1 reakcí na tento příspěvek Spolehlivost H-D
A normálně pod každou mašinou byl danej lavor na olej.
Jako sorry, ale nekoupil bych si nic o čem si ani sám prodejce není jistej že těsní
1 reakcí na tento příspěvek Spolehlivost H-D
chvíli japonec...( copak - nejelo to ?)
www.motorkari.cz/forum-detail/
pak zas talián..
www.motorkari.cz/forum-detail/
Třeba to na potřetí vyjde lol
(+Tyhle historky o lavórech, na to už ani nestojí za komentář)
jdi na špagety lol
martin88>toranaga> nevím na jaký předváděčce jsi byl, ale někde dodržují nebo jsou nuceni dodržovat předpisy pro ochranu životního prostředí - umístění záchytných van při parkování v přírodě nebo na místech bez nepropustného podkladu a je jedno,jestli z motorů chčije nebo ne
jdi na špagety lol
No rád bych, ale moto stojí před kanclem a začíná krápat.
Nevím jestli ty pizza plechy nastartuju
vfjr>ChopTop>áááá-že bych šlápnul na kuří oko??? s někým se dá mluvit a s někým holt ne.člověka nedělá to jestli jezdí na HD nebo na rejži.blb zůstane vždy blbem.to platilo,platí a platit bude-víš? :\
ty by si měl především zavřít hubu a šoupat nohama... meleš tady kraviny a víš o tom evidentně hovno... lol lol
jinak k věci - motorku mám druhým rokem, najeto 12.000km a bez problémů. olej neteče, motor tahá jako kráva, převodovka řadí, olej to nežere a benzín skoro taky ne!
...ale to jen tak na okraj...
Edit pro ty co to nepochopili: jeste neznamena, ze pokud ma neco vetsi tabulkovej kroutak v 6.000 otackach, ze to ma stejnej v 1.500, toto je presne kouzlo HD, vysokej kroutak v sirokem spektru otacek... zjednodusene receno, a majitele jiste potvrdi, pokud chytnu u HD za plyn a mam tam temer "cokoliv" (mysleno stupen) tak to ten motor proste sebere, o cemz se lidem v rejzich a jim podobnych muze jen zdat...
Jeste musim dodat, ze drzet moror v otackach kdy ma nejvyssi vykon je primo umerny stylu jizdy, a to je to co lidi od "vysavacu" nikdy nepochopili, nebo alespon zatim
Naposledy editováno 07.09.2008 12:40:05
toto je presne kouzlo HD, vysokej kroutak v sirokem spektru otacek...
To přece není pravda. HD (a podobný dlouhozdvihový dvouválce) sice vyvinou svůj maximální točivej moment v nízkých otáčkách, ale křivka pak poměrně strmě padá. Takže to sice cukne dopředu, ale akcelerace za okamžik poleví a je nutný odřadit nahoru, podobně jako u turbodieselů.
Já nemám nic proti HD, dokonce pravidelně bojuju s myšlenkou vyměnit GS za Road King (jel jsem na něm a fakt mě to vzalo u srdce), ale tyhle pohrdavý řeči o „rejžích“ a „vysavačích“ postrádaj reálnej základ. Velké řadové čtyřválce (XJR, CB apod.) mají až dvakrát širší rozsah využitelných otáček než HD a výrazně lepší pružné zrychlení.
A ještě si přisadím: HD a kvalita zpracování? Prosím vás. Nádrž je sice nalakovaná čtyřicetivrstvým lakem a síla chromu se měří div ne na centimetry, ale šrouby, držáky stupaček a další součástky jsou z nejlevnější desítkové oceli, která začne rezavět už při pohledu na fotku hlubší kaluže. Co v tomhle ohledu prochází Harleyi, by netolerovali ani zákazníci Yuki.
Jak jsi na tohle porosím tě přišel?!
A ty tzv. pohrdavý řeči o rejžích začnou vždycky až když někdo z nich začne blbě prudit (tady např. příspěvek č.8 - tedy poměrně zkraje )
Červ> toto je presne kouzlo HD, vysokej kroutak v sirokem spektru otacek...
To přece není pravda. HD (a podobný dlouhozdvihový dvouválce) sice vyvinou svůj maximální točivej moment v nízkých otáčkách, ale křivka pak poměrně strmě padá. Takže to sice cukne dopředu, ale akcelerace za okamžik poleví a je nutný odřadit nahoru, podobně jako u turbodieselů.
Já nemám nic proti HD, dokonce pravidelně bojuju s myšlenkou vyměnit GS za Road King (jel jsem na něm a fakt mě to vzalo u srdce), ale tyhle pohrdavý řeči o „rejžích“ a „vysavačích“ postrádaj reálnej základ. Velké řadové čtyřválce (XJR, CB apod.) mají až dvakrát širší rozsah využitelných otáček než HD a výrazně lepší pružné zrychlení. ...
po dlouhé době tu má nějaký příspěvek hlavu i patu
lol lol lol
ještě něco přidej lol lol lol
od 70 do 150 km/h můžu jezdit na jeden kvalt /5./,na zadní se to teda nepostaví,ale normálně plynule to zrychluje
to ostatní without HD>nechápu vaší potřebu vlézt někam a vnucovat ostatním, že jezděj na mr.dkách, fakt by mě nenapadlo navštívit sekci Japonců,abych tam vyprávěl o prasklých blocích, neřadících převodovkách, vadnoucích brzdách a ohnilých rámech
martin88>
od 70 do 150 km/h můžu jezdit na jeden kvalt /5./,na zadní se to teda nepostaví,ale normálně plynule to zrychluje
Rád věřím, ale zkus to samý na CB 1300 a uvidíš, co znamená opravdové pružné zrychlení. Nic ve zlém: Nemám, neměl jsem a nejspíš ani nebudu mít CB 1300, protože ji nechci, ať zrychluje, jak chce. Zato rozumím kouzlu HD, taky bez ohledu na to, jestli zrychluje líp nebo hůř než „rejže“ a „vysavač“.
A souhlasím s tím, že chodit do threadu HD hanět cizí motorky může člověka naštvat. Já taky nerad čtu, že GS 1200 je ošklivý, předražený, nespolehlivý krám, co nedělá ani jednu věc (cestování, sport, off-road pořádně – i když je to pravda
mě nenaštve,že by mi někdo haněl mašinu, vím proč ji mám a ten kdo ji haní,neví o čem mluví, se.re mi ta potřeba to někomu vnucovat, mám pátou nejaponskou motorku /UK,I,USA/ a pokaždý měl někdo potřebu se vyjadřovat ke kvalitě
už mě teda jen zbývá vyzkoušet BMW,když je to ten krám
..jasny ze rejze ma strop uplne nekde jinde nez HD, o tom vubec nepolemizuju.
Cerve, HD je dvou val, tak nevim co mi sem cpes ctyrval....
...kontrolni otazky ciste pro tebe:
1. Kolikrat za jedno otoceni klikoveho hridele dojde k explozi u ctyrdobeho:
a) dvouvalcoveho motoru?
b) ctyrvalcoveho motoru?
Za podminky, ze vsechny valce (pisty) jsou umisteny na jednom klikovem hrideli a maji standartni postupnost 1-2 (2val)a 1-3-4-2 (4val).
2. Jaky bude rozdil momentove charakteristiky mezi temito dvouma motory za predpokladu, ze oba budou ctvercoveho typu (zvih je vzdy roven prumeru valce) a stejneho objemu v rovnomernem uhlovem posunuti?
V odpovedich, clovek nalezne poznani, ze kazde ma vlastne neco do sebe, a kazdy si nakonec stejne najde to svoje.
Naposledy editováno 11.09.2008 00:21:12
PetrXX>JESE>........pokud chytnu u HD za plyn a mam tam temer "cokoliv" (mysleno stupen) tak to ten motor proste sebere, o cemz se lidem v rejzich a jim podobnych muze jen zdat.. Ale jdi ty kecko..
Ovsem, toto bylo obrazne receno.
Naposledy editováno 10.09.2008 23:54:42
Cece, nerikam, ze ses jeden z nich, ale takoveto myty vypoustet sem do fora...., nebo ti snad HD rezne v garazi???
Naposledy editováno 11.09.2008 00:14:49
JESE>PetrXX>JESE>........pokud chytnu u HD za plyn a mam tam temer "cokoliv" (mysleno stupen) tak to ten motor proste sebere, o cemz se lidem v rejzich a jim podobnych muze jen zdat.. Ale jdi ty kecko..
Ovsem, toto bylo obrazne receno.
HD je fajn motorka - ale ma ctnosti a neresti stejne jako jakakoli jina motorka. Proto take nic nehanim viz jedina moje negativni zkusenost (sam mam pro HD slabost), nicmene bezhlava obhajoba je spis ke skode veci (ostatne staci si odzkouset Triumph Rocket III a pak se teprve muzeme bavit o pruznosti motoru, i kdyz priznavam ze to je krapet extrem)
Vždyť je to radost
Stejně každýho normálně technicky zaměřenýho chlapa baví se v tom vrtat.
Doma jsem nadhodil že bych si za levno koupil nějakou old motorku nebo ruinu čopra a rekace ženy : " Ty už na tom nemáš co opravovat co?. žádný takový, to bych tě už neviděla vůbec"