globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Průzkum nehodovosti motorek

12.7.2012 v 16:53
Zdravim, jen pro zajimavost me napadlo udelat tenhle pruzkum:

Sectete vsechny kilometry, ktere jste za dobu co jezdite najeli po silnicich (tedy vynechat teren, trate a okruhy) a vydelte je poctem padu a nehod. Pocitejte cizi i svoje zavineni, vynechte pady pri manipulaci na miste. Podle vysledneho cisla zahlasujte v ankete.

Predem diky za ucast.
30001 - 50000km
12%
50001 - 100000km
Nulou nelze dělit + najeté km do diskuze
19%
1 2 3

16.7.2012 v 23:23 | Nahoru | #61

Jezi píše: SirIndy> muj zas když sem si v zatáčce vyhodil přední kolo z drážky a ve snaze to srovnat si zapích říditka pod krunýř (nechápu kudy se to tam tou dírou na krk vlezlo, když helma jí překrejvá celou) a následně klasicky přehodil motorku přez bok a druhou stranou řidítek prásknul celkem solidně o zem takže klasika stojka na hlavě a pár kotrmelců výsledek 2 zlomený žebra, ale kdyby mi někdo řek že to natočí tak to zkusim znova

Tak neco takovyho me nastesti jeste nepotkalo Ale ted jsem si vzpomnel na dalsi - na pitbiku na trati se mi po dopadu ze skoku zaseknul plyn a vzal sem nasledujici vingl primo rovne a tim ho vyuzil jako dalsi skok a letel nekolik metru do krovi

17.7.2012 v 12:20 | Nahoru | #62

Jindra650 píše: Na najezd konstante 30tis km rocne se musis uz docela snazit, bud dojizdet desitky km na motorce, nebo delat dalkovy vypravy a nebo opravdu kazdy vikend co to aspon trochu jde najet 1000km, protoze ne vzdycky je to na jezdeni - at uz zima, snih nebo celodenni deste a to nepocitam vikendy, kdy je potreba taky udelat nejakou praci. S tou 14denni dovcou ti fakt nevim, 2010 jsem mel skoro 9tis km dovolenou a jel jsem to prumerem pres 400km denne 3 tydny(tak aby to nebyl jen zavod s casem), takze kdybych jezdil pomalu kazdy vikend - rekneme 10tis km po CR, tak bych potreboval 6 tydnu dovoleny po Evrope ....ten rok 2010 mi to dalo nakonec nejakych 15tis km ve vysledku. Bezne je proste na takovy najezd potreba dojzdet do prace, staci 50km denne a mas 16tis km jen to fikne

nemyslel jsem najet za 14 dní 30tis.km ale mít v sezoně nějakou takovou cestu do práce na moto nejezdím to se mi nechce, jezdím jen ve volném čase... 30tis každou sezonu je asi fakt moc ale přes 20 to bude určitě

17.7.2012 v 12:21 | Nahoru | #63
na silnici mam najeto malo, ale pad zadny, pokud nepocitam couvani na jawce, kde mi podklouzla noha na pisecku kterou jsem se odrazel, abych uvolnil najezd, ktery vede prez chodnik, rodince s kocarkem v terenu padu spousta, nejlepsi zazitek jeste z fechtla ve dvou na skokanku na polni ceste... no vysypal jsem spolujezdce a odskakaly plechy i s naradim a filtrem

17.7.2012 v 12:48 | Nahoru | #64
Počítám tak 100tisíc najetejch km a 3 pády. Prvni v 17 na Jawě 250 ve dvou bouchla zadní guma -týden v nemocnici .Po druhé na Viragu1100 - zatáčka modrý kamení, zadní kolo šlo do smyku a my v příkopě, bývalka nalomený krční obratel - naštěstí to rozchodila a pak jsme se rozešli... .A po třetí na krosce skok špatný dopad - kolenem do zadního kola, měsíc jsem nechodil, mám nasledky dodnes . Ale motorkaření mě nikdy neodradilo .

18.7.2012 v 18:46 | Nahoru | #65
:D Asi po prvních 30 km na silnici borec v protisměru když sem vyjížděl z parkoviště :D štrejchl sem ho šroubem na kole o jeho kolo, ale ustál sem :) btw, počítá se to? :D

18.7.2012 v 22:55 | Nahoru | #66
Dle zápisníku mám na motorkách najeto ke konci loňského roku 195tisíc +-10. Letošní kilometry budu z tachometrů sepisovat opět až koncem roku. Zatím jen asi 2 bezvýznamná plácnutí sebou beze škod a jednou mě sundalo auto, když jsem stál na semaforu. Vždy bez jakéhokoliv zranění.

Jindra: Co je na tom divného? Když jsem měl dobré roky, tak jsem dával 25-30t za sezónu 3 roky po sobě. Sice jezdím od jara do zimy na motorce do práce, ale to dá sotva desítku ročně. Většina kilometrů jsou výlety a dovolená.

Naposledy editováno 18.07.2012 22:55:34

1 reakcí na tento příspěvek Průzkum nehodovosti motorek

19.7.2012 v 09:23 | Nahoru | #67

Dik za anketu, uz jsem si zacinal myslet, ze nejsem normalni hehe

19.7.2012 v 09:32 | Nahoru | #68
neco do 20tis max a jeden vylet mimo silnici,pod kontrolou bez padu,druhy vylet mimo silnici bez padu ale neudrzel jsem moto a spadla-takze to pocitam.a pak jedna totalne zrusena motorka bez zraneni. moje bilance nic moc.asi mi sportovani moc nejde a budu se uz drzet jen cestovniho tempa

19.7.2012 v 09:38 | Nahoru | #69

Holandan76 píše: Ja jsem byl az do letoska motorkou nepolibeny. Za prvni 2 mesice jsem najel neco pres 3tkm. A bilance je 2 drzkopady a jedno ustlani si na miste. Z drzkopadu jedna je v prdeli rameno, hadry na vyhozeni a ocesany bok na masine. A podruhe jsem letel po te same strane o par dni pozdeji, takze by se dalo rict ze bez nasledku. Ustlani byla banalita. Velka vaha, velky naklon... Uz se to nedalo zastavit.

Dik za anketu, uz jsem si zacinal myslet, ze nejsem normalni hehe

V prdeli rameno a za par dni jedes znova?

19.7.2012 v 09:57 | Nahoru | #70
Jj dost jsem si to rameno narazil, ale jen co jsem bezpecne udrzel riditka tak jsem na to vlezl zas. Bal jsem se abych nedostal strach a neskoncil driv nez jsem vubec zacal s celym motorkarenim. Ja jsem si moto neporidil jako konicka, ale,jako dopravni prostredek. Tak snad uz mam vybrano a bude dal klid...