Žíznivý tříválec,nebo nervozní 4válec??
O spolehlivosti se asi nemá smysl bavit,záleží na jednotlivém kusu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?
Ovšem někde jsem četl,že číňani po odkoupení v Benelli zavedli pořádek....prej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?
Ryuichi píše: No ty mi s tím vytloukáním TNT z hlavy moc nepomáháš
Hele, TNT je srdeční záležitost. Jasně, z počátku tě sere spousta věcí, ale jakmile se jednou svezeš, tak jí to vše odpustíš
Hele, mě zpočátku štvalo věcí.... Budíky vypadají dost lacině, lakování plastů pouze z jedné strany, povrchová úprava motoru není nejlepší. Láme se uchycení expanzky na chladící kapalinu, prkotina, nová expanzka stojí pár korun, ale výměna? Děsná! Nedokázal jsem pochopit, že ti cikáni jsou zhnilí i třeba vyžíhat podložku pod výpustný šroub oleje. Na volnoběh zpravidla pohasínají světla, sahary hučí imrvére, sotva vjedeš do dědiny a zpomalíš, venku je jen okolo 20 st. a stejně sepnou atd. atd. Ale...to vše hravě převýší pocit v sedle A koneckonců, když jsem přesedával ze Streetfightera zpátky na svou Nellinu, tak jsem si říkal, že to s ní vlastně není tak špatné a svezení? Neporovnatelné!!! (Teď nic proti majitelům Ducati). Faktem však je, že fabrika na to sere a zaměřuje se jen na skútry. Taky jsem slyšel, že ti číňani je naučili používat mýdlo a podobné kecy. Říkal jsem si fajn, že s nimi přišel kapitál a fabrika se zvetí, ale bohužel.
Jenom ještě k tvému úvodu-"žíznivý tříválec". Nemyslím si, že by na tom Brutalka byla líp. A ve finále to není až tak hrozné, já jezdil od 8 do max. 10 litrů, ale nejčastěji kolem těch 8,5 l. Myslím, že ty první ročníky na tom byly hůř.
Jo a k té R160, to musí být dobré peklo-155 kobyl ve spojení s nasraným tříválcem. Každopádně, když už jsme u tohoto modelu, tak jedna ukázková, jak to maj taliáni zmáklý. Max. výkon je u toho eRka v 10300 ot./min., ale budíky nechali stejný a v 9500 už mají červené pole
Naposledy editováno 20.02.2013 09:47:54
Jako hlavou bych ani jednu italku nekoupil,jde mi o tu radikální změnu a o to popíjení kafíčka s výhledem na tu "cikorku". Ale nějak to nehrotím. Spíš uvidím,co se naskytne.
2 reakcí na tento příspěvek Kterou z těchto italek by jste brali vy?
Taky nad ní uvažuju...TnT jsem ještě nevyzkoušel
Naposledy editováno 20.02.2013 14:21:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?
Jinak TNT je porno na dvou kolech Ale pokud nechceš měnit a nebo se ti na ni něco nezdá, tak na ni raději nesedej. Byl bys rozpolcen
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?
Hansell píše: Navzdory všem chybám bych osobně volil TnT. Brutale 910S jsme měli 4sezony doma, nebyl s ní problém, silná je až až, ale měla ji moje žena a tak je na mě prostě taková vyumělkovaná, krásná až moc a prostě pro mě je to vzhledem motorks pro holky... teď pomíjím, že je na mě hrozně malá.....
Hele kolik měříš a vážíš???
Já seděl kdysi na jakési Brutalce a celkem mi sedla. Ale je fakt,že se moc od TNT nelišila... Já mám 186cm a 80kg....
Naposledy editováno 20.02.2013 14:54:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?
Měnit bohužel potřebuji, ne že bych tolik chtěl, ale 999S jsem koupil teprve loni a býval bych si ji i nechal, ale mám necelý půlrok po operaci zápěstí, vykloubení + komplet vysypané zápěstní kůstky v dlani a navíc sešroubovaný palec s člunková kost titanem. Vpodstatě zápěstí pryč a samozřejmě, aby se to nepletlo na pravé ruce a na sportu prostě trpím jak zvíře. Takže pro mě jsou nutnost rovná řídítka, buď Streetfighter, TNTčko, nebo Hyprmotard. Čas ukáže
Ryuichi píše: Hele kolik měříš a vážíš???
Já seděl kdysi na jakési Brutalce a celkem mi sedla. Ale je fakt,že se moc od TNT nelišila... Já mám 186cm a 80kg....
měřím 192cm a teď vážím 106kg, pupek nemám na mě je fakt malá, byla by nutnost řídítka ze Streetfightera, a přepáčko a to nemluvím o tom, že kulky jsem měl naražený na nádrži víc, než na svojí 999S.
Já už bych na silnici kapotu nechtěl. Na okruh v podstatě nejezdím, pač to mám všude dost daleko a finančně bych vykrvácel.
Tak přeju, ať se ruka léčí a šťastnou ruku při výběru na další level.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?
nerd píše: moja prva jazda na benelli bola na jednej predvadzacke a motorka sa mi posrala uz pri opustani arealu predajne tak som zobral "ine" TNT ..
nic s tak surovym motorom som vzivote neskusal mozno 1198S (panigale, RC8... su uplakani amateri). zarazajuca vec na benelli je spracovanie, ako to dobre vyzera na obrazkoch tak je to nazivo riadne odfusovane. osobne by som si benelli kupil iba ak by som si ho chcel niekam vystavit.
MV agusta :) motor nie je az taky surovy (mozno len kvoli tomu jednemu valcu navyse :) )spracovanie je daleko lepsie a spolahlivost?! :) na mojej sa posral service power unit, poistkova skrina, cena cca 300€ poserie sa to vraj na kazdej 750-910. inak je to normalne spolahliva motorka :) reci o tom ze ked agustu tak jedine 1078-1090 moze pisat len ten co na aguste nikdy nesedel. aj 750ka ma dostatok koni a motor je prekvapivo zivy aj v nizkych otackach, moja 750 ma nameranych 111koni na zadnom kole. na oruhu som stihal na vyjazdoch velkemu streetfighteru. 910 je o nieco silnejsia a je to citit...
aj pri Benelli a aj Aguste sa musis pripravit na to ze su to hasterive talianky a nie poslusne japonky :) proste ich musis milovat take ako su
Hele a je velkej rozdíl mezi Brutale 750 a 910s??
A můžu se zeptat na tvou velikost,jde mi o to,jak se na motku poskládáš??
Je tam krásně vidět ten rozdíl mezi normální a CR verzí a taky že TNT versus Brutale není žádný rozdíl...
A taky jak je Corsaro pohodlný cesťák
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?
Ryuichi píše: Jindrej> Do prčic,to mohla být jenda z nej motorek a továrna na to tak kálí.
Ovšem někde jsem četl,že číňani po odkoupení v Benelli zavedli pořádek....prej
Číňani už to mají snad od roku 2007 a údajně to pozvedli ale žádná sláva to není a asi už ani nebude, viz ten jejich šílenej novej model....
1 reakcí na tento příspěvek Kterou z těchto italek by jste brali vy?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?
1 reakcí na tento příspěvek Kterou z těchto italek by jste brali vy?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?
Naposledy editováno 21.02.2013 08:49:32
3 reakcí na tento příspěvek Kterou z těchto italek by jste brali vy?
Jo a jak u MM, fabrika "postaví moto na míru".
Kéž by se tyto italské značky dlouhodobě vzchopily, moc bych jim to přál
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?
Pete-Biggy píše: Kurde, s tímto tématem jste mi to neměli dělat Opět jsem z TNT rozpolcen Zjišťuju, jak je na tom fabrika, ať už přes anglické, italské či české zdroje. A tak nějak to vypadá, že to s Benelli není tak špatné, jak se zprvu může zdát. A co se týče srovnání s MV Agustou, tak to nemá být s Benellkou horší, spíš naopak. Například dodávka dílů prý chodí standardně do týdne a je to o hodně lepší než to bylo. I cenově
Jo a jak u MM, fabrika "postaví moto na míru".
Kéž by se tyto italské značky dlouhodobě vzchopily, moc bych jim to přál
benelli není italská značka, benelli je značka čínských skútrů
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Chcípání na volnoběh a má trhavý pr... Benelli TNT 1130 | Temue | 13 | 15.4.2024 v 08:10 karolzgalanty |
Homologace výfuku - kdo umí vyrazit... [1, 2] MV Agusta Brutale 910 R, MV Agusta Brutale 910 S | Eagleking | 54 | 20.10.2023 v 16:55 Metric |
Brutale 910 nebo FZ1n Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N, MV Agusta Brutale 91... | KulímR1 | 28 | 11.8.2023 v 09:41 JollyJoker |
Šikovnej zámečník z Brna? - Vyřešen... MV Agusta Brutale 910 S | Eagleking | 6 | 4.8.2022 v 20:51 tonyboy |
Závodní přepákování MV Agusta MV Agusta Brutale 910 R, MV Agusta Brutale 750, MV A... | blaza.matej | 12 | 9.3.2021 v 11:35 FiZzeR |