Tak jak jistě můj nadpis napovídá právě je to přesně 14 dní co jsem začal dělat svůj první řidičský průkaz tím tedy A.Jelikož jsem v této branži doslova úplný lajk což je pro mě hambou,ale doposud se spíš zajímám jakotožto budoucí autoelektrikář o automibly chápu a vím,že to je v podstatě stejné,ale přeci jenom jsme drobet někde jindy proto bych se na vás chtěl srdečně obrátit a poprosit o pomoct,radu či jen jakkoukoliv zkušenost ohledně mnou vybraných motorek kritika a zahzení mé volby jen a jen vítána.
Pomalu,ale jistě se blíží moje narozeniny tím dosažení plnuletosti přesněji 14.července mám za sebou nějaké 3 jízdy a říkal jsem si,že už by asi byla potřeba začít o nějaké té moto uvažovat.
Jak už jsem říkal dělám řidičák A takže jsem omezen 35 KW a zároveň jakožto student finanční částkou můj jakýsi limit končí někde u 43-45 tisíc..
Co jsem takhle koukal dost se mi zalíbily v danné cenové kategorii dvě mašiny a tím Kawasaki ER-5 a Suzuki CB 500 E.Kawasaki hlavně z důvodu,že právě zní mám tu čest v autškole a můžu si jí pochválit ze všech směrů co se týče ovladatelnosti dovolil bych říci zlatý střed a splňuje moje požadavky ve všech směrech.Hlavně co jsem na tyto oběd dvě mašiny četl recenze dost mě zaujali né jeden člověk je přirovnává k I OCTAVII 1,9 TDI autaři moct dobře ví o čem mluvím
Chtěl bych znát vaše názory co si o tětoch dvou moto myslíte popřípadně si při koupi dávat výhradně pozor jaký by byl ideální stav najetých KM popřípadně kde nelépe moto zakoupit,dále jak už jsem říkal jsem student akorád úspěšně po 2 ročníku tudíž si nemohu dovolit nějakého žrouta z rodiny s bohatým tatínkem také nejsem a jsem za to hrdý ! Takže co se týče spotřeby a servisu chci zkrtáka nějakou zlatou střední třídy která mě nesežere i s botama.
velice stručně v první řadě spolehlivou a když se člověk k tomu chová jak má dodržuje servisní intervaly bestarostnou mašinu.
Předem bych vám chtěl poděkovat za jakýkoliv názor odpověď a radu Děkuji Michal.
(Doufám,že téma či název nejsou nijak v rozporu z pravidli kdyby přeci jenom prosím o přivření očí )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vhodná motorka pro úplného začátečníka 35KW
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vhodná motorka pro úplného začátečníka 35KW
ale tak zmiňoval jsem to kvůli tomu že jsem chtěl říct že nepatřím mezi magory co radí rovnou začínat na litrovi, že aji takhle jsem měl respekt jak sviňa a nebyl jsem si jisté jestli na to vůbec sednout ale že ani třeba v jeho případě nějakýho sv bych se nebál
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vhodná motorka pro úplného začátečníka 35KW
1 reakcí na tento příspěvek Vhodná motorka pro úplného začátečníka 35KW
60 kilo spolujezdec na 350 je těžší než 110 na v11.
ale po přesednutí z 350 na sv se motorka zatáčkama vodila pohádkově, silou myšlenky. z sv na v11 jsem ju prosil a skoro klečel a furt se nesklopila, buď gumy, váha nebo délka. anebo všechno najednou
byl jsem vděčné že sv mělo brzdy pré podle všech tupý, při nejopatrnějším zacházení byly zvladatelně zákeřný.
co se týká plynu, šlo to. každopádně jsem asi už všechno řekl a teď zrovna ze sebe víc nevypotím
Vladimir píše: Kup něco co taky trochu vypadá, výkonově to sedí a navíc tě to bude i třeba bavit a holkám se to bude líbit jak to pěkně vibruje. Navíc je to honda a to ti tady schválej.
http://www.tipmoto.c...fmx-650.html [/quote]
A jestli budeš uvažovat o Hondě, nezapomeň na XT660X ;)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vhodná motorka pro úplného začátečníka 35KW
memphis.unv píše: wejrcze> ale ž 15kW přesednout traktor s raketovým pohonem
ale tak zmiňoval jsem to kvůli tomu že jsem chtěl říct že nepatřím mezi magory co radí rovnou začínat na litrovi, že aji takhle jsem měl respekt jak sviňa a nebyl jsem si jisté jestli na to vůbec sednout ale že ani třeba v jeho případě nějakýho sv bych se nebál
Já si zase myslím, že SV 650 je jedna z nejhorších motorek na naučení. Dle mě je určitě vhodnější nějaký 4 vál řaďák než 2V. Bratranec na ní začínal a bylo to pro něj utrpení. Ta motorka podle mě moc sympaticky nefunguje. To Fazery a Bandasky, nebo i starší CéBRka jsou o proti SV, kde 2V motor funguje stylem jedu - nejedu, mnohem vhodnější do začátků než SV. Obrovský brzdný moment 2V, který je v zatáčkách dost zákeřný prostě není nic do začátku. Toho jsou 4vály prosty. Ale samozřejmě co člověk to názor
trigr píše: Já si zase myslím, že SV 650 je jedna z nejhorších motorek na naučení. Dle mě je určitě vhodnější nějaký 4 vál řaďák než 2V. Bratranec na ní začínal a bylo to pro něj utrpení. Ta motorka podle mě moc sympaticky nefunguje. To Fazery a Bandasky, nebo i starší CéBRka jsou o proti SV, kde 2V motor funguje stylem jedu - nejedu, mnohem vhodnější do začátků než SV. Obrovský brzdný moment 2V, který je v zatáčkách dost zákeřný prostě není nic do začátku. Toho jsou 4vály prosty. Ale samozřejmě co člověk to názor
1. mladej zatím nemá noty, takže jak psal dělá ŘP. Dnes slušné autoškoly nemají jen jeden stroj a tak si může eventuelně osahat něco už při výcviku...
2. je to vždycky o citu mám na mysli 2V/řadový motor
3. viděl bych to na řadové pětikilo za mě CBF 500
http://www.auto.cz/t...ro-zacatecniky-16588
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vhodná motorka pro úplného začátečníka 35KW
asi jediný mínus který dvouválec má pro začátečníka je cukání. to se ale dá lehce eliminovat tim že když se někde budeš na jedničku točit, budeš to brat se spojkou.
jinak mě nenapadá žádná další nevýhoda.
naopak sv je proti krávám jako hornet nebo bandit daleko lehčí a neni to tak bachratý díky motoru.
u motoru samotnýho potom už za jízdy tak nevim o ničem problematickým. a to že ten motor brzdí? to je vlastnost, nic víc
sv mně naopak přišlo od první chvíle kdy jsem na něho sedl rovnou z 350 jako neskutečně příjemná motorka která je kupodivu nejenom sympatická a nezáludná ale právě naopak aji zábavná
navíc čtři válce jsou kočkopes co nepatří ani do auta ani do mašiny takže proč se rovnou učit zlozvyky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vhodná motorka pro úplného začátečníka 35KW
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vhodná motorka pro úplného začátečníka 35KW
všimni si někdy jak v devadesáti procentech diskuzí co si koupit buď zakladatel píše "hlavně ne dvouválec" aniž by na něm kdy jel anebo diskutéři "hlavně si nekupuj dvouválec"
tak jako má každý malý děcko naučený že "nejlepší je honda" aniž bude vědět proč
oboje má svý pro a proti a záleží na prioritách každýho člověka.
pokud bych třeba já měl prioritu v rychlosti, určitě bych si nekupoval v11 která má maximálku 210.
a když to vezmem opačně.... vezmi si kolikrát tady někdo řešil že mu dvouválec nechce jít na zadek a čtyřválce jdou jenom plynem snad každým kvaltem, to má byt pro začátečníka výhoda?
a co se týká motoru, jak jsem říkal, kamošku co si jako první motorku kupovala sv jsem prostě upozornil že když bude projíždět třeba přes křižovatku na jedničku nebo na dvojku tak má mít trochu vzitou spojku a žádný cukání nebude dělat problémy. a taky že nedělá.
naopak jako začátečnica oceňuje proti banditovi z autoškoly nebo hornetovi že má motorka užší stavbu takže daleko líp dosáhne na zem což je pro ni hodně podstatný a navíc to sv váží o 40 kilo míň, což je další velmi podstatná věc. a obě věci jsou způsobený motorem.
a s dvouválcovým charakterem jako začátečník problémy nemá.
takže nevim proč s čistým srdcem třeba to sv jako dvouválec nedoporučit
navíc pokud je někdo blbec tak je jedno jestli to přežene s plynem nebo s podřazením, bez zkušeností je potřeba jezdit opatrně jak s dvouma válcama tak se čtyřma a SV neni RSV
neni lepší nebo horší je "jiný"
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vhodná motorka pro úplného začátečníka 35KW
memphis.unv píše: trigr> neříkám blbost tvýmu názoru ale obecnýmu opovržení dvouválcama
všimni si někdy jak v devadesáti procentech diskuzí co si koupit buď zakladatel píše "hlavně ne dvouválec" aniž by na něm kdy jel anebo diskutéři "hlavně si nekupuj dvouválec"
tak jako má každý malý děcko naučený že "nejlepší je honda" aniž bude vědět proč
oboje má svý pro a proti a záleží na prioritách každýho člověka.
pokud bych třeba já měl prioritu v rychlosti, určitě bych si nekupoval v11 která má maximálku 210.
a když to vezmem opačně.... vezmi si kolikrát tady někdo řešil že mu dvouválec nechce jít na zadek a čtyřválce jdou jenom plynem snad každým kvaltem, to má byt pro začátečníka výhoda?
a co se týká motoru, jak jsem říkal, kamošku co si jako první motorku kupovala sv jsem prostě upozornil že když bude projíždět třeba přes křižovatku na jedničku nebo na dvojku tak má mít trochu vzitou spojku a žádný cukání nebude dělat problémy. a taky že nedělá.
naopak jako začátečnica oceňuje proti banditovi z autoškoly nebo hornetovi že má motorka užší stavbu takže daleko líp dosáhne na zem což je pro ni hodně podstatný a navíc to sv váží o 40 kilo míň, což je další velmi podstatná věc. a obě věci jsou způsobený motorem.
a s dvouválcovým charakterem jako začátečník problémy nemá.
takže nevim proč s čistým srdcem třeba to sv jako dvouválec nedoporučit
navíc pokud je někdo blbec tak je jedno jestli to přežene s plynem nebo s podřazením, bez zkušeností je potřeba jezdit opatrně jak s dvouma válcama tak se čtyřma a SV neni RSV
neni lepší nebo horší je "jiný"
Každá koncepce má své pro a proti, ale u té 2V to chce víc používat hlavu. Tady nejde o to jestli si blbec, ale neříkej, že jsi se někdy nenechal unést a nejel jsi v třeba v zatáčce víc než si čekal, nebo jsi špatně odřadil. Na SV 650 jsem taky něco odjel a neříkám, že to je špatný, mě se naopak docela dost líbila. Můj osobní názor prostě je i potom co prožíval bratranec, že to není úplně ideální do absolutního začátku. Druhá věc je taky jak na tom chceš jezdit, což je druhá strana mince. Jinak ohledně Hondy se shodnem oba..je to HUJDA Jak už jsem několikrát psal...Co člověk to názor a každému sedí něco jiného
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vhodná motorka pro úplného začátečníka 35KW
jinak to že by mě překvapilo blokování zadního kola se mně nestalo nikdy, průser jsem totiž čekal vždycky a kolikrát se mně spiš stalo že jsem ještě půl zatáčky projel než jsem pomaloučku pustil spojku
wejrcze píše: trigr> tak ve většině autoškol se učí na pětistovkách ;) což jsou 2V a stím blokováním zadního kola to taky není až tak horký
2V myšleno V, nebo L motor né 2válec v řadě př. SV 650
Naposledy editováno 06.07.2013 22:51:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vhodná motorka pro úplného začátečníka 35KW
Kubíček1989 píše: Taky jsem zacinal na Cbr 600 RR. Sice zacatky byly docela na prd, ale clovek si za par dni zvyknul
nechci te moc kritizovat,ale za par dni si zvyknes mozna jak ta motorka vypada,hlavne teda kdyz je to prvni masina , natoz se naucit jezdit.
Ja sem zastance zacinat pekne od fichtla , ale chapu ze kdyz uz ma nekdo vek na velkou motorku ,tak se mu nechce jezdit na 50ccm . Pro uplnyho zacatecnika bych maximalne doporucil treba to gs500. Pojezdit si 2 sezony a pak se rozhodnout jakou motorku vlastne chci.
1 reakcí na tento příspěvek Vhodná motorka pro úplného začátečníka 35KW
Myslím, že touhle cestou si prošla spousta kluků včetně mě a neměnil bych.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vhodná motorka pro úplného začátečníka 35KW
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vhodná motorka pro úplného začátečníka 35KW
Jak rikas, zabit se muze i na 125. Tak at v klidu prvni rok honi nekde dvacu a az bude mit nejaky zkusenosti, tak si koupi neco vetsiho.
1 reakcí na tento příspěvek Vhodná motorka pro úplného začátečníka 35KW
edit: do 35kW je vhodná každá motorka která se ti líbí, stačí si na ni jen zvyknout a pak si můžeš oblíbit i ty její vlastnosti, které ostatní považují za mínus (= nezvládli je, nepochopili, nenaučili se ovládat)
Naposledy editováno 08.07.2013 08:18:56