globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: V-power rozdíl nez natural 95?
 
2.6.2007 v 10:45
:) Ahoj lidi zkusil uz nekdo z vas jezdit na V-POWER prej je to ve vykonu dost znat chystam se to skusit,.. mam novou masinu a mam najeto 2000Km,.. muzu to tam vubec nalejt? takhle se zajetym motorem? ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

3.6.2007 v 12:30 | Nahoru | #61
Wario>>
Čtyřválům nepomůže ani svěcená voda... :lol: :lol: :lol: *yes* *yes* *yes* :cool:

(reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

3.6.2007 v 12:33 | Nahoru | #62
s4r>>
Čtyřválům nepomůže ani svěcená voda... :lol: :lol: :lol: *yes* *yes* *yes* :cool: [/quote]
áááááámen

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

3.6.2007 v 12:58 | Nahoru | #63

s4r píše: [quote=RUTAN]A.Kassl>znát to není vůbec. ten, co ti to tvrdil chtěl být akorát chytrý. viděl jsem testy měření na brzdě z různých druhů paliv na XJR a jiných dvou velkých nadlitrových mašin a největší přínos měl V-power 95 a to celé tři koně. V-Power Racing 99+ dokonce pár koní sundal dolů:)
ale je to fajn placebo..když za nádrž utratíš o pade víc, tak se pak hned zdá, že to jede jako prase:)))


Liju tam V-Power a mám menší spotřebu cca o litr na 100 km pri zlepseni reakce na plyn...
Ve finale to vyjde cenove nastejno, ale to, ze se ten motor lepe sbira, je pro me dostatecnym duvodem, abych tam ten benzil lil dal... ;) :rolleyes: *yes* [/quote]
O litr menší spotřeba je prostě blbost.....

(reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

3.6.2007 v 13:02 | Nahoru | #64

Dan Afrika píše: [quote=medved_bedrich][quote=Dan Afrika]
Bavime se tu o benzinu a ne o cestine tak se na me prosim vy.ser :mad:
Dekuji :D


šiš se nevztekej :)
mě to jenom rve za oči :) [/quote]
Pro rejpaly nedelam u Shell. Spokojeny :D [/quote]
Zdá se, že někteří prostě tu česštinu nepochcopí ani, když se jim to vysvětlí :( ani opsat
to nedokáží. Fakt to rve oči a špatně se to čte !!

1 reakcí na tento příspěvek V-power rozdíl nez natural 95?

3.6.2007 v 13:14 | Nahoru | #65
No skousel jsem pred masinu polozit tlacenku a taky si ji nevzala nevím jak moc je muj hornet narocnej na stravu a tak urcite zkusím ten V-Power 95,.. Na letisti s naturalem mi to jelo 225 uvidíme kolik prida jestli vubec ten V-power.. Myslím ze kazdej kdo jezdi na svojí masine pozna jestli mu tahne víc nebo mín clovek je na ni podvedome zvyklej o zvuku motoru nemluve,.. takze ten kdo nepozna ze mu svoje vlastní maina jede min nebo víc at si necha naoperovat kozi a prejmenovat na zenskou,.. (cekam ze me ted damska polovicka zadupe do zeme :D ) Zenský Aaaahoooj :) :thmubup: nic ve zlím,.. jsou vyjimky... ;)

(reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

3.6.2007 v 13:16 | Nahoru | #66
Ndravec neres gramatiku o tom to není ze me by jsi musel oslepnout kdyby jsi mel opravovat moje texty,.... :D Knihovna by s tebe mela radost,.... Ber to tak a ne jinak,.. :D Jinak ti hrábne... :thmubup: :marod:

(reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

3.6.2007 v 13:30 | Nahoru | #67

Autor píše: [quote=s4r][quote=RUTAN]A.Kassl>znát to není vůbec. ten, co ti to tvrdil chtěl být akorát chytrý. viděl jsem testy měření na brzdě z různých druhů paliv na XJR a jiných dvou velkých nadlitrových mašin a největší přínos měl V-power 95 a to celé tři koně. V-Power Racing 99+ dokonce pár koní sundal dolů:)
ale je to fajn placebo..když za nádrž utratíš o pade víc, tak se pak hned zdá, že to jede jako prase:)))


Liju tam V-Power a mám menší spotřebu cca o litr na 100 km pri zlepseni reakce na plyn...
Ve finale to vyjde cenove nastejno, ale to, ze se ten motor lepe sbira, je pro me dostatecnym duvodem, abych tam ten benzil lil dal... ;) :rolleyes: *yes* [/quote]
O litr menší spotřeba je prostě blbost..... [/quote]
Mysli si co chceš, už to mám odzkoušené na sedmi nádržích a průměrně mi spotřeba klesla o 0,8 litru, rekord byl jeden rovný litr... ;) Poslední nádrž nepočítám - to byla spotřeba stejná jako s N95, ale to jsem lítal v Mostě po okruhu, takže si to vzalo o chloupek víc... :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

3.6.2007 v 13:37 | Nahoru | #68

Autor píše: [quote=s4r][quote=RUTAN]A.Kassl>znát to není vůbec. ten, co ti to tvrdil chtěl být akorát chytrý. viděl jsem testy měření na brzdě z různých druhů paliv na XJR a jiných dvou velkých nadlitrových mašin a největší přínos měl V-power 95 a to celé tři koně. V-Power Racing 99+ dokonce pár koní sundal dolů:)
ale je to fajn placebo..když za nádrž utratíš o pade víc, tak se pak hned zdá, že to jede jako prase:)))


Liju tam V-Power a mám menší spotřebu cca o litr na 100 km pri zlepseni reakce na plyn...
Ve finale to vyjde cenove nastejno, ale to, ze se ten motor lepe sbira, je pro me dostatecnym duvodem, abych tam ten benzil lil dal... ;) :rolleyes: *yes* [/quote]
O litr menší spotřeba je prostě blbost..... [/quote]
muj test za 3 sezony mluvi jasne......V power a cca. o 1litr to zere mene.... a takove ty kecy, ze je to blbost, mam nejradeji od lidi, co to nezkusilo a jen kecaji :puke: ..... lepsi reakce na plyn, chovani motoru atd.... kone ti to neprida, ale motorka se celkove lepe chova... jinak, at si kazdej bere co chce.. ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

3.6.2007 v 15:03 | Nahoru | #69

Autor píše: [quote=s4r][quote=RUTAN]A.Kassl>znát to není vůbec. ten, co ti to tvrdil chtěl být akorát chytrý. viděl jsem testy měření na brzdě z různých druhů paliv na XJR a jiných dvou velkých nadlitrových mašin a největší přínos měl V-power 95 a to celé tři koně. V-Power Racing 99+ dokonce pár koní sundal dolů:)
ale je to fajn placebo..když za nádrž utratíš o pade víc, tak se pak hned zdá, že to jede jako prase:)))


Liju tam V-Power a mám menší spotřebu cca o litr na 100 km pri zlepseni reakce na plyn...
Ve finale to vyjde cenove nastejno, ale to, ze se ten motor lepe sbira, je pro me dostatecnym duvodem, abych tam ten benzil lil dal... ;) :rolleyes: *yes* [/quote]
O litr menší spotřeba je prostě blbost..... [/quote]
to je tím že koupí drahej benzín, a je jim škoda ho hned vyjet, tak proto za to míň tahají aby jim ted drahej benzín dýl vydržel, proto maj o litr menší spotřebu....jak logické :lol:

1 reakcí na tento příspěvek V-power rozdíl nez natural 95?

3.6.2007 v 15:14 | Nahoru | #70
:thmubup: mozna kdyby stal víc ze by masina jezdila na 2 litry na sto a zacalo by se z kopce vyrazovat? :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

3.6.2007 v 15:15 | Nahoru | #71
Jsem rozhodnutej skusit V-Power95,.. nez ty penize nekde prochlastat radeji je projedu a vyskousim to,. necekam vyraznou zmenu jen jsem zvedavej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

3.6.2007 v 15:18 | Nahoru | #72
selkie> :lol: :lol: :lol: kriste to je blábol:)))) to je vždycky super poslouchat názory, které vznikly komusi v hlavě jen aby byl něčím zajímavý:))
jinak oktanové číslo jen vyjadřuje odolnost paliva vůči samozápalům při vysoké kompresi..

(reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

3.6.2007 v 15:20 | Nahoru | #73
Werd>mno jo...já už těmhle reklamním hustokecům nevěřím. nicméně je to jak píšeš - pokud ti spadne díky tomu spotřeba dolů, tak je jedno, že to je dražší, protože ve finále zaplatíš ty samé peníze a máš kvalitnější palivo:)

(reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

3.6.2007 v 15:21 | Nahoru | #74
A.Kassl>takže test co jsem sliboval se zatím nekonal. Jednak jsem jel za mokra, kdy má moje mašina nerovnoměrnou spotřebu a taky na té trase byla jen jedna shellka a zrovna v takovém místě, kteeré prostě nebylo na konci dojezdu, ale někde v půlce, což je na howno.
vyzkouším později a dám to sem.

(reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

3.6.2007 v 15:23 | Nahoru | #75
Lada.s>>
jasně proto pro závodníky jedině LPG :D

V-power rozdíl nez natural 95?

3.6.2007 v 15:26 | Nahoru | #76
Raybayi:Babetta spíše jede lépe na Special 91,vlastně S91 je levnější,mám dojem že má lehce menší spotřebu a hlavně,na N95 v horku odpaluje svíčky,takže klidně lij S91!

(reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

3.6.2007 v 15:32 | Nahoru | #77
Venku chčáááááááááá to je parada,.. hele asi jsem magor masinu mam od Dubna ale zvyknul jsem si zdravit kazdyho motorkare a ted kdyz jedu autem a potkam nekoho jak si to vali proti me tak me chyta tik do paze pustit volant a zamavat,.... :lol: Ale to jsem nejak odbocil od benzínu.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

3.6.2007 v 16:13 | Nahoru | #78

Xbike píše: [quote=Autor][quote=s4r]
Liju tam V-Power a mám menší spotřebu cca o litr na 100 km pri zlepseni reakce na plyn...
Ve finale to vyjde cenove nastejno, ale to, ze se ten motor lepe sbira, je pro me dostatecnym duvodem, abych tam ten benzil lil dal... ;) :rolleyes: *yes*


O litr menší spotřeba je prostě blbost..... [/quote]
muj test za 3 sezony mluvi jasne......V power a cca. o 1litr to zere mene.... a takove ty kecy, ze je to blbost, mam nejradeji od lidi, co to nezkusilo a jen kecaji :puke: ..... lepsi reakce na plyn, chovani motoru atd.... kone ti to neprida, ale motorka se celkove lepe chova... jinak, at si kazdej bere co chce.. ;) [/quote]
Hm,jednak jsem to zkoušel,a jednak- ta reakce na plyn,to mě opravdu dostalo! To jako že předáš,a odezva je dříve o 0,01s a to poznáš? Blbý kecy tu vedeš ty. Je to reklama,nepoznatelný rozdíl,spotřeba se nehýbe,jedině,pokud to robiš,jak píšeš Laďa-méně plynu,méně benzinu. Hoši,vzpamatulte se! :lol: :lol: :lol:

2 reakcí na tento příspěvek V-power rozdíl nez natural 95?

3.6.2007 v 16:19 | Nahoru | #79
Autore ty jsi to skusil nalejt do tvího cébra? A nic? :marod: nalejte tam petrolej to tu jeste nebylo,.. :D Dejte pak vedet,.. :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

3.6.2007 v 16:22 | Nahoru | #80
Autor>a co rikas tomu ze to na brzde udelalo +8 koni???reknes mi ze sem to meril spatne, na spatny brzde???vzpamatuj se ty :lol: ani nemluvim o tom ze ten benal ma cistici ucinky na motor...videl sem motor co jezdil 60000km jen na natural 95... pak ho rozebrali, zjistili stav(vsude smej karbon hnus fuj ble usazeniny atd atd)...a pak zacali jezdit na V-Power, se kterym najezdili 20000....pak motor znova rozebrali, a hle-pisty, ventily vsechno cistounky jak detska prdelka :lol: ...tak co proti tomu reknes HM????

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

3.6.2007 v 16:25 | Nahoru | #81
.

(reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

3.6.2007 v 16:27 | Nahoru | #82
A.Kassl napsal:

Autore ty jsi to skusil nalejt do tvího cébra? A nic? nalejte tam petrolej to tu jeste nebylo,.. Dejte pak vedet,..

Jo,zkoušel, a mám tam rázem 195koní a čistý nezakarbonovaný motor...
A co calgon? Dáváš ke každému praní?

(reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

3.6.2007 v 16:44 | Nahoru | #83
Autor>>
Řeknu to,že jsi viděl hovno. Já se kolem motorek motám skoro 30 let,a nikdy jsem se nedostal k tomu,že by někdo toto testoval.Rozebíral motor čistounkej jak dětskou prdýlku proto,aby se juknul,jak šelvípaur vše vyčistil:D Už jen tvůj nezůčastněný popis typu"pak to rozebrali....pak začali jezdit...hovoří o tom,že je to výplod tvojí fantazie či zbožné přání. A ty samozřejmě viděls vše,že ano? Prostě klikař...:D A těch 8 koní? Neříkej,že na tvé XR125,hm? :lol: :lol: [/quote]

2 reakcí na tento příspěvek V-power rozdíl nez natural 95?

3.6.2007 v 17:08 | Nahoru | #84
Nedalo mi to a zkusil jsem probrat V-Power s odbornikem na konstrukce (nejenom spalovacich motoru):
1) benzin uz je nejakym zpusobem aditivovanej
2) dalsi aditiva MUZOU zlepsit rozptyleni smesi ve valci (diky jiny hmotnosti molekul), ale taky nemusi - zalezi na konstrukci a typu motoru
3) zpravidla jsou tam kvuli lepsimu cisteni saci a vyfukovy soustavy (rychlosti smesi jsou tam obrovsky a mekka prisada odstranuje necistoty - jakoby lesti povrch) + "mazani" stycnych ploch a sedel ventilu (to mazani je ve velkych uvozovkach)
4) prisada v benzinu muze jeho vlastnosti zlepsit, stejne jako jina prisada muze jeho vlastnosti zhorsit
5) vzhledem k cene + 2Kc na litr se takovy palivo nikdy nezaplati - ani v rozdilu opotrebeni motoru, ani v moznym narustu vykonu
Vsechno je ovsem ciste teoreticky, prakticky se muze pry jednat o nejaky procento a navic ovlivneny spoustou jinejch faktoru - takze je to objektivne pry temer nezmeritelny.

(reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

3.6.2007 v 17:13 | Nahoru | #85

Slávek-TDM píše: Nedalo mi to a zkusil jsem probrat V-Power s odbornikem na konstrukce (nejenom spalovacich motoru):
1) benzin uz je nejakym zpusobem aditivovanej
2) dalsi aditiva MUZOU zlepsit rozptyleni smesi ve valci (diky jiny hmotnosti molekul), ale taky nemusi - zalezi na konstrukci a typu motoru
3) zpravidla jsou tam kvuli lepsimu cisteni saci a vyfukovy soustavy (rychlosti smesi jsou tam obrovsky a mekka prisada odstranuje necistoty - jakoby lesti povrch) + "mazani" stycnych ploch a sedel ventilu (to mazani je ve velkych uvozovkach)
4) prisada v benzinu muze jeho vlastnosti zlepsit, stejne jako jina prisada muze jeho vlastnosti zhorsit
5) vzhledem k cene + 2Kc na litr se takovy palivo nikdy nezaplati - ani v rozdilu opotrebeni motoru, ani v moznym narustu vykonu
Vsechno je ovsem ciste teoreticky, prakticky se muze pry jednat o nejaky procento a navic ovlivneny spoustou jinejch faktoru - takze je to objektivne pry temer nezmeritelny.


Jak píšeš,je to neměřitelný.....
Já měl CBR600,120tisíc najeto. Na shell a jiné zlodějiny nikdy nejezdila. Když se tam dělal rozvoďák,tak při rozdělání byla čistá,jak slovo boží,takže kecy o V poweru si strčte hoši někam. Jo,a jak je to s tím calgonem? Používáte? a pomáhá to? :lol:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

3.6.2007 v 17:17 | Nahoru | #86
Bago> 8 koni na brzde se ti
1) vejde do mozny chyby (vetsinou max. 5% na mereni pri stejnych podminkach)
2) kazdej mechanik ti lehkou zmenou vstupnich udaju vykouzli vykon jakej chces
3) pouhou zmenou benzinu je to objektivne nesmysl (leda by pri prvnim mereni byl benzin par let starej nebo necim mixlej)
A zakarbonovani a cistota motoru (ikdybys ho nakrasne rozebiral po dalsich 20ti tisicich jak tvrdis, coz povazuju za nesmysl) rozhodne nebude ovlivnena jen benzinem, ale mrakama jinych veci (spotreba oleje, provozni podminky, vzduchovej filtr atd atd...).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

3.6.2007 v 17:21 | Nahoru | #87

Slávek-TDM píše: Bago> 8 koni na brzde se ti
1) vejde do mozny chyby (vetsinou max. 5% na mereni pri stejnych podminkach)
2) kazdej mechanik ti lehkou zmenou vstupnich udaju vykouzli vykon jakej chces
3) pouhou zmenou benzinu je to objektivne nesmysl (leda by pri prvnim mereni byl benzin par let starej nebo necim mixlej)
A zakarbonovani a cistota motoru (ikdybys ho nakrasne rozebiral po dalsich 20ti tisicich jak tvrdis, coz povazuju za nesmysl) rozhodne nebude ovlivnena jen benzinem, ale mrakama jinych veci (spotreba oleje, provozni podminky, vzduchovej filtr atd atd...).


Proč nesmysl? On to rozebbíral,aby udělal Shellovi radost...:D A 8 koní na 125ce,to je jako,že na běžný benzín dva koně,a na Vpower 10koní..:D

V-power rozdíl nez natural 95?

3.6.2007 v 18:38 | Nahoru | #88
Nějaký rok zpátky byla v autočasáku rozborka motoru Kadetu 1,4i který jezdil několik tis.km(už nevím kolik to bylo)na V-Power a co si pamatuju tak byly nafocený ventily před a po použítí V-poweru.Po testu měly podstatně míň usazenin.
Že by jen nepravdivá reklama??Nevím.
Taky jsem ho zkusil a motor má jemnější chod.Jinak nic víc.

1 reakcí na tento příspěvek V-power rozdíl nez natural 95?

3.6.2007 v 18:58 | Nahoru | #89
Nevím v motorce ani v autě jsem to nikdy nezkusil, protože nejsem multimilionář a
kupovat předražený benzín se mi nechce. V práci máme služební P307SW 2.0 benzín. Šéf tomu ale asi docela věří a tak dost často tam lil ňákej předraženej benál od Shellky.
A výsledek na 100 tis. km auto začalo vydatně žrát olej a jelikož se to stále
zhoršovalo, tak se auto muselo dát do servisu. Přetěsňovaly se ventily, měnily se
pístní kroužky a zabrušovaly se sedla ventilů. Stálo to hafo peněz a tak si myslím,
že tomu ten zázračnej benál vůbec nepomohl. Nebo je to tím, že to auto vyrobili
žabožrouti. Vyberte si co chcete. Ale osobně si myslím, že je to k ničemu a v
lepším případě to snad motoru neublíží.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

3.6.2007 v 19:07 | Nahoru | #90
A dále si myslím, že je tu ještě jeden problém. Na pumpách má samozřejmě
největší obrátku N95. Tenhle V-power nebo jak tomu nadávaj, málo kdo kupuje,
takže jim tam docela dlouho leží v nádržích. Potom si ale myslím , že už to taková
"superkvalita" nebude. Doba skladování tomu na kvalitě nepřidá. Asi jako když
budete lejt do motky sice značkovej a drahej olej, kterej má jen jednu malou
vadu - byl vyroben před 3 lety.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist