Rovnou napisu, ze na tom jezdim jak totalni hovado, prase a nic mi neni cizy, tak to berte v potaz. Zatim jsem vyselektoval par motorek - speed v R verzi, s1000r jsou favoriti, potom pokukuji i po streetovi v R, cb 1000 a nedavno jsem narazil na yamahu xsr 900, ktera mi padla do oka, jen se bojim, ze 85kw nebude takovy rozdil oproti 72kw co ma ted gsr.
Prevazne jezdim Sumavu a jizni cechy.
Finance jsou do 250K.
Budu rad za nazory a zkusenosti. Jen snad vynechat: "sedni a projed se" atd atd.
Dikec
DrDNA01 píše: Ono je toto dost tezky odpovedet. Pokud se bavime o okruhu versus enduru v lese, tak jednoznacne plati ma odpoved. Na pekny silnici se nedostranes na limit ani neprogresivni pruziny, pokud ji mas dobre nastavenou na svou vahu. Ale kdyz zacnes uvazovat o nasich silnicich, kde muzes uprostred zatacky vymest diru, tak samozrejme zacne hlodat cervicek, jestli by to neobslouzila progresivni pruzina lepe. Ale ja mam treba na SSu pruziny na hrane pouzitelnosti na moji vahu, ale spocital bych na prstech jedne ruky, kolikrat jsem se za ty leta, co ji mam dostal na doraz na nejake nerovnosti. A vzdy to byl nejaky hup na male okresce. Takze za me na silnice rozhodne normalni pruziny a progresivnina jen na enduro a teren .
Já se právě s tou progresiví nedostal na doraz ani na Albánských silnicích Nebo o tom nevím, protože to pocitově není tak tvrdý náraz jako když mi mlátily dorazy na rozpočtovém GS500.
Na okruhu (asfaltovém) asi ty klasické stačí. Tam jede podvozek po celkem rovném povrchu a při velkém zatížení během zatáčení, ale na silnici musí ta pružina zvládnout mnohem širší spektrum jízdních stylů a povrchů s nakým se musí potýkat. Proto myslím že jsou progresivní i na silnici univerzálnější řešení.
1 reakcí na tento příspěvek Vyber rychleho nahace
Je to proste "univerzal" - pokud to "funguje" na každém povrchu, nejspis to nefunguje jako podvozek co je postavenej na specificky povrch/použití.
Je to dobry na cestovní enduro, ktere se používá v hodne odlišných terenech a hodne odlišne zatížené, těžko bude cestovatel menit pruziny kdyz jede v jednom nebo ve dvou. Na sportovni motorce kde pilot jezdi výhradně sam a nejezdi s tim nekde po polnackach nema progresivní pruzina výhody, ale naopak.
Naposledy editováno 24.08.2018 09:28:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber rychleho nahace
Měl jsem speed triple R
Jede slušně pro tebe myslím super..
Teď mt10 SP- letí slušně.
Záleží co ti sedne...
Na všem se nechá jet rychle,záleží kde jezdíš.
Dálnice?
Okruh?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Páčky Probrake Honda CB 1000R | WildOne | 16 | 3.4.2024 v 23:11 Lbj23 |
Houpání volnoběhu Honda CB 1000R | mik119 | 7 | 1.4.2024 v 04:43 PANKY-CB600F |
Triumph street triple 675 R Triumph Street Triple R | gsrx | 27 | 25.3.2024 v 11:15 Koudy01 |
Honda customs Honda XRV 750 Africa Twin, Honda CB 1000R, Honda CB ... | TomasNBK | 0 | 8.3.2024 v 22:47 TomasNBK |
přešití sedla na nové motorce Honda CB 1000R | JARYN82 | 17 | 27.12.2023 v 13:44 Niki76 |