Téma: Jak jsem si nezatočil na kole štěstí

4.1.2014 v 15:37
To téma je zcela mimo motorky, takže koho to nezajímá, ať dál nečte
Už nějakej čas pokukuju po štípačce na dřevo a v mountfíldu se mi docela zamlouvala jejich desetitunová verze, za kterou ovšem v létě chtěli nesmyslný peníz. Říkám si fajn, počkám na výprodej. Ten začal v říjnu a cena klesla na 14 500 Kč na netu i na krámě, to bylo už jen lehce nad konkurencí, ale říkám si ještě počkám. Výprodej skončil a cena zůstala stejná. Pak se začalo mluvit o kole štěstí a tak sem čekal, co se z toho vyvrbí. No a dnes ten den nastal, ráno se mrknu na net, abych věděl o kolik ji zdražili a kolik tudíš bude stát po minimální slevě 30% na kole . Na netu cena 18 240Kč, říkám si fajn, po slevě to vychází zhruba na 12 700, to by šlo a tak odpoledne vyrážím do Mountfieldu. Příjdu k ní na kráme a vidím cenu 21 a pár stovek. Říkám maníkovi, že na netu maj jinou cenu a on na to, že na netu je cena po 40% slevě, ale že si můžu zatočit a vyhrát větší slevu, tak hlava začíná počítat a nejak mi to nevychází, a tak se podívám pořádně ještě jednou na cenovku a zjišťuju, že ta jejich cena 21 a pár set je už po té minimální slevě 30%. Takže štípačka , která stála před týdnem 14 500 stojí dneska bez slevy 25 500 , ale můžete si zatočit kolem. No nebudu napínat, jak to dopadlo. Nezatočil jsem si a už mě tam nikdy neuvidí. Toto je varování pro všechny případný zákazníky aby zbytečně neplýtvali časem a penězi za cestu jako já.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak jsem si nezatočil na kole štěstí

8.1.2014 v 15:28 | Nahoru | #61
Bludevil> a nechceš raději třeba tohle? Nevím teda jaký chceš parametry ale je to skoro stejná, navíc půlmetrová lišta se mi nezdá až tak potřeba - hlavně se s tím budeš furt tahat

8.1.2014 v 15:36 | Nahoru | #62
Danny350> No tak 80 kubíků a 4,7 7 kw oproti 59 a 3,4 kw bude sakra znát. Nevím na co to chce ale na normální domácí práci už to moc není. Nebo jo ale pro ramba. Ale jestli to chce na kácení velkejch kusů + má k tomu nějakou vyvětvovačku tak jestli to maká proč ne, parametricky srovantelná pila od husqarny je o desítku vejš.

Naposledy editováno 08.01.2014 15:36:39

8.1.2014 v 16:23 | Nahoru | #63
Majklos> proto píšu že nenapsal na co to chce. Tu co vybral má 6,6 kilo to je pěkný hovado tak na kácení bukovýho lesa, s tím bych se tahat nechtěl. Předpokládám že to nebude mít na obživu (pak by mělo smysl mít dvě pily, jednu kácecí a druhou malou) takže chce jednu pilu na všechno. Proto jsem taky navrhnul "univerzálnější" kus.

9.1.2014 v 08:12 | Nahoru | #64
A proč myslíte že se ptám zrovna na 80tku se 4,7kw? Určitě proto, že by mi bohatě stačila 60tka se 3,4Kw
Vím naprosto přesně proč chci tohle, v silných akátech jsem už letos zadřel husqwarnu rancher 50tku, prostě se utahala, protože na ten záhul fakt nebyla stavěná a chci něco, co nebude muset pernamentně ve dřeve skuteč na naprosto ful gas a ještě ji v řezu odlehčovat, aby to vůbec stíhala a dávat ji co x minut řezání odpočinout.
Ano, pily budou dvě, tohle bude těžká těžební na hrubý práce, na odvětvování bude menší, ta huska po repasi. Univerzál je na prd na obé, na velký věci slabý a na odvětvování těžký a neobratný... Nemluvě o tom, že ten stihl je cca o 3 litry dražší za výrazně nižší výkon.

edit: Majklos pochopil přesně, co je účel a důvod, proč tohle. Že by mi totiž zrovna třeba huska v ruce přišla jak taková černá magie, abych za ní tolik připlácel, se fakt říct nedá. Známej těží pracovně dřevo v lese a používá na to toho největšího oleo-maca a šlape dobře a dlouho. Měl i husku tu 372xp či jakou a prý jediný rozdíl mezi nima je v praxi maličko větší vibrace toho oleo maca, ale zas za polovinu ceny...

Naposledy editováno 09.01.2014 08:15:12

9.1.2014 v 09:07 | Nahoru | #65

9.1.2014 v 09:10 | Nahoru | #66

Majklos píše: Bludevil> V recenzích na heuréce jí celkem chválej. Ale taky tam někdo píše že jí koupil loni na jaře v mountfieldu za 11800 takže bych ještě počkal.

Taky jsem to viděl a dumám... zas když akce nebude tak utřu nos, potřebuju zas kácet, prostě pozemek je zarostlej a je nutný to zkulturnit. Tak právě spíš doufám ve štastnou ruku na kole štěstí

9.1.2014 v 09:47 | Nahoru | #67
Bludevil> no tak promiň no ale když k tomu nic nenapíšeš... samozřejmě pokud je to jako druhá pila je situace jasná
Ve zkratce asi tak co já vím: v práci jsem dělal jedině se Stihlkama, něco málo s Huskou - nikdy jsem neviděl že by měl na práci někdo něco jinýho - asi to bude mít svůj důvod. Taky si myslím je to tím že Stihl má dobrou servisní síť a pokud potřebuješ opravu je to hned a né někde měsíc.
Mimo tyhle dvě ověřené značky jsem slyšel dobré reference na Oleo-Mac, ale osobně jsem to nikdy v rukách nedržel.
Tady na tohodle ses asi díval.

9.1.2014 v 09:51 | Nahoru | #68
Danny350> Jsem děsně urážlivej no
Jj, koukal, i měl v ruce, to solo je líp zpracovaný, lehčí a výkonnější. Ale jak jsem pochopil, když je pech, zadřeš i husku nebo stihl, takže asi je to docela jedno co vezmeš, v téhle cenové kategorie je řekl bych to docela srovnatelný. A 10 tisíc navrch za značku se mi dávat nechce. Však až se pak někdy stavíš, tak jí budeš moc zkusit

9.1.2014 v 09:56 | Nahoru | #69

9.1.2014 v 10:02 | Nahoru | #70

Danny350 píše: Bludevil> se můžu stavit o víkendu, budem zas kácet na plantáži v Kounicích a budu mít s sebou i Husku, tak si můžem změřit šulíny

Ještě jí nemám, budu jí teprve někdy v lednu kupovat. No s tebou budu radši poměřovat jen pily, tam mám aspoň nějakou šanci na výhru
Btw, pošli třeba do PM přesnou lokaci plantáže

9.1.2014 v 10:10 | Nahoru | #71
Kolo štěstí jsem točil jen jednou. To jsem koupil jen olej do řetězovky a ochraný štít. Vytočil jsme tuším jen těch 30%,ale tuším, že to bylo ještě míň. S těma cenama je to děsný, taky si ceny hlídám, ale v dosti případech jsem skutečnou akci prosral :) Ale u jiných zase neprohloupil, když jsem nečekal na akci a koupil hned. Po akci ještě dražší než před akcí. Jinak jak tu někdo zmiňoval Okay... tam už nechodím. Koupil jsme tam Notebook HP a po pár měsících mě odešel zvuk. Reklamace zamítnutá,kvůli prachu mechanická závada, můžem si za to sami. Tak odmítnutí reklamace a znova... nabídnuto opravení za cca1000,-. Vzal jsem počítač, poslal přímo do HP servisu. Tam mě bylo oznámeno, že reklamace HP Pavilionu dělají jen na jednom místě v čr a opravy se dělají v Maďarsku. A ani na jednom místě ten můj PC při reklamaci v Okay nebyl. Nakonec od HP reklamace uznána, vyměněn celý nový disk. Takže, žádný prach ani mechanická závada. Navíc se mnou pan přes reklamace v okay jednal jak s frackem a byl jsme mu na obtíž, takže tak...

9.1.2014 v 10:45 | Nahoru | #72
RobiXRV> v Okay jsou vrchnosti na obtíž i vlastní zaměstnanci, když jim mají vyplatit slíbené odměny. A ta reklama jak tam prodávají odborníci, ta je fakt k smíchu. Jediný v čem dobře školí je to, kolik je na kterým zboží zisk. Reklamace se řeší i tak, že se zboží vrátí zpět do regálu atd...tam mě neuvidí kdyby měli půlku ceny než všude jinde.
Ale zas si moc nemaluju že jinde je to o level lepší.

9.1.2014 v 10:50 | Nahoru | #73
Bludevil> je to 3 km vzdušnou čarou od vás

9.1.2014 v 11:10 | Nahoru | #74

2 reakcí na tento příspěvek Jak jsem si nezatočil na kole štěstí

9.1.2014 v 11:14 | Nahoru | #75
Koukám, že už je nás tu víc s negativní zkušeností s Okay elektro, hlavně ohledně reklamací a sehnání náhradních dílů. A ta reklama je skutečně směšná, "odborníci" jsou naprostí diletanti, což jsem jako člověk od fochu nemohl nepoznat a párkrát jsem se tam dobře pobavil nad těmi výplody, co tam ze zaměstnanců padaly. Dalším důvodem, proč už bych tam nešel, je to, jak v letácích potenciálnímu kunčaftoj tykají . Nejsem cimprlich, ale v tomto případě mne toto uráží. Co se trýče těch "slev", tak zrovna z Okay je "perlička", kterou jsem zmínil na první stránce (audiosouprava s 50% slevou "3500Kč, původní cena 7000Kč"... přitom v reálu cena před akcí byla 3199Kč).
A ohledně "kola štěstí" - tam se není co divit, že obvykle padne zrovna těch minimáních 30%, kolo totiž bývá "vyvážené" tak, aby se pokud možno na vysokých slevách nikdy nezastavilo. Takže další podvod.

9.1.2014 v 11:18 | Nahoru | #76

Danny350 píše: Bludevil> je to 3 km vzdušnou čarou od vás

Jak koukám je, ale skutečná trasa kapku delší Ale někdy se stavíme podívat, tenhle víkend ale určo ne.

9.1.2014 v 11:19 | Nahoru | #77
J.M.K.> je nějakej foch,od kterýho bys nebyl?

9.1.2014 v 12:10 | Nahoru | #78
Bludevil>

Naposledy editováno 09.01.2014 13:36:01

9.1.2014 v 12:25 | Nahoru | #79

novej píše: já kdysi byl na to kolo zvědavej tak jsem si koupil do foroty plachtu do bazénu za 1300, zatočil, vytočil tu minimální slevu (tenkrát 12%) zaplatil cca 1150kč a jel domů. Ještě ten den jsem na ni narazil v blbým Globusu za 900, podotýkám že na tu samou. Jinak mám z Mauntfieldu zahradní traktor za 63 000, no mrdka, co vám budu povídat, už tam nakupovat nebudu.

Kupovat si tady v Čechách zahradní traktor nemá smysl. Dovezeš nového JOHN DEERA za podstatně míň peněz než koupíš tady plechovej krám.

9.1.2014 v 12:50 | Nahoru | #80
J.M.K.> při reklamaci děs běs. A ti odborníci, s tím máš pravdu. Když jsme kupovali kuchyňské spotřebiče, tak jsme prošli snad všechny obchody a v Okay jsme kápli na paní odbornici... když jsme tam byli poprvní a dívali se na lednici, tak ji měla doma a doporučila ji. za dva dny jsme tam jeli znovu a dívali se na jinou kterou tam před tím neměli.. stejná odbornice ji měla doma a doporučovala ji. Tak nevím, kolik těch ledniček musela doma mít :)Ale jinak o ní věděla jen to, že se do ní dává jídlo a asi to chladí. Narozdíl v jiném obchodě jsme kápli na prodejce, kterého to už od pohledu bavilo, všechno nám řekl ke každému kusu, upozornil nás na věci s kterýma jsem vůbec nepočítal. Např. druh pantů u lednice, některé se otvírají tak, že nemůžou být u stěny a pod. Ale nebylo to v Okay, to opravdu ne...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak jsem si nezatočil na kole štěstí

9.1.2014 v 15:11 | Nahoru | #81
A jako třešínku na dortu jeden z nich (shodou okolností opravář) jí dostal, když se ptal na "direct drive" (nízkootáčkový motor přímo na hřídeli bubnu, napájený přes měnič, takže odpadá řemenový převod) - a ženská naprosto suverénně tvrdila, "jak trysky s vodou vedou přímo do bubnu, ne přes komůrky s práškem, takže ty se neucpávají"! To už nevydržel a když jí vzápětí řekl: "Tak paní, já 20 let opravuju pračky a lednice a takový blábol, co mi tu vykládáte, by nevymyslel ani kohout na pekáči" a že toto je tedy ta "odbornost prodavačů", tak na něj začala hystericky ječet. Dal tomu korunu tím, že ať tedy ani každému nevykládá, že ten a ten spotřebič má doma, jelikož to by musela mít doma vše, co je na krámě, tak prý zůstala stát jako opařená. Holt... lež má krátké nohy.
Narazit na krám se skutečnými odborníky je rarita a obecně praxe ukazuje, že je lepší jít do menšího krámku, ne do "elektrokauflandu".

Naposledy editováno 09.01.2014 15:11:53

9.1.2014 v 15:24 | Nahoru | #82
J.M.K.> dělal jsem ve dvou velkejch centrech jeden elektro a druhej hobbymarket. Ve všech těchto obchodech je skrz brutálně nízký platy řadovejch zaměstnanců taková fluktuace pracovních sil že se ti lidi ani nestačí kolikrát rozkoukat kde je kantýna a kde hajzl. A když tam náhodou děláš delší dobu a už něco víš a visí tam na tobě celej market tak si deš říct o stovku k platu. Výsledek je že tě vyrazí a vemou nýmanda z ulice za ještě menší prachy nežs měl předtím. Nehledě k tomu co to je kolikrát za lidi na těchto pozicích.
Ano jsou samozřejmě i výjimky, ty ale akorát potvrzují pravidlo.

9.1.2014 v 15:25 | Nahoru | #83

J.M.K. píše: RobiXRV> Nemlich stejným způsobem si ty "odborníky" vyzkoušel kolega, když se přesně s tímto setkal, akorát, že ohledně pračky. Tak se následně domluvil s několika kamarády, aby postupně do krámu šli (samozřejmě, že nenápadně, v různých čas. odstupech), měli popsanou vyhlédnutou "odbornici"... no a přesně, jak píšeš, Každý se zastavil u jiné pračky a samozřejmě každému vykládala, jak ji má doma a tohleto támhleto, kokokokodák... to by těch praček musela mít doma cca 12!

já si myslím,že nás tu houpeš,nebo ten tvůj kolega houpal tebe a tys mu to sežral. spíš mi ale baron prášil sedí na tebe

9.1.2014 v 18:43 | Nahoru | #84
Danny350> Souhlas, je tam jen snaha co nejvíce oškubat a sehnat co nejlevnější pracovní sílu. Já mám zase neblahou zkušenost s touto firmou . V odkazu navíc je uvedena jen elektrovýroba, není zmínka o tom, že v areálu je i truhlárna a výrobna (lepírna) panelů (polystyrenové desky boustranně olepené plastem "senosan"). A hlavně na lepírně je to neskutečná otročina, chlapi tam jedou klidně 24h denně, mě tam vzali coby manipulanta, jelikož den předtím byl málem smrťák (manipulant lezl po balících poystyrenu, šlápl do mezery mezi paletami a pádem do mezery 2.5m hluboké si málem srazil vaz) a přišlo jim normální, že tam budu blbnout od nevidím do nevidím, na dvoře rozmlácené panely, takže se muselo jezdit fakt krokem (=pracovní výkon 0.0prd), na ještěrce (Hyster 2.5) dojebané brzdové hadice, takže každou chvíli nutno upouštět a stále kupovat nový synthol - to kupodivu nikomu nevadilo a korunu tomu dali, když mi v hlučném areálu chtěli zakazovat nosit klapky na uších. Když jsem se dověděl, že za takovou otročinu mi budou chtít platit 5500,- čistého, byla to poslední kapka a nazdar! A chudák ten, co tam přišel po mně, jelikož týden nato, místo, aby na osvědčeném bejku opravili brzdy, dali tento pryč a koupili nějaký čínský!
Ten Holanďan (Marc Voeltering, snad to jméno nekomolím) si zřejmě myslí, že v ČR jsou opice jako v Bangladéši. "Holandská kvalita za českou cenu" ... za cenu toho, že bych byl nejradši, kdyby zaměstnanci makali jako šrouby za krajíc chleba na týden, taková je pravda.
Těm fluktuacím se vůbec nedivím, když člověk zjistí, jak mizerně bude placen. A to o těch vyjímkách potvrzujících pravidlo platí stonásobně.

9.1.2014 v 20:53 | Nahoru | #85

třeba to je její domov ta prodejna.

Jak jsem si nezatočil na kole štěstí

9.1.2014 v 20:57 | Nahoru | #86
Už Šimek z Grosmanem, říkali
Nechci slevu za darmo.....

9.1.2014 v 21:38 | Nahoru | #87
"Nechci slevu zadarmo"... která to sakra byla? Chybu ovšem neměla ta, jak se koupali v pivě a po návštěvě sociálky ve vodě a stejně tak, kterak není příliš vhodné v paneláku prase chovati.

2 reakcí na tento příspěvek Jak jsem si nezatočil na kole štěstí

10.1.2014 v 07:22 | Nahoru | #88
No nakonec jsme spotřebiče koupili u Spáčila elektro, vyšla u něho nejlepší cena. Jen myčku jsme si museli vzít o třídu lepší,ale co už. jinak jak jsme kupovali TV tak jsem ji koupil u prodejce se servisem. Dal ji +- za internetovou cenu, solidní záruku a přednostní servis.
Nejvíc mě štve jaké chujoviny člověk koupí, když vjede do těch hyper super flandů. Jede tam pro rohlík a u kase má plný vozík pi.ovin za 1500,-. Pěním, když se jdou nakupovat věci v akci podle letáku. Když leták nevidím, tak ty věci nepotřebuju. Když to nevím tak si an ty věci ani člověk nevzpomene. Kde jsou ty časy, kdy šel člověk do obchodu pro rohlíky, salám, máslo, mlíko a hotovo. Na cestu si koupil kofilu s rohlíkem a bylo.

10.1.2014 v 08:33 | Nahoru | #89
RobiXRV> Ale za to nemůžou ty supermarkety.

10.1.2014 v 08:44 | Nahoru | #90
RobiXRV>zvláštní je, že já chodím do Kauflandu, Alberta, Intersparu a penny prakticky denně, jdu si pro 15 deka salámu, a vždycky když vylezu, mám jen 15 deka salámu. Jestli to není spíš o tom, umět si trochu poručit