Uzavřeno 04.01.2013 v 18:53 uživatelem Santamike
1 reakcí na tento příspěvek Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3
Ano opravdu při konstatní rychlosti 200km/h ujedeš za 0.3sec 16,7metrů. Co to má společného se zrychlením?
Tohle mě nebaví, nechytej se stébla a poplácej se, že 9ka ninja je na svoji konstrukci dobrej bajk a v té době dejchá na paty techničtějším motorkám co se výkonu a zpřevodování týká. 929ka má jeden problém a to ten, že 110kw v techničáku neopovídá realitě a je vidět, že její výkon je opravdu někde kolem 140koní na motoru.
Jak už jsem ti ale psal 954ka je dost odlišnej bajk. Má i jiný úhel ventilů například ,což dokazuje, že oproti 929ce se na ní dělaly závažnější úpravy a né ,že jen převrtali motor. 954ka se bude pohybovat někde mezi GSXR 1000 a R1 v tom tvém výstřižku.
..Roko.. píše:
Bubrak: právě proto, jsem ti psal, že jsem se koukal všude možně. Viděl jsem snad 20 hodnot firebladů 954ky abych se nedostal do situace jako ty, že 1 brzda ti ukáže cokoli. Když dá 20lidí 20 grafů a je tam +/- to stejné nemám důvod tomu nevěřit.
ne to si spatne pochopil, ty musis vzit porovnavane motorky na jednu brzdu ve stejny den pri stejnych podminkach, ze ma 954 na ruznych brzdach stejny hodnoty jeste neznamena nic
..Roko.. píše: Kawapepek:
Ano opravdu při konstatní rychlosti 200km/h ujedeš za 0.3sec 16,7metrů. Co to má společného se zrychlením?
Tohle mě nebaví, nechytej se stébla a poplácej se, že 9ka ninja je na svoji konstrukci dobrej bajk a v té době dejchá na paty techničtějším motorkám co se výkonu a zpřevodování týká. 929ka má jeden problém a to ten, že 110kw v techničáku neopovídá realitě a je vidět, že její výkon je opravdu někde kolem 140koní na motoru.
Jak už jsem ti ale psal 954ka je dost odlišnej bajk. Má i jiný úhel ventilů například ,což dokazuje, že oproti 929ce se na ní dělaly závažnější úpravy a né ,že jen převrtali motor. 954ka se bude pohybovat někde mezi GSXR 1000 a R1 v tom tvém výstřižku.
954 jede o malinko lip nez 929, asi o tech 35ccm, tj 2,7%, mozna ma vykon teda 143 koni jako ZX9R, jen pak ve vyssich rychlostech zacina zaostavat ze nema ram air
1 reakcí na tento příspěvek Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3
954ka nejede o větší obsah více, jede o těch tvých CITELNÝCH 10koní více minimálně.
Naposledy editováno 11.11.2012 16:12:59
The following numbers were taken from Motorcyclist June 2002:
Lap times from Willow Springs:
954 1:30:15
9r 1:30:17
1K 1:29:13
R1 1:31:04
This was on the street course, where the "much lighter" bikes should have ran away from the "much heavier" 9r.
..Roko.. píše: Bubrak: nebo tak, jak píšeš, to je značka ideál. Nicméně i to co jsem psal znamená fakt, že to tak je. Není to přesné to uznávám, ale pokud se hodnoty pohybují nejčastěji kolem 140, tak to asi váhu má. Nešlo tu oto dokázat koli desetin 954ka koní má, ale že má to co mám mít a to má, to je bez debat.
954ka nejede o větší obsah více, jede o těch tvých CITELNÝCH 10koní více minimálně.
tak v tom pripade ma 929 130 koni na motoru
1 reakcí na tento příspěvek Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3
ne to už fakt nemá cenu 929 130má ,ale na kole. Dál už bych to nerozváděl. Protože se stejně natom neschodnem a mě ,stejně jako vás ,nic nepřesvědčí o opaku našich tvrzení.
Jinak jsem se díval a rekord ohruhu toho WS je 01:06.050, takže máme sračky všichni
Naposledy editováno 11.11.2012 16:23:46
http://www.sportrider.com/performance_numbers/146_motorcycle_performance_numbers/honda.html
ZX9R 1/4 mile za 9.99, top speed 168 mph
954 1/4 mile za 10.23, top speed 164 mph
opet to odpovida vsem dosud zde prezentovanym odkazum na testy
..Roko.. píše: Bubrak : R1 měla prostě blbej den a 9ka dobrej no
ne to už fakt nemá cenu 929 130má ,ale na kole. Dál už bych to nerozváděl. Protože se stejně natom neschodnem a mě ,stejně jako vás ,nic nepřesvědčí o opaku našich tvrzení.
Jinak jsem se díval a rekord ohruhu toho WS je 01:06.050, takže máme sračky všichni
vetsinou to bejva tak, ze se na kazdy motorce vystridaj vsichni jezdci od tech novin a vezme se prumer
929 ma 130 koni na kole kdyz ma hodne dobrej den stravenej v dilne u Akrapovice
1 reakcí na tento příspěvek Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3
Kawapepek:Pokud je pořádnej motor brát tak, že z něj vymačkáš poslední kůň, tak je pravdou, že v tomto má Honda vždy rezervy.
Já třeba jak jsi se zmínil náhodou SPčko měl, byl to opravdu závodní stroj se světlama a přesto mě nikdy nebavilo tak ,jako tuctová 954ka. I punc vyjímečnosti nemusí znamenat vůbec nic. Vše je jen o pohledu konkrétního jedince.
..Roko.. píše: Bubrak, tak tím pádem nechápu co dělá 9ka těsně před 130 koňovou 929kou. Měla by spíš ukázat záda i K1čce.
To jako kde? Ted nevim o cem mluvis.
954 me docela bavila, dobre se zvedala na zada, tim jak je kratka a ma kratsi prevod, je razantne sportovnejsi nez ZX9R, je to takova R1 98 se 4-letym zpozdenim ale motorove ZX9R nestiha, to muzu jako majitel soucasne obou dvou zodpovedne prohlasit
1 reakcí na tento příspěvek Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3
Poslední otázečka a neměli ste náhodou něakou škrcenou 100koňovku z Francie?
To můžu jen potvrdit, na jedna zavřeš a otevřeš už v 5tis a už to letí do vzduchu. Blbé to je na výjezdech a to i na dvojku. Když se trefí něakej hrbol tak i na trojku. Když dá člověk tlumič řízení, nemusí se aspoň bát dopadů, ovšem se lehce ztratí to agresivní řízení. Furt je to něco za něco, holt. Podvozek jsem musel díky svým kilům cca 95kg ,jen lekce utáhnout ve předu na předpětí. Když mě to jednou - dvakrát za seźonu popadne tahat kolena po silnici, vše funguje perfektně.
1 reakcí na tento příspěvek Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3
..Roko.. píše: V tom výstřižku kde ZX9 spráskala o 0.3 sec 929 z 0-200km/h. Kdyby teda dávala 10sec bežně na 1/4 míle, musela by snad sundat i K1, která opravdu motorově jede to co výrobce slinuje. Ale nehme toho, stejně je to všechno v rozmezí desetinek, težko pro smrtelníka patrných.
Poslední otázečka a neměli ste náhodou něakou škrcenou 100koňovku z Francie?
To můžu jen potvrdit, na jedna zavřeš a otevřeš už v 5tis a už to letí do vzduchu. Blbé to je na výjezdech a to i na dvojku. Když se trefí něakej hrbol tak i na trojku. Když dá člověk tlumič řízení, nemusí se aspoň bát dopadů, ovšem se lehce ztratí to agresivní řízení. Furt je to něco za něco, holt. Podvozek jsem musel díky svým kilům cca 95kg ,jen lekce utáhnout ve předu na předpětí. Když mě to jednou - dvakrát za seźonu popadne tahat kolena po silnici, vše funguje perfektně.
K1 jede lip, nevim proc by mela jet ZX9R lip. A na 1/4 mile je 0.3 dost velkej rozdil, tam poznas za riditkama i 0.1 na 1/4 mile, zkus to jezdit celej rocnik a pochopis. Na testech v dubnu si muzes zajet 20 jizd za sebou a kdyz pojedes treba 10.452 10.467 10.433 a pak 10.567 tak to poznas, zes to tu jizdu zvlast podelal. 100 konovku sme nemeli, jela urcite kolem 270+ tacho na letisti, mela najeto asi 7tis km.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3
DonyR1 píše: Číst tady některý příspěvky, to je lepší než koukat na film Kdybyste radši místo psaní nesmyslu a počítaní naprosto zcestnejch příkladu (ty mě dostali nejvíc ) vzali obě motorky (V SERII) a jeli to zkusit jako jsme to udelali vždy mi myslim že byste udělali lepší a vsazim 1000kč na 954 např letmý start ze 60 km/h a už jen to že Ninje končí 1kvalt nekde kolem 115 Km/h pokud si dobře pomatuju a Fároš pokračuje do 140 je Ninja totalne nahraná..... Stim co tady zaznělo, že Honda neumí udělat pořádnej motor sem se taky pousmál... Filozofie Hondy nejni o tom dělat nejsilnejší motor na bežnou silnici a kdo ho chce mit muže si dokoupit bežne dostupnej HRC kit a mit na motoru kolem 220k což nevim jesli KAwa vubec neco takovyho nabízí... Jak jsem už psal,pokud cheš jit do 954, doporučuji už jen kvuli brzdam, podvozku a celkove, postav 954 vedle ZX-9R a prohlídni si je, je to jak když vedle sebe stojej motorky v rozdílu min 6 let ....A Mimochodem celou sezonu sem jezdil Kawu nikoliv Hondu jak by si někdo mohl myslet
jasne, s HRC kitem problem nemam to je jako si koupit WSBK specifikaci a pak rikat, ze to teda uz konecne jede
954 ma supr podvozek a brzdy, to sem psal vzdy, a je zabava na ni jezdit, taky sem na ni vyskocil na horizontu a tocil se ve vzduchu s celou motorkou dozadu, zazitek jak svina po dopadu sem si prolomil zapesti na riditkach, narazil vercajk a chvili jel bezvladne na nadrzi nez sem to rozdejchal
e: Zx9R konci 1 na 130
Naposledy editováno 11.11.2012 20:21:57
Bubrak-ZX10R píše: jasne, s HRC kitem problem nemam to je jako si koupit WSBK specifikaci a pak rikat, ze to teda uz konecne jede
954 ma supr podvozek a brzdy, to sem psal vzdy, a je zabava na ni jezdit, taky sem na ni vyskocil na horizontu a tocil se ve vzduchu s celou motorkou dozadu, zazitek jak svina po dopadu sem si prolomil zapesti na riditkach, narazil vercajk a chvili jel bezvladne na nadrzi nez sem to rozdejchal
e: Zx9R konci 1 na 130
Tak to mám stejný zažitky z 929) Fakt 130 se seriovym prevodem? no to je jedno 929 mi delala 139, 954 myslím umí pres 140.
S akcelerací motoru v nízkých otáčkách dovede v pohodě držet krok s litrovou K3 a do 200 i s Busou.Ještě když sem aktivně jezdil se Sradem tak nebyl problém držet krok s 929 jak na rovinkách tak zatáčky ikdyž v těch výjezdech měla 929 lepší akceleraci pochopitelně
1 reakcí na tento příspěvek Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3
Naposledy editováno 10.04.2024 13:33:08
kawapepek píše: nevim,proč by měl někdo kupovat nějakej HRC kit,aby mu to jelo...
stačí,když si koupí pořádnej regulátor dobíjení..
jinak nemám problém říct,že 954RR je nejhezčí "litrová" Honda,co kdy udělali...Ale nelíbí se mi uložení kyvky na motoru,nelíbí se mi,že se na ní přidíraj prostřední válce,nelíbí semi,že na ní odchází převodovka...to samé platí o 929...
kamarád,kterej se mi snažil ujet a já jel za ním a čekal na delší rovinku,abych ho mohl zakrojit bouchnul přede mnou motor a málem jsem si na tom oleji rozbil svoji ZX-9ku...bych ho pak asi zabil...taky mu odešel alternátor,vyfouklo těsnění pod hlavou atd atd...A to měl najeto 28tis km...já mám na 9ce 50 a vpoho...
možná ty motorky jsou generačně jinde,ale to jaky způsobem se ta honda sere,ikdyž není nijak přemotorovaná,to mi hlava nebere...
jinak se mi na 954 nelíbí,že si člověk vidí na přední kolo...taky tu kapotáž vepředu mohli trochu dotáhnout..Člověk si na tom připadá jako na kole...
Covece tak to slyšim poprvé o 929 ja na ní najezdil přes 30 tis km a ta motorka chodila jak brus!! regulatory neodchazej pouze altík oprava 2500kč(jediná bežná zaváda 929tek) a zas jezdila bez problemu. Převodovky vubec ale u 954 mas pravdu taky sem tady na foru cetl že se nekomu přidřeli prostřední válce,ale asi jen jeden pripad ovšem to je podle mě otazka pouze oleje... A stim pocitem jak píšeš na mě presně takhle pusobila ZX-10 06,proto co jsem tet prodal 04ku už do dalšího modelu nejdu už jen kvuli tomuhle.... u 954 to nejni tak hrozny.
1 reakcí na tento příspěvek Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3
Naposledy editováno 12.11.2012 10:04:03
1 reakcí na tento příspěvek Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1193, 1194] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35806 | Dnes v 09:46 Ozzy_ |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 47 | 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |