paolo_novy Přidat reklamu

Téma: (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku
23.10.2009 v 21:11
Dneska jsem se rozhodl po vcerejsi pokute to natocit na parkovisti a ne na ulici Byli jsme s klukama na parkoviti u Macochy tak jsme to natocili poradne... mam vic videii ale ty šetřím na zimni videjko
Jeden z tech lepších pokusu



A nejake ty pokusy (posledni se mi povedl)



Naposledy editováno 23.10.2009 21:33:59
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku

25.10.2009 v 11:27 | Nahoru | #61
hochu dobře ty ze ja tu 125 prodaval

(reakce na) (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku

25.10.2009 v 11:33 | Nahoru | #62
bikemaneffect> dekuju sak vzchztas na necem jinem

1 reakcí na tento příspěvek (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku

25.10.2009 v 12:14 | Nahoru | #63
Jo měl sem 350, konkrétně 640tku s rovnejma vejfukama. Za tim co sem napsal si stojim a můžu to jen dokázat. Koukněte se na graf z brzdy 8mičkovýho motoru.. Memphis: za pětka tam chybí, ale v odstupňování, ne v konečném převodu, ten motor má už hovno sílu i na tu 4ku. Rozhodně s tim nevyjedeš každej kopec, leda když jezdíš jak dědek a necháš to podtočit, že to nahoře na kopci tak tak vyjede. Když jsem jezdil, tak s origo 17z kolečkem sem tam tu 4ku strkal jen jako udržovačku na silnicích 1 třídy. Jo a motor byl chvíli po generálce, takže žádná vyjetá hujda. Radši 110 na 3ku, než trápit 4ku. No a o tom rámu se vyjadřovat nebudu, je vidět, že si jeho slabiny ještě neobjevil, protože to je tak, jak už sem psal. A to místo za nádrží dolů je právě nejhorší. Ještě k motoru - jeslti se rozjíždíš na volnoběh, tak to vlastně už vysvětluje to, co píšeš..

(reakce na) (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku

25.10.2009 v 13:35 | Nahoru | #64
kalkulačka>

tady máš průběhy, mezi 2T je to opravdu něco vyjimečnýho, takhle "plochou" křivku u jinýho nenajdeš.
ty kvalty jsou odstupňovaný hůř, hlavně mezi jedničkou a dvojkou je skok jak prase, což může byt znat. jenomže dál už je to v pohodě a ta pětka jako DALŠÍ kvalt chybí na každé rovině. takhle mně jeden 120 protože se motor dál netočí, neměla by problém jít na 150, jenomže jak říkám, ta maximálka je otáčkama, ne silou. ideální otáčky má na čtverku při 70, pak už se motor přetáčí.
nevim jakou máš ty představu, ale já jsem tam čtverku držel do táhlýho dvanáctiprocentního stoupání na necelý tři tisíce otáček a mašina pořád táhla a vyjel jsem to bez toho aby šly otáčky níž.
samozřejmě jsem mohl podřadit na trojku a vyhnat to, zrychlila by, jenomže jsem chtěl vědět jestli to motor zvládne- a zvládnul
jinak 110 na trojku si představit nedokážu, to musí mít písty únikovou rychlost a klika se musí provrtat ven
jak říkám, sice se občas v náklonu zhoupne, ale neni to vůbec žádné problém, nebyl by to problém ani pro naprostýho začátečníka. sice to neni pevný jako helvétská víra ale je to v pořádku.
psal jsem že od volnoběhu se rozjedu- to když si chcu vychutnat příjemnou poklidnou jízdu a užívat si to polštářovitosti kterou poskytuje, když si s ní poklidně brumlám a vychutnávám si hlaďoučký rozjezdy a jízdu. jinak s ní jezdím většinou mezi maximálním krouťákem a výkonem a levou stupačku ohoblovanou, na pravou se mně berou zatáčky hůř

1 reakcí na tento příspěvek (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku

25.10.2009 v 17:26 | Nahoru | #65
Ojé, zase to tu zasírá ten Jawař....jdi s tou Jawou do řiti, založ si téma a tam ventiluj jak je 350 nadčasová

1 reakcí na tento příspěvek (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku

25.10.2009 v 18:11 | Nahoru | #66
už sem ty tvoje slinty ani nečet, stačilo mi když si napsal, že by neměla problém jet 150km/h. tim si u mě skončil, tolik jezděj dost upravený 350 s klapkama, někdy i s dvěma akrbecama, ale tvoje 4ka asi těžko. a ta křivka? si asi opravdu slepej, protože máš od 4 do 5tis, jinak nic.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku

25.10.2009 v 19:13 | Nahoru | #67
maras> upal se

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku

25.10.2009 v 19:14 | Nahoru | #68
kalkulačka> šlo by pouze o zpřevodování

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku

25.10.2009 v 19:17 | Nahoru | #69

memphis.unv>maras> upal se



Nemám důvod, ale mlít sračky můžeš jinam...tvoje jawa těch udaju z grafu nedosahuje a ani se ji o tom nesnělo, rozebíráš pičoviny, přitom téma je o Blatě....

(reakce na) (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku

25.10.2009 v 19:17 | Nahoru | #70

memphis.unv>kalkulačka> šlo by pouze o zpřevodování



Ano s těmi závratnými Nm. by to jelo i 200km/h když to dobře spřevoduješ

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku

25.10.2009 v 19:26 | Nahoru | #71
maras> nejsou to sračkyale fakta a věcný informace. navíc já jsem jenom odpovídal na to co mně kdo napsal. a co se týká toho tvýho výkřiku do tmy- jo, já mám verzi která má o 2Nm míň
dvě kila ne, ale na 150 by to stačilo 130 totiž jezdí každá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku

25.10.2009 v 19:36 | Nahoru | #72

memphis.unv>maras> nejsou to sračkyale fakta a věcný informace. navíc já jsem jenom odpovídal na to co mně kdo napsal. a co se týká toho tvýho výkřiku do tmy- jo, já mám verzi která má o 2Nm míň
dvě kila ne, ale na 150 by to stačilo 130 totiž jezdí každá



K čemu mi jsou fakta jakesik jawy když mě zajímá ta Blata

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku

25.10.2009 v 19:37 | Nahoru | #73
maras> když tě to nezajímá tak to přeskoč. pokud to nedokážeš, asi trpíš nějakým mentálním postižením, což je tvůj boj

(Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku

25.10.2009 v 19:47 | Nahoru | #74
neresme neresitelne
ps: videa jsem dal dohromady a zetra budu delat videjko... ale zklamala me kvalita videii.. njn mobil

(reakce na) (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku

25.10.2009 v 19:47 | Nahoru | #75
memphis a spol> Mně taky někdy hrabe , ale tolik ?
Tím nechci podkopávat Jawu, samozřejmě

Naposledy editováno 25.10.2009 19:50:03

1 reakcí na tento příspěvek (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku

25.10.2009 v 19:48 | Nahoru | #76
jízdní výkony tak a teď už se konečně ptrober. 130 jezdí hodně slušná 638mička s dvoukomoráčema. Ten tvůj dehet jezdí 150 leda tak na tachometru.

1 reakcí na tento příspěvek (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku

25.10.2009 v 19:52 | Nahoru | #77
az dodelam videjko zalozim nove vlakno... doufam ze se tam vsichni ve zdravi sejdeme a poplyveme muj matros ale jsem hodne zklaman ze zaberu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku

25.10.2009 v 20:02 | Nahoru | #78
kalkulačka> ty seš asi 3,14-ča, ne? ukaž mně ty magore kde jsem napsal že má jezdí 150
řekl jsem že třipade pokud by na to měla kvalty, třeba kdyby měla pětku tak by 150 zvládla. silu by na to měla, se současným zpřevodováním se ale tak vysoko nevytočí.
je to jakobys současném litrovém superbikům dal první dva kvalty a divil se že se na ty tři kila nevytočí. demence

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku

25.10.2009 v 20:13 | Nahoru | #79
roberto.cz> Já už se těším , akorát nevím jak to dopadne s těma třema. Obávám se, že ve zdraví to třeba nebude - tady někomu může prasknout žilka v mozku z takový hádky o JAWĚ 350 .
S tou kvalitou videa to snad nebude tak hrozný, né

Naposledy editováno 25.10.2009 20:36:55

(reakce na) (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku

25.10.2009 v 20:23 | Nahoru | #80
Martic> snad ne.. ale cekal jsem od Omnie trosec vic.. nic jdu s klukama ven mejte se a vecer tu

(reakce na) (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku

25.10.2009 v 20:44 | Nahoru | #81
memphis.unv> Každý bude vždycky říkat jak je ta jeho současná motorka ta nejlepší, co všecko skvělého umí a přeceňovat ji. Nebo aspoň tak mi to příjde. Musíš se nad to trošku povzdnést...

1 reakcí na tento příspěvek (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku

25.10.2009 v 22:20 | Nahoru | #82
ty si vážně vůl. Koukni se na to, co sem dával link. 150 to nepojede ať to bude zpřevodovaný jak to bude zpřevodovaný, to že se to nevytočí je známka toho, že už to nemá výkon vole. A jeslti chceš tvrdit opak, tak si na zkoušku dej menší sekundár a projeď se. Si v životě na ničem jinym nejel, viď?

(reakce na) (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku

26.10.2009 v 00:21 | Nahoru | #83
kalkulačka> k tomu ostatnímu jsme se už nedostali, ale třipade neni můj vrchol.
opakuju že mou maximálku určuje motor co se dál nevytočí. a proč to tvrdím?
já mám maximální krouťák někde zhruba na 3000-3500 (na 3 tis. motor zvládne do kopca neuvěřitelný věci, ale chybí mu pružnost), maximální výkon kolem 4 tis. vypadá to divně vůči hodnotám co se udávají, ale motory jawy jsou co kus to unikát, aji toleranci na otáčky měly 10%. mimo to jak hodnoty v grafu tak běžně dostupný údaje jsou pro hliníkový motory a železný mají otáčky nižší. já pokud jedu 120 km/h (samozřejmě se bavíme o hodnotách tachometrovéch, pokud pojede někdo vedle mě tak to ani jemu nebude měřit nasa)
tak mám zhruba 4800 ot./min..
na motoru je opravdu poznat že od zhruba těch čtyř tisíc se motor přetáčí a vůbec se mu tam nechce, že sice jede ale už nemá tu silu co by měl mít. podle grafu vidíme, že v otáčkách kdy vrcholí výkon, začíná nezadržitelně padat krouťák. do téhle chvíle je charakteristika příznivá, jenomže si představ situaci, kdy ty se dostaneš skoro až na 5 tisíc, to jsou otáčky kdy je motor naprosto mrtvé a už nemá silu vůbec žádnou, proto se tam na tu čtverku už nedostane. jenomže kdyby dostal další kvalt a otáčky padly někam kde by motor ještě neumíral, měla by silu dál zrychlovat. neříkám že by to byl trhač asfaltu, ale dala by se udržovat vyšší cestovní rychlost, případně by ji člověk při jízdě nemusel udržovat tak přetočenou, protože to neni dobrý, jak pocitově tak pro spotřebu. abych udržoval stovku nebo 110 a pořád ji držel otáčkama nad maximem výkonu je na hovno. jak říkám, maximálka je daná tim že motor už tak vysoko umře a dál se netočí. neboj, mám to v citu že když jedu po rovině tak se sám divim že tam ten další kvalt neni, že by ho to chtělo, že motor je vytočené ale silu dokud nezačne umírat ještě má s přehledem.
naopak když jsem blbě seštěloval předstih a byl tak velké, že motor pod dva tisíce zdechal, podařilo se mně mašinu dostat na 130 do kopca kde se fichtl s dvojkou nechytal. proč? protože se charakteristika posunula do daleko vyšších otáček a motor v nich ještě tu silu měl. takže při těchhle zkušenostech si troufnu říct že kdyby ty čtyři kvalty zůstaly jak jsou a přibyl další, v jednom člověku po rovině by neměla problém na 150 se dostat. já mám běžnou maximálku 120, novější motory ale 130 jedou každé! mám nejslabší verzi

Naposledy editováno 26.10.2009 00:27:58

(Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku

27.10.2009 v 17:44 | Nahoru | #84

(Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku

27.10.2009 v 21:31 | Nahoru | #85
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Blata 125 - pokec, fotky, videa a v... [1 ... 85, 86] Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard Martic 2576 1.1.2024 v 00:08 Milan1963
Blata 125 průměr podtlakového venti... Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 vondris6 0 18.3.2023 v 22:19 vondris6
Blata Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 Panturis 0 3.10.2022 v 10:07 Panturis
Blata 125 BXM (původ motoru) Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 Panturis 2 21.8.2022 v 12:14 Ariete
Zkušenosti servis Honda Pardubice [1, 2, 3] Blata 125 Enduro czech-mirecek 64 6.6.2022 v 12:11 Ariete


TOPlist