globalmoto_kveten





Téma: Jakou dodávku.
 
2.9.2014 v 11:51
Zdravím,uvítám pár rad či doporučení ohledně koupě ojeté dodávky, s mizerným rozpočtem do cca 70-80t
Velikost alespoň střední,nejlépe větší.
Jaký typ,motor,značku,nejlépe konkrétní zkušenosti s určitými typy?

Co tak koukám po netu,tak Iveca a Sprintery jsou v této cenové hladině vylítané na pokraji smrti,s ostatníma značkama nemám žádnou zkušenost.
Předchozí
1 2 3
Následující

Jakou dodávku.

2.12.2014 v 14:58 | Nahoru | #61
v tom případě není co řešit, když ti to bude málo tak za 20 čipneš a je to..

(reakce na) Jakou dodávku.

2.12.2014 v 15:01 | Nahoru | #62
Ozzy_> to je nejaky divny... s Transitem 92 kw se dá na dálnici pohybovat kolem 150 kmh vcelku napohodu, v kategorii dodávek samo...

Jakou dodávku.

2.12.2014 v 15:14 | Nahoru | #63
Asi sem chtel prilis mnoho prilis rychle

Jakou dodávku.

2.12.2014 v 15:24 | Nahoru | #64
kup si toto a pokud to auto bude vporadku,tak budes spokojenej.
Spotreba rozumna, vykonu po kokot(to znamena,ze ve 140 prislapnes a 160 je tam hned) a kdyz s tim jedes,tak ani nevys,ze neco tahnes

Jakou dodávku.

2.12.2014 v 15:30 | Nahoru | #65
12 let stary auto ? Jeste za skoro 300 papiru ? Kluci, ja potrebuju jezdit ...

1 reakcí na tento příspěvek Jakou dodávku.

2.12.2014 v 16:52 | Nahoru | #66
Díval jsi se na Scudo? Dobrý motor,dobrá antikorozní ochrana,vcelku držáky,místa hromada. Jen lidi holt trpí předsudky. Když jsem nedávno vybíral rodinné praktické auto ,tak jsem se rozhodoval mezi scudem a doblem.Cena byla plus mnus stejně - nakonec vyhrálo nové doblo - Scudo už bylo opravdu moc velké a žena by s tím nechtěla jezdit.:o) Doblo 99kw a 320NM v 1500ot umí s tou malou dodávkou docela pěkně cvičit.:o)

(reakce na) Jakou dodávku.

2.12.2014 v 17:26 | Nahoru | #67

mira-xj píše: Díval jsi se na Scudo? Dobrý motor,dobrá antikorozní ochrana,vcelku držáky,místa hromada. Jen lidi holt trpí předsudky. Když jsem nedávno vybíral rodinné praktické auto ,tak jsem se rozhodoval mezi scudem a doblem.Cena byla plus mnus stejně - nakonec vyhrálo nové doblo - Scudo už bylo opravdu moc velké a žena by s tím nechtěla jezdit.:o) Doblo 99kw a 320NM v 1500ot umí s tou malou dodávkou docela pěkně cvičit.:o)



Scudo/Jumpy jsem prohlizel. Super cena, ale naprd pro muj ucel. I ve dlouhem rozvoru je za druhejma sedackama jen cca 1.8m, a jedine jak tam podel dostat 2 motorky je vyhazovat trisedadlovou lavici tezkou jako krava :(

Muze se to zdat jako blbost, ale pokud se auto pravidelne strida ve funkci osobaku pro rozvoz deti, a dopreve motorek, tak je nutnost vyndavani tezke lavice tezko stravitelny sousto.

1 reakcí na tento příspěvek Jakou dodávku.

3.12.2014 v 08:29 | Nahoru | #68
No tak pak jedine koupit dlouhou caravelu T5 a v druhe rade mit sedacky na posunovacich kolejnicich

Jakou dodávku.

3.12.2014 v 08:53 | Nahoru | #69
V práci hjsme koupili zásobovacímu mastera 4 roky starého s nájezdem 398000 což je stovka ročně! Auto bylo kosmeticky úplně v prdeli, jelikož tam vzil předtím borec cívky bez zajištění a mělo to toálně vyboulené plechy a rozmlácené plasty. Cena byla 140000 za 4 roky staré auto. Hned se Tlumexem nastříkal spodek, ten byl A1 bez kapky rezu. Dnes zespoda stále super stav! Dnes to má asi 8let, 450000km a měnilo se :
Brzdy (kotouče a desky)
Ložiska kol
Spojka
Klima (dvě trubky a náplň a furt to není ono,..)
Startér
Baterka
Rozvody
Žhaviče
Lana ruční brzdy
Ramena s čepama

Tedy defakto spotřební materiál,....motor jede jak pila a olej to nežere vůbec.

Ale na druhou stranu ani v servisu nedokázali jeden z těch 4 žhavičů povolit jak byl zažraný v karteru!! Klima furt netěšní, topení pak nefunguje jak má,..spínač stahování okna je taky systém když se mi chce....Takže vždy to je boj,...

Jakou dodávku.

3.12.2014 v 09:16 | Nahoru | #70
Ozzy: hele podle me je vyhoda transporteru/vivara apod stroju ze se daj pouzivat jako osobak - tzn mit jen jedno auto. Pokud zacnes vymejslet ze je to maly a zkoumat prodlouzeny a zvyseny verze - uz bych skoro kouknul po vetsim (jestli k tomu mas jeste osobaka) kamarad si ted koupil novyho jumpera a ten se mi fakt libi :)

Vivaro/traffic maj v mem okoli 3-4lidi, jeden kupovanej s KO prevodovkou, na rychlo poskladana a neni nic moc, jinak si je vsichni pomerne pochvaluji - osobne mi v tom prijde jizda nejvic podobna osobaku, i transporter se chova vic jako plechova skrin...

Kamos co s nim jezdime na kolo tak moupil ted novyho customa a rikal ze multak je lip vybavenej a ten prostor ze je lip vyresenej - ale kupoval nakej silnejsi motor a to prej uz by u vw vyslo na moc velkej balik... Ale je to novy takze jeste na tom nic neresil...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou dodávku.

3.12.2014 v 09:20 | Nahoru | #71

spalovac píše: No tak pak jedine koupit dlouhou caravelu T5 a v druhe rade mit sedacky na posunovacich kolejnicich



A do toho krasnyho polstrovani nakladat motorku ?

Ja jsem varianty zuzil na 2 (a vzasade je to jen kvuli reseni zadnich sedacek).

1/ Transit custom ... ma sedacky na 2 kliky skladaci tak, ze dostanu vzadu o cca 30 cisel vic aniz bych cokoli vyndaval a loznou plochu 220 cisel (vejde se jakakoli motorka). Navic deleny 2/1 a skladaci samostatne, takze se da vezt jedna motorka a 4(5) lidi.

2/ Transporter kombi, kterej ma loznou plochu nejdelsi (skoro 2 metry) a bud se da dat motorka lehce nastorc a na sedacky nesahat, nebo vyhodit treba jen jednosedacku u posuvnejch dveri, a jednu motorku dat nastorc, a druhou kolem do tydle mezery. To je porad resitelny i v jednom cloveku a celkem snadno.

Opely/renaulty a Citroeny/fiaty s trojlavicema jsou neresitelny :( resp, resitelny je vsechno, ale kdyz dam takovy prachy za auto, tak nehodlam stehovat trojlavici tam a zpet kdykoli pojedu s motorkou na okruh.

1 reakcí na tento příspěvek Jakou dodávku.

3.12.2014 v 09:29 | Nahoru | #72
Ozzy: kamarad ted koupil vivaro a tvrdil ze jde misto ty 3lavice koupit dvojsedacka.... Jinak ja bych si stejne ten nakladovej prostor celej predelal - dodelaval bych tam sklapeci postel atd - takze predelat sedacku na kolejnice a udelat z ni posuvnou uz je detail :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou dodávku.

3.12.2014 v 09:35 | Nahoru | #73

assassin píše: Ozzy: kamarad ted koupil vivaro a tvrdil ze jde misto ty 3lavice koupit dvojsedacka.... Jinak ja bych si stejne ten nakladovej prostor celej predelal - dodelaval bych tam sklapeci postel atd - takze predelat sedacku na kolejnice a udelat z ni posuvnou uz je detail :)



Postel je to nejmensi, matrace na miru povesena u stropu Vyjedes s motorkou, spadne matrace, hodis polstarek a perinku a spinkas

Dalsi veci se uvidi, problem je ze se nebavime jen o motorkach ale i o jezdeni s konma po zavodech, Takze tam se zase hodi drzaky na sedla, atd Budu resit kompromis a az za chodu.

Takze se chci vyhnout zbytecnejm kompromisum uz predem.

Do jumpyho/scuda vim ze je jen trojlavice. A vivaro - traffic s 1.6kou fakt nechci, jak uz jsem tu psal.

Naposledy editováno 03.12.2014 11:54:04

(reakce na) Jakou dodávku.

3.12.2014 v 09:43 | Nahoru | #74

Ozzy_ píše: Postel je to nejlensi, matrace na miru povesena u stropu Vyjedes s motorkou, spadne matrace, hodis polstarek a perinku a spinkas

Dalsi veci se uvidi, problem je ze se nebavime jen o motorkach ale i o jezdeni s konma po zavodech, Takze tam se zase hodi drzaky na sedla, atd Budu resit kompromis a az za chodu.

Takze se chci vyhnout zbytecnejm kompromisum uz predem.

Do jumpyho/scuda vim ze je jen trojlavice. A vivaro - traffic s 1.6kou fakt nechci, jak uz jsem tu psal.



Hele ja bych se toho "malyho" motoru nebal, zvlast kdyz budes kupovat novy... Kdyby to byla atmosfera tak mozna, ale jestli je to turbo a tlaci to misto 1bar, 1,5bar uz mi prijde uplne fuk....

Ja zas bych jezdil s kolama - takze bych chtel mit postel nad nima- nenecham kola za 100+ kazdy nekde venku kdyz pujdu spat ... A mame s kolegou co spolu delame spolecnej konicek a chteli bysme v mezicase kdy se nekonstruuje pro zakaznika delat i neco sveho - a prave tyhle vestavby do dodavek mi prisly jako dobre "konstrukcni" cviceni a asi by to melo i sem tam sveho kupce...

1 reakcí na tento příspěvek Jakou dodávku.

3.12.2014 v 11:56 | Nahoru | #75
Kolo za sto litru ? Ty ses v kolech jak ja v okruhovce

Jakou dodávku.

3.12.2014 v 11:59 | Nahoru | #76
A s malym motorem, mozna je to jen predsudek, ale francouz jeste s malym motorem :( a kdyz srovnam 1.6 v Renaultu (Oplu) a 2.2 ve Fordu .... to je spis obsah co bych cekal v aute co ma utahnout 2.2 tuny a tunu uvezt ...

Naposledy editováno 03.12.2014 11:59:42

Jakou dodávku.

3.12.2014 v 14:45 | Nahoru | #77
Pokud chces tahat 2.2 tuny, tak 2.5 litru obsah te nemine Tahal jsem po zavodech mensi vozik T4 1.9 a pri 110 nebyl problm 11-12 l na 100km. A to ze jsme jeli na dalnici misty na 3 a plny ceres,tak to radsi nebudu ani vzpomínat !!
Po precipovani se to zlepsilo a myslim, ze odesla 5-tka.
Nakonec to Petr vyresil tak,ze tu 1.9 hodil do prdele a dal 2.5. Vod te doby bezproblemu a spotřeba o 2-3 litry/100 km mensi (samo ze se bavim, kdyz ma zaprihnutej vozik)

Nevim, proc ti na te T4 vadi stari. Zas tak stare to neni a ta 2,5 na tahani je ideal a je osvedcena

Naposledy editováno 03.12.2014 14:56:36

(reakce na) Jakou dodávku.

3.12.2014 v 16:18 | Nahoru | #78

Ozzy_ píše: Kolo za sto litru ? Ty ses v kolech jak ja v okruhovce



Jojo nejdrazsi hracka jakou sem si kdy koupil ... A to uz mi prave dve takove (trochu levnejsi) ukradli :(

Ad ty motory - hele vubec nevim, prijde mi ze zadny z novejch aut neni takovy ze bych si ho nechal na dyl a zas ty stary maj spoustu svejch "ale" ....

(reakce na) Jakou dodávku.

3.12.2014 v 21:42 | Nahoru | #79
Ozzy_> já bych pouvažoval o Caravelle, California už je dost nesmysl ale jak píše assassin, jde to používat na fulltime i jako osobák, vysoký, prostorný, jde tam bufík, místa tři prdele, sedačky jdou otočit proti sobě, projdeš uličkou... cena je nesmysl, ale i starý to stojí nesmysl... a kdo to má ten to pustit nechce... co by mě štvalo, že bych si to nakonfiguroval tak na 1,5+ mega, 4x4, dsg v silnější naftě a pak by se to sralo... kdyby se mi to auto vyvedlo, tak bych to dojezdil, za deset let bude v dodávce max. ta 1.6 v turbu

na sedačky hodíš potah...

1 reakcí na tento příspěvek Jakou dodávku.

4.12.2014 v 17:37 | Nahoru | #80
Tak sem se dneska vezl v trasporteru 2.0 103 kW a je to uplne stejne liny jako ten transit custom 92kW. Jinymi slovy problem neni v motoru a nebo vyrobci ale v ridici Musim se s tim proste naucit jezdit a prijmout fakt ze je to krabice na prepravu nakladu a ne zavodni stroj

Kazdopadne me prekvapilo jak maj oba (ford i VW) dobry podvozky, s tim se necha leccos I kdyz je to pet a pul metru dlouha a vysoka krava. Mno, poskadlim jeste prodejce a asi pujdu do Fordu. Ten system skladani sedacek je fakt fajn, presne splnuje moje naroky na trnsport deti/sedacek/bordelu a tahani vleku s motorkama/konma. A po dnestnim testu papirove silnejsiho VW uz mi neprijde ani slabej.

Kdyby se nasel jeste nekdo kdo na Transitu Custom (nebo se to montuje do klasickejch Transitu) v motorizaci 2.2 TDCI 92kW najel par set tisic a rozdelil by se o zkusenost tak super. Kdyz bude totez pro VW 2.0 103kW v T5, tak taky super.

Ale asi je rozhodnuto a jde se jednat "jen" o cene

Naposledy editováno 04.12.2014 17:39:25

(reakce na) Jakou dodávku.

4.12.2014 v 21:31 | Nahoru | #81
Ozzy_> mechanici ti ten 2.2 tdci pomluvi jak svina... za mě to ma kilo najeto, olej nezere, spotreba odpovida obsahu a s transitem to slusne hejbe... co me na tom nebavi je tuha spojka a uskakanej plyn, ale ve focusu to samy...

Jakou dodávku.

2.1.2015 v 16:15 | Nahoru | #82
Tak zatim neskutecna spokojenost.

Jakou dodávku.

2.1.2015 v 16:16 | Nahoru | #83
Uz to vezlo deti, tchyni, lyze, motorku i kone Chlast na silvestra, sest lidi, proste paraaadaaaaa

Edit: A dneska voejk se dvema mensima konma Jako po masle

Naposledy editováno 02.01.2015 19:11:36
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist