1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gpz turbo
Turbínou hnanej kompresor je strašná laborace...
Ja jen potvrzuju to cos psal o turbine (je velka, daleko) ale poznamenavam ze kompresor by mel byt akorat s poznamkou ze ho ta turbina nemusi utahnot v teto instalaci.
Nejlepsi by bylo zreplikovat puvodni koncept s umistenim turba pod svody vepredu.
Jinak teda s turbem zadna laborace byt nemusi, staci trochu vedet ceho chces dosahnout a co pro to udelat.
1 reakcí na tento příspěvek gpz turbo
Jinak teda s turbem zadna laborace byt nemusi, staci trochu vedet ceho chces dosahnout a co pro to udelat.
...a znát trochu teorie....a hodně výpočtů...
Momentálně se vzdělávám s knížkou ze 70' let ..." Motory závodních automobilů" Julius Mackerle... a fakt to nejde číst jako "oddychovka" ... na to aby si člověk vzal dovolenou a nechodil do práce...večer už na to nemám sílu...
Naposledy editováno 27.02.2015 13:42:18
Fugo píše:
Edit: ještě to doplním...
že i ten kompresor je celkem nahraně, tím, že to poběží dle toho jak je tam zakresleno tak to bude zbytečně ohřívat vzduch a tím klesne zase účinnost...
Tech 8500rpm je tam prave spise pro referenci (a proto pocitam aspon 80degC kompresor outlet teplotu). Idealne drzem max. vykon na 7500rpm , ale na takovy boost (170-175kPa, 110t otacek) nebude mit dost energie.
1 reakcí na tento příspěvek gpz turbo
Naposledy editováno 28.02.2015 16:33:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gpz turbo
1 reakcí na tento příspěvek gpz turbo
Důležitý je aby odtok z turba nebyl ničím škrcen a olej mohl volně odtékat zpět do vany, jak nemůže odtékat tak se začne cpát skrz těsnící kroužky ke kompresoru a k turbině.
Další kudy ti to může sát olej, ale to dělá jen při deceleraci a zavřené klapce je odvětrání klikové skříně, to můžeš testnout jen tak, že odvětrání klikové skříně/ ventideklu svedeš hadice jen pod motor nebo do nezavřené flašky (aby olej nechcal ven), pokud to bude toto použiješ Oil Catch Tank, hlavně bych se vyvaroval různých průchodek s jednocestným ventilem, ten spodek prostě musí dýchat.
Z těch svodů bych si až tak velkou hlavu nedělal, je plno aut kde prostě místo není a jinak to udělat nejde...
Velkej problém budeš mít s tou směsí, tohle bez měření lze udělat snad jen náhodou nebo testy ale spálený ventily či písty jsou hned...
Měření lze pořídit zde www.lm1.de
Tady to taky jinak nešlo motor M7O V12
1 reakcí na tento příspěvek gpz turbo
No a pokud z toho chčije olej tolik tak prostě jiný TD
1 reakcí na tento příspěvek gpz turbo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gpz turbo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gpz turbo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gpz turbo
Ballbutick píše: ................. a ja nebudu mit vypalenou diru v dalsich monterkach
To jsou tedy problémy Takové bych chtěl mít