Bude dobré kdo sem zavítá aby jsi to přečetl celé... Prosímvás o rady!Takže mám problém se svou DR 350!Po skoro 4 měsíční odstáfce se udělali ventily!Nakoplo se to po úmorném kopání! A vyměnil se olej,olej. filtr,vzduch. filtr a svíčka!Vyčistil jsem kohoutek a karbec!Prostě přívod benzínnu!Karbec vevnitř trysky a vyfoukal!!A prostě mám problém,že mi jede jen jekoby na půl výkonu!Nejdříve mi to sálo falešný vzduch!Vyřešeno! potom nedrželo volnoběh!Vyřešeno! Potom červenalo kolínko,které mi pořád červená!Tohle bude směsí bych řekl co? Jak má být naladěný směs?kolik otoček?Ale itak mi to prostě nejede,tak jak by mělo!Fšechno je O.K. startuje na šlápnutí jede bez vynechávek atd!Ale prostě jen jakokdyby na půl výkonu!A jo zapoměl jsem,že mám vykuchaný výfuk!A udělanou po domácku koncofku na utlumení!Jestli to má vlif!Prostě je to pro mě záhada!Před zimou fpoho jelo žádný problém!I zatěškávací test mx trat jsem sní zvládl... Ale prostě teďka... Prosímvás o drahocené rady...
Co už jsem zkoušel:Starou novou svíčku měnit!Starý nový filtr vzduch. měnit! x-krát venku karbec a profoukaný atd...Laboroval jsem zjehlou bez výsledku žádná změna!Výfuk bez koncofky s koncofkou!Prostě jsem vyzkoušel fšechno co mě napadlo!bez výsledku úspěchu! Doufám,že jsem nanic nezapoměl a děkuji za dobré rady a nápady z vašich zkušeností a těšim se na ně!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) záhada!!!
Sally06>Tak mě se to zdálo pofidérní to takhle startovat!Jinak jsou to vidlácčí teknici.Odmaturovaní na škodofkách jak já říkám Mám propozice,že vůle jsou:0.05-0.10 sací a výfuk 0.17-0.22!To jsi našel kde,že to je tolik kolik píšeš?No jo jenomže teknici říkali jaktože stříká benzín směrem do sání?A jinak to cvaknutí tam je jen v jedné určité chvíli!Je to tam jakokdyby navíc.Jinak jsem zapoměl nato,že uprostřed minulé sezóny je dělaná spojka.Takže rozvodák by tam měl být nový.zítra se ještě optám teda když přijede ten kdo to přímo dělal...
Proč usuzuješ, že když je dělaná spojka, tak i rozvoďák? Co to má společnýho?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) záhada!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) záhada!!!
1 reakcí na tento příspěvek záhada!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) záhada!!!
Sally06>Protože se zjistilo,že jakmile se otevírá sací výfukový je ještě chvilinku taky otevřený a to logicky prostě není možné.Jak to je safra?
to je právě to "stříhání " ventilů o kterém jsem psal ve svém minulém příspěvku.. PRÁVĚ proto musíš mít protitlak ve výfuku, aby ve chvíli kdy motor už nasává, ale ještě jsou otevřené výfukové ventily, aby ti čerstvá směs nevylítla do výfuku.
1 reakcí na tento příspěvek záhada!!!
Popiš to tříkání toho benzínu do sání, kdy a jak a kolik to stříká?
Ale nedal bych moc za to, že zalehl nějakým záhadným způsobem ten automatickej dekompresor. Což by vysvětlilo chudou směs a rozžhavenej vejfuk ... takže pokud si troufáš, nebo řekni nekomu kdo to zvládne a sundejte vrchní část hlavy (HLAVŇE NE HLAVU!!!) a zkontroluj pohyblivost dekompresoru - mělo by to být jakoby závažíčko přidělaný na vačce který když to stojí nebo je málo otáček tak je pružinkou přitáhlý a osičkou jakoby nadzvedává výf. ventyl. Tak otestuj jestli je to pohyblivý. Aneb jestli to má možnost při zvýšení otáček se otočit (překlopit) a osička by měla být z druhé strany obraná aby nemohla ventyl nadzvedávat, když motor běží.
Jinak pokud jsem napsal něco špatně tak se omlouvám jen odhaduju jak by to mohlo být.
1 reakcí na tento příspěvek záhada!!!
díval jsem se tam na seřízení hladiny.Moc jsem to,ale nepochopil,jak můžuou ty hrany být ksobě kolmé když tam není benzín,tak je přcik upe dole.Tak nevim no asik jsem blbec. Teďka jdu zkusit co to bude dělat se starou svíčkou a filtrem!Jinak s novou svíčkou už to nechce ani chytnout!Prej neháže jiskru.Jestě jsem ani nezkoušel!
Sally06>TAk chlapi technik přijel.ALe bohužel nic se nevyřešilo!řekl jen,že je to karbcem!Nechtělo se mu do toho pouštět.Prostě neměl čas.Tak jako fšichni tadyk jen přiletí poradí a jedou,tak jsem ftom zase sám.Tak mám teďka přímo u pc karbec a podle návodu na netu ho sešteluji a zkusim.Jinak nemáte nápady čím by to mohlo být jinak?Když vyloučíme cokolif kolem motoru.Když se zapce sání rukou jde to do otáček.Když je tam filtr tak ne.safra čí to je.To dělá i starej i novej. JInak asik by někdo neporadil přímo jak má zeštelovaný karbec?Nejlepčí samozřejmě na DR350... Diky Jinak ten rozvoDák se neměnil,ale prej je blbost,že by byly rozvody o zub.
Pokud ti se zacpaným sáním chytá lepši, znamená to, že máš chudou směs, tím že přicpeš sání ji prakticky obohatíš. Pokud to takto je, je chyba určitě v seštelování karbce.
1 reakcí na tento příspěvek záhada!!!
Taky jaks četl ten článek s tim špatnym startováním na OffMoto.com, tak tam psal že musel použit jinej typ svičky. To pak taky zkus pokud už nemáš tu jinou
1 reakcí na tento příspěvek záhada!!!
1. vsechny svicky zahod za barak na pole a kup novy.. eliminujes tak jednu moznou zavadu
2. pomalu klesajici volnobeh
- spatna hladina v plovakovce nebo slabej pritok paliva
- chuda smes
- prisavani vzduchu (nejcasteji)
navrhuji zkontrolovat tesnost priruby, prirubu omotat vulkanizacni paskou - pouze pro vylouceni zavady
ke svicce
- jinak se chova svicka venku pri zkousce jiskry (muze se zdat ok) a jinak se chova ve valci pri kompresi.
- dobre opalena svicka ma cihlovy jiskriste a cernej okraj, cerna je bohata, seda (bila) chuda
- takto svicku muzes zkoumat jedine pri zatezi. tzn. ze to roztahnes 1 2 3 4 na plnej, spojku a zdechnes motor.. pak muzes koukat na svicku, pokud to nechas brblat, tak nikdy nic nepoznas
smes
- chudej motor dole moc nereaguje, ale jak prekonas urcity spektrum, tak se necha vytocit do zblazneni.. pri zabaleni plynu strili do laufu
- bohatej reaguje od spodu, nahore se dusi
3. zjisti si velikost hlavni trysky v Suzuce pro tvuj model. mas origo vrtani? z toho vychazej
4. podle me to mas extreme ochuzeny, ale extreme, to koleno vypada silene
videl bych to falesnej luft nebo totalne v perdeli karbec
tady ti zadny stelovani bohatosti nepomuze
Naposledy editováno 21.03.2010 20:01:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) záhada!!!
2.Slabej přítok,tam určo nemám.Stou směsí si asik budu muset pohrát ještě.Stou páskou to zkusim.
J jasné svíčka se může chovat jinak vevnitř.Ale jak říkám 265,- nechce se mi za ni tolik dávat! No jo roztáhnout 1 2 3 4 to se řekne,když to jede jen na půl výkonu! ??
Jojo takže pořád ji mám chudou.Chci se zeptat co jsem,tak experimentoval se šroubekm směsi,tak i malinké pootočení udělalo velkou paseku.Přibližně 2-3mm je to možné?řekl bych,že je to normální?Ale radši se zeptám? Diky
Trysku mám 37.5 tak si zjistim origo...
To koleno už jsem popravil!Jinak by mi to nejelo na ten plný výkon,jak jsi viděl ve videjku!To už je O.K.Vůbec už nerudne. Jen svíčku nemám pořád dobře vypálenou.Ještě došteluju. Karbec v prdeli nebude.To už mi říkal aj otec,kterej mě pořád mrdá zato,že jsem to zkurvil.Takže zkontroluji ten falešnej vzduch jestli tam někde je a pohraju si ze směsí ještě krapec.
1 reakcí na tento příspěvek záhada!!!
Jinak mi byli přidělena rada zkusit vyměnit faju a kábl.Je to taky možné,že by to mohlo být tím?
Nicméně moc diky chlapi. Vyzkouším hnedka zítra.Má prej pršet,tak budu zkoušet...
Moc pěkně napsané Risko! diky