Téma: záhada!!!
 
15.3.2010 v 21:50

Bude dobré kdo sem zavítá aby jsi to přečetl celé... Prosímvás o rady!Takže mám problém se svou DR 350!Po skoro 4 měsíční odstáfce se udělali ventily!Nakoplo se to po úmorném kopání! A vyměnil se olej,olej. filtr,vzduch. filtr a svíčka!Vyčistil jsem kohoutek a karbec!Prostě přívod benzínnu!Karbec vevnitř trysky a vyfoukal!!A prostě mám problém,že mi jede jen jekoby na půl výkonu!Nejdříve mi to sálo falešný vzduch!Vyřešeno! potom nedrželo volnoběh!Vyřešeno! Potom červenalo kolínko,které mi pořád červená!Tohle bude směsí bych řekl co? Jak má být naladěný směs?kolik otoček?Ale itak mi to prostě nejede,tak jak by mělo!Fšechno je O.K. startuje na šlápnutí jede bez vynechávek atd!Ale prostě jen jakokdyby na půl výkonu!A jo zapoměl jsem,že mám vykuchaný výfuk!A udělanou po domácku koncofku na utlumení!Jestli to má vlif!Prostě je to pro mě záhada!Před zimou fpoho jelo žádný problém!I zatěškávací test mx trat jsem sní zvládl... Ale prostě teďka... Prosímvás o drahocené rady...
Co už jsem zkoušel:Starou novou svíčku měnit!Starý nový filtr vzduch. měnit! x-krát venku karbec a profoukaný atd...Laboroval jsem zjehlou bez výsledku žádná změna!Výfuk bez koncofky s koncofkou!Prostě jsem vyzkoušel fšechno co mě napadlo!bez výsledku úspěchu! Doufám,že jsem nanic nezapoměl a děkuji za dobré rady a nápady z vašich zkušeností a těšim se na ně!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) záhada!!!

18.3.2010 v 21:23 | Nahoru | #61

Sally06>Tak mě se to zdálo pofidérní to takhle startovat!Jinak jsou to vidlácčí teknici.Odmaturovaní na škodofkách jak já říkám Mám propozice,že vůle jsou:0.05-0.10 sací a výfuk 0.17-0.22!To jsi našel kde,že to je tolik kolik píšeš?No jo jenomže teknici říkali jaktože stříká benzín směrem do sání?A jinak to cvaknutí tam je jen v jedné určité chvíli!Je to tam jakokdyby navíc.Jinak jsem zapoměl nato,že uprostřed minulé sezóny je dělaná spojka.Takže rozvodák by tam měl být nový.zítra se ještě optám teda když přijede ten kdo to přímo dělal...



Proč usuzuješ, že když je dělaná spojka, tak i rozvoďák? Co to má společnýho?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) záhada!!!

18.3.2010 v 21:27 | Nahoru | #62
Cormac> Tak pokud se půlil motor a dělala se spojka,tak si myslim,že kdyby byl rozvoDák napytel,tak by se automaticky udělal!Jasné možná se mýlím nevim.Jasně,že se zítra zeptám a tuhle info. poskytnu!Jako ftom,že co když to jsou rozvody.uvidím to zítra.Doufám,že nejpozději v sobotu!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) záhada!!!

18.3.2010 v 22:09 | Nahoru | #63
Sally06> Myslet je hovno vědět. Pořádně se na to poptej a být tebou, tak k tomu seženu někoho, kdo tomu opravdu rozumí.

1 reakcí na tento příspěvek záhada!!!

18.3.2010 v 22:17 | Nahoru | #64
Tak mě napadlo když rozdělávals karbec... Možná se ti povedlo nasadit šoupátko o 180° otočeny. Pak to blbě startuje, nejde do otáček a skoro vubec to nejede...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) záhada!!!

19.3.2010 v 07:05 | Nahoru | #65

Sally06>Protože se zjistilo,že jakmile se otevírá sací výfukový je ještě chvilinku taky otevřený a to logicky prostě není možné.Jak to je safra?



to je právě to "stříhání " ventilů o kterém jsem psal ve svém minulém příspěvku.. PRÁVĚ proto musíš mít protitlak ve výfuku, aby ve chvíli kdy motor už nasává, ale ještě jsou otevřené výfukové ventily, aby ti čerstvá směs nevylítla do výfuku.

(reakce na) záhada!!!

19.3.2010 v 13:11 | Nahoru | #66
Cormac> jj nato se určo poptám! Ale až zítra bohužel.Dneska se nic konat nebude...

(reakce na) záhada!!!

19.3.2010 v 13:12 | Nahoru | #67
Navrc.TT-R> To je dobrý nápad,ale to určo ne.Ono to startovalo na drc a do otáček taky šlo jen jen to nejelo na plný výkon. Diky

(reakce na) záhada!!!

19.3.2010 v 13:13 | Nahoru | #68
Troj11> jj,ale co stímhle? Ale je vlastně zvláštní,že to jelo i stím vykuchaným plně otevřeným výfukem a teďka to nemá protitlak ani když je utlumený.To je divné!!???

1 reakcí na tento příspěvek záhada!!!

19.3.2010 v 22:24 | Nahoru | #69
Na výfuk se vyprdni, v tom to určitě není, sice nějakej výkon ubrat může ale u 4T to není tak hrozný. Cvakání toho ventylu vypadá přesně na automatickej dekompresor, takže to bude taky dobrý.
Popiš to tříkání toho benzínu do sání, kdy a jak a kolik to stříká?
Ale nedal bych moc za to, že zalehl nějakým záhadným způsobem ten automatickej dekompresor. Což by vysvětlilo chudou směs a rozžhavenej vejfuk ... takže pokud si troufáš, nebo řekni nekomu kdo to zvládne a sundejte vrchní část hlavy (HLAVŇE NE HLAVU!!!) a zkontroluj pohyblivost dekompresoru - mělo by to být jakoby závažíčko přidělaný na vačce který když to stojí nebo je málo otáček tak je pružinkou přitáhlý a osičkou jakoby nadzvedává výf. ventyl. Tak otestuj jestli je to pohyblivý. Aneb jestli to má možnost při zvýšení otáček se otočit (překlopit) a osička by měla být z druhé strany obraná aby nemohla ventyl nadzvedávat, když motor běží.
Jinak pokud jsem napsal něco špatně tak se omlouvám jen odhaduju jak by to mohlo být.

(reakce na) záhada!!!

19.3.2010 v 22:46 | Nahoru | #70
Dartex> Jojo diky moc další zajímavý nápad a dva vyškrtnuté co už tu byly řečeno,že by to mohly být. Zítra přijede ten obávaný teknik konečně,kterej tomu rozumí.Uvidim co ho napadne jako prvního když přijede a kukne nato.Jinak potom doplnim mno. Diky

záhada!!!

20.3.2010 v 08:48 | Nahoru | #71
OK tak dej pak vědět, docela by mě to taky zajímalo

1 reakcí na tento příspěvek záhada!!!

20.3.2010 v 12:57 | Nahoru | #72
TAk chlapi technik přijel.ALe bohužel nic se nevyřešilo!řekl jen,že je to karbcem!Nechtělo se mu do toho pouštět.Prostě neměl čas.Tak jako fšichni tadyk jen přiletí poradí a jedou,tak jsem ftom zase sám.Tak mám teďka přímo u pc karbec a podle návodu na netu ho sešteluji a zkusim.Jinak nemáte nápady čím by to mohlo být jinak?Když vyloučíme cokolif kolem motoru.Když se zapce sání rukou jde to do otáček.Když je tam filtr tak ne.safra čí to je.To dělá i starej i novej. JInak asik by někdo neporadil přímo jak má zeštelovaný karbec?Nejlepčí samozřejmě na DR350... Diky Jinak ten rozvoDák se neměnil,ale prej je blbost,že by byly rozvody o zub.

záhada!!!

20.3.2010 v 13:55 | Nahoru | #73
tady!

díval jsem se tam na seřízení hladiny.Moc jsem to,ale nepochopil,jak můžuou ty hrany být ksobě kolmé když tam není benzín,tak je přcik upe dole.Tak nevim no asik jsem blbec. Teďka jdu zkusit co to bude dělat se starou svíčkou a filtrem!Jinak s novou svíčkou už to nechce ani chytnout!Prej neháže jiskru.Jestě jsem ani nezkoušel!

(reakce na) záhada!!!

20.3.2010 v 15:44 | Nahoru | #74

Sally06>TAk chlapi technik přijel.ALe bohužel nic se nevyřešilo!řekl jen,že je to karbcem!Nechtělo se mu do toho pouštět.Prostě neměl čas.Tak jako fšichni tadyk jen přiletí poradí a jedou,tak jsem ftom zase sám.Tak mám teďka přímo u pc karbec a podle návodu na netu ho sešteluji a zkusim.Jinak nemáte nápady čím by to mohlo být jinak?Když vyloučíme cokolif kolem motoru.Když se zapce sání rukou jde to do otáček.Když je tam filtr tak ne.safra čí to je.To dělá i starej i novej. JInak asik by někdo neporadil přímo jak má zeštelovaný karbec?Nejlepčí samozřejmě na DR350... Diky Jinak ten rozvoDák se neměnil,ale prej je blbost,že by byly rozvody o zub.



Pokud ti se zacpaným sáním chytá lepši, znamená to, že máš chudou směs, tím že přicpeš sání ji prakticky obohatíš. Pokud to takto je, je chyba určitě v seštelování karbce.

záhada!!!

20.3.2010 v 15:45 | Nahoru | #75
A to že by byly rozvody o zub taková blbost není, ale dle mě to je tím karbcem

záhada!!!

20.3.2010 v 21:44 | Nahoru | #76
To je jasná chudá směs. Pořádně všechno pročisti znova a pokud možno použij čistič karburátoru. Mě se taky jednou stalo že sem vyčistil a seřidil karbec a najednou to vubec nejelo a chovalo se to jako když to má chudou směs (tvůj případ). Po všelijakym seřizování sem to znova vytáhnul a měl sem ucpanou hlavni trysku - nevim jak se to mohlo stát. Ale po znovuvyčištění to jelo správně

záhada!!!

21.3.2010 v 01:14 | Nahoru | #77
Tak potom co mi bylo oznámeno,že se Drko bude muset dát do servisu,tak mi to nedalo a řekl jsem si,že už více to stejnak dokurvit nemůžu,tak jsem do toho začal šťárat.Vzal jsem si karbec k PC a podle návodu ho rozdělal a složil a seřídil.Na motce potom doseřizoval přesně bohatost směsi a kolínko už mi nerudne!A motka už jede bez zacpávání sání.Kopal jsem do ní a nechtěla mi chytnout.Vyzkoušel jsem starou svíčku chytl,ale zdechla.Vyzkoušel jsem novou a jelo to.Tak se to prohodilo několikrát a každá udělala vždy něco jinčejšího.Jakokdyby to se zahřátýma svíčkama prostě nešlo nastartovat!Potom to jen na novou startovalo bez problémů a na straou vůbec.Na novou se to najednou otevřelo jakokdyby a jelo to na plný výkon!Tak jsem to jel projet!Jezdil jsem,tak 20min. potom zkusil zdechnout.Nahodil jsem to nadrc,ale v zápětí po ujetí pár metrů to zdechlo,tka jsem zajel do garáže.Potom jsem zkusil vyměnit svíčku dát tam tu starou,ale to vůbec nechtělo ani chytit!Tak jsem dal tu novou,ale už to zůstalo až doteďka stejné prostě to chytne,ale po přidání plynu se to udusí!

záhada!!!

21.3.2010 v 02:11 | Nahoru | #78
Tak přikládám videa.Ftěchto videích to je situace před tím než se ten výkon otevřel...

záhada!!!

21.3.2010 v 02:13 | Nahoru | #79
A to je ta situace kdy se to jakože otevřelo na plný výkon!Nutno zvýšit na bedničkách zvuk!

záhada!!!

21.3.2010 v 02:39 | Nahoru | #80
Jinak utoho videjka předchozího jsem měl vysoký volnoběh.Toho si nevšímejte v další videjko jsem ho pošteloval.Tohle bylo po pořádném seštelování směsi.Hleděl jsem nato aby mi nečervenalo kolínko!Jako např. tadyk

[img]

záhada!!!

21.3.2010 v 03:17 | Nahoru | #81
Chvilku jsem jezdil...

záhada!!!

21.3.2010 v 03:53 | Nahoru | #82
Potom jsem to chcípl a zkusil znova nakopnout.Bez problémů.Ale po pár metrech chcíplo asik 3krát zasebou.

záhada!!!

21.3.2010 v 03:55 | Nahoru | #83
Ještě mi klesal pomalu volnoběh.To může být prosímvás čím?

záhada!!!

21.3.2010 v 03:58 | Nahoru | #84
A,tak jsem stím šlahl z5 do garáže a zkusil vyměnit svíčky.Na straou to ani nechytilo.Vrátil jsem tu novou.Taky nechtělo chytit,ale nakonec dělalo tohle...

záhada!!!

21.3.2010 v 04:01 | Nahoru | #85
Doufám,že videjka tomu hodně napomůžou co by tomu mohlo být a doufám,že někdo poradí... Když to mělo jít do sevisu a já jsem to nějak pokutil,že to jelo a měl takou radost,která rychle zase vyršela! Nechápu pořád jaktože to prostě normal jede a po chvíli zase ne!!??

1 reakcí na tento příspěvek záhada!!!

21.3.2010 v 13:14 | Nahoru | #86
To vypadá na falešnej luft. Řekl bych že máš v prdeli tu přirubu mezi karbcem a hlavou. Jak je to studeny tak je to staženy a drží, ale až se to teplem trochu roztáhne, tak ti to začne sosat vzduch před karbcem a takhle se to projevuje.

Taky jaks četl ten článek s tim špatnym startováním na OffMoto.com, tak tam psal že musel použit jinej typ svičky. To pak taky zkus pokud už nemáš tu jinou

1 reakcí na tento příspěvek záhada!!!

21.3.2010 v 19:59 | Nahoru | #87
moje rada zni:
1. vsechny svicky zahod za barak na pole a kup novy.. eliminujes tak jednu moznou zavadu
2. pomalu klesajici volnobeh
- spatna hladina v plovakovce nebo slabej pritok paliva
- chuda smes
- prisavani vzduchu (nejcasteji)
navrhuji zkontrolovat tesnost priruby, prirubu omotat vulkanizacni paskou - pouze pro vylouceni zavady

ke svicce
- jinak se chova svicka venku pri zkousce jiskry (muze se zdat ok) a jinak se chova ve valci pri kompresi.
- dobre opalena svicka ma cihlovy jiskriste a cernej okraj, cerna je bohata, seda (bila) chuda
- takto svicku muzes zkoumat jedine pri zatezi. tzn. ze to roztahnes 1 2 3 4 na plnej, spojku a zdechnes motor.. pak muzes koukat na svicku, pokud to nechas brblat, tak nikdy nic nepoznas

smes
- chudej motor dole moc nereaguje, ale jak prekonas urcity spektrum, tak se necha vytocit do zblazneni.. pri zabaleni plynu strili do laufu
- bohatej reaguje od spodu, nahore se dusi

3. zjisti si velikost hlavni trysky v Suzuce pro tvuj model. mas origo vrtani? z toho vychazej
4. podle me to mas extreme ochuzeny, ale extreme, to koleno vypada silene
videl bych to falesnej luft nebo totalne v perdeli karbec
tady ti zadny stelovani bohatosti nepomuze

Naposledy editováno 21.03.2010 20:01:49

(reakce na) záhada!!!

21.3.2010 v 20:27 | Nahoru | #88
Navrc.TT-R> Jojo pokukám nato.Jestli tam něco nebude nějaká trhlinka nebo něco.Až to teda budu mít zahřáté.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) záhada!!!

21.3.2010 v 20:58 | Nahoru | #89
risko> 1.Jo to se řekne zahoď za barák do pole!Jedna stojí 265,-
2.Slabej přítok,tam určo nemám.Stou směsí si asik budu muset pohrát ještě.Stou páskou to zkusim.
J jasné svíčka se může chovat jinak vevnitř.Ale jak říkám 265,- nechce se mi za ni tolik dávat! No jo roztáhnout 1 2 3 4 to se řekne,když to jede jen na půl výkonu! ??
Jojo takže pořád ji mám chudou.Chci se zeptat co jsem,tak experimentoval se šroubekm směsi,tak i malinké pootočení udělalo velkou paseku.Přibližně 2-3mm je to možné?řekl bych,že je to normální?Ale radši se zeptám? Diky
Trysku mám 37.5 tak si zjistim origo...
To koleno už jsem popravil!Jinak by mi to nejelo na ten plný výkon,jak jsi viděl ve videjku!To už je O.K.Vůbec už nerudne. Jen svíčku nemám pořád dobře vypálenou.Ještě došteluju. Karbec v prdeli nebude.To už mi říkal aj otec,kterej mě pořád mrdá zato,že jsem to zkurvil.Takže zkontroluji ten falešnej vzduch jestli tam někde je a pohraju si ze směsí ještě krapec.

1 reakcí na tento příspěvek záhada!!!

21.3.2010 v 21:00 | Nahoru | #90
Jinak dneska jsem sice nebyl doma.ale u nečekané zastáfky u známého jsme špekulovali co by to mohlo být a vlastně narazily jsme nato,že mu to dělalo taky kdysik.A to prostě prej ryskl,že vyměnil kondenzátor!že prej po dlouhé odstáfce a následném nakopnutí vyteče nebo něco,tak a prostě to dělá tohle.Mohlo by to být ono?
Jinak mi byli přidělena rada zkusit vyměnit faju a kábl.Je to taky možné,že by to mohlo být tím?

Nicméně moc diky chlapi. Vyzkouším hnedka zítra.Má prej pršet,tak budu zkoušet...

Moc pěkně napsané Risko! diky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist