tak sem svihnu i to Whistlerovo tema tady
Naposledy editováno 05.08.2009 22:57:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning pionýra
zase když už se matláš s klapkou tak se to bez dalších úprav neobejde, když už tak to udělat pořádně a všechno komplet
Úprava elektroinstalace motocyklu Jawa 50/20,21,23 a zvýšení výkonu alternátoru
kompletamente
http://www.jawa.xf.cz/
Naposledy editováno 16.11.2009 15:10:53
1 reakcí na tento příspěvek Tuning pionýra
Whistler>no právě, jsou stejně dlouhý jako origo, tak je fík pěkně rovnej jak jsou nižšší pružiny tak mají nižšší zdvih a jdou na větších výmolech na silnici na dorazy, chtělo by to sehnat ty tuningový tvrdší simson pružiny. Jestli ti je prodám tak tam zatím nedám nic, dokud něco neseženu mám teď druhýho fichtla tak se věnuju zase jemu. Tam bude potřeba vyměnit v origo vidlích futra, to bude prácicčka
na doraz jsou i ogiginaly, me jde o to jestli je to lepsi nebo horsi kdyz jsou kratsi, futra jsem menil, a jde to jenoduse1 reakcí na tento příspěvek Tuning pionýra
samozřejmě ty zkrácený vidle jsou horší než nezkrácený, protože jsou tlumící dráhy pochopitelně kratší a jdou teda na dorazy dřív než s origo delšíma pružinama. Buď by to chtělo nalejt hustější olej, nebo sehnat silnější pružiny. Já je zkracoval, protože se mi nelíbilo jak je předek motorky vysoko a zadek nízko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning pionýra
DRN>Whistler> ty jo skoda, jsem si rikal jestli nechces ty simson vidle prodat
ja bych snad mel mit nekde v garazi jedny simsonacky vidle navic, ale tusim ze stavem na tom nebudou nijak moc dobre.. mely by byt teda rovny, neohly, ale asi to bude chtit novy pruziny a pretesnit.. vsechno je jen asi, nijak zvlast jsem je nekontroloval, a domu se dostanu az 28.11. abych to mohl omrknout..
Whistler>já už futra měnil taky, ale člověk se při tom pěkně zasere a mě došla doma solvina
samozřejmě ty zkrácený vidle jsou horší než nezkrácený, protože jsou tlumící dráhy pochopitelně kratší a jdou teda na dorazy dřív než s origo delšíma pružinama. Buď by to chtělo nalejt hustější olej, nebo sehnat silnější pružiny. Já je zkracoval, protože se mi nelíbilo jak je předek motorky vysoko a zadek nízko
jo to je jasny, ale jestli jsou horsi jak original pionyr? (to snad nejde)
no to jo kdyz je menis tak ses spinavej slusne, me to taky ceka (pokud nesezenu ty simson vidle)
Whistler>jimmy264> máš nějaký zkušenosti s úpravou fíků? bych se rád něco přiučil, dobrejch rad není nikdy dost.
zase když už se matláš s klapkou tak se to bez dalších úprav neobejde, když už tak to udělat pořádně a všechno komplet
s úpravou fíků ne... doposud jsem dělal jen simsony, ale zdvih je stejnej, takže by se daly osvědčený prvky ze simsonskejch válců přenést na fichtla, neni problém, jinak spočítat válec si dokářže každej, jen vědět jak to počítat