globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jde me kour z vyfuku poradi negdo ? jawa 640
 
27.12.2008 v 20:44
MAM JAWU 350 tip 640 poradi negdo jde kour z vyfuku hm ???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jde me kour z vyfuku poradi negdo ? jawa 640

28.12.2008 v 00:02 | Nahoru | #61

MAT_H6>Šimonka>KAKALIN>Šimonka> JO STARTUJE

tak to není co jsem myslela
cos myslela? rozbitý? promiň


sprostaku voda ve valcich

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jde me kour z vyfuku poradi negdo ? jawa 640

28.12.2008 v 01:00 | Nahoru | #62

Šimonka>MAT_H6>Šimonka>KAKALIN>Šimonka> JO STARTUJE

tak to není co jsem myslela
cos myslela? rozbitý? promiň
sprostaku voda ve valcich



Jako, že mu tam napršelo myslíš ?

To je vzducháč zlatko

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jde me kour z vyfuku poradi negdo ? jawa 640

28.12.2008 v 01:06 | Nahoru | #63

BikerLaky>Šimonka>MAT_H6>Šimonka>KAKALIN>Šimonka> JO STARTUJE

tak to není co jsem myslela
cos myslela? rozbitý? promiň
sprostaku voda ve valcich

Jako, že mu tam napršelo myslíš ?

To je vzducháč zlatko


já myslela špatně utěsněnou hlavu

Jde me kour z vyfuku poradi negdo ? jawa 640

28.12.2008 v 01:22 | Nahoru | #64
Ježišmarja šimonka dělá opět rosborku sborku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jde me kour z vyfuku poradi negdo ? jawa 640

28.12.2008 v 01:24 | Nahoru | #65

Šimonka>BikerLaky>Šimonka>MAT_H6>Šimonka>KAKALIN>Šimonka> JO STARTUJE

tak to není co jsem myslela
cos myslela? rozbitý? promiň
sprostaku voda ve valcich

Jako, že mu tam napršelo myslíš ?

To je vzducháč zlatko
já myslela špatně utěsněnou hlavu



Já to nemyslím nijak špatně, ale přes špatně utěsněnou hlavu by se mu asi taky nedostala voda (teda pokud neparkuje v brouzdališti) a kdyby byla špatně utěsně, tak by motorka špatně startovala, měla špatnou kompresi a spíš by si přisávala vzduch, nemyslíš ?

Možná jen nevím jak to myslíš, jestli to tak je, tak sry

Jde me kour z vyfuku poradi negdo ? jawa 640

28.12.2008 v 01:29 | Nahoru | #66
jako paráda,tak mu napíšem,že to je tak akorát na GO a bude

1 reakcí na tento příspěvek Jde me kour z vyfuku poradi negdo ? jawa 640

28.12.2008 v 05:40 | Nahoru | #67
Já si myslím, že když kouří JAWA 350 typ 640, že je to v naprostém pořádku a ještě zablitý konce výfuků, to k tomuto typu také patří. Pokud to tyhle náležitosti splňuje, tak je vše OK

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jde me kour z vyfuku poradi negdo ? jawa 640

28.12.2008 v 08:56 | Nahoru | #68

Sahyb>Já si myslím, že když kouří JAWA 350 typ 640, že je to v naprostém pořádku a ještě zablitý konce výfuků, to k tomuto typu také patří. Pokud to tyhle náležitosti splňuje, tak je vše OK


Omyl Sahybe.Já měl jawu tak vypiplanou,že kdyby si dal do zadu na koncovku výfuku kapesník tak tam máš jen saze.Valvoline je srač......Zkoušel jsem ho a je...Když jsem začal jezdit na shell olej tak rozdíl v zátahu byl jako kdybych tam dával předtím special 91 a pak natural 95.A navíc jak tu bylo řečeno ve výfukách to dělá takový bláto....darmo mluvit.Nejlepší shell.Hlavně i cenou.
Ale co je paradox,že když jsem tankoval na jakékoliv Shellce benzin tak mi to jezdilo míň.Nejspíš kvůli všem těm aditivům.
Ale jinak ok.

Jde me kour z vyfuku poradi negdo ? jawa 640

28.12.2008 v 09:30 | Nahoru | #69
Kouř by neměl být moc do modra nebo černý , přiměřeného zápachu nebo vůně, ale trochu toho bílého čmoudu to je ok. Voda ve válcích jako že z toho de pára ? No nevím no kolik by té vody tam někde muselo být...takjen pokus o vtip.

Spíš bych to také tipnul na značku oleje a pokud je to dým bez výrazné ztráty výkonu, tak tím bych začal ...

Naposledy editováno 28.12.2008 10:42:01

Jde me kour z vyfuku poradi negdo ? jawa 640

28.12.2008 v 10:18 | Nahoru | #70
KAKALIN: nechci se dotknout místních, ale pokud hledáš SKUTEČNÉ informace o technice (a 2T zvlášť), koukni se na www.jawamania.info tam chodí lidé, kteří tomu rozumí a mají hafo zkušeností.

Jde me kour z vyfuku poradi negdo ? jawa 640

28.12.2008 v 10:22 | Nahoru | #71
Nečetl sem tot u celé, ale napadjí mě dvě možnosti:
1) Špatný poměr olej:benzin (já mám Shelláckej minerál pro třipade 1:50)
2) Špatný gufero, takže ti to bere olej z převodovky - v tomto případě hulí jeden výfuk víc a ubýva ti olej v převodovce

Jde me kour z vyfuku poradi negdo ? jawa 640

28.12.2008 v 10:25 | Nahoru | #72
Měl by si to číst celý....

Jde me kour z vyfuku poradi negdo ? jawa 640

28.12.2008 v 11:36 | Nahoru | #73
Já do svého mopeda lél motul a ten kouříl až moc na to jak byl starý (míchám 1:50) tak jsem jej vyměnil za Motul tušim 710 a u něj při stejném poměru není ani památka po dýmu z výfuku.

Jde me kour z vyfuku poradi negdo ? jawa 640

28.12.2008 v 12:02 | Nahoru | #74
Akouří ti to ikdyž to chcípneš?Nebo spíš - jde to chcípnout?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jde me kour z vyfuku poradi negdo ? jawa 640

28.12.2008 v 13:35 | Nahoru | #75

BikerLaky>Šimonka>BikerLaky>Šimonka>MAT_H6>Šimonka>KAKALIN>Šimonka> JO STARTUJE

tak to není co jsem myslela
cos myslela? rozbitý? promiň
sprostaku voda ve valcich

Jako, že mu tam napršelo myslíš ?

To je vzducháč zlatko
já myslela špatně utěsněnou hlavu

Já to nemyslím nijak špatně, ale přes špatně utěsněnou hlavu by se mu asi taky nedostala voda (teda pokud neparkuje v brouzdališti) a kdyby byla špatně utěsně, tak by motorka špatně startovala, měla špatnou kompresi a spíš by si přisávala vzduch, nemyslíš ?

Možná jen nevím jak to myslíš, jestli to tak je, tak sry



jezis ja jsem pitoma,ja jsem nedocetla ze to je na 350.tak jsem to uz automaticky brala jako vodnika..to mas samozrejme pravdu,to je vzduchac,kdyby to byl vodnik tk jsem myslela ze by tam prasklo utesneni u hlavy a z tech chladicich kanalku by se tam dostala voda..takže promin,mels pravdu,a ja si priste uz vsechno doctu do konce :)

Jde me kour z vyfuku poradi negdo ? jawa 640

28.12.2008 v 14:07 | Nahoru | #76
hodně oleja

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jde me kour z vyfuku poradi negdo ? jawa 640

28.12.2008 v 14:14 | Nahoru | #77
Šimonka> Všechno v pohodě . Kdyby to byl vodník, tak myšlenka nebyla úplně špatná . Ještě by hrala roli barva kouře, ale jak vidím, tak ti tohle není úplně cizí .

(reakce na) Jde me kour z vyfuku poradi negdo ? jawa 640

28.12.2008 v 14:56 | Nahoru | #78
BikerLaky>
no právě,kouř by musel být bílý

2 reakcí na tento příspěvek Jde me kour z vyfuku poradi negdo ? jawa 640

28.12.2008 v 15:00 | Nahoru | #79
ááá tady se nám to pomaloučku nenápadně namlouvá

(reakce na) Jde me kour z vyfuku poradi negdo ? jawa 640

28.12.2008 v 15:09 | Nahoru | #80

Palec_caferacer>ááá tady se nám to pomaloučku nenápadně namlouvá



co prosím?

(reakce na) Jde me kour z vyfuku poradi negdo ? jawa 640

28.12.2008 v 17:04 | Nahoru | #81

Palec_caferacer>ááá tady se nám to pomaloučku nenápadně namlouvá



Vůbec netuším koho myslíš .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jde me kour z vyfuku poradi negdo ? jawa 640

28.12.2008 v 20:09 | Nahoru | #82

trungsi>Sahyb>Já si myslím, že když kouří JAWA 350 typ 640, že je to v naprostém pořádku a ještě zablitý konce výfuků, to k tomuto typu také patří. Pokud to tyhle náležitosti splňuje, tak je vše OK
Omyl Sahybe.Já měl jawu tak vypiplanou,že kdyby si dal do zadu na koncovku výfuku kapesník tak tam máš jen saze.Valvoline je srač......Zkoušel jsem ho a je...Když jsem začal jezdit na shell olej tak rozdíl v zátahu byl jako kdybych tam dával předtím special 91 a pak natural 95.A navíc jak tu bylo řečeno ve výfukách to dělá takový bláto....darmo mluvit.Nejlepší shell.Hlavně i cenou.
Ale co je paradox,že když jsem tankoval na jakékoliv Shellce benzin tak mi to jezdilo míň.Nejspíš kvůli všem těm aditivům.
Ale jinak ok.



věc názoru

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jde me kour z vyfuku poradi negdo ? jawa 640

28.12.2008 v 20:39 | Nahoru | #83

martyzostravska>trungsi>Sahyb>Já si myslím, že když kouří JAWA 350 typ 640, že je to v naprostém pořádku a ještě zablitý konce výfuků, to k tomuto typu také patří. Pokud to tyhle náležitosti splňuje, tak je vše OK
Omyl Sahybe.Já měl jawu tak vypiplanou,že kdyby si dal do zadu na koncovku výfuku kapesník tak tam máš jen saze.Valvoline je srač......Zkoušel jsem ho a je...Když jsem začal jezdit na shell olej tak rozdíl v zátahu byl jako kdybych tam dával předtím special 91 a pak natural 95.A navíc jak tu bylo řečeno ve výfukách to dělá takový bláto....darmo mluvit.Nejlepší shell.Hlavně i cenou.
Ale co je paradox,že když jsem tankoval na jakékoliv Shellce benzin tak mi to jezdilo míň.Nejspíš kvůli všem těm aditivům.
Ale jinak ok.

věc názoru


No to není věc názoru..to je věc zkušeností.A pár lidí co jsem jim takhle poradil v okolí si to chválily taky.Navíc když vám někdo motor "udělá" tak by jste se divily jak to pak jezdí.Měl jsem motor dělaný ve zn.servisu a tam to posrali.Pak jsem to dal jednomu týpkovi co má velorexy tří nebo čtyřkolový...Ten dá ten motor dohromady i ve spánku.Nechal mi udělat ůplně přesný výbrus.Musel jsem 2000-2500km do toho lejt M2T aby se zanesly rýhy po výbrusu.Karbon se tam pěkně zapeče a po těchto ujetých kilometrech tam dát jinou značku oleje("lepší") a už to nemíchat s jinou.Přebytečný karbon se uvolní a vylítá ven,ale tam kde má být tam zůstane.Můžete mít názor jaký chcete,ale tohle mi přesně tvrdily i na již zmíněných jawa stránkách.Navíc to opravdu funguje.Jawička mi žrala málo a jezdila pěkně.Do paceřáku 110-120 nebyl problém.Měl jsem taky upravený karburátor,vyleštěný kanály,změněné převody a kvůli tomu v Jablonci ocejchovaný tachometr.Protože jinak by to ukazovalo nesmysly.Do jawičky jsem narval 50tis.

Jde me kour z vyfuku poradi negdo ? jawa 640

28.12.2008 v 20:42 | Nahoru | #84
Mimochodem ten týpek se jmenuje Čiháček a má velorexe co mu jezdí přes dvěstě.Nedávno jsem potkal bráchu a říkal,že ho vymlátil,ale,že prý z něj vaří kombíka...dva za sebou.

1 reakcí na tento příspěvek Jde me kour z vyfuku poradi negdo ? jawa 640

28.12.2008 v 21:01 | Nahoru | #85
beztak že to saje olej z převodovky to se mě stalo na mustangoj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jde me kour z vyfuku poradi negdo ? jawa 640

29.12.2008 v 00:02 | Nahoru | #86

KedaR_K>beztak že to saje olej z převodovky to se mě stalo na mustangoj



Jojo, takovej skutr Tatran 125 byl prebornik na jezdeni prevodoveho oleje

(reakce na) Jde me kour z vyfuku poradi negdo ? jawa 640

29.12.2008 v 00:21 | Nahoru | #87

trungsi>martyzostravska>trungsi>Sahyb>Já si myslím, že když kouří JAWA 350 typ 640, že je to v naprostém pořádku a ještě zablitý konce výfuků, to k tomuto typu také patří. Pokud to tyhle náležitosti splňuje, tak je vše OK
Omyl Sahybe.Já měl jawu tak vypiplanou,že kdyby si dal do zadu na koncovku výfuku kapesník tak tam máš jen saze.Valvoline je srač......Zkoušel jsem ho a je...Když jsem začal jezdit na shell olej tak rozdíl v zátahu byl jako kdybych tam dával předtím special 91 a pak natural 95.A navíc jak tu bylo řečeno ve výfukách to dělá takový bláto....darmo mluvit.Nejlepší shell.Hlavně i cenou.
Ale co je paradox,že když jsem tankoval na jakékoliv Shellce benzin tak mi to jezdilo míň.Nejspíš kvůli všem těm aditivům.
Ale jinak ok.

věc názoru
No to není věc názoru..to je věc zkušeností.A pár lidí co jsem jim takhle poradil v okolí si to chválily taky.Navíc když vám někdo motor "udělá" tak by jste se divily jak to pak jezdí.Měl jsem motor dělaný ve zn.servisu a tam to posrali.Pak jsem to dal jednomu týpkovi co má velorexy tří nebo čtyřkolový...Ten dá ten motor dohromady i ve spánku.Nechal mi udělat ůplně přesný výbrus.Musel jsem 2000-2500km do toho lejt M2T aby se zanesly rýhy po výbrusu.Karbon se tam pěkně zapeče a po těchto ujetých kilometrech tam dát jinou značku oleje("lepší") a už to nemíchat s jinou.Přebytečný karbon se uvolní a vylítá ven,ale tam kde má být tam zůstane.Můžete mít názor jaký chcete,ale tohle mi přesně tvrdily i na již zmíněných jawa stránkách.Navíc to opravdu funguje.Jawička mi žrala málo a jezdila pěkně.Do paceřáku 110-120 nebyl problém.Měl jsem taky upravený karburátor,vyleštěný kanály,změněné převody a kvůli tomu v Jablonci ocejchovaný tachometr.Protože jinak by to ukazovalo nesmysly.Do jawičky jsem narval 50tis.



pořád tvrdím, že to je věc názoru

1. rýhy po výbrusu: viděl jsem jawy, kde "rýhy" tím asi myslíš stopy po honování byly vidět i po 30tkm na válcích, tzn minimum opotřebení, motor jezdil na valvoline durablend
2. lít m2t pro zajíždění motoru bych nedoporučoval, připadá mi to jako prasárna tímto způsobem vymezit, lépe řečeno udělat vůle, abych tam mohl lít lepší olej. Nicméně co zajížděč to názor. Zajíždění na jiný kvalitnější olej sice trvá déle, ale výsledek stojí za to.
3. zmíněné stránky znám velmi dobře, chodím tam již něajký pátek

4. zapékání karbonu do válce mi přijde jako pěkný nesmysl

5. změnu převodu myslíš jiné kolečko na pastorku?

6. do jawičky jsem taky nasypal desítky tisíc....

7. jak říkám, věc názoru

1 reakcí na tento příspěvek Jde me kour z vyfuku poradi negdo ? jawa 640

29.12.2008 v 02:38 | Nahoru | #88
No možná by si měl trošku přečíst co jsem psal.Aby všechny "stopy po honování" byly vyhlazeny dokonale musí se najet od1500km výš...(a ne jen 30 tkm)Když budeš od výbrusu do toho lít kvalitní olej,který nedělá karbon tak asi nic nevyhladíš což je asi dost jasný i tobě.Přebytečný karbon vyplavý pak onen kvalitní olej.
No jinak tu prasárnu doporučuval i Chlápek co dělá jawy.Někde od nebo Příbramy (teď už nevím)Plzně.Dělá i tuning Jaw.Navíc Ta prasárna velmi dobře funguje.Soudím podle toho,že jsem to zkusil a jet na jawičce po dálnici po rovině 150 do kopce naložený(dvě brašny na boku a jedna na nádrži 110 120km/h tak to by asi prasárna nezvládla
Navíc chápu,že tě nebaví číst předchozí příspěvky,ale kdyby si do nich nahlédl tak by si věděl,že jsem mluvil o Valvoline,že je zbytečně drahý.200 za pixlu když můžu mít "lepší" shell za 108,-kaček...
A opět opakuji:Není to zde můj názor,ale zkušenost.
Což je docela rozdíl.
Co se týče těch 30 najetých kilometrů tak to ani u nového auta nezašpiníš potahy a to už kontroluješ vyhonování?Buď to ti to někdo udělal blbě,že si na to musel koukat a nebo na ty stránky chodíš jen ten pátek a zbývající informace v jiné dny v týdnu ti unikají

(reakce na) Jde me kour z vyfuku poradi negdo ? jawa 640

29.12.2008 v 08:54 | Nahoru | #89

trungsi>No možná by si měl trošku přečíst co jsem psal.Aby všechny "stopy po honování" byly vyhlazeny dokonale musí se najet od1500km výš...(a ne jen 30 tkm)Když budeš od výbrusu do toho lít kvalitní olej,který nedělá karbon tak asi nic nevyhladíš což je asi dost jasný i tobě.Přebytečný karbon vyplavý pak onen kvalitní olej.
No jinak tu prasárnu doporučuval i Chlápek co dělá jawy.Někde od nebo Příbramy (teď už nevím)Plzně.Dělá i tuning Jaw.Navíc Ta prasárna velmi dobře funguje.Soudím podle toho,že jsem to zkusil a jet na jawičce po dálnici po rovině 150 do kopce naložený(dvě brašny na boku a jedna na nádrži 110 120km/h tak to by asi prasárna nezvládla
Navíc chápu,že tě nebaví číst předchozí příspěvky,ale kdyby si do nich nahlédl tak by si věděl,že jsem mluvil o Valvoline,že je zbytečně drahý.200 za pixlu když můžu mít "lepší" shell za 108,-kaček...
A opět opakuji:Není to zde můj názor,ale zkušenost.
Což je docela rozdíl.
Co se týče těch 30 najetých kilometrů tak to ani u nového auta nezašpiníš potahy a to už kontroluješ vyhonování?Buď to ti to někdo udělal blbě,že si na to musel koukat a nebo na ty stránky chodíš jen ten pátek a zbývající informace v jiné dny v týdnu ti unikají



1. 30tkm je 30 000km. tzn se dál nemusím bavit o stopách honování po 1500km

2. příspěvky, lkteré mne zajímají čtu poctivě.

3. opakuji se, "zalepit" stěny karbonem z M2T se mi fatk nezdá

4. na 2t mám něco najeto a odžito, takže k tomu mám co říct

5. olej je vščné téma, já na jawě jsem kolena úplně suché, pouze na konci byly mastné, pavik co jsem tahal za sebou měl ovšem po dovolené poněku olejový povlak..

6. jediný co vím co dělá tuning jae je TK moto

7. jak říkám, je to věc názoru, u mne si troufím říct i zkušeností

8. 150 na jawě máš podle digitálu?? analogy kecají

9. na stránky mania info chodím hoooodně dlouho a nejen v pátek

Jde me kour z vyfuku poradi negdo ? jawa 640

29.12.2008 v 14:59 | Nahoru | #90
No nebudu se tu rozepisovat znovu a znovu o tom samém.Když to čteš poctivě tak si to tu najdeš.Už jsem to tu psal.Psal vše na co se opět ptáš....
A po 30tis kilometrech ty škrábance nebudou po honování.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist