globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jakou motorku vybrat
24.11.2014 v 07:39
Po 2 letech na GS už si myslím, že jsem docela vyježděný, v hlavě to mám srovnané a cítím se na lepší stroj.

Se strojem chci jezdit kolem komína a za rok se účastnit místního závodu
Proto potřebuji nějaký pořádný stroj, na kterém budu schopen komukoli, kdykoli ujet.

Co od stroje čekám:
Rozpočet 5000kč
Co největší výkon (kvůli zmíněného závodu)
Možnost přestavby motoru navyšující výkon alespoň o 25% (rozpočet na přestavbu 2000kč, basa piv a flaška slivovice)
Hodně levných (i bazarových) ND
Lehký stroj schopný jet silnici i blátivou lesní cestu
Maximální spolehlivost
Možnost cokoli opravit doma bez nutnosti připojit diagnostiku a počítač

Vhodnou výbavu (holínky+vaťák) mám.

Z mých požadavků mi vzešly Jawa 50/23 a Babetta 210, tak kterou vybrat?

E: vynechán kundolap


Naposledy editováno 24.11.2014 08:07:29
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku vybrat

11.1.2015 v 12:10 | Nahoru | #61
Jinak sorry nečetl jsem úplně všechno až teďkon koukám na problém týkající se TP na Babettě. Hele jediný co by mě tak nějak trápilo by bylo to že jí máš s SPZ, ale Babetta má ze zákona výhodu takovou že k tomu abys na ní mohl jezdit ti stačí malý TP to je taková ta kartička kde máš napsaný číslo rámu motoru rok výroby atd. atd., takže když tu SPZ zahodíš a zajdeš si na pojišťovnu pojištění stojí cca 200kč za rok tak už si akorát odstřihneš část kde je originál a duplikát kdyby se s originálem něco stalo jedno z toho budeš vozit s tou kartičkou a už máš po problému a tu SPZ jsi můžeš třeba dát do pokoje jako dekoraci . A co se toho zapalování týče tak tam máš rysku na bloku motoru a na tom statoru tak ten stator nastav na tu rysku a mělo by to být v pořádku a pokud stále nepůjde do otáček vyčisti karburátor, rozeber trisky a profoukni je kompresorem a Babetta by ti měla jet jak z praku. Věř mi věrnej uživatel už od cca 10 nebo 12 let už sám ani nwm . Kdyby tě cokoli s Babettou trápilo napiš do zpráv a já se ti pokusím nějak pomoci

(reakce na) Jakou motorku vybrat

11.1.2015 v 12:29 | Nahoru | #62
Nitropedro> vše už mám přihlášené a legální. Čistil jsem karbec a nádrž, protože z té jsem vylil toto. Jinak zapalování ma na sobě rysku a druhá je na rotoru. Mělo by se to dát do horní úvrati a potom 1-1,5mm vrátit a zapalování natočič ať rysky sedí. Ale nikde už není, jak to měřit, jestli hloubkoměrem místo svíčky, nebo na kolmo.

Až vyřeším toto, budu řešit patrně unašeč, protože to nepodřazuje.










[/quote]

Jakou motorku vybrat

11.1.2015 v 16:34 | Nahoru | #63
To kubacech:
Co od stroje čekám:
Rozpočet 5000kč
Co největší výkon (kvůli zmíněného závodu)
Možnost přestavby motoru navyšující výkon alespoň o 25% (rozpočet na přestavbu 2000kč, basa piv a flaška slivovice)
Hodně levných (i bazarových) ND
Lehký stroj schopný jet silnici i blátivou lesní cestu
Maximální spolehlivost
Možnost cokoli opravit doma bez nutnosti připojit diagnostiku a počítač

Vhodnou výbavu (holínky+vaťák) mám.

ještě jedna podmínka v případě nouze možno odnést na zádech
No a k tomu poslednímu.Měli jsme ze svíčky udělanou takovou potvoru.Izolátor se vymlátil a dovnitř se udělala vložka,v který jezdila tyčka s ryskama.Ale jinak se měří na kolmo,tedy na výšku.A v principu míra je to taková základní,která se pak doladí pootáčením zapalka buďto proti nebo po směru otáčení.Takhle jsme to dělali snad na všem.I na škodovkách.
Jo prosimtě,zásadní je to,že najdeš horní úvrať a od toho bodu pak šuplerou naměříš udanou hodnotu.Tu pak stzejně podle chodu doladíš,bez ohledu na to,kde se daná ryska nachází.Sorry,ale to víš,dlouho jsem se v tomhle typu nešťoural,ale vzpoměl jsem si

Naposledy editováno 11.01.2015 16:38:34

Jakou motorku vybrat

14.1.2015 v 20:44 | Nahoru | #64
Tak to seřízení je pěkná alchymie to zapalování. V kombinaci se směsí to furt ne a ne nastavit na celý průběh. Buď to jede nahoře a střed mrtvý, nebo to snadno projde středem, ale nehoře potom vymře, nebo to nejede pořádně nikde

1 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku vybrat

14.1.2015 v 23:42 | Nahoru | #65
Člověče Kubo, já tomu moc nerozumím, ale neměl bys začít tou úpravou motoru?
Babeta je hrozny peklo, kdyz potkáš spatny kus tak řešíš furt něco.
Zacni s rozborkou at stihnes do léta vyjet

(reakce na) Jakou motorku vybrat

15.1.2015 v 06:23 | Nahoru | #66
dva_hrnce> v motoru jsem akorát měnil kroužky a co byla asi chyba, očistil žebra chlazení. Před tímto čištění to prvních 5 minut nejelo. Teď to nejede skoro 10, než se zahřeje
Musím tam dát papír, nebo něčím snížit efektivitu chlazení v mrazech

To seřizování zapalování jsem dělal za tmy a jelikož o nesvítí(žárovky nepřežily start v mraze) tak jsem všechna nastavení testoval pouze na rovince.

E: na léto mám velkou. Na malé chci jezdit když mám strach s velkou na sněhu vyjet

E2: zkusil jsem to a v kopci, kde předtím nešla přes 15 teď drží 45km/h, tak to čištění a seřízení asi trochu pomohlo

Naposledy editováno 16.01.2015 16:17:31
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist