paolo_novy Přidat reklamu

Téma: KLX 650
30.1.2010 v 17:39
Zdravím a prosím o informace. Rozhodl jsem se pro koupi cestovního endura typu KLX (pro mě jednoznačně nejhezčí) nebo XT , TT 600. Tento týden jsem se byl podívat na toto KLX www.tipmoto.com/motorky/kawasaki/134717-klx-650.html. Firma moto Ufo pouze prodej zprostředkovává! Byl jsem přímo u majitele, který mě při telefonním rozhovoru ujišťoval o skvělém stavu a další to bla bla bla. Když jsem motocykl viděl na vlastí kukadla, byl jsem mile překvapený. Vizuálně vypadalo KLX moc pěkně (nehodnotím barevnou kombinaci). Servisní knížka měla sice za 15 let pouze dva záznamy a o její věrohodnosti lze pochybovat, ale jinak fakt dobrý. Byl jsem majitelem ujištěn o provedené údržbě. První moje rozčarování přišlo, když jsem se snažil dohledat hladinu oleje. Olej se v olejoznaku objevil až poté, co jsem motocykl naklonil o cca 45 % vpravo. Druhé rozčarování přišlo, když majitel nastartoval motor. Při běhu na volnoběh mi běhal mráz po zádech. Nezvyklé klepání a chrastění motoru mi prodávající vydával jako vůli ventilů, která po ohřátí motoru zmizí. Nejsem úplný laik a tak vím, jaké zvuky vydávají ventily po nastartování studeného motoru a že zklidnění nastává po několika vteřinách, kdy se olej natlačí do všech mazacích míst (nicméně zkušenosti majitelů jednobuchů, mohou být odlišné). Po přidání plynu se běh motoru výrazně zlepšil a zdál se úplně normální. Po ubrání na volnoběh cca 1200 ot. se chrastění pazvuky a "zakopávání" motoru znovu opakovalo a nemizelo ani se zvyšující se teplotou. Přišlo mi to, jako prasklý napínák. Tak jsem se souhlasem majitele demontoval středový šroub z napínáku a pomocí delší straný 5-ky imbusu jsem zatlačil na napínák. Po nastartování byl motor výrazně klidnější, ale cítil jsem, jak imbus, na který jsem tlačil, pulsuje. Odhaduju, že se v ose pohyboval o 1-1,5 mm. Abych udělal nějaký závěr, myslím, že kvůli nízké hladině mohlo dojít k nějakému přidření uložení vaček atd. v kombinaci se závadou napínáku. Jen mám pochybnosti, proč se běh motoru zdá po přidání plynu OK a proč při mi při zatlačení na napínák, imbus pulsoval. Poku máte někdo nějakou zkušenost, tak prosím sem s ní. Nehodnoťte prosím přístup prodejce či můj výběr. Těch zbytečně ujetých cca 500 km jsem už rozdejchal. Taky pokud máte někdo tip na nějaký z výše uvedených motocyklů, dejte mi odkaz. Dík Honza

Předchozí
1 2 3
Následující

(reakce na) KLX 650

11.4.2010 v 21:22 | Nahoru | #61
Matess727x> Ten mám a dva nepotřebuju Já bych spíš chladič a krytku chladiče a možná pár prkotin. Xmotors@centrum.cz

Naposledy editováno 11.04.2010 21:25:14

KLX 650

11.4.2010 v 21:35 | Nahoru | #62
Byl to inzerát na Céčko a dokonce z plzeňského kraje. Napsal jsem si telefon, ale nevím, kam jsem to založil. Snad bude ráno moudřejší večera.
Pokud vyjde čas, podráždím tento týden úředního šimla. Musím pohyb na silnici legalizovat a motorku přihlásit. Doufám, že to proběhne hladce. Zarazilo mě, že jsem nikde na rámu nenašel typový štítek. Je tam vůbec nějaký? Mohli byste mi hodit scan zadní strany TP s technickým popisem? Dovozová technická stojí 1500,-, ale v případě, že v původním techničáku (dovoz z I) nejsou potřebné údaje vč. emisní normy, zadává STK dotaz na Dekru a ten stojí údajně skoro 2 litry. Snad to dobře dopadne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KLX 650

11.4.2010 v 21:43 | Nahoru | #63

kadeloid>NitroTT: Kdepa vůbec bydlíš v tutej Plzni.


V Plzni bydlím v části Lhota. Od ZČU na Borech směr Valcha (u benzínky dolů okolo přehrady)- Lhota - Dobřany. Z Bor je to 6 km.

(reakce na) KLX 650

11.4.2010 v 21:46 | Nahoru | #64
NitroTT> Jo tak to vím. Tím směrem občas jezdím domu. Se někdy zastav na Borech až ti to bude moct na silnici

KLX 650

11.4.2010 v 21:46 | Nahoru | #65
NitroTT: Ten scan techničáku ti pošlu,...posílal jsem to už Pegosovi,...snad to najdu.

Edit: Už jsem to našel,...máš to v PM.

Naposledy editováno 11.04.2010 21:56:36

KLX 650

19.4.2010 v 16:10 | Nahoru | #66
Tak jsem začal s procedurou přihlašování a ztroskotal jsem na STK - typový štítek. Na krku řízení je na levé straně údajně nedostačující štítek - viz foto
Na pravé straně krku je VIN, ale ten debil mi řekl, že VIN má mít 17 znaků. Vím, že je to kokotina, protože i u starších aut není VIN 17 -ti místný. Když jsem tomu debilovi ukázal kopii Matessovo TP, řekl mi, že ho nějaký podvody nezajímají.
Pojedu na jiný STK a VIN vyřeším. Jde mi o ten štítek. Máte tam někdo něco jinýho? Popřípadě, měl by být štítek umístěný i někde jinde? Koukal jsem do manuálu, ale umístění štítků jsem tak nenašel. Možná jsem to přehlíd, protože jsem nahněvanej jak sviňa. Půl dne v řiti.

[img]

KLX 650

19.4.2010 v 16:42 | Nahoru | #67
NitroTT: No mám kamaráda na STK, tak bych se ho mohl optat co a jak.Podívám se ti na ten štítek,...ale zdá se mi to také jako blbost-tě tam nějak šikanujou u vás ne? Taky nevím co mělo znamenat to, ře je nějaké podvody nezajímaj,....jak ti řekli na ten můj techničák.Ta moje motorka je normálně přihlášená,...žádné podvody v tom nejsou.

KLX 650

19.4.2010 v 18:12 | Nahoru | #68
Mrki prosím Tě na ten štítek. Zítra to zkusím znovu. Ten štítek, který tam mám, je podle mě homologační štítek. Klasický typový štítek KLX asi nemá. Výrobní číslo je vyražené přímo na rámu. O debily hold není nouze. Dej mu kulatý razítko a on je hned světovládce. To zas bude bezesná noc

KLX 650

19.4.2010 v 21:17 | Nahoru | #69
NitroTT: Radím: Změň STK!

Mám podobnou zkušenost. Před pár roky jel syn na STK z Aprilií 50 ccm.

Pozorný technik zkontroloval homologaci předního světla a povídá: To světlo je homologované jen na malý motocykl? A syn na něho: Ale vždyť to je malý motocykl!
A to neměl dělat. Říkat všemocnému technikovi z STK že se takto utnul!
Technik začal kontrolovat motorku do posledního šroubku a nakonec našel na plastech vyražený rok výroby 1992 a motorka měla datum výroby 1996. Začal dělat jak pominutéj, že to jsou nějaké falešné papíry atd atd a dokonce volal i na nějaké ministerstvo kdy se tento typ motorky vyráběl a nakonec konstatoval, ať si dá syn ty papíry do pořádku a dal mu technickou jen na 2 měsíce.
Podotýkám, že motorka už u nás jezdila několik let a měla již asi 2 technický za sebou.
A výsledek: Syn zajel na jinou STK a v pohodě!
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
zkušenosti S KLX 650R Kawasaki KLX 650 Husa123 24 8.2.2024 v 22:16 Kohlstein
Moto servisy Jihočeský kraj Kawasaki KLX 650 LegitPasha 4 3.12.2023 v 19:58 slabak2
KLX 650 verze C výměna zadního kola... Kawasaki KLX 650 Dacann 9 25.8.2021 v 12:00 Dacann
Kawa KLX 650 a všechny ostatní jedn... [1 ... 320, 321] Kawasaki KLX 650, BMW R 80 GS, Triumph Tiger 955i, B... Pegos 9616 25.8.2021 v 11:56 Dacann
Dual-Sport nebo Cenduro Kawasaki KLX 650, Suzuki DR 650, Suzuki DR 400, Suzu... Albjert 15 24.4.2021 v 09:15 spacy


TOPlist