Ahoj. Též mám XJ 600 jako první mašinu, mám s ní najeto cca 10.000km, tak už si dovolím malou recenzi. Je to Diversion (polokapota) rok výroby 2001, tzn. silnější přední vidle, olejový chladič a dva kotouče. To, co o ní můžu zatím napsat je, že na cestování a kochání je super. Velmi pohodlný sedlo (pro baťoha snad ještě pohodlnější-sama mi říká, že dupka nebolí...), vzpřímenej posaz, slušná ochrana proti větru (mám 170cm) a zatím bez jediné závady (dle tacho najeto 50000km). Minulou sezonu žrala cca 1dcl oleje na 1000km (Valvoline), tuto sezonu mám Motul 3000, na něm najeto 4000km a ještě jsem nemusel dolívat. Je to osmiventil, takže táhne snad od 2000 otáček, ovšem zase nemá výkonovou špičku, ale zase tě odmění spotřebou dlouhodobě kolem 5l/100km. Pomalu opouštím klady..: mezi 4500-6000 ot. mírně vibruje (zrovna tam, kde to nejmíň potřebuješ), ona absence výkonové špičky znamená, že se nemá smysl pouštět do nejvyšších otáčkových sfér (nad 8000), protože se tam vlastně nic moc neděje (vlastně děje-když to přeženeš s rychlostí a zatáčkou, tak se dokáže zavlnit). Je to vzducháč s velkýma žebrama, který dobře přenášejí zvuky, takže se neboj jakýhosi řinčení z hlavy, to je fakt normální. Když to shrnu, tak je to velmi hodná mašina na polykání km a jde velmi dobře okufrovat, díky úzké zadní gumě je snadno ovladatelná a je velmi spolehlivá. Moc zábavy si na ní sice asi neužiješ, ale zase je to ještě kus poctivýho železa, který pořád (aspoň podle mě) dobře vypadá. Jen nevím, jestli nebude problém sehnat dobrej kus-hlavně nekoukat na stav km...