Téma: Jakou zanovni moto stredni kubatury byste vybrali
10.10.2019 v 09:04
Jsem moto novacek (A ridicak v 19, nyni ve 43 jsem usedl na Honda CB500F).
V kvetnu jsem koupil novou Honda CB500F, nyni najeto 3tis km. Moto super - mala spotreba, jednoduche ovladani, vydrzel jsem jezdit cely den bez bolesti pozadi, vyrazne unavy, zatim zadna krizovka.
Porad se dost ucim, zatim zadne klopeni, aby skrtali stupacky, vysedani v zatacce.
Moto jsem kupoval jen podle recenzi, bal jsem se vyzkouset bez zkusenosti.
Cekal jsem vetsi vykon, na vyjezdu ze zatacky drzim jen plnej, nemuzu si pekne davkovat, kolik potrebuju.
Take jsem cekal, ze kdyz zatahnu plnej pri spravnej otackach, ze se lehce nazdvihne predni kolo.
Do 100vky svizne zrychleni, jen to prizvednute kolo mi chybi (kdyz zatahnu na doraz - kdyz obcas budu chtit)
Nad stovku pri predjizdeni auta uz musim s vetsim rozmyslem, nezrychluje to jak bych si predstavoval (dynamika auta).
Jezdim jen sam, vylety do 200km, 1x jsem jel 500km, nahac s porednim strednim plexi mi vyhovuje.
Nepotrebuju jezdit 160, ale mit dostatecnej potencial pro svizne predjeti, dostatek dobre davkovatelnyho vykonu pro prizvednuti predniho kola jen plynem, snadne davkovani plynu na vyjezdu ze zatacky.
Chtel bych stejne snadno ovladatelne moto jako mam (CB500F), jen vice vykonu.
Okukoval jsem Hondu CB650R, libi se mi vytacet motor do vyssich otacek, jen mam obavu, jestli ma dostatek korutaku na predjizdeni, kdyz nejsou zrovna idealni otacky (ted jsem zvyklej mit porad 4-6tis, abych mel dostatecnou dynamiku).
Jeste jsem koukal na Suzuki GSX-750s, KTM Duke790, Ducati monster 821, ale trochu se obavam, ze tyhle asi nejsou tak snadno ovladatelne a davkovani plynu v zatacce asi neni tak plynule (abych se nevymaznul).
Jeste nejsem rozhodnutej, jestli stravim dalsi sezonu na CB500f, nebo uz pujdu do jine. Bohuzel jsem se rozmyslel tak dlouho, az predvadeci mota uz jsou prodana a dalsi az pristi sezonu(to budou mit zase az tak kveten). Takze zatim jen sbiram rozumy.
V kvetnu jsem koupil novou Honda CB500F, nyni najeto 3tis km. Moto super - mala spotreba, jednoduche ovladani, vydrzel jsem jezdit cely den bez bolesti pozadi, vyrazne unavy, zatim zadna krizovka.
Porad se dost ucim, zatim zadne klopeni, aby skrtali stupacky, vysedani v zatacce.
Moto jsem kupoval jen podle recenzi, bal jsem se vyzkouset bez zkusenosti.
Cekal jsem vetsi vykon, na vyjezdu ze zatacky drzim jen plnej, nemuzu si pekne davkovat, kolik potrebuju.
Take jsem cekal, ze kdyz zatahnu plnej pri spravnej otackach, ze se lehce nazdvihne predni kolo.
Do 100vky svizne zrychleni, jen to prizvednute kolo mi chybi (kdyz zatahnu na doraz - kdyz obcas budu chtit)
Nad stovku pri predjizdeni auta uz musim s vetsim rozmyslem, nezrychluje to jak bych si predstavoval (dynamika auta).
Jezdim jen sam, vylety do 200km, 1x jsem jel 500km, nahac s porednim strednim plexi mi vyhovuje.
Nepotrebuju jezdit 160, ale mit dostatecnej potencial pro svizne predjeti, dostatek dobre davkovatelnyho vykonu pro prizvednuti predniho kola jen plynem, snadne davkovani plynu na vyjezdu ze zatacky.
Chtel bych stejne snadno ovladatelne moto jako mam (CB500F), jen vice vykonu.
Okukoval jsem Hondu CB650R, libi se mi vytacet motor do vyssich otacek, jen mam obavu, jestli ma dostatek korutaku na predjizdeni, kdyz nejsou zrovna idealni otacky (ted jsem zvyklej mit porad 4-6tis, abych mel dostatecnou dynamiku).
Jeste jsem koukal na Suzuki GSX-750s, KTM Duke790, Ducati monster 821, ale trochu se obavam, ze tyhle asi nejsou tak snadno ovladatelne a davkovani plynu v zatacce asi neni tak plynule (abych se nevymaznul).
Jeste nejsem rozhodnutej, jestli stravim dalsi sezonu na CB500f, nebo uz pujdu do jine. Bohuzel jsem se rozmyslel tak dlouho, az predvadeci mota uz jsou prodana a dalsi az pristi sezonu(to budou mit zase az tak kveten). Takze zatim jen sbiram rozumy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou zanovni moto stredni kubatury byste vybrali
David-Plzen> takže jaký jsou ty otáčky?
Podle všeho se mi jen zdá, že to podtáčíš zvykem z TDi ) Já jsem najezdil na gs500 asi 45tkm a nejvíc mi teda vadil podvozek. S motorem, když se naučíš pracovat, tak se s tím dá jezdit a i svižně..
Jestli jezdíš okolo 5tis a jsi línej podřadit na předjetí, nebude ti stačit ani litr..
Podle všeho se mi jen zdá, že to podtáčíš zvykem z TDi ) Já jsem najezdil na gs500 asi 45tkm a nejvíc mi teda vadil podvozek. S motorem, když se naučíš pracovat, tak se s tím dá jezdit a i svižně..
Jestli jezdíš okolo 5tis a jsi línej podřadit na předjetí, nebude ti stačit ani litr..
mi_psi> Bezna jizda 5-6 tis. Nejniz jdu na 4tis. Pri pozadovane akceleraci podradim na minimalne 5tis. Jojo, asi by slo podradit o dalsi stupen na jeste vic otacek, ale v asi 9tis uz je omezovac, kterej ma projev, jako by Te nekdo chytnul do lasa. Asi jste me presvedcili, jeste musim vice natrenovat na tom, co mam.
TAbulkova parametry:
Max. výkon 35 kW při 8 600 ot./min.
Max. točivý moment 43 Nm při 6 500 ot./min
TAbulkova parametry:
Max. výkon 35 kW při 8 600 ot./min.
Max. točivý moment 43 Nm při 6 500 ot./min
Pokud máš problém na 35kw, lehkém nahaci s predjetim auta co jede kilem, asi bych příliš do něčeho jako MT-09 nepospichal.
Ono ježdění na motorce není jen o umění zabrzdit, zatočit a preradit. Stejnou důležitost má i počínání si v provozu. A to je do velké míry odlišné u motorky a auta...
S 35kw motorkou bez potíží ujedeš v provozu minimálně 95 procentum všeho, co se na silnici vyskytuje. A pokud ne, nech si ji déle a nic nepokazis.
Jo a nemyslím to uražlivě.
Naposledy editováno 11.10.2019 10:05:16
Ono ježdění na motorce není jen o umění zabrzdit, zatočit a preradit. Stejnou důležitost má i počínání si v provozu. A to je do velké míry odlišné u motorky a auta...
S 35kw motorkou bez potíží ujedeš v provozu minimálně 95 procentum všeho, co se na silnici vyskytuje. A pokud ne, nech si ji déle a nic nepokazis.
Jo a nemyslím to uražlivě.
Naposledy editováno 11.10.2019 10:05:16
David: Pěkně, na Učme se přežít jsem byl před 3 lety a u Drna před měsícem
Jinak k tomu řazení - kolem těch 5 tisíc se ta motorka začíná teprve sbírat, Samozřejmě na normální jízdu/zrychlení je to OK (ona se překvapivě slušně zhrabe klidně z tří tisíc) , ale na předjíždění to chce začínat fakt alespoň na šesti tisících. Ovšem pokud to auto zrychluje taky, je to víc do kopce, nebo jede třeba kolem 120km/h, tak už ten manévr trvá dýl...
Gratuluju k rozhodnutí pokračovat v jízdě na téhle malé, hravé a zábavné motorce
Jinak k tomu řazení - kolem těch 5 tisíc se ta motorka začíná teprve sbírat, Samozřejmě na normální jízdu/zrychlení je to OK (ona se překvapivě slušně zhrabe klidně z tří tisíc) , ale na předjíždění to chce začínat fakt alespoň na šesti tisících. Ovšem pokud to auto zrychluje taky, je to víc do kopce, nebo jede třeba kolem 120km/h, tak už ten manévr trvá dýl...
Gratuluju k rozhodnutí pokračovat v jízdě na téhle malé, hravé a zábavné motorce
1 reakcí na tento příspěvek Jakou zanovni moto stredni kubatury byste vybrali
mám najeto hodně přes100 tkm...a moc motorek mě nepředjíždí
když jsem občas jel na bývalky cbf500, nenudil jsem se.
nebylo to na závodění, ale když jsem jel "na krouťáku" a nechtěl se loudat, motorka stačila. když dáš na dvojku - se stupačkou na zemi v 8 tisících - plný plyn, adrenalinu je dost
když jsem občas jel na bývalky cbf500, nenudil jsem se.
nebylo to na závodění, ale když jsem jel "na krouťáku" a nechtěl se loudat, motorka stačila. když dáš na dvojku - se stupačkou na zemi v 8 tisících - plný plyn, adrenalinu je dost
gearing commander
tady se můžeš kouknout, co udělá změna počtu zubů na kolečku, nebo na rozetě
tady se můžeš kouknout, co udělá změna počtu zubů na kolečku, nebo na rozetě
mariano> Jojo, nenudim se, ikdyz to takhle vytacim jen na rovince. Na lepsi vytahnuti ze zatacjky musim asi jeste vuc podradit... Jen s napr. Mt07, suzuki sv650 by to slo asi snaz bez tak velkeho podrazeni. Budu dal trenovat
1 reakcí na tento příspěvek Jakou zanovni moto stredni kubatury byste vybrali
No já tedy taky začínám jezdit, mám 35kW dvouválec a stále mám pocit, že oproti mému autu (47kW) to letí jako raketa
Předjet s tím auto vážně není moc velký probém.
A na rozbití kokosu tam je výkonu taky až až...
Předjet s tím auto vážně není moc velký probém.
A na rozbití kokosu tam je výkonu taky až až...
Spazik> No, ja mam starsi auto Mazdu cx7 (191kw,ale je tezsi nez sedan...) I tak ma moto mnohem lepsi akceleraci, ale rak do 120ti. Mam kozenou 2dilnou kombinezu(dle rady,ze ta he bezpecnejsi) a asi ta pusobi na automobilisty jako cerveny hadr na byka: kdyz chci na silnici 1.tridy predjet, zacnou zrychlovat a mne trva predjizdeni dyl a jsem z toho nervózni, ze pak delam chyby.. jinak na okreskach je vykonu na me az dost, tam nepotrebuju predjet ve 120. Na silnici 1.tridy bych taky nepredjizdel(nepotrebuju het tak rychle, kdyz nejsem zkuseny), jenze auta se v zatacce plouzi, ze si neuziju jizdu... Na rovince chteji ukazat,ze jim to jede...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou zanovni moto stredni kubatury byste vybrali
tk běž do MT-07, taky jednoduchej dvouválcovej naháč, oproti CBF 500 ještě lehčí a mnohem výkonnější. Navíc díky krátký stavbě to přední kolo často vlaje vzduchem. Má pěkně hutnej spodek a předjíždění je dětská hra i na rychlý státovce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou zanovni moto stredni kubatury byste vybrali
SuperSic58> Co si myslis o srovnani Honda CB650R, Yamaha MT07 ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou zanovni moto stredni kubatury byste vybrali
husq701> tak pro příklad Ondra Vlk, který chtěl jet na KTM do Madaganu. Nová motorka! Nejdříve úniky oleje, po 7000km odešla spojka a praskla nádrž. Je to normální? Pak na půjčené staré Ténéré dojel 20000 km domů bez problému. Krom prasklého ráfku.
Me to neprijde tak zly, nadrze v minulosti praskaly kde cemu a je otazka prinjake příležitosti se to stalo. U stare vrany je praskly kolo v pohode u novy motorky je praskla nádrž tragedie - komu se nelibi nova ktm, at jezdi na stare tenere, je to fajn, ze si můžeme vybrat
Gaseeer píše: husq701> tak pro příklad Ondra Vlk, který chtěl jet na KTM do Madaganu. Nová motorka! Nejdříve úniky oleje, po 7000km odešla spojka a praskla nádrž. Je to normální? Pak na půjčené staré Ténéré dojel 20000 km domů bez problému. Krom prasklého ráfku.
jenže jemu se sypalo úplně všechno, přes roztrhane zavazadla, boty, plexi na helmě atp, prostě jak se říká výlet blbec, jo a myslím že mu tekla přídavná nádrž, každopádně to nasereDavid-Plzen píše: SuperSic58> Co si myslis o srovnani Honda CB650R, Yamaha MT07 ?
za mě oboje super motorky, Honda opticky dospělejší, líp vybavená USD a radiály, barevnej display, litá kyvka. Yamaha zábavnější motor, tah už odspodu, větší rarach, honda ukáže zoubky až nahoře, klasickej 4válcovej vysavač. Yamaha výrazně nižší cena.
jestli tě baví točit do bězvědomí, zůstaň u 4válce, jestli chceš na krouťáku vyjíždět zatáčky, zvol 3 nebo spíš míň válců. Ale klidně bych ještě nespěchal a motorky si osedlal u prodejců během jara a pak si ujasnil, co vlastně hledám - tady to máš v tabulce
https://www.motorkar...torek&technika=1
E: jako příznivec 4v bych asi ale nakonec počkal aspoň ještě sezónu, až budu s tím projevem 4v umět pracovat a pak přeskočil na tohle https://www.motorka...suzuki-gsx-s750.html pusť si to video
Jako majitel Streeta ho samozřejmě můžu doporučit, v podstatě i pro začátečníka, nástup výkonu je lineární, do 7-8tis se jede na krouťáku a je to hodná motorka, momentálně za super peníze
Pro největší srandu kolem komína bych šel do SV650 nebo MT07 (poměr cena/výkon), případně i do Duka nebo Monstra, kdyby mě chytly za srdce a byl bych ochotnej je zaplatit
Naposledy editováno 30.10.2019 12:42:52
https://www.motorkar...torek&technika=1
E: jako příznivec 4v bych asi ale nakonec počkal aspoň ještě sezónu, až budu s tím projevem 4v umět pracovat a pak přeskočil na tohle https://www.motorka...suzuki-gsx-s750.html pusť si to video
Jako majitel Streeta ho samozřejmě můžu doporučit, v podstatě i pro začátečníka, nástup výkonu je lineární, do 7-8tis se jede na krouťáku a je to hodná motorka, momentálně za super peníze
Pro největší srandu kolem komína bych šel do SV650 nebo MT07 (poměr cena/výkon), případně i do Duka nebo Monstra, kdyby mě chytly za srdce a byl bych ochotnej je zaplatit
Naposledy editováno 30.10.2019 12:42:52
Yamaha Tracer 700pkud nemáš 100 kilo a metrák,Ta motorka je fakt moc povedenáa jede jako bejk,Tedy za mě a za mojí Milobanou Virážku 750.to jsme ake samozřejmě někde jinde.A nebo běž do Ktm Duka,ale bacha to je strašná opotvira a spíše pro zkušenější.Jinak je nádherná a bo a Návo 850 Gs je taky mazílk.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Prvni teoreticke srovnani Yamaha MT-07, KTM Duke 790, Aprilia Tuono 660, Trium... | CloudJumper | 3 | 25.6.2024 v 12:32 Animals21 |
Zadní světlo KTM Duke 790 KTM Duke 790 | Marťas95 | 3 | 28.4.2024 v 15:35 rg250 |
Dovoz papírově stažené motorky ze z... Kawasaki Z800, KTM Duke 790 | 420rigo | 22 | 20.4.2024 v 13:17 MaraForza |
KTM duke 790 2018 nebo Kawasaki z80... Kawasaki Z800, KTM Duke 790 | 420rigo | 2 | 9.1.2024 v 06:29 milonovo |
Duke 790 za Duke 790 :) KTM Duke 790 | ThoprT | 21 | 15.9.2023 v 22:20 Capirossi |