Takže by mě zajímalo jaké jízdní vlastnosti má 4V do V? Rozdíl mezi řadovým a Včkovým 4V? Je 4VdoV srovnatelné s dvouválem do V (pocitově) nebo sem uplně mimo? například VFR800?
Jěště mám mít půjčené od kamoše šestkové cebro na vyzkoušení, tak upřímě doufám že to ten pocit z toho cbf trochu spraví....Původně jsem chtěl 6tku ninju, ale teď si nejsem jistý vůbec ničím.
Zlatý Monster - být vyšší s lepší sedačkou pro spolujezdkyni tak ho nedám z ruky
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V
hluska>Dorzi>hluska> jo to ja ti věřím, to ale na našich cestách moc dvojku neřadíš ne? jako je pravda že by to mohlo jet rychleji, chtělo by to spojit dobré vlastnosti z dvouválu a čtyřválu, tak mě zajímalo jestli ten V4 nebude kompromis, ale spíš se bojím že to nebude mít to pravé ani od jednoho....
Ale radim, jenom kdyz to trochu podrzim tak je to proste mazec Kompromis.... to slovo nemam moc rad... Podle mne by zalezelo jak by byl ten V4 naladenej. Prece jenom to VFR neni naladeny na uplny maximum. Myslim ze potencial ma o dost vetsi. Jak uz jsem psal, docela se tesim na ten test novy Aprilky. Je to vlastne prvni vylozene sportovni V4. Osobne bych se tomu zase uplne nebranil
Skoda ze nemam zbytecnejch 5500 dolacu...
1 reakcí na tento příspěvek 4V do V
Jsem za to vzal jednou před hospodou a celá hospoda se šla ven podívat, co že se to děje.
To za 4 řadou se nikdo ani nemrkne, páč toho jezdí jak sraček a to víííííí víííííím hééééén héééén už nikoho nebaví.
Naposledy editováno 22.05.2009 10:37:19
_George_>Když už nic jinýho, tak když někde jedeš s V4 s máš pořádný laďáky, tak lidi čuměj jak trubky a otáčej se div neupadnou. Proste nestandardní zvuk a každej z toho uchcává.
Jsem za to vzal jednou před hospodou a celá hospoda se šla ven podívat, co že se to děje.
To za 4 řadou se nikdo ani nemrkne, páč toho jezdí jak sraček a to víííííí víííííím hééééén héééén už nikoho nebaví.
S tim zvukem to je pravda, je to neco uplne jinyho
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V
Mrzout>hluska>Dorzi>hluska> jo to ja ti věřím, to ale na našich cestách moc dvojku neřadíš ne? jako je pravda že by to mohlo jet rychleji, chtělo by to spojit dobré vlastnosti z dvouválu a čtyřválu, tak mě zajímalo jestli ten V4 nebude kompromis, ale spíš se bojím že to nebude mít to pravé ani od jednoho....
Ale radim, jenom kdyz to trochu podrzim tak je to proste mazec Kompromis.... to slovo nemam moc rad... Podle mne by zalezelo jak by byl ten V4 naladenej. Prece jenom to VFR neni naladeny na uplny maximum. Myslim ze potencial ma o dost vetsi. Jak uz jsem psal, docela se tesim na ten test novy Aprilky. Je to vlastne prvni vylozene sportovni V4. Osobne bych se tomu zase uplne nebranil
Skoda ze nemam zbytecnejch 5500 dolacu...
Masakr
1 reakcí na tento příspěvek 4V do V
gsxr asi něco do sebe mít bude, když to tolik lidí pořád chválí, i když ze supersportů sem jednoznačně pro ninju, jo holt dokud sem nevyzkoušel, tak nemůžu soudit, zatím se bavím jen o té cbf
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V
edit: e za o
Naposledy editováno 22.05.2009 11:10:41
Dorzi>Mrzout> to se ti nabízí mašina na půjčení když víš že tam za tebou přes celou republiku nepojodu co? jinak dík, být to blíž tak bych si to zkusit určitě chtěl, dneska ti motorku nikdo nepučí dokud před něho nepostavíš balíček peněz... :\
Hele ja s tim nemam problem pujcit nekomu masinu kdyz budu v tom momente sedet na jeho... Prastis s tim a bud mas penizky na opravu cash nebo mam tvoji masinu dokud to neopravis...
Samozrejme je neco jinyho ji pujcit kamosovi co ho znam dlouho...
Dorzi>v podstatě dokud to nevyzkouším a neprojedu se tak nemůžu hodnotit. každý od motorky chce něco jiného takže tu svoji si najdeš až toho projedeš víc a zjistíš co ti vyhovuje. Možná se mi zdálo že to nereaguje na plyn protože na monstru každé přidání či ubrání má hned reakci a to dost výraznou...
gsxr asi něco do sebe mít bude, když to tolik lidí pořád chválí, i když ze supersportů sem jednoznačně pro ninju, jo holt dokud sem nevyzkoušel, tak nemůžu soudit, zatím se bavím jen o té cbf
Ninja neni vubec spatna, treba ZX10 04" je uplna pecka . U me teda na 2. miste hned za GSXR
1 reakcí na tento příspěvek 4V do V
link:
http://www.motorkari...nda-vfr-800fi-6.html
Naposledy editováno 22.05.2009 13:07:48
Dorzi>Tak ted sem cetl redakcni test tady z motorkaru a vypada to dost všestraně. Určitě by stálo za to vyzkoušet a projet se...
link:
http://www.motorkari...800fi-6.html [/quote]
V-tec nebrat...
3 reakcí na tento příspěvek 4V do V
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V
Dorzi>proč?
éééé...protože to říkaj všichni?
Mrzout>
Skoda ze nemam zbytecnejch 5500 dolacu....
No, přeplňovaná Honda VFR 800 se 160 koni je sice zajímavá věc, ale:
- je to furt cesťák (byť s nadupaným motorem)
- otázkou bude výdrž, poruchovost, záruka...?
- 5500 USD k ceně VFR není zase tak málo, proto bych asi zauvažoval o sériové verzi RSV4. Teď se prodává vymazlená Factory, ale standardní by měla být za cenu cca kolem 370 tis. jestli si dobře pamatuju, a to už bude motocykl, kterej bude někde jinde a to nejen výkonem.
Naposledy editováno 22.05.2009 14:41:43
Dorzi>proč?
Mel jsem ji pujcenou na 3 dny a oproti predchozimu modelu kterej sem mel, se mi zdalo, ze to jede hur. Linejsi od spodu. To ze to okolo 7tis kdyz sepnul V-tec skublo mi ani nevadilo,na to se da podle mne zvyknout. Jinak vzhledove se mi fakt libila. Kdyby mela trochu poladenej ten starsi motor, tak by to bylo gut
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V
Dorzi>proč?
Uz jen proto ze nemas rozvody ozubenejma kolama a timpadem prichazis o naprosto charakteristickej zvuk motoru VFRka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V
Jinak VFR jsem před lety měl (mnoha lety), ale co si vybavuju tak zvuk ozubenýho soukolí nebyl nijak výraznej, to spíš ten chraplavej zvuk V4ky...
Raptor.1>Mrzout> V-Tec nemá rozvody ozubenejma kolama?
Jinak VFR jsem před lety měl (mnoha lety), ale co si vybavuju tak zvuk ozubenýho soukolí nebyl nijak výraznej, to spíš ten chraplavej zvuk V4ky...
Ne na Vtecu setrili kilama a misto nesmrtelnejch kol tam narvali retez (rozdil ve vaze asi 2 kila...)
No kdyz vedle tebe nekdo jede na VFRce a vymacknes si spojku a zaposlouchas se, uslysis jak krasne tam ty kola bzuci, chrasti, do toho ten nadhernej zvuk motoru... Jinak VFRka je tichej nepritel, kdyz o ni nevis ze ma prijet tak ji neuslysis do ty doby nez zastavi kousek od tebe (beru origo vejfuk)...
2 reakcí na tento příspěvek 4V do V
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V
standavfr>Bubrak ZX10R> Takže podle tebe jsou konstruktéři Ducati v motogp a Aprilie v SBK idioti?Pak nevím proč nejezdí na špici ta tvoje zelená.A kolik že to má Kawa titulů?Kromě náhodnýho druhýho Melandriho.Někdy se svez na něčem do V než tady začneš krafat nesmysly.Nebo jen provokuješ jako všude možně po foru?
MotoGP bohuzel nejezdi na silnici, vime? A SBK? Tam maji dvouvalce limit 1200 pokud jsem si nevsiml, proc asi? Nesmysly krafes bohuzel ty.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V
standavfr>Bubrak ZX10R> Takže podle tebe jsou konstruktéři Ducati v motogp a Aprilie v SBK idioti?Pak nevím proč nejezdí na špici ta tvoje zelená.A kolik že to má Kawa titulů?Kromě náhodnýho druhýho Melandriho.Někdy se svez na něčem do V než tady začneš krafat nesmysly.Nebo jen provokuješ jako všude možně po foru?
Ctyrvalec do V prosim... ale V2???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V
hluska>standavfr>Bubrak ZX10R> Takže podle tebe jsou konstruktéři Ducati v motogp a Aprilie v SBK idioti?Pak nevím proč nejezdí na špici ta tvoje zelená.A kolik že to má Kawa titulů?Kromě náhodnýho druhýho Melandriho.Někdy se svez na něčem do V než tady začneš krafat nesmysly.Nebo jen provokuješ jako všude možně po foru?
Ctyrvalec do V prosim... ale V2???
Jo, on asi myslel ctyrvalec do V, to je urcite dobra koncepce, ale tady sem se bavil o VFR, ktery je navic nenaladenej motor na max, takze ze to nejede ani dole ani nahore neni nic proti nicemu.