3 reakcí na tento příspěvek tiger 800 nebo xt660z
osobně znám maníka, kterej radši to GS zapálil a jezdí na Caponordu
tonybeny píše: Už se zase řeší GSfans proti všem, jako na každým vlákně, které zavadí o enduro
osobně znám maníka, kterej radši to GS zapálil a jezdí na Caponordu
Caponorda jsem měl taky a to v době, kdy jsem na GS nikdy neseděl. A když jsem měl GS, měl jsem chuť udělat to samý. Neležet mi v GS takový nekřesťanský prachy ... O Capu jsem pak ještě dosti přemýšlel, po GS ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tiger 800 nebo xt660z
tonybeny píše: Už se zase řeší GSfans proti všem, jako na každým vlákně, které zavadí o enduro
osobně znám maníka, kterej radši to GS zapálil a jezdí na Caponordu
Zapálil ? Jako fakt zapálil ? Tak to musí bejt fakt tvrďák...aby ne, přece se spolu znáte
tonybeny píše: Už se zase řeší GSfans proti všem, jako na každým vlákně, které zavadí o enduro
osobně znám maníka, kterej radši to GS zapálil a jezdí na Caponordu
a dám ti za pravdu že caponord je dobrá motorka,a je to jako se vším.Někdo to jiný ono. Ale Nikdo tady nikomu nic nevnucoval,jen zoufalci co nemaj na praci tak se snaži vyvolat spor.Leč marně
Tigr tě bude v terénu limitovat nejvíc standard pneumatikama a na drsnějších úsekách světlou výškou...vyměnit pneu a projedeš 80% terénů.
Na XT budeš mít adrenalin při každém předjíždění. Po velkym naháči to prostě ani trochu nejede. Ale terénu se rozhodně menší hmotnost hodí.
U XT660Z si davej bacha na verze s ABS, jelikoz motorka ma o hooodne mensi zdvih predku i zadku, takze pokud chces neco i na lehky teren, tak ber jen verzi bez ABS.
Tiger ma excelentni motor a je to kvalitni motorka, ale dle meho nazoru je hoooodne blbe reseno zadni prepakovani tlumice, diky cemuz ma motorka nizsi pruchodnost, doslava a do pismene to couha pod motorem, jde na to bordel a z duvodu slozitosti ustroji je trvanlivost reseni s otaznikem.
V dostupnost dilu a servisu absolutne vede XT660Z.
Pokud se rozhodujes jen mezi XT660Z a Tigerem XC800 pak si rekni jestli budes jezdit vetsinou v jednom (ber XT660Z) nebo ve dvou (ber Tigera).