globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: gpz turbo
 
23.2.2015 v 07:04
Hodim sem par fotek pro pobaveni, a pro predstavu jak vypada nuda v garazi





























Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gpz turbo

27.2.2015 v 13:13 | Nahoru | #61
Fugo> ale jo...beru... ok, myslím tím mechanicky hnaný... piškoty, šroub, nebo radiál.
Turbínou hnanej kompresor je strašná laborace...

(reakce na) gpz turbo

27.2.2015 v 13:28 | Nahoru | #62
t_freedom>
Ja jen potvrzuju to cos psal o turbine (je velka, daleko) ale poznamenavam ze kompresor by mel byt akorat s poznamkou ze ho ta turbina nemusi utahnot v teto instalaci.
Nejlepsi by bylo zreplikovat puvodni koncept s umistenim turba pod svody vepredu.
Jinak teda s turbem zadna laborace byt nemusi, staci trochu vedet ceho chces dosahnout a co pro to udelat.

1 reakcí na tento příspěvek gpz turbo

27.2.2015 v 13:34 | Nahoru | #63

Jinak teda s turbem zadna laborace byt nemusi, staci trochu vedet ceho chces dosahnout a co pro to udelat.



...a znát trochu teorie....a hodně výpočtů...
Momentálně se vzdělávám s knížkou ze 70' let ..." Motory závodních automobilů" Julius Mackerle... a fakt to nejde číst jako "oddychovka" ... na to aby si člověk vzal dovolenou a nechodil do práce...večer už na to nemám sílu...

Naposledy editováno 27.02.2015 13:42:18

(reakce na) gpz turbo

27.2.2015 v 15:25 | Nahoru | #64
t_freedom> pocitani a mereni je prece samozrejmost, kdyz to ma dopadnout dobre. Bastleni samotne nestaci. Ani supercharger neni uplne bez vypoctu (nemuzes se spolehnout ani na prodavane kompresorove kity, jsou nekdy dost nevhodne navrzene). Jen cti, ale spis bych doporucil zacit od zakladu, obecna fyzika, dynamika, termomechanika a spalovaci motory.

gpz turbo

27.2.2015 v 15:49 | Nahoru | #65

Fugo píše:
Edit: ještě to doplním...

že i ten kompresor je celkem nahraně, tím, že to poběží dle toho jak je tam zakresleno tak to bude zbytečně ohřívat vzduch a tím klesne zase účinnost...



Tech 8500rpm je tam prave spise pro referenci (a proto pocitam aspon 80degC kompresor outlet teplotu). Idealne drzem max. vykon na 7500rpm , ale na takovy boost (170-175kPa, 110t otacek) nebude mit dost energie.

(reakce na) gpz turbo

27.2.2015 v 15:54 | Nahoru | #66

Freeman11 píše: Taky musíš přivést tlak z turba na hladinu v plovákovce, jinak ti to nepojede. Nejjednodušší způsob je asi zabalit ten karbec celej do nádoby, do který přivedeš tlak z turba




TAK NA TO JSEM ZVĚDAV...

1 reakcí na tento příspěvek gpz turbo

28.2.2015 v 15:35 | Nahoru | #67
Tak jsem se na tom dnes projel.. pri tlaku 0,5 baru se to na 3 zveda na zada.. ale chtelo by to karbec se podtlakovym soupetem.. ted kdyz za to vemu tak nez se to sebere tak se uchcije a prska

Naposledy editováno 28.02.2015 16:33:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gpz turbo

28.2.2015 v 23:53 | Nahoru | #68
Ballbutick> 0.5b boost je na ten kompresor fakt malo, pokud mluvis o plne zatezi. Cim regulujes WG turbiny? Zadny aktuator tam videt neni, ale pokud tam mas ten seriovy tlakovy aktuator, tak to chce silnejsi pruzinu protoze takhle bypassujes zbytecne moc a brzo Dusi se to protoze mas dlouhe svody, to uplne nezmizi nikdy.

(reakce na) gpz turbo

1.3.2015 v 02:36 | Nahoru | #69
Dawe02> no to nebude svodama, to je karburatorem

gpz turbo

2.3.2015 v 07:28 | Nahoru | #70
Dalsi problem vidim taky trochu v tom ze na volnobeh mi podtlak saje olej z turba

1 reakcí na tento příspěvek gpz turbo

2.3.2015 v 09:22 | Nahoru | #71
Pokud je TD OK tak to bude sát oleje minimálně, max bude na stěnách potrubí olejový film...

Důležitý je aby odtok z turba nebyl ničím škrcen a olej mohl volně odtékat zpět do vany, jak nemůže odtékat tak se začne cpát skrz těsnící kroužky ke kompresoru a k turbině.

Další kudy ti to může sát olej, ale to dělá jen při deceleraci a zavřené klapce je odvětrání klikové skříně, to můžeš testnout jen tak, že odvětrání klikové skříně/ ventideklu svedeš hadice jen pod motor nebo do nezavřené flašky (aby olej nechcal ven), pokud to bude toto použiješ Oil Catch Tank, hlavně bych se vyvaroval různých průchodek s jednocestným ventilem, ten spodek prostě musí dýchat.

Z těch svodů bych si až tak velkou hlavu nedělal, je plno aut kde prostě místo není a jinak to udělat nejde...

Velkej problém budeš mít s tou směsí, tohle bez měření lze udělat snad jen náhodou nebo testy ale spálený ventily či písty jsou hned...

Měření lze pořídit zde www.lm1.de

Tady to taky jinak nešlo motor M7O V12





(reakce na) gpz turbo

2.3.2015 v 09:37 | Nahoru | #72
Fugo> odvetrani klikovky presne tak udelane mam. no prave ze turbo hazi olej jen na volnobeh. Jinak to je dobry

1 reakcí na tento příspěvek gpz turbo

2.3.2015 v 09:49 | Nahoru | #73
Jak jsem psal hodně důležitej je ten odtok oleje z TD, musí být kolmo dolů max odchylka je tuším 15° a nesmí to být ničím škrcený...

No a pokud z toho chčije olej tolik tak prostě jiný TD

(reakce na) gpz turbo

2.3.2015 v 10:39 | Nahoru | #74
Fugo> zkusim jine turbo tak uvidime. vycetl jsem ze pro tuhle aplikaci je vhodne turbo s uhlikovym tesnenim ale uz jsem nezjistil ktere to je

1 reakcí na tento příspěvek gpz turbo

10.3.2015 v 08:19 | Nahoru | #75
tak uz to jaks taks jezdi, nez se to ohreje tak je to trochu laborace se siticem. Kdyz vemu za plyn tak trochu zavaha( myslim ze bude mala volnobezna tryska) no ale pak to vystreli ze z toho mam i trochu strach

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gpz turbo

12.3.2015 v 19:15 | Nahoru | #76
Ballbutick> pokrocils?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gpz turbo

13.3.2015 v 12:46 | Nahoru | #77
Dawe02> moc ne, je na jezdeni zima. A taky cekam az prijde omotavka na svody. snad to trochu pomuze turbu a ja nebudu mit vypalenou diru v dalsich monterkach

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gpz turbo

13.3.2015 v 12:49 | Nahoru | #78

Ballbutick píše: ................. a ja nebudu mit vypalenou diru v dalsich monterkach



To jsou tedy problémy Takové bych chtěl mít

(reakce na) gpz turbo

13.3.2015 v 17:57 | Nahoru | #79
mm-art-airbrush> joo tak se pro to stav

gpz turbo

14.3.2015 v 09:18 | Nahoru | #80
Jestli chcete někdo také tunit, nabízím mou kawu GPX 750 .

Jinak , delší dobu jsem tu nebyl a supr že jsi to rozchodil už.

1 reakcí na tento příspěvek gpz turbo

16.3.2015 v 20:16 | Nahoru | #81
Tak po mechanicke strance mam hotovo





Ted uz jen ladit, takze se ptam. Nemate doma nekdo takovouhle trysku? Idealne 40ku




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gpz turbo

16.3.2015 v 21:01 | Nahoru | #82
Ballbutick> tady si najdi podle rozmeru tu svou a pak ji podle oznaceni (N424...) koupis na ebay, to bude par stovek jestli jsou k sehnani

(reakce na) gpz turbo

19.3.2015 v 19:28 | Nahoru | #83
Stev> uz jsem koupil sice se mi protocily panenky ale je tam

gpz turbo

17.4.2015 v 07:40 | Nahoru | #84
Tak motorka jezdi už celkem obstojně, nicméně bude na prodej takže kdyby někdo měl zájem o tuhle střelu tak SZ,

1 reakcí na tento příspěvek gpz turbo

28.4.2015 v 09:40 | Nahoru | #85




1 reakcí na tento příspěvek gpz turbo

3.5.2015 v 16:33 | Nahoru | #86
pěkná práce jen nemůžu dojít na to že jsi si na tom ještě pořádně nezalítal a už to chceš střelit

(reakce na) gpz turbo

4.5.2015 v 08:49 | Nahoru | #87
Pepa1098> noo mám malou garáž, a hlavně nápad na další stavbu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gpz turbo

4.5.2015 v 09:43 | Nahoru | #88

Ballbutick píše:





Začínám chápat mm_artovo "nic, nic, nic, kolo ve vzduchu"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gpz turbo

4.5.2015 v 15:33 | Nahoru | #89
PetrXX> no vypada to jako moc velky turbo, kdyz bere az takhle vysoko. A ta krivka ARF taky neni uplne OK

(reakce na) gpz turbo

4.5.2015 v 16:02 | Nahoru | #90
dakarista> ta křivka je z prvního pokusu.. pak se to trochu srovnalo.. a turbo je velke to vím.. když menší nejni no
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist