paolo_novy Přidat reklamu

Téma: dotaz na jehlu
29.10.2013 v 18:08
zdravim mam dotaz chtel bych vedet kdyz jehlu zdviham jestli se hladina zvetsuje nebo zmensuje,a naopak.podle me kdyz ju zdvihnu tak je vetsi,protoze jsem cetl jeden clanek a to co tu pise jeden chytrolín me pripada hovadina...(zde je co napsal).. Jestliže máme příliš bohatou směs dáme menší hlavní trysku nebo posuneme jehlu výše, popř.doladíme bohatost směsi šroubkem. Další alternativní možností jak vyzkoušet jestli máme dobré nastavení je chvíli jet na sytič. Jestliže to jede lépe, máme to ještě moc chudé, jestliže to jede hůře máme to nejspíše v pořádku.
Předchozí
1 2 3
Následující

dotaz na jehlu

20.11.2013 v 20:23 | Nahoru | #61
jakou mas volnobeznou trysku ? ja mam electriku asi v poradku.to bude tim karbecem.

dotaz na jehlu

20.11.2013 v 21:37 | Nahoru | #62
Vse origo

dotaz na jehlu

29.11.2013 v 06:00 | Nahoru | #63
Tak co rider uz jsi to vyresil?

dotaz na jehlu

29.11.2013 v 11:49 | Nahoru | #64
mam to slozene ale jeste jsem to neskousel jsou neprznive podminky

dotaz na jehlu

4.12.2013 v 11:25 | Nahoru | #65
Tak za prvé, Honda je mrdka která nato trpí jako sand žádná jiná motorka!Pokud máte manuál, je tam tabulka jak tryskovat mám ho jen na Cr 125 - tryskuje se,hejbe s jehlou atd podle nadmořské výšky - protože je řidší vzduch atd ...
Jsou základní pravidla :
Pokud je to bohatý - musíš dát menší hlavní trysku a volnoběžnou trysku!Ná náký jebání se s hladinou klidně zapomeň!
Máš li tam 430, dej tam třeba 370,nebo 350 a volnoběžnou taky menší!
Značí to, jak píšeš že tam máš 430 dle manuálu, šroubek vzdušníku vytočenej (čim víc ho vytočíš, tím jde do smesi víc vzduchu jak už mnozí psali)Proto je 5-6 otáček moc a směs je furt bohatá!
Když dáš manší trysky, uvidíš, že to bude chudší a šroubek povolíš max na 2 otáčky!
Když bude víc povolenej - poznáš to, že při razantním přidání plynu se motorka uleje!(jde tam větší objem smesi a vzduchu a motorka to nedokáže spálit)
Pozor - svíčka se kontroluje po maximálním zapřahu,skočíš na moto rozjedeš se točíš jí co to de po rovině cca 5 min (né že jí točíš 5 min třeba 10km,ale jazdíš třeba 100m a max jí vytáčíš) při zahřátým motoru a jukneš aby svíčka nebíla bílá!
Pokud bude bílá - jde tam málo benzínu a hodně vzduchu a hrozí ZADŘENÍ PÍSTU VE VLCI!
S jehlou nehejbej(má to vliv pouze na pruběh a charakteristiku motoru), nech ji na prostředku čili 3 zářezu!Pokud jehlu dáš dolu (počítáš li zářezy od vrchu segerovky tak na 1-2 zářez) - motorka ti nepojede ve vrchu (v nejvišších otáčkách) a pokud jí dáš nahoru (4-5) zářez - motorka se bude húř sbírat od spodních otáček!
Takže doporučuju koupit menší trysky (350 atd..),našroubovat je do karburátoru, úplně utáhní šroubek vzdušníku - a povol od utažení cca 2 otáčky!
Nastartuj to dělo, zahřívej, jak to bude teplí seřiď volnoběh bez sitiče,aby motorka nechcípala.Povoluj ten šroubek šroubek vzdušníku - dokud se ta motorka po přidání plynu nebude ulejvat - pokud ano musíš ho zase spátky zašroubovat!Svez se a kontroluj svíčku!Když ty svíčky odcházej,pomáhá dát ještě jedna podložka pod svíčku - aby byla ta svíčka víc zastrčená v hlavě!Na elektriku se vyser, muselo by to tarokovat (nepravidelný chod,třeba i po nějakém čase) bejvá v prdeli CDI, ale to bys poznal, že by motorka jela třeba na 30% výkonu a tarokovala by ..
Ufff, zlomte vaz!



dotaz na jehlu

4.12.2013 v 13:55 | Nahoru | #66
hladinu musis mit nastavenou jinak muzes stelovat co chces,a stim sroubkem air screw:kdyz otocis tak tam jde vic vzduchu a ochuzujes smes.ne jak pises ty kdyz dam 5-6 otocek ze je bohata.blbost ochuzujes ji vzduchem.dal jsem hladinu 9mm misto 7,5 a uz me to jede normale aj svicka uz je vpohode takze jediny problem je v hladine myslim si ze pri serizeni hladiny je tam nejaka tolerance +-2mm akorat vyrobce ji jaksi nepoznacil do manualu.
musis si stim pohrat, da se rict ze to musi byt fakt na milimetry nastavene jinak dalsi doladovani trysek jehly a vzdusniku je zbytecne.a navic jedna tryska stoji 450kč a jak pises dej tam tu nebo tu to je jak sportka bud a nebo

dotaz na jehlu

5.12.2013 v 06:30 | Nahoru | #67
No dyť je to tak myšlený ty tatare!Když tam máš hlavní trasku 430, šroubkem ochuzuješ směs až na 6 otáček a motorka je furt bohatá, musíš dát manší trysku!Hele nemám silu ti něco víc vysvětlovat, je to tak trochu alchymie a když neznáš základní věci, tak to prodej , nebo na trati oslov někoho, kdo dotoho dělá - ale bez trysek to neuděláš!Psals že máš motorku od novoty, trysky a jehly jsou součástí příbalu a v replice trysky seženeš okolo 170Kč.Měj se...

dotaz na jehlu

6.12.2013 v 10:59 | Nahoru | #68
Ja vim ze se to pak doladi tryskama ale musi byt v poradku hladina pak se steluje zbytek staci kdyz dam jen volnobeznou trysku mensi?Protoze ted tam mam hlavni 420,a kdyz dam 410 tak sem tam pri jizde kdyz tomu ohulim to vynechava.skousel jsem dat 4 otocky na vzduch a svicka je sucha kdyz dam podle manualu 2 tak je mokra tak si myslim ze by to mohla spravit mensi volnobezna tryska.a pak ten vzdusnik muze byt na tech 2 otockach.

1 reakcí na tento příspěvek dotaz na jehlu

6.12.2013 v 13:18 | Nahoru | #69
Na nastavení podle manuálu se vyser, je zakladní pro fungl novou motorku v surovým stavu,bez vůlí!
Nesmíš s tím vzdušníkem točit jak u kolotoče(otáčky se počítaj od úplnýho zašroubování), pokud je to na 2 otáčky bohatý na svíčce (že je černá a mokrá - z koncovky jde během ježdění černej mazut) a na 4 otáčky je to chudší, ale vynechává-to, musíš to naladit uchem a citem třeba na 3 otáčky,nebo na 2,75 otáčky nebo na 3,25 otáčky - zkrátka aby motorka upalovala tak jak má a stav směsi kontroluješ na svíčce a nechat to tak!

dotaz na jehlu

6.12.2013 v 13:56 | Nahoru | #70
Vsak ja stim netocim jak blazen.vim ze je to od uplneho utazeni me to vynechava kdyz tam dam mensi hlavni trysku 410 nechám tam tu 420 a chtel jsem vedet jestli muzu vymenit jen tu volnobeznou trysku za mensi pak bych ten vzdusnik nemusel povolovat na ty 4 otocky rozumis me

(reakce na) dotaz na jehlu

6.12.2013 v 18:28 | Nahoru | #71

sirr píše: Na nastavení podle manuálu se vyser, je zakladní pro fungl novou motorku v surovým stavu,bez vůlí!
Nesmíš s tím vzdušníkem točit jak u kolotoče(otáčky se počítaj od úplnýho zašroubování), pokud je to na 2 otáčky bohatý na svíčce (že je černá a mokrá - z koncovky jde během ježdění černej mazut) a na 4 otáčky je to chudší, ale vynechává-to, musíš to naladit uchem a citem třeba na 3 otáčky,nebo na 2,75 otáčky nebo na 3,25 otáčky - zkrátka aby motorka upalovala tak jak má a stav směsi kontroluješ na svíčce a nechat to tak!



vidíš,že tomu nerozumí,nemá zkušenosti,tak po něm nemůžeš chtít,aby poznal uchem změnu bohatosti.pokud neví co má vlastně slyšet,tak to neuslyší...to je marný boj.

dotaz na jehlu

6.12.2013 v 20:59 | Nahoru | #72
nevim jak chcete poznat zmenu bohatosti uchem ja nejake skusenosti mam a motorku si spravit umim jen jsem chtel vedet jestli se muze vymenit volnobezna tryska,nebo se to dela v paru aj s hlavni tryskou.Ale odpovedi se asi nedockam dik za odpovedi ale jak to tady sleduju tak je tu na foru vic kritiky jak odpovedi.

dotaz na jehlu

6.12.2013 v 21:45 | Nahoru | #73
...ono to uchem poznat jde,bohatá směs má hlubší,dunivější zvuk,chudá naopak takový suchý,praskavý....

možná to chce i trošku hudebního sluchu...,při ladění tryskama je to zdlouhavé,ale když si třeba hraješ s powercommanderem,kdy změníš bohatost hned,pouhým kliknutím myši,tak uslyšíš,jak se ten zvuk mění..

dotaz na jehlu

7.12.2013 v 06:23 | Nahoru | #74
Riider-e viděls někdy ten manuál??Koukej ho otevřít,prolistovat obrázky a překládej na googlu!Volnoběžná tryska má vliv na průběh motoru a stav směsi POUZE PŘI PŘECHODU Z VOLNOBĚŽNÝCH OTÁČEK DO PRVNÍ TŘETINY VÝKONU!Čili - daš li menší volnoběžnou trysku, směs ochudíš na volnoběh a přechod spodních otáček do středních!Tyto otáčky v praxi využíváš pouze při rozjezdu a prujezdech otáčkama....

dotaz na jehlu

7.12.2013 v 11:04 | Nahoru | #75
takze to je dobre nebo spatne kdyz si vemes ze ten sroubek od vzduchu vede kanalkem kte volnobezne trysce, a kdyz dam mensi trysku tak potom muzu ten sroubek vic zasroubovat a pak tam pujde min benzinu chapes me?
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jakou opravnou sadu na vidlice Honda CR 250 pospa5 19 4.3.2024 v 14:39 Krautkopf
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... DrevoKocurik 9 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein
Poptávka GO motoru honda cr 250 Honda CR 250 milosxxx 5 27.8.2022 v 10:27 Ariete
Má smysl kupovat starší kross motor... Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... Olihňos 2 21.6.2022 v 15:36 KAWAHAB
Hlinikovy ram vs ocelovy ram [1, 2] Honda CR 250 Milagros 50 29.1.2022 v 19:10 krokoš


TOPlist