma korekcema je prohnanej ten udaj namerenej na kole by melo bejt spravne uvedene v tom protokolu z mereni... vetsinou tam byva neco jako "korigovany vykon DIN 70020" nebo EHK 80/1269 ... ruzne normy pro korekce vykonu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Král zemřel, ať žije král!!! TLR1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Král zemřel, ať žije král!!! TLR1000
Poggy>Ono se hlavně v japonsku při měření výkonu neuvažují ztráty olejové čerpadlo, čepradlo chladící kapaliny. Takže výkon bude o nějaký procento vyšší než skutečně indikovaný.
ale pouze u vyrobce.. nikde jinde, takze geologicky radit ze tamhle je vyssi/nizsi vykon je kravina
pokud nebereme v potaz motorovy brzdy, kde je to pak na kazdym kdo to ovlada co odpoji nebo pripoji..
Lobo>ale pouze u vyrobce.. nikde jinde, takze geologicky radit ze tamhle je vyssi/nizsi vykon je kravina
pokud nebereme v potaz motorovy brzdy, kde je to pak na kazdym kdo to ovlada co odpoji nebo pripoji..
Jasný, ono zmeřit výkon přesně prakticky nelze. Ale japonský motorky maj v TP údaj právě podle jejich norem. Takže pokud to bude někdo měřit, třeba podle EHK, bude rozhodně jinej. Ale ty do toho vidíš stejně líp.
1 reakcí na tento příspěvek Král zemřel, ať žije král!!! TLR1000
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... | Wanislav | 4 | 29.7.2023 v 19:16 assassin |
TL1000R střílí do výfuku [1, 2] Suzuki TL 1000R | Wanislav | 35 | 7.5.2023 v 16:09 assassin |
Hledá se mý bývalý Tele [1, 2] Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R | dewwil | 39 | 15.4.2023 v 19:21 dewwil |
Motor TLR/TLS Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R | Rolda89 | 2 | 23.10.2022 v 09:06 Rolda89 |
Seřízení motoru Suzuki TL1000R a Tl... [1, 2] Suzuki TL 1000R | JENDA426 | 31 | 2.9.2021 v 10:24 Anti |