Se strojem chci jezdit kolem komína a za rok se účastnit místního závodu
Proto potřebuji nějaký pořádný stroj, na kterém budu schopen komukoli, kdykoli ujet.
Co od stroje čekám:
Rozpočet 5000kč
Co největší výkon (kvůli zmíněného závodu)
Možnost přestavby motoru navyšující výkon alespoň o 25% (rozpočet na přestavbu 2000kč, basa piv a flaška slivovice)
Hodně levných (i bazarových) ND
Lehký stroj schopný jet silnici i blátivou lesní cestu
Maximální spolehlivost
Možnost cokoli opravit doma bez nutnosti připojit diagnostiku a počítač
Vhodnou výbavu (holínky+vaťák) mám.
Z mých požadavků mi vzešly Jawa 50/23 a Babetta 210, tak kterou vybrat?
E: vynechán kundolap
Naposledy editováno 24.11.2014 08:07:29
1 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku vybrat
Až vyřeším toto, budu řešit patrně unašeč, protože to nepodřazuje.
[/quote]
Co od stroje čekám:
Rozpočet 5000kč
Co největší výkon (kvůli zmíněného závodu)
Možnost přestavby motoru navyšující výkon alespoň o 25% (rozpočet na přestavbu 2000kč, basa piv a flaška slivovice)
Hodně levných (i bazarových) ND
Lehký stroj schopný jet silnici i blátivou lesní cestu
Maximální spolehlivost
Možnost cokoli opravit doma bez nutnosti připojit diagnostiku a počítač
Vhodnou výbavu (holínky+vaťák) mám.
ještě jedna podmínka v případě nouze možno odnést na zádech
No a k tomu poslednímu.Měli jsme ze svíčky udělanou takovou potvoru.Izolátor se vymlátil a dovnitř se udělala vložka,v který jezdila tyčka s ryskama.Ale jinak se měří na kolmo,tedy na výšku.A v principu míra je to taková základní,která se pak doladí pootáčením zapalka buďto proti nebo po směru otáčení.Takhle jsme to dělali snad na všem.I na škodovkách.
Jo prosimtě,zásadní je to,že najdeš horní úvrať a od toho bodu pak šuplerou naměříš udanou hodnotu.Tu pak stzejně podle chodu doladíš,bez ohledu na to,kde se daná ryska nachází.Sorry,ale to víš,dlouho jsem se v tomhle typu nešťoural,ale vzpoměl jsem si
Naposledy editováno 11.01.2015 16:38:34
1 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku vybrat
Babeta je hrozny peklo, kdyz potkáš spatny kus tak řešíš furt něco.
Zacni s rozborkou at stihnes do léta vyjet
Musím tam dát papír, nebo něčím snížit efektivitu chlazení v mrazech
To seřizování zapalování jsem dělal za tmy a jelikož o nesvítí(žárovky nepřežily start v mraze) tak jsem všechna nastavení testoval pouze na rovince.
E: na léto mám velkou. Na malé chci jezdit když mám strach s velkou na sněhu vyjet
E2: zkusil jsem to a v kopci, kde předtím nešla přes 15 teď drží 45km/h, tak to čištění a seřízení asi trochu pomohlo
Naposledy editováno 16.01.2015 16:17:31