Téma: Most rozbor trati-zavodnici sem
 
2.1.2009 v 20:29
Na zavodnich vlaknech to vre,obzvlast diky udalosti roku kterou je nejaky CMN cup na 7kol A tak by jsme se mohli podivat na zoubek Mosteckemu okruhu.Kudy se tam,jak se tam a proc so to tak tam,kdy brzdit,jak brzdit,jak u toho sedet,kam koukat,kde a jak pridavat....je to na vas zavodnici,rad si necham poradit

Tady jinak link na 5 ruzne rychlych kol z Mostu ...jen pro ucely debaty v tomto vlakne.Casy kol 1:55,1:57,1:52.5.1:54.5 a 1:51.9,nejeto uplne naplno(jen misty),byl provoz,ale je videt ze se takovy cas da podle me relative bez rizika zajizdet.Zajimave pro me z hlediska zlepseni a problemu v ruznych castech trati,je sledovat jednotlivy vyjezd prvnich 3kol ze sikany.1. kolo dvojka razena pri wheelie,2.kolo taktez ale spadla do neutralu,3.kolo zamerne jiz razena v nizsich otackach,ale spabsi akcelerace.... ale i tak vzdy problem stihnou zaradit 3ku jeste pred nastupem levotocive zatacky a byt v odpovidajici stope...
...dale me zajima,jestli zavodnici pred dolikem brzdi tvrde a jiz pred nastupem zatacky do ni pridavaji,nebo se odbrzduje slabeji az do zatacky jako je to temer vsude jinde a akceleruje se az pri opousteni zatacky a vyjezdu nahoru..
..dale jestli se cela pasaz od Matadoru prava,leva,prava projizdi nez jakehokoliv brzdeni...
...jestli je pri zavodnich prevodech a normalnimu razeni potreba 2x zaradit pred tahlou levou pod boxy...
...a posledni,jestli se posledni prava nalitava tak,ze se do ni jede pod plynem,pote zaklapne a hned akceleruje,nebo se do ni jiz nalitava z vysoke rychlosti bez plynu s naslednym dobrzdovanim k tecne a akcelerace?
..jo jeste, jestli se pri prujezdu sikanou obe zatacky dostanete s kolenem na zem,nebo to ani pro rychly prujezd neni nutne...?
Pernovi a dalsim predem dekuji za zodpovezeni
5 kol Most ZX10R
Moje vize s prispenim mapky Plejby:
Bila-plny,nebo temer plny plyn
Cerna-opravdu ostre,maximalni brzdeni v rovnem smeru
Zluta-brzdeni v naklonu do zatacky a v zatacce!
[url=


Naposledy editováno 06.01.2009 12:38:16

Most rozbor trati-zavodnici sem

4.1.2009 v 14:16 | Nahoru | #61
MiP.to k tomu patři dřiv nebo pozdej to přijde ale rozhodne to nikomu nepřeju bo to kua boli jak cip a co teprve chudak motorka

(reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

4.1.2009 v 14:21 | Nahoru | #62
NoFear4> Myslím, že Elvis by ti mohl vyprávět jak je to "jen" s tím taháním a řazením pod boxama.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

4.1.2009 v 14:47 | Nahoru | #63
NoFear4> Quickshifter - no zalezi na tom, ako rychlo vies radit. Ja som dost pomaly jazdec ale napriklad v Moste mam rozdiel casu na kolo s quick (best 1:55)a bez (best 2:00) cca 4-5 sec. Vazne, skusal som to viac krat a vzdy som bol cca o 4sec rychlejsi s a podla datarecordingu stopu a brzdne body mam viac/menej rovnake. Rozdiel je akurat v max. rychlostiach na rovinkach. Skratka ked idem s, tak motorka rychlejsie zrychluje, resp. nestracam tolko pri preradovani.

Most rozbor trati-zavodnici sem

4.1.2009 v 14:57 | Nahoru | #64
pepazdepa-84> ty tahly levy me docela bavi horsi je to s tou pravou v doliku prej pod plnym... no nevim... zkouset uz to znova nehodlam i kdyz uvidime co bude

Most rozbor trati-zavodnici sem

4.1.2009 v 15:32 | Nahoru | #65
To s tou pravou v dolíku je kravina. Na závody se jezdím dívat už hezkejch pár let a jedinej, kdo tam neubírá a jede pod plným, tak je první pětka ve třídě 125 Sportproduktion při Alpe Adrii, ostatní tam aspoň ubírají.

Můžu vás ubezpečit, že tam brzdí a řadí dolů Kája Pešek na Aprilii RS125GP, pan Prager na ZX10 Superstock, pan Filla na R6R Supersport nebo pan Meklau na GSX-R1000K8 SBK

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

4.1.2009 v 15:34 | Nahoru | #66
2LEKO> Pekny foto z CECu Je to Bitak od nas z Prostejova, zahodil pujcenou 636 ale dopadlo dobre, jak on tak motorka, bylo to v tom doliku v prave, kdy jedes do kopce pred matadorem, nebyla sance se jej drzet, jel jsem za nim tak 2-3 zatacky a jen v kazde zatacce videl jak pekne gumou pise na asfalt

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

4.1.2009 v 15:39 | Nahoru | #67
Tono4> Cece bud radis moc pomalu nebo ten quick je sakra poznat Tim se ted nechci nijak dotknout, jen se mi 4-5sec na jedno kolo zdaji SILENE moc, bral bych bych rozdil do 1,5sec na 1 kolo. Pokud by to tak totiz bylo hend si jeden kupuju protoze uz nevim cim mam zrychlit Ma nekdo s tim Quickshifterem obdobne zkuseosti?

(reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

4.1.2009 v 15:39 | Nahoru | #68
RiCi96> za kolik to Bitak jezdi?

Most rozbor trati-zavodnici sem

4.1.2009 v 15:53 | Nahoru | #69
Plejba jr.>kde se da v moste vsude stat jako divak aby bylo neco videt a jak se tam dostanu? Jako kdyz by se chtel clovek priucit od tech rychliku. V Brne je takovych mist spousta, ale v moste jsem byl jako divak jen na CEC a jednou alpe adrii a vzdy se dival bud z boxu a nebo pri ty alpe adrii z hlavni tribuny. Na CECu slo jit i na obsluzku, ale na tech ostatnich sampionatech te tam nepusti... Predem dik za tipy

Most rozbor trati-zavodnici sem

4.1.2009 v 17:44 | Nahoru | #70
čest práci Fíre, koukám že ti ta zima už taky přijde moc dlouhá a vymýšlíš jak porychlit (jsem rád že nejsem sám)
co se brzd do šikany týče je to podle mě strašně individuální a závislí na rychlosti z jaký začínáš brzdit. Já při svý bídě 1:55 jsem brzdil na 120-150 (pokud jsem předjížděl nebo ne)a třeba takovej perňa řikal že brzdí ještě dřív - páč jede maximálku díky rychlejšímu nájezdu na cílovku a výkonu řekněme o 20-30km/h rychlejc tudíš potřebuje víc místa k zastavení..
šikanu jezdim raději za 2 ta jednička je tam pak jak kladivo a řekl bych že než se prát s přednim v luftu a pak to tam zase stáčet zpátky bude ta 2ka pokud dobře trefíš nálet rychlejší.. (já když jsem to dobře trefil tak se na výjezdu i dvojka odlepila - a to je na tý mojí líný vraždě co říct )
Hodně se dá podle mě nahnat ve vracáku pokud bike včas narovnáš a nenecháš se vynést uplně vlevo..
Ďolík je pro mě asi nejhezčí místo, kvalt dolu a plnej nahoru - ještě se tam mám teda co učit ale určitě vim o nějaký desetince..

Jak jezdíte tu pravou nahřoe v matadoru? já tam vzdycky nalítnu jak debil, koleno, stupačka na zemi a jedu téměř bez plynu což se mi nelíbí tam mi podle mě strašně utíká čas, ale bohužel přidalt nedokážu páč by mě to vytáhlo moc ven..
po překlopení už držim plnej až k dvojtý pravý na cílovku (pod depama samo 2 kvalty hore)

Jakou stopu jedete na cílovku? na vnitřku uplně u obrubníku nebo tak metr od, přes ten hrb?

Já přes zimu trénuju u tohohle starýho dobrýho videa, sice bez šikany ale super

Most rozbor trati-zavodnici sem

4.1.2009 v 19:05 | Nahoru | #71
kurna někde jsou ty rychlosti zavratny hlavně v tom doliku ikdyž budou asi trochu zkresleny,pač to vypada na R6 a hodně zpřevodovanou

Naposledy editováno 04.01.2009 19:11:00

Most rozbor trati-zavodnici sem

4.1.2009 v 19:24 | Nahoru | #72
Navod pro NOfeara4 MOST a pro ostatni i trebas Brno BRNO Jinak Bitak netusim, no jen typuju tak 1:44 myslim bez problemu, mozna bys nejaky vysledky nasel na CECu ale 2007, letos to nejeli...

Most rozbor trati-zavodnici sem

4.1.2009 v 19:29 | Nahoru | #73
Mimochodem, netusi nekdo kdy se ma dodelat zbyla cas povrchu v Moste? Myslim posledni 2 prave pred cilovkou, do ni se nalitava prostredkem na jakejsi kriz, kde se spojuji asfalty, ale pak to skace jak koza a v te druhe prave pri najezdu na cilovku je hrb a ten kdyz trefuju v naklonu tak mi neprijemne uskoci predni kolo, pocit nic moc...obecne tu posledni pasaz nemam moc rad diky tomu jak je to hrbaty...

2 reakcí na tento příspěvek Most rozbor trati-zavodnici sem

4.1.2009 v 20:30 | Nahoru | #74
Aaaa, strejda Fííír tahá rozumy Podle toho převodu, co hodláš na jaře testovat, by ti moje "postřehy" byly asi k ničemu..
Ale lehce pod 50 se to dá jet celkem rozumně lineárně a bez stresu, viz. rada principála LEKA..

1 reakcí na tento příspěvek Most rozbor trati-zavodnici sem

4.1.2009 v 20:33 | Nahoru | #75
nájezd do šikany (nevim jak u Mostu) bych asi volila na brzdy a zoširoka a nenechat se vyníst na výjezdě za půlku tratě protože pak jsem pomalá v druhé půlce a ztrácím rychlost na výjezdu.

letos se těším na Most jak se seznámím..

a jak řekl Lenin (učit se.....)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

4.1.2009 v 20:52 | Nahoru | #76

Perňa #81>Aaaa, strejda Fííír tahá rozumy Podle toho převodu, co hodláš na jaře testovat, by ti moje "postřehy" byly asi k ničemu..
Ale lehce pod 50 se to dá jet celkem rozumně lineárně a bez stresu, viz. rada principála LEKA..



Hele kdo te tady...ale co kdybys to se mnou perci jen zanalyzoval...zrovna si prehravam tu hodinu zaznamu co mam z Mostu.jak sjem tam krouzil na volnejch jizdach...a koukam ze i za mirnyho trafiku jsem jezdil 1:52-1:54,coz neni zas tak spatny ne?A myslim ze za takovy cas by byly radi i nekteri kluci tady...a souhlasim s tebou ze lehce pod 50 se to zajet da,ale jak rikas musi to byt lehce lidearne a skoro vsude stejne...a to se zas nepodari kazdemu kazde kolo...
hodim sem 3-4 kola videjko a mrknem na to co kde a jak??

(reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

4.1.2009 v 20:55 | Nahoru | #77

RiCi96>2LEKO> Pekny foto z CECu Je to Bitak od nas z Prostejova, zahodil pujcenou 636 ale dopadlo dobre, jak on tak motorka, bylo to v tom doliku v prave, kdy jedes do kopce pred matadorem, nebyla sance se jej drzet, jel jsem za nim tak 2-3 zatacky a jen v kazde zatacce videl jak pekne gumou pise na asfalt



Tady je "kulturista"!
Jak pravil,tak udělal!Doslova:"napálím to tam"lineárně",a snad to vytočím!Takhle budu kroutit zápěstím"!
Ale hlavně ,že se nic nestalo horšího!Časy měl kolem 1.44!
Skončili třetí a mám trochu podíl - donesl jsem transporder do depa!Což už se dnes nesmí!

[img] tady další závodník!Zjišťuji ,že fakt mám všechno ve sbírce!

[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

4.1.2009 v 20:56 | Nahoru | #78
NoFear4> Tak se rád podívám, jak to jede nejspořivější superbiker u nás Třeba se i já něco přiučím, ale to samozřejmě veřejně nepřiznám

(reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

4.1.2009 v 21:08 | Nahoru | #79

Perňa #81>Aaaa, strejda Fííír tahá rozumy Podle toho převodu, co hodláš na jaře testovat, by ti moje "postřehy" byly asi k ničemu..
Ale lehce pod 50 se to dá jet celkem rozumně lineárně a bez stresu, viz. rada principála LEKA..



Jasný důkaz "špionáže"!
Dole ta "hlava" - to je No Fear4, jak kontroluje tvůj styl a "stopu"!
Nic už "neprozrazuj"!

A se "seriovým" převodem je Most "trápení"!Ale na"vyhlídkové" projetí to ještě jde!

[img]

(reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

4.1.2009 v 21:10 | Nahoru | #80

motorace-CR>nájezd do šikany (nevim jak u Mostu) bych asi volila na brzdy a zoširoka a nenechat se vyníst na výjezdě za půlku tratě protože pak jsem pomalá v druhé půlce a ztrácím rychlost na výjezdu.

letos se těším na Most jak se seznámím..

a jak řekl Lenin (učit se.....)



Jedeme spolu,že!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

4.1.2009 v 21:14 | Nahoru | #81

Perňa #81>NoFear4> Tak se rád podívám, jak to jede nejspořivější superbiker u nás Třeba se i já něco přiučím, ale to samozřejmě veřejně nepřiznám



neco strihnu a dam to sem...
ale jen k tem prevodum Perno...nikdo nemluvi o tom na jak silnou motorku je davaj..kazdej jen 15zubu sem 45 zubu tam...to perci neni jedno,jestli je to na sestku nebo na litra ne?Nebo je na Most nejakej pervod a ten jedou vsichni?Mimochodem,ja tedy jel 16-a asi 39...cili pokud bych dal dozadu nevim kolik 42 tak bych uz nepotraboval jednicku?Ktera mi dela asi nejvetsi problem a i by pak mnohem lepe vychazely otacky a razeni?

2 reakcí na tento příspěvek Most rozbor trati-zavodnici sem

4.1.2009 v 21:16 | Nahoru | #82
no zavodníci....pokud veru svůj čas, to je 1:57 a to, jsem jel zhruba na hranici, tedy podle mě, to mi sakra poraďtem jak vymazat mozek a dát to na 1:50 a níž?....sakra vím, že na rovinkách se dá tahat víc a víc, ale kuwa mám zatím záklopku, si držku nerosekat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

4.1.2009 v 21:20 | Nahoru | #83
Ducati1098> Máro já si myslim, že pokaždý když to jedeš, tak máš pocit že jsi na hraně, ale ježděním pořád dokola se ty časy pořád snižujou (do jisté hranice), tak to třeba za 5 let půjde

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

4.1.2009 v 21:22 | Nahoru | #84

NoFear4>Perňa #81>NoFear4> Tak se rád podívám, jak to jede nejspořivější superbiker u nás Třeba se i já něco přiučím, ale to samozřejmě veřejně nepřiznám

neco strihnu a dam to sem...
ale jen k tem prevodum Perno...nikdo nemluvi o tom na jak silnou motorku je davaj..kazdej jen 15zubu sem 45 zubu tam...to perci neni jedno,jestli je to na sestku nebo na litra ne?Nebo je na Most nejakej pervod a ten jedou vsichni?Mimochodem,ja tedy jel 16-a asi 39...cili pokud bych dal dozadu nevim kolik 42 tak bych uz nepotraboval jednicku?Ktera mi dela asi nejvetsi problem a i by pak mnohem lepe vychazely otacky a razeni?



Se seriovým převodem /u litrů to bude stejné/ tě to bude nutit v retardéru i vracáku dávat za "1" ,aby jsi držel otáčky!
"2" je zase rychlá a pod otáčkama a na výjezdu to je znát,než se to "sebere"!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

4.1.2009 v 21:25 | Nahoru | #85

majkl31>Ducati1098> Máro já si myslim, že pokaždý když to jedeš, tak máš pocit že jsi na hraně, ale ježděním pořád dokola se ty časy pořád snižujou (do jisté hranice), tak to třeba za 5 let půjde


hahaha no to je fakt, aleproblém je,že já to jedu na "hraně" furt,alr kuwa proč mě tedy všichni předjíždějí????? ¨sice možná za pět let je doženu, ale zase za tu dobumi oni všichni ujedou,,,,,hahahahha

1 reakcí na tento příspěvek Most rozbor trati-zavodnici sem

4.1.2009 v 21:28 | Nahoru | #86
Hele je pravda ze mi ten litr asi docela jede,ale furt je to skoro seriovka,takze co se tyce motorek budem na tom skoro stejne...a Perna sice rike lehce pod 50 to jde v pohode...to bych az tak nerekl pro zacinajici zavodniky,ale podle me a kdyz koukam na to video tak je predjizdeno v zatackach treba 2-5 lidi v kazdem kole a ten cas je 1:54 treba,takze to pri trose trenovani urcite jde zajizdet.Problem je,ze co pak...kdyz se to treba zastavi na tech 1:50 coz ani zdaleka neni urcite nase maximum a kde ty dalsi vteriny hledat?

1 reakcí na tento příspěvek Most rozbor trati-zavodnici sem

4.1.2009 v 21:28 | Nahoru | #87
2LEKO: o tom není pochyb

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

4.1.2009 v 21:30 | Nahoru | #88

Ducati1098>no zavodníci....pokud veru svůj čas, to je 1:57 a to, jsem jel zhruba na hranici, tedy podle mě, to mi sakra poraďtem jak vymazat mozek a dát to na 1:50 a níž?....sakra vím, že na rovinkách se dá tahat víc a víc, ale kuwa mám zatím záklopku, si držku nerosekat



To někteří si na "Ducati" dávají ještě "závaží",aby to nebyl takový "fofr"!!/blbá sranda/!

[img]

(reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

4.1.2009 v 21:31 | Nahoru | #89
RiCi96> ja som napisal. ze som pomaly jazdec, a mas pravdu, asi radim velmy pomaly, pretoze povodny majitel mojej motky taky rozdiel s a bez nikdy nezaznamenal a vacsinou jazdil bez. Ja som len reagoval na NoFear4-ovu poznamku, ze pri case 1:50 ten quick velky rozdiel nespravi. Ak napriklad pomaly radis, tak ako ja tak ta quick porychly poriadne

(reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

4.1.2009 v 21:34 | Nahoru | #90
NoFear4> Problem je,ze co pak...kdyz se to treba zastavi na tech 1:50 coz ani zdaleka neni urcite nase maximum a kde ty dalsi vteriny hledat?

Trénovat a jezdit a jezdit na okruhu a pak už udělat úpravy na moto!
Můj názor Brno 2.20 a Most 1.50 v "serii" se dá zajet na těch naších "litrech"!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist