globalmoto_kveten





Téma: Mongolsko 2010
 
29.11.2009 v 20:30
V červnu chceme vyrazit po ose a zpět směr Mongolsko, délka výletu asi 6. týdnů (max. jsme omezení delkou dovolené) a bohužel nám odpadl třetí účastník. Jedná se o klidný výlet starších pánů (35+50) včetně doprovodu 4*4. Takže se může jet z menší zátěží a ve větším klidu. Doufám ,že zde nalezneme chybějícího člena výpravy nejlepe ze Severní. Moravy, když vidím kolik zde jezdí BMW či KTM z označením ADVENTURE, tak sand to není nemožné. První dotaz bývá " a kolik to bude stát " , takže si spočítejte koélik stojí provoz vašeho mazlíčka na 20.000 km (tolik to asi nebude) včetně pneu, výměny olej a atd. plus víza. Spaní bude ve stanu a jídlo není dražší než u nás spíše opačně a pokud tě to neodradí tak se prosím OZVI

Trocha inspirace ze Slovenska



Naposledy editováno 29.11.2009 20:34:14
Předchozí
1 2 3
Následující

(reakce na) Mongolsko 2010

24.6.2010 v 19:47 | Nahoru | #61
easyrider> Nějaké zážitky, fotky?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mongolsko 2010

24.6.2010 v 20:26 | Nahoru | #62
easyrider> JJ,všechno vím..Však jsem říkal ještě než jste odjeli že mám blbej pocit že zas Vaška něco potká.. Na druhou stranu,co si budem povídat,si za to může trochu i sám..

Naposledy editováno 24.06.2010 20:54:55

Mongolsko 2010

24.6.2010 v 20:30 | Nahoru | #63
NO - tak se těším na vyprávění - nějaké zákl. info by nebylo ???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mongolsko 2010

24.6.2010 v 22:11 | Nahoru | #64
qwert> No možná trochu slabší příprava motorky, ale on má ročník 05 já Bawo 06 a vše mám původní a v klidku naprostém. On má Vašek smůlu a ta motorka má prostě některá slabší místa. Vážně nám ho bylo líto já bych to asi nervově neunesl. Jo celkem jsme měli na moto 4 defekty........dvě přední a dvě zadní.........všechno Vašek Vážně smolař

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mongolsko 2010

24.6.2010 v 22:47 | Nahoru | #65

easyrider>qwert> No možná trochu slabší příprava motorky, ale on má ročník 05 já Bawo 06 a vše mám původní a v klidku naprostém. On má Vašek smůlu a ta motorka má prostě některá slabší místa. Vážně nám ho bylo líto já bych to asi nervově neunesl. Jo celkem jsme měli na moto 4 defekty........dvě přední a dvě zadní.........všechno Vašek Vážně smolař


Má rok 04.Lc8 má vjádru závodní tlumič který se má co 15000km odborně repasovat.Ten jeho to nikdy nepoznal a tak není divu že se po více jak 100000km posral.Koupit jiný motor,nezkontrolovat jak je na tom spojka a vydat se do Mongolska to byl trochu hazard.Srovnávat stále lc8 s GS 1200 taky nejde.Kdybys absolvoval všechny mé vyjíždky dávno by se ti už pochcal kardan..Že si Vašek tolikrát zapíchal to už je vážně smůla..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mongolsko 2010

25.6.2010 v 09:40 | Nahoru | #66
qwert> no ti nějak nevím se to sralo i po cestě zpět. Takže to už vážně bylo moc.

- přední ráfek ...měkkota měká nechápu u tohoto typu motorky
- chlazení .......bez kometáře kolikrát jsme museli stát a čekat než to se to ochladí nevím, ale město v odpolední špičce to prostě nepřejede a když fouká po cestě silný vítr do zad tak taky ne. Chladič jsme čistili, dělali dírky do toho ochraného plastu a nic.
- nádrže stále problém bud se neodvzdušnovali a dokonce i ta levá strana kam je veden ventilator normálně vařila (zeptej se Vaška nikdo to nechápem)
-spojka co odejde z kilometru na kilometr bez jakého koliv upozornění!!
-tlumič ...ten chápu měl svůj věk a ty cesty mu dali poslední hřebíček do rakve
-palivové čerpadlo........odešlo po cestě zpět....všechno to je z taiwanu.
-nefunkčni tlačítka na palubní desce....byla vážně prkotina.

Prostě nám ta potvora vzala tak 5 dnů výletu!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mongolsko 2010

25.6.2010 v 12:18 | Nahoru | #67
easyrider>
-Přední ráfek...Německý Behr,fakt šmejd,používá se stále ale novější ročníky už tím tak netrpí,zřejmě s kvalitou něco dělali..
-chlazení..lc8 topí,to se ví,do destinací s velkými teplotami se doporučuje sundat tu plastovou protibahenní clonu a nahradit hliníkovou mřížkou přes kterou jde více vzduchu a je v nabídce KTM..
-ucpané odvzdušnění nádrže.. bude problém spíš údržby než KTM.Já na obou svých lc8 jsem s tím problém neměl..
-spojka.. může vydržet 1000km nebo 100000km,záleží jak ji jezdec používá.Pokud Vaškova odešla na totálně sjeté lamely taky to bude spíš chyba údržby.
-tlumič..tam máš pravdu.
-palivové čerpadlo..Japonské Mitsubichi,v případě lc8 schodné s Varaderem.Životnost většinou něco přes 50000km.Většinou stačí vyměnit pouze kontakty které se opalují a dají se koupit zvlášt..
Já mám ted najeto 52000km a vše mi perfektně funguje.A ty víš sám kde a jak s tím většinou jezdím..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mongolsko 2010

25.6.2010 v 12:23 | Nahoru | #68
qwert> jo to vím jezdíš jako prase. No ja se o lc8 nezajímám vím jen o zavadách které jsme byli nuceni řešit. Na BMW 12 GS mám najeto teď 72000 km a opravdu jsem měnil jen přední kotouče v záruce protože byli křivé a asi 6 předních žárovek, protože ty to vážně snad žere. Jinak spokojenost. Každá má své Vašek zase nemusel upravovat sání na brodění my ano.

Naposledy editováno 25.06.2010 12:24:43

Mongolsko 2010

25.6.2010 v 12:25 | Nahoru | #69
šnorchl pro BMW

[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mongolsko 2010

25.6.2010 v 12:33 | Nahoru | #70
easyrider> To je od TT? Takže z Vaška už bude bramborista co?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mongolsko 2010

25.6.2010 v 12:43 | Nahoru | #71
qwert> To je domací výroba. Vašek myslím , že zustane u KTM, protože už vyměnil všechno.

(reakce na) Mongolsko 2010

25.6.2010 v 12:49 | Nahoru | #72
easyrider> Asi máš ted motorky dost ale nechceš se v neděli projet opravdu jen po rozbitých asfaltkách a pokecáme?

1 reakcí na tento příspěvek Mongolsko 2010

25.6.2010 v 13:09 | Nahoru | #73
v neděli ne musím se věnovat dětem. Příští víkend už ale můžeme.

(reakce na) Mongolsko 2010

25.6.2010 v 13:31 | Nahoru | #74
easyrider> a zítra?

Mongolsko 2010

28.9.2010 v 11:13 | Nahoru | #75
Tak něco pro inspiraci, fotky jsem moc nepřebíral tak prosím o trpělivost.
MONGOLSKO A RUSKO FOTO

Mongolsko 2010

28.9.2010 v 11:46 | Nahoru | #76
Moc hezký!!!

Mongolsko 2010

29.9.2010 v 18:57 | Nahoru | #77
dík

Mongolsko 2010

29.9.2010 v 21:07 | Nahoru | #78
NO TY VO... TAK TO JE FAKT BOMBA ... ZROVNA ZÍTRA SE CHYSTÁM NA ČÍNSKOU AMBASÁDU ... neb máme takovej malinkatej nápad ... atohle mě tada vlilo kref do žil ...

(reakce na) Mongolsko 2010

30.10.2010 v 13:03 | Nahoru | #79
easyrider> KTM asi optimalizuje zisky a vyrábí v Taiwanu. Yamaha není vůh ví co, ale pořád jede. Mám sice zvýšené náklady na údržbu, ale v klidu s ní přejedu pořádný kus cesty. Musím uznat, že co do kvality použitých materiálů, zpracování a spolehlivosti, vede BMW.... Jenom prosté konstatování.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist