Téma: Enduro made in China Shineray vvmx 450
19.3.2013 v 14:14
Údajně je to věrná kopie Hondy CR 450 i náhr. díly by měly pasovat. Nicméně Enduro 450 pořizovací cena 100tis, levné a dostupné náhr. díly. Slyšeli jste o tom něco, máte nějaké zkušenosti s touto moto, jaký na to máte názor - šli by jste do toho? Nebo radši Japonce..
1 reakcí na tento příspěvek Enduro made in China Shineray vvmx 450
Tak dneska jsem byl u prodejce ( ne Klatovy ) a nebyl jsem moc spokojeny s pristupem, ale to je je jedno. Kazdopadne je to hodne zajimava nabidka, alep rodejce ma rocniky jen 2015, ale ja chci 2016
Prej asi nejsou jiz skladem a na prevoz kontejnerem to muze byt az 6 mesicu ( nevim zda me prodejce mystifikoval ). No kazdopadne stroj OK. Kdyz moto koupim planuji:
- zafixovat a zpevnit elektroinstalaci
- Dodelat ventilator
- Koupit pocitadlo motohodin ( prodejce udava pri ostre jizde menit po 1 000km, ale radeji to necham na 10 mH )
- Polepy CRF ( Monster energy
)
- Mozna zakapnout vsechny sroubky Loctitem
( z doslechu, ze Cinske sroubky se rady povoluji )
Toto je zatim vse, doporuci mi jeste nekdo upravy po koupi ?
Dekuji
PS: Nedocetl jsem se, pro kolik osob je moto
? ( dle meho pro jednu osobu )
Naposledy editováno 31.03.2016 23:49:13

- zafixovat a zpevnit elektroinstalaci
- Dodelat ventilator
- Koupit pocitadlo motohodin ( prodejce udava pri ostre jizde menit po 1 000km, ale radeji to necham na 10 mH )
- Polepy CRF ( Monster energy

- Mozna zakapnout vsechny sroubky Loctitem


Toto je zatim vse, doporuci mi jeste nekdo upravy po koupi ?

PS: Nedocetl jsem se, pro kolik osob je moto

Naposledy editováno 31.03.2016 23:49:13
Zdravím, komunikace z Klatov je totálně na hovno, bohužel.
Perfektní přístup je prodejna ve Zlíně, servis v záruce na dohodnutý čas přijedu , možnost přijet a odjet po ose na motu.
Koukám po endurku,a docela pěkné, našel jsem jednoho človíčka co má vvmx 450 /2013 a až na pár blbostí, to drží pohromadě.
Teda pokud s tím nechce někdo jezdit OF/ MX - podle mne na to ježdění enduro lesík políčko, rohlíky - ok.
Tlumiče v základu měkčí.
Teť co mne hryže, nenašel jsem tu žádného 4 majitele endura , 1 človíčka nebudu jmenovat s kterým se dělím o zkušenost z motem vvmx, údajně prodají ročně cca 100ks - to je od roku 13 cca 300kousků a žádná odezva , uživatelů mota, chci víc názorů.
Dnes odpověď ze Zlína ohledně nových moto:
Modely VVMX 450 2017 již se vstřikováním Delphi a řadou úprav v enduru budou ve dvou verzích: na tlumičích Fastac za 128000,-Kč a na tlumičích Whitepower ( Austria) zhruba o 18,500 dražší. Dostupné budou nejdřív v březnu 2017
Ceny modelů 2017 s DPH
VVMX 450 127.900,-
VVMX 250 114.900,-
VVMX 450 Motard 136.900,-
Tak to už je pěkné ranec, nemám odvahu za ty prachy bez názorů více majitelů koupit moto,
Tímto nechci tvrdit nic o tom zda je či není cena odpovídající kvalitě, zajedu si to omrknout do Zlína, ale pokud s tím najedu jen 5 minut , tak poznám hovno, jaký to má mouchy a klady.
Proto se taky rozepisuju a čekám rozumné odpovědi.
Text je to sračka - aniž byste se na ten svezli mne nezajímá, mám rád rýži a nic nehaním, dokud nemám důvod.
Díky moc Mrak
Naposledy editováno 06.12.2016 11:05:25
Perfektní přístup je prodejna ve Zlíně, servis v záruce na dohodnutý čas přijedu , možnost přijet a odjet po ose na motu.

Koukám po endurku,a docela pěkné, našel jsem jednoho človíčka co má vvmx 450 /2013 a až na pár blbostí, to drží pohromadě.
Teda pokud s tím nechce někdo jezdit OF/ MX - podle mne na to ježdění enduro lesík políčko, rohlíky - ok.
Tlumiče v základu měkčí.
Teť co mne hryže, nenašel jsem tu žádného 4 majitele endura , 1 človíčka nebudu jmenovat s kterým se dělím o zkušenost z motem vvmx, údajně prodají ročně cca 100ks - to je od roku 13 cca 300kousků a žádná odezva , uživatelů mota, chci víc názorů.

Dnes odpověď ze Zlína ohledně nových moto:
Modely VVMX 450 2017 již se vstřikováním Delphi a řadou úprav v enduru budou ve dvou verzích: na tlumičích Fastac za 128000,-Kč a na tlumičích Whitepower ( Austria) zhruba o 18,500 dražší. Dostupné budou nejdřív v březnu 2017
Ceny modelů 2017 s DPH
VVMX 450 127.900,-
VVMX 250 114.900,-
VVMX 450 Motard 136.900,-
Tak to už je pěkné ranec, nemám odvahu za ty prachy bez názorů více majitelů koupit moto,
Tímto nechci tvrdit nic o tom zda je či není cena odpovídající kvalitě, zajedu si to omrknout do Zlína, ale pokud s tím najedu jen 5 minut , tak poznám hovno, jaký to má mouchy a klady.

Proto se taky rozepisuju a čekám rozumné odpovědi.
Text je to sračka - aniž byste se na ten svezli mne nezajímá, mám rád rýži a nic nehaním, dokud nemám důvod.
Díky moc Mrak
Naposledy editováno 06.12.2016 11:05:25
Zdravím,
mám vvmx450 2013. Koupil jsem ji rok jetou. Přemýšlel jsem o značce, ale za ty prachy to byly samé vrány. Kámoš, co dělá motorky, mi poradil tuto a po počátečních problémech funguje super. Kluci kolem mě mají Hondy a koupili je za přibližně stejné peníze. Do oprav sypou více jak já a v lese to je srovnatelný. Jsem s ní spokojený a s ND opravdu není problém. Výhoda je, že ji mám na papírech a tak ji využívám i po silnici. Brůča má dobré postřehy a kdo chce dát 100.000 za moto, tak ať se nebojí.
mám vvmx450 2013. Koupil jsem ji rok jetou. Přemýšlel jsem o značce, ale za ty prachy to byly samé vrány. Kámoš, co dělá motorky, mi poradil tuto a po počátečních problémech funguje super. Kluci kolem mě mají Hondy a koupili je za přibližně stejné peníze. Do oprav sypou více jak já a v lese to je srovnatelný. Jsem s ní spokojený a s ND opravdu není problém. Výhoda je, že ji mám na papírech a tak ji využívám i po silnici. Brůča má dobré postřehy a kdo chce dát 100.000 za moto, tak ať se nebojí.
Chci tu poděkovat Bůčovi. Je to borec. Shineray jsem koupil čtyři roky starou. Málo jeto.Dal jsem tam keihin karbec. Přísahám, že to letí i za 4 po zadním. Masakr. S kamarádů napřed výsměch. Ty jsi koupil Čínu? Po osedlani jim spadla brada.Rekli klobouk dolů. Vršek to má slabší, ale výjezdy vyjede to všechno. Co tady čtu tak chci říct jen. Ze je to kopie Hondy a funguje to pérování, jízda, celkově za ty prachy sory není co řešit a bát. Náhradní díly směšné ceny, údržba stejná Honde. Tak se toho nebojte. A mluvil jsem z Vizingrem z Klatov mají na cestě modely 2018 stříkačky a plní euro 5.

No já byl s konkurencí na vyjížďku. Husqvarnu 450,suzuki rm 250 a keihin co tomu nepomůže. Když jsem přijel smáli se trošku. Budeš nám z tou Čínou stačit? No když jsme letěli po polích, loukách. Tak prej my to docela jede! Jenomže já nejel na plno!To jsem je rosekal úplně. Až koupím go pro tak sem hodím video. Tahle čínská 450 konkuruje všem ostrým endurum. Bohužel

Ahoj motorkáři. Musím tu ještě něco připsat. O tomhle čínském enduru. No co chcete za ty prachy! Ale musím říct, že šikovný kutil si poradí. Rozhodně Dete do novějšího modelu já mám model 2012.Model 2014 je už vychitanejsi, pokud možno kupujte to z karburátorem FCR keihin. Proč to pochopíte, až se svezete. Pokud ho tam dáte vy tak se připravte na to, že jako kopie Hondy to tu nefunguje ani náhodou. Každý motor chce něco jiného já jsem skončil na volnoběhžné trysek 38 a Hlavní 168minimalne a víš. Chtěl jsem to zapálit několikrát z tím Keihinem starší modely nevýhoda startování na El. Startér.
Doporučuji koupit obě sady Vizinger Klatovy. Chytá my i z ladákem za studena i za tepla na Startér. Naprosto luxus. Je to nejsilnější čínská 450,a věřte že vás tahle motorka překvapí, i když jste zamindrakovani Japonci, dáte ji palec na horu. Nic se zatím nesype, a hlavně spotřební díly cokoliv Vizinger Klatovy za směšný peníze, je hustý že se kupují písty z téhle činy do Hondy a motaji na to hromadu moto hodin. Tlumiče? Je to o tom co si zaplatíte nové modely mají za příplatek lepší tlumiče. Z keihinem je to naklonovaná vsteklá bestie. Nedělám zde reklamu, ale dělím se ze skusenostmi! To pozor. Jak se říká každá rada drahá. Já rád zataham pořádně, jezdím pozadnim a opravdu to neřeším, sednu a dostává za uši. Prostě se kravim. Nejezdím závody, ale silnice, pole, louky, lesy. Časem pisnu něco. Tak zatím a doufám že nás bude víc
Více na: http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=114765
Copyright © Motorkari.cz

Více na: http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=114765
Copyright © Motorkari.cz
Čau, Brúča, mám prosbu, kamo z východu, kde som niekedy býval kúpil hondu 450 posledný ročník, čo mali karbec. Písal som mu o Vašich motkách a tu na fóre niekto písal, že tie ND montujú aj do origo hondíc. Buď taký dobrý a daj mi kontakt na predajcu, nech im kámo napíše , čo porebuje. Ináč ja mám tiež čínske enduro , Husqvarna , motor z BMW vyrobený v Číne. Teda nie je Čínske, ale švédsko- nemecko-taliansko-čínske.
http://www.vvmx450.eu/
http://www.vvmx450.eu/node/20
Máš to tam i s rozkreslením. Pozor, nejsou všechny díly totožné s Hondou.............třeba lamely spojky jsou shodné, ale koš má jiné drážkování, zadní tlumič pasuje komplet, ale předek má oproti Hondě číňan o cca 1mm silnější, plasty jsou záměnné jen s typem CRF 450X.......to X je podstatné - enduro. Na Rko to pasovat nebude. Takže to kopie 1:1 není.
http://www.vvmx450.eu/node/20
Máš to tam i s rozkreslením. Pozor, nejsou všechny díly totožné s Hondou.............třeba lamely spojky jsou shodné, ale koš má jiné drážkování, zadní tlumič pasuje komplet, ale předek má oproti Hondě číňan o cca 1mm silnější, plasty jsou záměnné jen s typem CRF 450X.......to X je podstatné - enduro. Na Rko to pasovat nebude. Takže to kopie 1:1 není.
Díky moc, kámovy sa jedná hlavne o valec, piestnu sadu, ventily a čačky mačky do motoru. O rozdielnej prednej vidle viem toto vaše písanie som čítal komplet, ma to zaujíma. Ty máš striekačku? Moja, neviem prečo, keď jazdím po MX trati, máme tu pre Pionier cup, samú zátačku, sem tam zaradím dvojku, ináč jednotka a sem tam pridám, tak mi začne na malé otáčky vynechávať, asi sa jej to moje poflakovanie nepáči. Keď to osolím tak OK, ale na poľnej ceste, alebo na asfalte. Eššte raz dík a nech vám to jazdí.
Ahoj, prosím vás, zkoušel někdo dávat na VVMX 450 (rok 2016) sedlo z Hondy? Nevíte z jakého modelového ročníku tam sedí?
Koupil jsem si tohle enduro a shanim na něj sedlo. Objednal jsem u p.Vizingera ten prý ale nemá a doporučil sedačku z Hondy, ale už ne z jakého roku.
Diky
Naposledy editováno 14.12.2021 07:20:16
Koupil jsem si tohle enduro a shanim na něj sedlo. Objednal jsem u p.Vizingera ten prý ale nemá a doporučil sedačku z Hondy, ale už ne z jakého roku.
Diky
Naposledy editováno 14.12.2021 07:20:16
3 reakcí na tento příspěvek Enduro made in China Shineray vvmx 450
Dostal se mi do ruky Asiawing 450, strikacka. V motoru zacalo neco mlatit, najeto cca 4000km.
Motor jsem rozebral a byl bez zjevne priciny mlaceni. Volnobezka byla na kasi, ale jinak motor nejevil zadne vyraznejsi znamky opotrebeni. Pist mel vuli 0,05, valec bez opotrebeni, vacky bez opotrebeni, trosku vule na rolnicce, ventily vsechny tesnily, nezaklepane, prevodovka bez pittingu nebo ometenych kamenu, pouze na jednom kolecku lehce ustipnuty rozek bez vlivu na funkci, spojka jako nova, klika pevna, nerozcentrovana, pouze nejak divne ohrnuty jedno gufero. Rozvodak nevytahany a nesekajici se.
Po dlouhym patrani jsem usoudil, ze klepani bylo zpusobeno tim, ze o sebe zacaly strejchat dve sousedni kolecka v prevodovce kvuli malym vulim mezi nimi a mozna lehce zvysenou provozni vuli na hrideli. Nechtel jsem se trapit s nejakym zdlouhavym vymezovanim, tak jsem u nich nechal zbrousit kameny o 0,2mm a po kontrolnim zkouseni uz se k sobe kolecka pri pohybu nedostaly. Vymenila se volnobezka, preventivne lozisko u spojky a na vyvazovaku, pretesnilo se a sel do kupy. Po startu se klepani uz neobjevilo, takze zavada se podarila odstranit.
Musim rict, ze jsem byl prekvapeny z dobreho stavu motoru a verim, ze je to slusny zaklad na hobby jezdeni.
Co se tyce zbytku motorky, zaklad vypadal dobre, ale drobne detaily pokulhavaji. Spousta sroubu je napriklad zasroubovana misto do navarku nebo zavitu v ramu do lisovacich matic, ktere uz byly vetsinou vymackane a protacely se apod. Elektroinstalace se mi jevila celkem solidne provedena.
Celkove jsem z motorky nemel nejak spatny pocit a umel bych si ji v pohode predstavit na hobby jezdeni po kopcich i diky spz.
Na motorce jsem se i svezl a motor me prijemne prekvapil. Dobre radil, spojka jak na japonci, dobry vykon...na podvozku je ta nizsi cena znat, ale mozna by pomohl jeho repas a lepsi nastaveni. S brzdama jsem nemel problem.
Tolik me pocity k tomuto stroji v cene cca 50t kc.


















Naposledy editováno 27.01.2024 21:19:45
Motor jsem rozebral a byl bez zjevne priciny mlaceni. Volnobezka byla na kasi, ale jinak motor nejevil zadne vyraznejsi znamky opotrebeni. Pist mel vuli 0,05, valec bez opotrebeni, vacky bez opotrebeni, trosku vule na rolnicce, ventily vsechny tesnily, nezaklepane, prevodovka bez pittingu nebo ometenych kamenu, pouze na jednom kolecku lehce ustipnuty rozek bez vlivu na funkci, spojka jako nova, klika pevna, nerozcentrovana, pouze nejak divne ohrnuty jedno gufero. Rozvodak nevytahany a nesekajici se.
Po dlouhym patrani jsem usoudil, ze klepani bylo zpusobeno tim, ze o sebe zacaly strejchat dve sousedni kolecka v prevodovce kvuli malym vulim mezi nimi a mozna lehce zvysenou provozni vuli na hrideli. Nechtel jsem se trapit s nejakym zdlouhavym vymezovanim, tak jsem u nich nechal zbrousit kameny o 0,2mm a po kontrolnim zkouseni uz se k sobe kolecka pri pohybu nedostaly. Vymenila se volnobezka, preventivne lozisko u spojky a na vyvazovaku, pretesnilo se a sel do kupy. Po startu se klepani uz neobjevilo, takze zavada se podarila odstranit.
Musim rict, ze jsem byl prekvapeny z dobreho stavu motoru a verim, ze je to slusny zaklad na hobby jezdeni.
Co se tyce zbytku motorky, zaklad vypadal dobre, ale drobne detaily pokulhavaji. Spousta sroubu je napriklad zasroubovana misto do navarku nebo zavitu v ramu do lisovacich matic, ktere uz byly vetsinou vymackane a protacely se apod. Elektroinstalace se mi jevila celkem solidne provedena.
Celkove jsem z motorky nemel nejak spatny pocit a umel bych si ji v pohode predstavit na hobby jezdeni po kopcich i diky spz.
Na motorce jsem se i svezl a motor me prijemne prekvapil. Dobre radil, spojka jak na japonci, dobry vykon...na podvozku je ta nizsi cena znat, ale mozna by pomohl jeho repas a lepsi nastaveni. S brzdama jsem nemel problem.
Tolik me pocity k tomuto stroji v cene cca 50t kc.


















Naposledy editováno 27.01.2024 21:19:45
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
motor sa nehorázne prehrieva [1, 2] Shineray VV MX 450 | Babettttta | 41 | 3.2.2020 v 17:11 mariano |
VVMX 450 Shineray VV MX 450 | mrakoplaš80 | 15 | 17.2.2018 v 21:03 erwas |
Nechce startovat Shineray VV MX 450 | erwas | 19 | 27.10.2017 v 20:09 erwas |
Cross pro vysoké/enduro? Shineray VV MX 450 | Cthulhu | 12 | 31.5.2017 v 21:30 puffybodie |
jak na ložisko zadního kola Shineray VV MX 450 | pavelpavelpavel | 6 | 8.9.2016 v 21:47 pavelpavelpavel |