Edit- Když tady pán mě chtěl poslat do řiti, řadil jsem z 3 na 2 na mokru a bloklo se to. A 2 na 1 jsem to 1 zkoušel na suchu.
Naposledy editováno 09.02.2019 18:34:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přehnané brždění motorem, předchozí majitel '' vylepšil ''...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přehnané brždění motorem, předchozí majitel '' vylepšil ''...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přehnané brždění motorem, předchozí majitel '' vylepšil ''...
Varánek1 píše: Nezlob se ale i když se tu někdo ptá normálně tak odpovědi jsou na zabití. A normálního myšlení tu nemají ani někdy o generaci starší kluci. Ber to tak že jsme se taky učily a logika nám také občas chyběla. každý se nenarodí jako Einstein
tak ucily....ukaz kozy
(reakce na) Přehnané brždění motorem, předchozí majitel '' vylepšil ''...
Motogpmania píše: Vidím to stejně jen se někdy divím, že má ještě někdo odvahu se tady na něco ptát
ja myslim, ze do kolonky blb se da dostat i prohlasenim ze v 16 ti umi jezdit a prece vi...ne.
1 reakcí na tento příspěvek Přehnané brždění motorem, předchozí majitel '' vylepšil ''...
(reakce na) Přehnané brždění motorem, předchozí majitel '' vylepšil ''...
urmum666 píše: Varánek1> Já prostě nejsem ten typ co by si nechal něco líbit, a byl takový '' jojo hlavně mě nech ''. Dalo by se říct, že jsem tu '' neslušný '' byl jednou když byl někdo hrubší na mě. Mimochodem, vypadá to že je to tím že mám moc dlouhý řetěz, pořád ale čekám na to co mi napíše ten pružinkový frajer.
Jsi si jistý, že by ses stejně choval, kdybychom všichni seděli u jednoho stolu? Také bys osobně chlapům o generaci starších vynadal do vypatlaných tupců a že je nemáš rád, protože jezdí na motorkách? Navíc v situaci, kdy ty po nich žádáš pomoc?
2 reakcí na tento příspěvek Přehnané brždění motorem, předchozí majitel '' vylepšil ''...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přehnané brždění motorem, předchozí majitel '' vylepšil ''...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přehnané brždění motorem, předchozí majitel '' vylepšil ''...
gugo píše: krokoš> nojo ja si v 16ti asi myslel ze umim jezdit ...ale diky bohu byl tou doubou internet vlhkym snem matfyzaku, takze jsem to tak mohl sdelovat svejm kamaradum v mlicnym baru , tam se to sneslo.
Asi tak... , mě když bylo 16 ještě za totáče, tak jsem svého Mustanga víc tlačil než bych na něm jezdil. Tehdy moje ego mohlo být velké tak pouze z běhu vedle svého "stroje" páč ta sviňák jezdit nechtěl, stačilo mu když jsem ho tlačil
(reakce na) Přehnané brždění motorem, předchozí majitel '' vylepšil ''...
(reakce na) Přehnané brždění motorem, předchozí majitel '' vylepšil ''...
ramlik píše: ...ještě mě napadlo, pokud to má přívěru ve výfuku, tam by mohla "chybět" nějaká pružinka, co by mohla mít vliv na brzdění motorem. Nebo něco v karbecu, co při zavření plynu, než padnou otáčky, přizvedne šoupě. (něco na způsob podtlakového ventilu benzínového).
4 takt priveru mit nebude Nevim o existenci libovolné pruzinky v motoru jejíž absence by způsobila tak zásadní zvýšení brzdneho účinku motoru
Kdyby se mu neco blokovalo v prevodovce nepomuze zmacknuti spojky...
Naposledy editováno 10.02.2019 16:24:46
(reakce na) Přehnané brždění motorem, předchozí majitel '' vylepšil ''...
ramlik píše: ...ještě mě napadlo, pokud to má přívěru ve výfuku, tam by mohla "chybět" nějaká pružinka, co by mohla mít vliv na brzdění motorem. Nebo něco v karbecu, co při zavření plynu, než padnou otáčky, přizvedne šoupě. (něco na způsob podtlakového ventilu benzínového).
přívěru to určitě nemá. Teoreticky jediná pružinka, která by mohla tunera zajímat je u karbecový verze vratná pružina šoupátka (je tam rovnotlak, tam se často laboruje s velikostí dírek pro prostup podtlaku a silou vratný pružiny, kvůli rychlosti reakce na plyn - ALE fakt se mi nezdá, že by tohle měnilo brzdění motorem.
(reakce na) Přehnané brždění motorem, předchozí majitel '' vylepšil ''...
krokoš píše: Teda, mne už je ľúto aj chalaniska. Motorka už je hotová, chúďatko. Podľa toho čo píše v príspevku 42 je prevodovka , nenapíšem po smrti, aby sa nezľakol, ale poškodená. Ono to asi blokovalo v prevodovke pri podradení a žiaľ tam nechýba pružinka , ale aj nejaký zub s ozuubeného kolesa. Teraz tip, či sa predošlému majiteľovi nezvýšila pružinka s radiaceho automatu? Keď chalanovi tam skočí neutrál kedy chce. A ten prehnaný brzdový účinok, nie je brzdový účinok motoru , ale blokovanie prevodovky? HornisGSX, prosím, choď sa mu na to pozrieť, nech to nedosere ešte viac ako to je, skôr nech sa na tom chalanisko nezabije, keď mu to blokne v stovke.
PS: môj tip: chýba tam, spring gearshift drum stopper, pružinka aretácie radiaceho valčeka, ono sa to skladá ľahšie bez tej pružinky,
Někdo, kdo si dá přezdívku "tvoje matka 666" ti líto být nemusí . Alespoň se sranda tu od klávesnice házet nápady na možnou příčinu. Mohlo by zítra pořádně napršet, spláchnout sůl a pak honem od klávesnice do sedla .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přehnané brždění motorem, předchozí majitel '' vylepšil ''...
Motogpmania píše: Vidím to stejně jen se někdy divím, že má ještě někdo odvahu se tady na něco ptát
Já se tu ptal asi dvakrát a skoro to nemělo smysl,ale když tu někdo zaloří nějaké stupidní téma tak to má komentářu tisíc.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přehnané brždění motorem, předchozí majitel '' vylepšil ''...
Je ti šestnáct a já ve tvým věku dědkum po čtyřícítce vykal a měl jsem k nim uctu a to bohužel dnešní mládeži chybí a občas by potřebovala pádnou ruku otce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přehnané brždění motorem, předchozí majitel '' vylepšil ''...
Mucha____ píše: HornisGSX> No nevim co by presne natropily, ale podle mne by to ani nenastartovalo
Nebo nejlépe by to udělalo jen par otacek a konec.
Muj nazor:
Ta ztlačená pružina přecejen zabírá nějaký prostor a jak by byl píst v horní úvrati a pruzina by se zacala ztlacovat, tak by se nejspíš začala deformovat, a vseljak kroutit, protože pochybuju že by se normálně vešla do spal. prostoru.
A to nemluvě o tom, že tam jsou ještě ventily, který musí pracovat a asi by zasahovaly do pruziny.
Viděl bych to na zkroucený ojnice a ohlý ventily minimálně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přehnané brždění motorem, předchozí majitel '' vylepšil ''...
Varánek1 píše: urmum666>
Je ti šestnáct a já ve tvým věku dědkum po čtyřícítce vykal a měl jsem k nim uctu a to bohužel dnešní mládeži chybí a občas by potřebovala pádnou ruku otce.
Co... mě je dvakrát tolik, jak jemu a taky borcům po čtyřicítce vykám... Pokud teda nenavrhnou jinak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přehnané brždění motorem, předchozí majitel '' vylepšil ''...
Varánek1 píše: Já se tu ptal asi dvakrát a skoro to nemělo smysl,ale když tu někdo zaloří nějaké stupidní téma tak to má komentářu tisíc.
Ja na toto fórum chodím rád, párkrát mi pomohli a raz dokonca ani som sa nepýtal, len pri tých písačkách som prišiel na závadu brŕzd na mojej mašine. Tak, že za mňa toto fórum je veľmi užitočné, poučné teda hlavne v zime. Tiež tu je sranda a to vykanie za mňa je tu na fóre nepotrebné, nie sme v škole ani na úrade. ale kolegovia k veci, riešime pružinku prosím a blokovanie prevodovky.
1 reakcí na tento příspěvek Přehnané brždění motorem, předchozí majitel '' vylepšil ''...
(reakce na) Přehnané brždění motorem, předchozí majitel '' vylepšil ''...
Čadil píše: V 16ti jsme chlapům našeho věku vykali, hltali každou informaci jak a co udělat.Za aroganci bysme doslali po tlamě a doma drželi pusu,nedej bože si stěžovat.To bysme dostali za uši znovu.A taky nás učně staří chlapi posílali do skladu pro deset dkg komprese,bublinky do vodní váhy ,půl kg SEMTELE a podobny volovinky.Krásné časy.Rád na to vzpomínám
a výfukový ložisko
Stejně, jako se dá spočítat maximální dosažitelný teoretický výkon motoru dle jeho objemu, kompresního poměru, otáček atd. , tak se stejně dá spočítat i teoretický maximální brzdný výkon - a ten je vždycky menší než výkon motoru (pokud se nedostanu nad provozní otáčky, tedy nepřetočím motor). Nevím, kolik je to u benzínovýho 4-taktu, ale u dieselu v kamionu, kde je osazená na výfuku klapka (motorová brzda) a jsou tam podstatně větší kompresní tlaky, se dá, co si pamatuju, dosáhnout brzdného výkonu až cca 2/3 = 66% maximálního výkonu motoru - tedy motor o 400 koních dokáže motorovkou ubrzdit výkon max. cca 270 koní. U benzínovýho 4-taktu, s menšími kompresními tlaky a bez klapky na výfuku to bude podstatně míň, pochybuju, že víc než maximálně 1/3 max. výkonu motoru - ale určitě by to někdo dokázal spočítat. A na tom dosažitelným max. brzdným výkonu nezmění nic žádná pružinka ani péro. Prostě - motorem to bude max. brzdit řekněme jako 1/3 maximální akcelerace na plnej plyn. Pokud to tazateli dělá problém ukočírovat u nevýkonný dvácy, tak to znamená jediné - neumí na ní jezdit. Takže problém není mezi sedačkou a výfukem, ale mezi sedačkou a řidítkama. Je to jen o řazení, citlivosti na spojce a vyrovnání/udržení otáček plynem - což je vděčná debata na téma "meziplyn" u motorky a nekonečné hádky o tom, že to vlastně meziplyn, jak je používán u nesynchro převodovky, není.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zapojenie hadičiek Honda cbr 125r Honda CBR 125R | ignácio | 8 | 1.6.2024 v 09:57 krokoš |
Prokluzování spojky (vyřešeno) Honda CBR 125R | Bumik | 13 | 1.6.2024 v 00:37 Drakl |
Podtlak honda cbr 125 Honda CBR 125R | Honza003 | 10 | 31.5.2024 v 13:29 ignácio |
Rada/výběr dváci Honda CBR 125R | MrLuckyoff | 14 | 17.5.2024 v 07:35 rg250 |
zvýšení výkonu honda cbr 125 [1, 2] Honda CBR 125R | Honda23 | 49 | 15.5.2024 v 23:04 Ozzy_ |