Název tématu je jasná otázka.
Teď jakou z těch slavných japonců?
nejvíce se mi zamlouvá YZto jenže sehant v dobrém stavu za uvedenou cenu je docela složité,tak by mě zajímal názor na takovou suzu kterých je dost za rozumné peníze a rokem výroby mladším než YZ. Prej se na RMkách serou převodovky? Je to pravda,nebo jen kachna?
Praská na CRkách deltabox? Motorově to bude dle mě vše stejné,ale co když ne? KX taky nevypadají špatně.Od kterého roku má smysl brát?
Moto budu mít na závodní využití.
Hledání sem už použil a každej řešil krosku na pole,takže žádné nebylo k mé spokojenosti.
Dík za užitečné názory.
Naposledy editováno 28.11.2012 16:21:59
2 reakcí na tento příspěvek Výběr 250 Krosu do 45 kolíků
Mimojiné dnes sem mluvil s klukem který byl na Erzberg rodeu první z čechů a říkal že do 50 se motka na sezonu sehnat dá.
Jinak ohleně té rozborky sem říkal pokuď bude mít kvalitní fakturu s razítkem a čerstvým datem tak po něm chtít sundat válec je kravina,stačí jen hlava. Což se tu psalo je otázka 15min vč. dolití vody.
Naposledy editováno 29.11.2012 15:28:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr 250 Krosu do 45 kolíků
czechino píše: Je super že se to tady rozjelo ohledně řešení sundání válce před koupí,ale furt jste mi nikdo neřekl jestli u hondy praská deltabox a yamaha je bezchybná?
Mimojiné dnes sem mluvil s klukem který byl na Erzberg rodeu první z čechů a říkal že do 50 se motka na sezonu sehnat dá.
Jinak ohleně té rozborky sem říkal pokuď bude mít kvalitní fakturu s razítkem a čerstvým datem tak po něm chtít sundat válec je kravina,stačí jen hlava. Což se tu psalo je otázka 15min vč. dolití vody.
1) znám dost majitelů CRF, nikdy jsem od nikoho neslyšel, že by měly slabinu v deltaboxu
2) yamaha není bezchybná - to není žádná motorka; kvalita zpracování a výdrž je nicméně na jedné z nejvyšších úrovní (jak cross YZ, tak enduro WR)
3) kluk, který jezdí Ezberg na čelní špičce, se IMHO moc v odrbaných jetinách nepohybuje, protože tito lidé zpravidla jezdí fungl nové nebo lehce zánovní stroje, ne olítané vrány.
Padají tu argumenty, že za 45 tisíc ostrá 250 připravená na sezónu (či bez dalších podstatných investic) je nereálná, jenže ty si stejně meleš svou. Tak si to kup a za rok poreferuj - respektive se pak přiznej, že jsi buď moc nejezdil, nebo jezdil a kolik desítek tisíc to sežralo navíc.
U mě to skončilo yamahou 07, s tím že je na ní potřeba vyřešit nějaké spotřební věci jako zadní kotouč 2 čepy v přepákování a tak. Největší tvůj problém je, že se pohybuješ kolem roku 01-03 což už jsou dost staré motorky do kterých nikdo nechce moc investovat, protože se to při prodeji nevrátí. Neříkám, že nejde koupit leštěnku, ale je to věc naježdění spousty km a hledání jehly v kupce sena.
Teď trochu fakta, na yamaze je nejslabší článek převodovka, ale i tak je zhruba na úrovni ostatních.
Honda, nemá nějakou klasickou vadu, ale je suveréně nejdražší asi jen proto, že je to Honda.
Suzuki má pořád opakující se problémy s převodovkou, ale zase je nejlevnější.
KTM trochu neznámá, není na ně moc referencí to samé Kawa.
Tak jako tak bych kupoval stav ne značku, takže lepší pěkná suza než dojetá yamaha.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr 250 Krosu do 45 kolíků
2 reakcí na tento příspěvek Výběr 250 Krosu do 45 kolíků
Něco takového,nebo je moc levná a bude se prostě srát?
Naposledy editováno 29.11.2012 17:53:40
Po koupi bych udělal minimálně tyto věci:
sundat válec a proměřit- rovnou dát píst nebo nicasil podle potřeby
rozebrat a namazat celé přepákování - zarezlé a vytlučené čepy vyměnit
ložisko v krku řízení- namazat
centrál - vyměnit olej ostatní dle potřeby
vidlice - to stejné co centrál
brzdy - očistit pístky vyměnit brzdovku
Pokud tohle všechno bude ok a nedáš do nic krom provozních kapalin, tak si můžeš gratulovat.
czechino píše: Co na ni říkáte ?
Něco takového,nebo je moc levná a bude se prostě srát?
Pane, to ti z fotek nikdo neřekne.. vůle, stav kyvky, vidlic, rámu, geometrie, a už vůbec vnitřek motoru - převodovka, klika.. to ti z fotek nikdo neřekne. Příprava na sezonu u takové motorky přijde lehce na 20 - 30 tisíc: prodával bys po takové investici motorku za 50? Nebo bys to prodal ve stavu, aby to "zatím alespoň trochu" jelo a ty se toho zbavil?
2 reakcí na tento příspěvek Výběr 250 Krosu do 45 kolíků
www.motoinzerce.cz/motorky/suzuki/677704-rm-250.html
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr 250 Krosu do 45 kolíků
Osobně bych pouvažoval třeba nad těmito motorkami:
http://www.motoinzerce.cz/motorky/yamaha/671456-yz-250-f.html
http://www.motoinzerce.cz/motorky/yamaha/676927-yz-250-f.html
- není to nezvladatelná pila 250 2T, ale 250 4T, takže na tom nebude lítat jak papír na holi, jsou to relativně novější stroje s osvědčenými motory a působí dojmem, že se o ně majitelé starali. Tak jako tak bych měl pořád v záloze 10-15 tisíc na základní potřeby. (Řetězovka, ventily..)
Hajtra píše: Mrkni na tuto, vypadá velice hezky
www.motoinzerce.cz/motorky/suzuki/677704-rm-250.html
to je přesně co potřebuješ.má sundanej válec a kochat se můžeš dosyta
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr 250 Krosu do 45 kolíků
2 reakcí na tento příspěvek Výběr 250 Krosu do 45 kolíků
Určitě jsme se dověděli, který mechanik v jakém týmu je zručný, který je naopak neschopný, ale realita těchto vláken je jinde.
Jsme přesvědčováni o technických kvalitách, ale na vlastním profilu je prezentován píst zakarbonovanej až po pístní čep. Jak neuvěřitelné jsou pak prezentované zkušenosti o používání plné syntetiky a ještě zajímavější jsou vlastní konstrukce.
Za těchto okolností meditovat o slabinách značek strojů, zejména v dané cenové kategorii, je třeba považovat přinejmenším za nepatřičné, protože motorce se s největší pravděpodobností ani základního servisu nedostane a tak dojde na úbytě ještě dřív než se jezdec naučí pořádně tahat za plyn.
Představa, že za pár peněz dostanu ideálně repasovanou motorku, na kterou celej rok nesáhnu a pak ji jako vylítanou hajtru za stejný prachy prodám je až úsměvná.
Dobrá, všemu věřím, ale celkové náklady na provoz přece nejsou jen cena ojetiny, přece chci na ní jezdit a to závody!
Možná mě někdo opraví, ale když chci jezdit závodně, tak počítám řekněme s 10 závody za sezónu.
Zde naprosto opomenu fakt, že každý normální smrtelník, který hodlá závodit si motorku přes zimu kompletně repasuje, což ale ssebou nějaké náklady už přináší.
Na závod počítám 2mth a každou hodinu závodu alespoň dvě hodiny tréninku. Takže za sezónu nejméně 70mth. Co hodina to 8litrů paliva jedím-li např. na olej Motul 800, tak litr paliva +- 50KCZ.
Takže pouze palivo 28000CZK
Pneumatiky min. 7x zadní 2 x přední tj. min 13000CZK
Jezdit bez proražené duše? Nesmysl! 4x za rok 2000CZK
Máš trať za domem? A co cesty na závody? a starovný? Poplatky za treninky?
míň jak 10000CZK to nejde.
Předpokládám, že máš výbavu na sebe, ale základní věci musí být alespoň zdvojené:
Boty, kalhoty, dresy, přilby, ... některé ztrojené .. brýle, rukavice
+- 25000
Ještě jsem to ani neprošel vše a ani jsem nechytil na motorku a ani nemluvím o nezbytném zázemí a jsme u 80000CZK na sezónu. A to navíc,alespoň jedna větší závada za rok přijde.
Nikde nejsou řetězy, spreje na řetězy, vzduchový filtry a péče o ně, repase pérování.
Takže i když chceš na motorce ušetřit a seš si jistej, že chceš závodit, tak na sezónu i s "tvým strojem" počítej alespoň 150000CZK.
A když už tady padl odkaz na Carting, tak u 125ccm je třeba u Vertexu životnost pístu v závodním režimu pro carting 2 hodiny pro MX max 10 hodin. U čtvrlitrů hodnoty neznám, ale řádový rozdíly bych ani nečekal. Takže na jeden píst dát 70 hodin je taky poměrně hodně.
Proč si hoši nejdřív nesednete a nespočítáte, zda to má smysl?
Naposledy editováno 02.12.2012 08:52:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr 250 Krosu do 45 kolíků
Je ale dobře vědět, že tento sport něco stojí.
K oleji: Psal jsem o palivu takže litr benzínu cca 38Kč + olej( v poměru 1:50 ) cca 12 Kč a cena paliva je cca 50 korun.
kixs2 píše: Předem se omlouvám konrétnímu zakladateli vlákna, ale pořád si myslím, že toto a podobná témata jsou nepovedeným pokusem o humor.
Určitě jsme se dověděli, který mechanik v jakém týmu je zručný, který je naopak neschopný, ale realita těchto vláken je jinde.
Jsme přesvědčováni o technických kvalitách, ale na vlastním profilu je prezentován píst zakarbonovanej až po pístní čep. Jak neuvěřitelné jsou pak prezentované zkušenosti o používání plné syntetiky a ještě zajímavější jsou vlastní konstrukce.
Za těchto okolností meditovat o slabinách značek strojů, zejména v dané cenové kategorii, je třeba považovat přinejmenším za nepatřičné, protože motorce se s největší pravděpodobností ani základního servisu nedostane a tak dojde na úbytě ještě dřív než se jezdec naučí pořádně tahat za plyn.
Představa, že za pár peněz dostanu ideálně repasovanou motorku, na kterou celej rok nesáhnu a pak ji jako vylítanou hajtru za stejný prachy prodám je až úsměvná.
Dobrá, všemu věřím, ale celkové náklady na provoz přece nejsou jen cena ojetiny, přece chci na ní jezdit a to závody!
Možná mě někdo opraví, ale když chci jezdit závodně, tak počítám řekněme s 10 závody za sezónu.
Zde naprosto opomenu fakt, že každý normální smrtelník, který hodlá závodit si motorku přes zimu kompletně repasuje, což ale ssebou nějaké náklady už přináší.
Na závod počítám 2mth a každou hodinu závodu alespoň dvě hodiny tréninku. Takže za sezónu nejméně 70mth. Co hodina to 8litrů paliva jedím-li např. na olej Motul 800, tak litr paliva +- 50KCZ.
Takže pouze palivo 28000CZK
Pneumatiky min. 7x zadní 2 x přední tj. min 13000CZK
Jezdit bez proražené duše? Nesmysl! 4x za rok 2000CZK
Máš trať za domem? A co cesty na závody? a starovný? Poplatky za treninky?
míň jak 10000CZK to nejde.
Předpokládám, že máš výbavu na sebe, ale základní věci musí být alespoň zdvojené:
Boty, kalhoty, dresy, přilby, ... některé ztrojené .. brýle, rukavice
+- 25000
Ještě jsem to ani neprošel vše a ani jsem nechytil na motorku a ani nemluvím o nezbytném zázemí a jsme u 80000CZK na sezónu. A to navíc,alespoň jedna větší závada za rok přijde.
Nikde nejsou řetězy, spreje na řetězy, vzduchový filtry a péče o ně, repase pérování.
Takže i když chceš na motorce ušetřit a seš si jistej, že chceš závodit, tak na sezónu i s "tvým strojem" počítej alespoň 150000CZK.
A když už tady padl odkaz na Carting, tak u 125ccm je třeba u Vertexu životnost pístu v závodním režimu pro carting 2 hodiny pro MX max 10 hodin. U čtvrlitrů hodnoty neznám, ale řádový rozdíly bych ani nečekal. Takže na jeden píst dát 70 hodin je taky poměrně hodně.
Proč si hoši nejdřív nesednete a nespočítáte, zda to má smysl?
ty čísla jsou veliké a je pravda,že pokud se jezdí trochu na úrovni-tak ty čísla souhlasí.posunout se o kousek dopředu znamená hodně přitlačit na finance...
pro názornost napíšu mé náklady.jako hobíka,co se rád sveze,ale závody jezdím jen coby hobík-jen pro zábavu.
benzín-bezesporu za to málo tahám,protože spotřebu mám +- poloviční cca 4 litry na motohodinu-dle počítadla.mám 4-takt,ale když jsem měl 2takt 250,bralo to +- stejně.na 70 hodin-280l=10500kč
gumy-jezdím je do cca poloviny výšky vzorku-tady kodně záleží jaký je povrch tratě-pokud je tam čistá hlína,tak zadní guma vydží i 15-20 hodin,na kamenech je to horší.70hodin-4x zadní+2x přední guma =cca 7000kč
výbava-jsem rád,když se dostanu na motorku jednou týdně,takže mi jedno oblečení stačí-sa sezénu roztrhám tak dvoje rukavice,ostatní věci vydrží několik let(pokud jsou ve slušné kvalitě) náklady cca 1000kč
-za tratě platím jako každý jiný,oktávka taky něco sežere-30x trénik za cca 100,+ nějaká nafta(jezdím tratě cca do 50km daleko a jedeme dva,takže platíme napůl),něco málo startovné na závodech-odhaduju cca 7 tis by mohlo stačit.
-údržba-jedna až dvě řetězovky,2x tlumiče,1x repas motoru za cca 15 litrů,+ nějaké lanka,páčky,destičky a jiný spotřebák-dělám si všechno sám-odhaduju do 25 tis se v klidu vejdu.
-takže ročně cca 50 000kč.
je určitě rozdíl mezi "jezdit" a "jezdit" a píšu to jen prosrovnání.....
1 reakcí na tento příspěvek Výběr 250 Krosu do 45 kolíků
Jistě že bych chtěl novou krosku za 170 000,- Ale nemám bohaté rodiče aby mi to zaplatili, sem student a chodím na brigádu, z té musím všechno tohle dotovat.
Jinak sem z tématu vyvodil že suzuky jsou plečky, KX taky nic moc. To mi stačí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr 250 Krosu do 45 kolíků
czechino píše: 10 závodů za sezonu asi odpovídá, oblečení mám,jezdím veterány, údržba je drahá to vím,na novou motku nemám tak mám jít skočit z mostu? Tratě co jezdím jsou hlněný takže pneumatiky vydžeji dost. Benzín neřeším.
Jistě že bych chtěl novou krosku za 170 000,- Ale nemám bohaté rodiče aby mi to zaplatili, sem student a chodím na brigádu, z té musím všechno tohle dotovat.
Jinak sem z tématu vyvodil že suzuky jsou plečky, KX taky nic moc. To mi stačí.
Jen se zeptám kde prodávaj suzukY?
Naposledy editováno 03.12.2012 20:30:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr 250 Krosu do 45 kolíků
czechino píše: Vejfukem uvidíš stav pístu,to je takové to minimum co by prodejce měl umožnit, po sundání hlavy uvidíš píst ze zhora když bude zakarbonovanej a prodejce tvrdí že je moto čerstvě po GO a nelije tam M2T tak už utíkat pryč.Proměřit se to může,ale stačí to vyzuálně zhlédnout přeci jen 80MTH se na stěnách válce pozná. Navíc si můžeš hned šáhnout na ojnici.
Teda chlape, tobě bych chtěl prodávat motorku. A že jsem jich pár prodal. Ty nejen že chceš koupit starou mrdku za pár babek a srát se s tím na závody, ale ještě chceš, aby byla ve 100% stavu. Já třeba bych tě poslal do prdele se sundáváním hlavy, nový těsnění, vypustit kapalinu atd... Když jsem prodal CR 250 a maník přijel, tak měl takovou minikamerku. Kdybych mu neřekl do telefonu, že je píst axiálně vyběhanej (páč mi to řekl mechanik, nějak to čímsi měřil) tak by týpek poznal leda piču a rezatý kolo, páč na pohled byl jako novej. A naopak. Koupil jsem RMko a zavezl mu to na kontrolu. Vše bylo tak jak majitel sliboval a přesto vypadal píst dost černej. To není ani tak o oleji, ale o stylu jízdy a seřízení motoru. Když na to sedne lama a bude to dusit, aby tomu neublížil, zakarbonuje tio píst a přívěru za 5 mth vole!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
spojkový koš suzuki rm 250 Suzuki RM 250 | tomashroz | 9 | 14.2.2024 v 14:08 SOUSEDRH9 |
spojkový koš suzuki rm 250 Suzuki RM 250 | tomashroz | 0 | 12.2.2024 v 18:50 tomashroz |
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... | DrevoKocurik | 9 | 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein |
Při ubrani plynu Honda CBR 125R, Yuki Cross 125, Honda XR 600, Siamot... | Blackwhitee | 3 | 8.11.2022 v 10:13 Marcel69 |
Má smysl kupovat starší kross motor... Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... | Olihňos | 2 | 21.6.2022 v 15:36 KAWAHAB |