Ovšem docela to asi Blbinky opět překroutily - co vím z jiných zdrojů, tak se má dělat jakási "databáze" "problémových" dopravců, kteří by pak logicky museli na prohlídky častěji. I to je ovšem nesmysl, navíc "diskriminující" firmy se stovkami vozidel v autoparku oproti firmám, jež mají vozidel jen pár.
Mimochodem... už to, že by se muselo na prohlídku "po šesti letech každým rokem", jest nesmysl už jen proto, že ostatní termíny pak ztrácejí význam:
- nový vůz - prohlídka za 4 roky
- pak po dvou letech
- a pak už každý rok
... to se může rovnou nechat a jít na první prohlídku po 6 letech.
A když už, tak nechť jsou prohlídky bezplatné. Jinak je to jen další tahání peněz z kapes majitelů vozidel ve snaze uměle jim zvýšit provozní náklady a tak je donutit k výměně vozu... tzn. koupit přetechnizované poruchové PC na 4 kolech, na kterém navíc člověk sám nic neopraví a musí jezdit na dílnu s každou hovadinou a tam solit neskutečné výdaje za drobnosti, které se na normálním autě dají opravit na cestě během pár minut.
1 reakcí na tento příspěvek EU politbyro naplánovalo spotřebu..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EU politbyro naplánovalo spotřebu..
btw: zajímalo by mě, který čidlo je v autě podle tebe zbytečný
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EU politbyro naplánovalo spotřebu..
No06 píše: fockewulf> Novy ropákod hondy má udávanou hodnotu 4,5 ale reálně (dle testů co jsem se díval)jezdí za 6.
udávanou má 3,6 litru na 100 km, reálná je tak 4,1. Závisí na stylu jízdy, výkon je 120 hp a motor je neskutečně tichej, často si ho lidi pletou s benzíňákem