![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/hmm.png)
Tady je odkaz kde pisou ze ta privera nema az takovou funkci jak vyrobce rika www.skutr.net/exhaust-valves-and-servo-motors-explained/
Naposledy editováno 24.08.2014 20:11:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr 1000 k1- vyndana vyfukova privera a naladeni
2 reakcí na tento příspěvek Gsxr 1000 k1- vyndana vyfukova privera a naladeni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr 1000 k1- vyndana vyfukova privera a naladeni
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
podle těch fotek to žádná olítaná jebka není, bo na té motorce to je prostě poznat za 5 vteřin
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Naposledy editováno 27.08.2014 21:55:26
Na budíkach je okolo 45000km ale kdo ví kolik to má v reálu. Ta pozlacená vidlice není až tak moc ošoupaná, tak by to mohlo sedět. Kotouče asi záleží jaký kdo předtím používal destičky a jak agresivně s tím jezdil.
Tak co jsem koupil to jsem už koupil
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Naposledy editováno 27.08.2014 22:57:58
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr 1000 k1- vyndana vyfukova privera a naladeni
A porad je K2 nejhezci bike, za tim si stojim. Nicmene K3,K4 jsou proste jinde. Lip to jede, zataci i brzdi. A to jsi ještě nejel na K5 ...
Vylepseni brzd spočívalo prvne v koupi desticek Brembo smes SC, pancerky, kapalina RBF 600 a bylo to lepsi. Samozrejme pak prisla Brembo pumpa a to uz bylo ono. Daji se i upravovat brzdice, ale nejak se mi nechtělo :)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr 1000 k1- vyndana vyfukova privera a naladeni
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
No zahranicnich forumech jsem cetl ze tam davaji brzdice z fireblada 954 a 929, ale mam pocit ze se tam musi neco upravovat protoze to uplne nesedi. Jinak kdybych casem poridil pumpu brembo a treba bych nekdy v budoucnu motorku prodal tak tu pumpu bych si mohl nechat a pouzit na jakoukoliv jinou motorku?
Takze ta k5 furt nebyla prekonana? I ten novy model s brembama je furt horsi nez k5?
Naposledy editováno 28.08.2014 10:49:28
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr 1000 k1- vyndana vyfukova privera a naladeni
Brdzice se daji upravit a pak to brzdi normalne. Davaji se tam i ze 750, jen nasadíš a jedes, ale jednomu to brzdilo ještě hur, druhy to chvalil, tak si vyber :)
A pumpu pak pouzijes kamkoliv, takz jsem si ji vzal na K4 :)
Prekonana ... to je otázka. Pro nas plebs je dostupnejsi K5, nez nove gsxr s Brembo :) Na te nejnovejsi jsem bohužel nejel, tak nebudu polemizovat. Ale sehnat K5/6 v normalnim stavu, nevyhonenou z dromu apod. , zacina byt sci-fi, tak se mi sen pomalu rozplyva.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr 1000 k1- vyndana vyfukova privera a naladeni
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/hmm.png)
Tato k5 vypada moc pekne a za dobry penize,
www.motorkari.cz/motobazar/motorky/suzuki/suzuki-gsx-r-1000/suzuki-gsxr-1000-687710.html
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr 1000 k1- vyndana vyfukova privera a naladeni
A nemam ji od novoty :) Jsem asi 5. majitel, puvodne dovoz z Italie, ale moto mela stesti na majitele. Sprasili ji jen podsedlakem Ermax, ten jsem vyhodil a dal original, vytrhnal nefunkcni alarm, umyl, opravil jeden konektor, vse zkontroloval, pretesnil vidle, které chcaly, a sprovoznil ji zase na 4 valce, bo v servisu to asi nemumeji( mam ještě doma doklad, kde puvodni majitel za to vse platil cca 29 tis vc. novych gum :D ) Ještě jsem si udelal serizeni podtlaku, po roce vymeneny spojkove pruziny a slouží skvele porad.
Olej zrala cca litr na 6000km, ted ji ma kamarad, který ji nehodni porad v cervenym a zatím za 3 tis km vzala asi decku a pul. Ale proste se povedla koupe, motorka byla jinak opravdu original, vsechny sroubky, uchyty, nic nechybelo a nebyla nalestena jen na prodej. Kupujou oci, to vime všichni :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr 1000 k1- vyndana vyfukova privera a naladeni
meerecheck píše: Alexandr> K1, K2, K3 jde urcite ladit přes Yosh box, vid Assassine :D
A porad je K2 nejhezci bike, za tim si stojim. Nicmene K3,K4 jsou proste jinde. Lip to jede, zataci i brzdi. A to jsi ještě nejel na K5 ...
Vylepseni brzd spočívalo prvne v koupi desticek Brembo smes SC, pancerky, kapalina RBF 600 a bylo to lepsi. Samozrejme pak prisla Brembo pumpa a to uz bylo ono. Daji se i upravovat brzdice, ale nejak se mi nechtělo :)
Yosh box myslim umi az do k8 ... To same co ten fi tuner od healtech - ten totiz pouziva stejne rozhrani jako yoshbox...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr 1000 k1- vyndana vyfukova privera a naladeni
2 reakcí na tento příspěvek Gsxr 1000 k1- vyndana vyfukova privera a naladeni
Alexandr píše: assassin> no ale ten fi tuner se musi nechat v motorce a yosh boxem se to nastavi a pak se muze odpojit a jezdit bez nej. Je to tak?
Ne Assassin za tebou bude běhat s YoshBoxem a mít tě na dálkové ovládání.... Dělám si prdel, změny zůstanou uloženy v jednotce i po odpojení YB
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
meerecheck píše: Alexandr> Ted mam 2 sezony jen na silnici a ty rozdily pro me tedy zanedbatelne nejsou :) Ale bud v klidu, K1 je opravdu vyborna motorka. Hlavne stabilita v náklonech i přes 200 km/h je paradni ( za predpokladu nevydechleho podvozku a serizeni aspoň dle manualu ).
Brdzice se daji upravit a pak to brzdi normalne. Davaji se tam i ze 750, jen nasadíš a jedes, ale jednomu to brzdilo ještě hur, druhy to chvalil, tak si vyber :)
A pumpu pak pouzijes kamkoliv, takz jsem si ji vzal na K4 :)
Prekonana ... to je otázka. Pro nas plebs je dostupnejsi K5, nez nove gsxr s Brembo :) Na te nejnovejsi jsem bohužel nejel, tak nebudu polemizovat. Ale sehnat K5/6 v normalnim stavu, nevyhonenou z dromu apod. , zacina byt sci-fi, tak se mi sen pomalu rozplyva.
Co jsem se nedávno díval na inzerci, tak se dají najít i pěkný kousky K5/6...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1201, 1202] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 36032 | Dnes v 09:24 Kubik19 |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 21, 22] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 634 | Dnes v 08:56 Krautkopf |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 48 | 4.6.2024 v 08:07 Rolda89 |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |