1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jde me kour z vyfuku poradi negdo ? jawa 640
MAT_H6>Šimonka>KAKALIN>Šimonka> JO STARTUJE
tak to není co jsem myslela
cos myslela? rozbitý? promiň
sprostaku voda ve valcich
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jde me kour z vyfuku poradi negdo ? jawa 640
Šimonka>MAT_H6>Šimonka>KAKALIN>Šimonka> JO STARTUJE
tak to není co jsem myslela
cos myslela? rozbitý? promiň
sprostaku voda ve valcich
Jako, že mu tam napršelo myslíš ?
To je vzducháč zlatko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jde me kour z vyfuku poradi negdo ? jawa 640
BikerLaky>Šimonka>MAT_H6>Šimonka>KAKALIN>Šimonka> JO STARTUJE
tak to není co jsem myslela
cos myslela? rozbitý? promiň
sprostaku voda ve valcich
Jako, že mu tam napršelo myslíš ?
To je vzducháč zlatko
já myslela špatně utěsněnou hlavu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jde me kour z vyfuku poradi negdo ? jawa 640
Šimonka>BikerLaky>Šimonka>MAT_H6>Šimonka>KAKALIN>Šimonka> JO STARTUJE
tak to není co jsem myslela
cos myslela? rozbitý? promiň
sprostaku voda ve valcich
Jako, že mu tam napršelo myslíš ?
To je vzducháč zlatko
já myslela špatně utěsněnou hlavu
Já to nemyslím nijak špatně, ale přes špatně utěsněnou hlavu by se mu asi taky nedostala voda (teda pokud neparkuje v brouzdališti) a kdyby byla špatně utěsně, tak by motorka špatně startovala, měla špatnou kompresi a spíš by si přisávala vzduch, nemyslíš ?
Možná jen nevím jak to myslíš, jestli to tak je, tak sry
1 reakcí na tento příspěvek Jde me kour z vyfuku poradi negdo ? jawa 640
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jde me kour z vyfuku poradi negdo ? jawa 640
Sahyb>Já si myslím, že když kouří JAWA 350 typ 640, že je to v naprostém pořádku a ještě zablitý konce výfuků, to k tomuto typu také patří. Pokud to tyhle náležitosti splňuje, tak je vše OK
Omyl Sahybe.Já měl jawu tak vypiplanou,že kdyby si dal do zadu na koncovku výfuku kapesník tak tam máš jen saze.Valvoline je srač......Zkoušel jsem ho a je...Když jsem začal jezdit na shell olej tak rozdíl v zátahu byl jako kdybych tam dával předtím special 91 a pak natural 95.A navíc jak tu bylo řečeno ve výfukách to dělá takový bláto....darmo mluvit.Nejlepší shell.Hlavně i cenou.
Ale co je paradox,že když jsem tankoval na jakékoliv Shellce benzin tak mi to jezdilo míň.Nejspíš kvůli všem těm aditivům.
Ale jinak ok.
Spíš bych to také tipnul na značku oleje a pokud je to dým bez výrazné ztráty výkonu, tak tím bych začal ...
Naposledy editováno 28.12.2008 10:42:01
1) Špatný poměr olej:benzin (já mám Shelláckej minerál pro třipade 1:50)
2) Špatný gufero, takže ti to bere olej z převodovky - v tomto případě hulí jeden výfuk víc a ubýva ti olej v převodovce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jde me kour z vyfuku poradi negdo ? jawa 640
BikerLaky>Šimonka>BikerLaky>Šimonka>MAT_H6>Šimonka>KAKALIN>Šimonka> JO STARTUJE
tak to není co jsem myslela
cos myslela? rozbitý? promiň
sprostaku voda ve valcich
Jako, že mu tam napršelo myslíš ?
To je vzducháč zlatko
já myslela špatně utěsněnou hlavu
Já to nemyslím nijak špatně, ale přes špatně utěsněnou hlavu by se mu asi taky nedostala voda (teda pokud neparkuje v brouzdališti) a kdyby byla špatně utěsně, tak by motorka špatně startovala, měla špatnou kompresi a spíš by si přisávala vzduch, nemyslíš ?
Možná jen nevím jak to myslíš, jestli to tak je, tak sry
jezis ja jsem pitoma,ja jsem nedocetla ze to je na 350.tak jsem to uz automaticky brala jako vodnika..to mas samozrejme pravdu,to je vzduchac,kdyby to byl vodnik tk jsem myslela ze by tam prasklo utesneni u hlavy a z tech chladicich kanalku by se tam dostala voda..takže promin,mels pravdu,a ja si priste uz vsechno doctu do konce :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jde me kour z vyfuku poradi negdo ? jawa 640
2 reakcí na tento příspěvek Jde me kour z vyfuku poradi negdo ? jawa 640
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jde me kour z vyfuku poradi negdo ? jawa 640
trungsi>Sahyb>Já si myslím, že když kouří JAWA 350 typ 640, že je to v naprostém pořádku a ještě zablitý konce výfuků, to k tomuto typu také patří. Pokud to tyhle náležitosti splňuje, tak je vše OK
Omyl Sahybe.Já měl jawu tak vypiplanou,že kdyby si dal do zadu na koncovku výfuku kapesník tak tam máš jen saze.Valvoline je srač......Zkoušel jsem ho a je...Když jsem začal jezdit na shell olej tak rozdíl v zátahu byl jako kdybych tam dával předtím special 91 a pak natural 95.A navíc jak tu bylo řečeno ve výfukách to dělá takový bláto....darmo mluvit.Nejlepší shell.Hlavně i cenou.
Ale co je paradox,že když jsem tankoval na jakékoliv Shellce benzin tak mi to jezdilo míň.Nejspíš kvůli všem těm aditivům.
Ale jinak ok.
věc názoru
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jde me kour z vyfuku poradi negdo ? jawa 640
martyzostravska>trungsi>Sahyb>Já si myslím, že když kouří JAWA 350 typ 640, že je to v naprostém pořádku a ještě zablitý konce výfuků, to k tomuto typu také patří. Pokud to tyhle náležitosti splňuje, tak je vše OK
Omyl Sahybe.Já měl jawu tak vypiplanou,že kdyby si dal do zadu na koncovku výfuku kapesník tak tam máš jen saze.Valvoline je srač......Zkoušel jsem ho a je...Když jsem začal jezdit na shell olej tak rozdíl v zátahu byl jako kdybych tam dával předtím special 91 a pak natural 95.A navíc jak tu bylo řečeno ve výfukách to dělá takový bláto....darmo mluvit.Nejlepší shell.Hlavně i cenou.
Ale co je paradox,že když jsem tankoval na jakékoliv Shellce benzin tak mi to jezdilo míň.Nejspíš kvůli všem těm aditivům.
Ale jinak ok.
věc názoru
No to není věc názoru..to je věc zkušeností.A pár lidí co jsem jim takhle poradil v okolí si to chválily taky.Navíc když vám někdo motor "udělá" tak by jste se divily jak to pak jezdí.Měl jsem motor dělaný ve zn.servisu a tam to posrali.Pak jsem to dal jednomu týpkovi co má velorexy tří nebo čtyřkolový...Ten dá ten motor dohromady i ve spánku.Nechal mi udělat ůplně přesný výbrus.Musel jsem 2000-2500km do toho lejt M2T aby se zanesly rýhy po výbrusu.Karbon se tam pěkně zapeče a po těchto ujetých kilometrech tam dát jinou značku oleje("lepší") a už to nemíchat s jinou.Přebytečný karbon se uvolní a vylítá ven,ale tam kde má být tam zůstane.Můžete mít názor jaký chcete,ale tohle mi přesně tvrdily i na již zmíněných jawa stránkách.Navíc to opravdu funguje.Jawička mi žrala málo a jezdila pěkně.Do paceřáku 110-120 nebyl problém.Měl jsem taky upravený karburátor,vyleštěný kanály,změněné převody a kvůli tomu v Jablonci ocejchovaný tachometr.Protože jinak by to ukazovalo nesmysly.Do jawičky jsem narval 50tis.
1 reakcí na tento příspěvek Jde me kour z vyfuku poradi negdo ? jawa 640
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jde me kour z vyfuku poradi negdo ? jawa 640
KedaR_K>beztak že to saje olej z převodovky to se mě stalo na mustangoj
Jojo, takovej skutr Tatran 125 byl prebornik na jezdeni prevodoveho oleje
trungsi>martyzostravska>trungsi>Sahyb>Já si myslím, že když kouří JAWA 350 typ 640, že je to v naprostém pořádku a ještě zablitý konce výfuků, to k tomuto typu také patří. Pokud to tyhle náležitosti splňuje, tak je vše OK
Omyl Sahybe.Já měl jawu tak vypiplanou,že kdyby si dal do zadu na koncovku výfuku kapesník tak tam máš jen saze.Valvoline je srač......Zkoušel jsem ho a je...Když jsem začal jezdit na shell olej tak rozdíl v zátahu byl jako kdybych tam dával předtím special 91 a pak natural 95.A navíc jak tu bylo řečeno ve výfukách to dělá takový bláto....darmo mluvit.Nejlepší shell.Hlavně i cenou.
Ale co je paradox,že když jsem tankoval na jakékoliv Shellce benzin tak mi to jezdilo míň.Nejspíš kvůli všem těm aditivům.
Ale jinak ok.
věc názoru
No to není věc názoru..to je věc zkušeností.A pár lidí co jsem jim takhle poradil v okolí si to chválily taky.Navíc když vám někdo motor "udělá" tak by jste se divily jak to pak jezdí.Měl jsem motor dělaný ve zn.servisu a tam to posrali.Pak jsem to dal jednomu týpkovi co má velorexy tří nebo čtyřkolový...Ten dá ten motor dohromady i ve spánku.Nechal mi udělat ůplně přesný výbrus.Musel jsem 2000-2500km do toho lejt M2T aby se zanesly rýhy po výbrusu.Karbon se tam pěkně zapeče a po těchto ujetých kilometrech tam dát jinou značku oleje("lepší") a už to nemíchat s jinou.Přebytečný karbon se uvolní a vylítá ven,ale tam kde má být tam zůstane.Můžete mít názor jaký chcete,ale tohle mi přesně tvrdily i na již zmíněných jawa stránkách.Navíc to opravdu funguje.Jawička mi žrala málo a jezdila pěkně.Do paceřáku 110-120 nebyl problém.Měl jsem taky upravený karburátor,vyleštěný kanály,změněné převody a kvůli tomu v Jablonci ocejchovaný tachometr.Protože jinak by to ukazovalo nesmysly.Do jawičky jsem narval 50tis.
pořád tvrdím, že to je věc názoru
1. rýhy po výbrusu: viděl jsem jawy, kde "rýhy" tím asi myslíš stopy po honování byly vidět i po 30tkm na válcích, tzn minimum opotřebení, motor jezdil na valvoline durablend
2. lít m2t pro zajíždění motoru bych nedoporučoval, připadá mi to jako prasárna tímto způsobem vymezit, lépe řečeno udělat vůle, abych tam mohl lít lepší olej. Nicméně co zajížděč to názor. Zajíždění na jiný kvalitnější olej sice trvá déle, ale výsledek stojí za to.
3. zmíněné stránky znám velmi dobře, chodím tam již něajký pátek
4. zapékání karbonu do válce mi přijde jako pěkný nesmysl
5. změnu převodu myslíš jiné kolečko na pastorku?
6. do jawičky jsem taky nasypal desítky tisíc....
7. jak říkám, věc názoru
1 reakcí na tento příspěvek Jde me kour z vyfuku poradi negdo ? jawa 640
No jinak tu prasárnu doporučuval i Chlápek co dělá jawy.Někde od nebo Příbramy (teď už nevím)Plzně.Dělá i tuning Jaw.Navíc Ta prasárna velmi dobře funguje.Soudím podle toho,že jsem to zkusil a jet na jawičce po dálnici po rovině 150 do kopce naložený(dvě brašny na boku a jedna na nádrži 110 120km/h tak to by asi prasárna nezvládla
Navíc chápu,že tě nebaví číst předchozí příspěvky,ale kdyby si do nich nahlédl tak by si věděl,že jsem mluvil o Valvoline,že je zbytečně drahý.200 za pixlu když můžu mít "lepší" shell za 108,-kaček...
A opět opakuji:Není to zde můj názor,ale zkušenost.
Což je docela rozdíl.
Co se týče těch 30 najetých kilometrů tak to ani u nového auta nezašpiníš potahy a to už kontroluješ vyhonování?Buď to ti to někdo udělal blbě,že si na to musel koukat a nebo na ty stránky chodíš jen ten pátek a zbývající informace v jiné dny v týdnu ti unikají
trungsi>No možná by si měl trošku přečíst co jsem psal.Aby všechny "stopy po honování" byly vyhlazeny dokonale musí se najet od1500km výš...(a ne jen 30 tkm)Když budeš od výbrusu do toho lít kvalitní olej,který nedělá karbon tak asi nic nevyhladíš což je asi dost jasný i tobě.Přebytečný karbon vyplavý pak onen kvalitní olej.
No jinak tu prasárnu doporučuval i Chlápek co dělá jawy.Někde od nebo Příbramy (teď už nevím)Plzně.Dělá i tuning Jaw.Navíc Ta prasárna velmi dobře funguje.Soudím podle toho,že jsem to zkusil a jet na jawičce po dálnici po rovině 150 do kopce naložený(dvě brašny na boku a jedna na nádrži 110 120km/h tak to by asi prasárna nezvládla
Navíc chápu,že tě nebaví číst předchozí příspěvky,ale kdyby si do nich nahlédl tak by si věděl,že jsem mluvil o Valvoline,že je zbytečně drahý.200 za pixlu když můžu mít "lepší" shell za 108,-kaček...
A opět opakuji:Není to zde můj názor,ale zkušenost.
Což je docela rozdíl.
Co se týče těch 30 najetých kilometrů tak to ani u nového auta nezašpiníš potahy a to už kontroluješ vyhonování?Buď to ti to někdo udělal blbě,že si na to musel koukat a nebo na ty stránky chodíš jen ten pátek a zbývající informace v jiné dny v týdnu ti unikají
1. 30tkm je 30 000km. tzn se dál nemusím bavit o stopách honování po 1500km
2. příspěvky, lkteré mne zajímají čtu poctivě.
3. opakuji se, "zalepit" stěny karbonem z M2T se mi fatk nezdá
4. na 2t mám něco najeto a odžito, takže k tomu mám co říct
5. olej je vščné téma, já na jawě jsem kolena úplně suché, pouze na konci byly mastné, pavik co jsem tahal za sebou měl ovšem po dovolené poněku olejový povlak..
6. jediný co vím co dělá tuning jae je TK moto
7. jak říkám, je to věc názoru, u mne si troufím říct i zkušeností
8. 150 na jawě máš podle digitálu?? analogy kecají
9. na stránky mania info chodím hoooodně dlouho a nejen v pátek