Téma: Chtěl bych se stát motorkářem

26.5.2007 v 20:16
Těpic ve spolek,
jsem tu nový, tak prosím berte na to ohled :)
Je mi 26 a chtěl bych si splnit svůj dětský sen a koupit si motorku. Bohužel (spíš dík) sme si ted koupili byt, takže nemám moc prašulí. Chtěl bych nějakou tak za 60-70 000, naháče. Jeden kámoš mi doporušil Ducati Monster a druhej to zase pomluvil že je dost poruchová. Chtěl bych jen znát váš názor. Vůbec nevím jakou motorku si mám pořídit. Budu vděčen za každý názor, popřípadě doporučení nějaké motorky, předem díky
1 2 3

2 reakcí na tento příspěvek Chtěl bych se stát motorkářem

30.5.2007 v 12:45 | Nahoru | #61
dík moc, počítám +15-20 000 jako rezerva

30.5.2007 v 13:03 | Nahoru | #62
tombr> bandit, monstr, sv *yes* v ty cene spis bandit, pac sv sezeznes jen starsi rocniky, monstr netusim jak je na tom cenove, jak vyjde rocnik a spolehlivost toho rocniku ...

30.5.2007 v 13:06 | Nahoru | #63
tombr>Jestli chceš, naučím tě chodit, mluvit a srát jako motorkář.......

30.5.2007 v 13:34 | Nahoru | #64
hyene: já už umím chodit jako motorkář, mluvit neumím, jen psát a seru furt na všechno, takže nevím co jinýho bys mě mohl naučit....

30.5.2007 v 13:39 | Nahoru | #65
tombr> Když tě tak pozoruji - hele, že ty jsi dělal řidičák ještě na Jawě 350 :lol:

No nic - takových je víc. Mám pro tebe radu. V autoškolách se za pár stovek dají koupit tzv.kondiční jízdy. Najdi si autoškoly, kde mají motorky, které přicházejí do úvahy, a kup si na každý po hodině. Na GS500 možná zjistíš, že se ti na ní blbě drží řidítka a vůbec blbě sedí (tak trochu můj případ - ale dá se zvyknout), na CBF tě překvapí docela příjemný posed, ale zase váží trošku víc ...

A jestli extrémně nepospícháš s koupí - počkej. Ceny koncem srpna začnou padat jak shnilé hrušky. Teď jsou naopak na maximu. Loni se na podzim např. dala koupit nová funglovka GS500 za 109 tisíc. Když na to šoupneš půjčku nebo leasing, budeš mít novou mašinu.

50 reakcí na tento příspěvek Chtěl bych se stát motorkářem

30.5.2007 v 14:14 | Nahoru | #66
50ccm: jo s tou jawou máš recht :) a od tý doby jsem na tom neseděl (to je skoro 7 let). S těma cenama si mě překvapil. sem si chtěl letos zajezdit, ale možná by stálo za úvahu počkat a koupit ji až koncem léta, jak řikáš

30.5.2007 v 16:56 | Nahoru | #67
Sorry asi za OT, ale jak tu prisla rec na to obleceni, jezdim sice na o dost slabsim a jsem student, tudiz nemam na hadry za 20 tis., a motorku splacim rodicum.

Ted jezdim do skoly dziny, kozena bunda, polobotky...asi vetsina meho veku. A chtel bych si poridit aspon zakladni vybaveni- paterak, botky, nevim co jeste za chranice.

kdo nepochopil, je mi 17 a jezdim na CBRku 125... :)

Poradte, dik.

1 reakcí na tento příspěvek Chtěl bych se stát motorkářem

30.5.2007 v 17:55 | Nahoru | #68
50 000km je dobře zajetá motorka. Fámy, že taková motka je před smrtí vznikají tak, že se často stáčí tacho. A nováček si pak udělá mylnou představu o výdrži motoru. I supersport musí natočit něco kolem 100 000km. Natož pak 5-kilo naháč cestovního ražení.

2 reakcí na tento příspěvek Chtěl bych se stát motorkářem

4.7.2007 v 10:01 | Nahoru | #69
tak všem moc díky za rady. Koupil jsem ER5 z roku 98 za 50 000, má špatná zadní tlumiče a přední vidlice trošičku táhne doprava. Tímto, bych se rovnou chtěl optat, zdali by mi někdo poradil jak na údržbu. Koupil jsem si nějakej sprej na řetěz tak jsem to promázl. Co dál?

4.7.2007 v 10:31 | Nahoru | #70
Monstřík je super *yes*

23.7.2007 v 19:44 | Nahoru | #71
tombr>>
tak Tě vítám u nás! www.kawa.cz Er5kaři Ti poradí co s ní udělat (já se řídím heslem:"nepodávej nevyžádané rady" ;) , ale vážně!: co budu vědět tak Ti poradím!
Přeju samé dobré zážitky na motce!

A ODKUD JSI? ABYCH NEJMENOVAL SERVISMENY Z OPAČNÉ STRANY...

23.7.2007 v 20:01 | Nahoru | #72
tombr> Jednoznačně doporučuju Suzuki SV650N. Za ty peníze ho splašíš v pohodě a je spolehlivá. A hlavně: jezdí jako z praku!

23.7.2007 v 21:45 | Nahoru | #73
VFR a budes spokojenej

23.7.2007 v 21:51 | Nahoru | #74
jo žádná levná sranda to nejni.Berušu cem koupil za 80,kompletní preventivní výměna kapalin a kontrola ,jo a rozvody 14,komplet oblečení 30 a najeto mám 53 a šlape jak hodinky *yes* kdybych nečekal na další operaci tak bych byl happy

23.7.2007 v 23:04 | Nahoru | #75
tombr> ...a jeje. Zadni tlumice vzal cert - ty vymenis, ale ten predek neni gut. Nebylo to zborene na maderu a pak to nekdo zkousel porovnat a Ty to ted odskaces a zacalujes? To je pak motorka na zabiti se, ne na jezdeni.

Ted nedavno tady mel muj servisman v komisi pekneho Transalpa za 2,5 tacu ecek. No nic, vsimnul jsem si pozde.

30.8.2007 v 22:41 | Nahoru | #76
BikeZ>>
souhlas! (řešilo se v jiném fóru)
u nás každej kdo prodává motorku, si neodpustí stočit tacho! na to nehleď, všímej si jak je odřená provozem, viděl jsem motku s 20 000km, a byla vopískovaná víc než moje s poctivýma skoro 60 000km... Měla jen trochu slyšet zastudena rozvoďák. Jak se kdo o moto stará, tolik vydrží...dobytku vydrží jen výběh, mež se produpe do Austrálie...

30.8.2007 v 23:00 | Nahoru | #77
tombr>>
Jo, mám o 1 cm a 2 kg víc. Chtěl jsem původně koupit za 60kKč nějakou starší ale slušnou 600 a jsem rád, že jsem to neudělal. Náhodou jsem narazil na CBF 500, která má totožnej (rozuměj spolehlivej až nesmrtelnej) motor s CB 500 a rám z dospělý motorky (CBF 600). Díky nízké hmotnosti a výkonu 42 kW v je to naprosto ideální stroj pro začátečníka. Jen nechápu, proč se verze s ABS prodávala jen v Německu.
Dneska jsem jezdil na bráchově XJ 600N, které má najeto podobný počet km (brácha jí má už pěknou řádku let a ta motorka má opravdu najeto necelých 20.000 km) a rád jsem se vrátil zpátky na CBFko. V rychlostech do 100 km/h se to CBFko jeví subjektivně živější a je nesrovnatelně ovladatelnější.

30.8.2007 v 23:03 | Nahoru | #78

tombr píše: Těpic ve spolek,
jsem tu nový, tak prosím berte na to ohled :)

Aby ses stal správným motorkářem musíš být pořádný tvrďák nebo si na to aspoň hrát, musíš jezdit aspoň 300(ve městě stačí 150) a hlavně musíš za jízdy zdravit všechny motorkáře,které uvidíš. Pak už jen párkrát ujedeš policii a ukopneš pár zrcátek řidičům aut,které tě nepustili dle tvé představy a už to bude na spadnutí.Když projedeš pár megasrazů,tak se z tebe stane motorkář. :D ;)
Já bych za ty prachy bral raději krásnou pětistovku než odrbanou šestistovku.