globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: co vypovídá takhle ojetá guma o řidiči?
24.6.2012 v 20:37
Ahoj,

věřím, že sem chodí takoví odborníci, kteří mi s pomocí fotek mojí zadní gumy dokáží zhruba poradit, co bych mohl dělat na motorce líp.
Jedná se o Horneta, takže kromě předpětí zadního péra se nic štelovat nedá a jde mi o jízdu na okruhu.

Děkuji!
vsh

PS. Nejvíc mě zajímaj ty hladký kraje a pak to přejde ve slušnej "vzorek". Znamená to, že pozdě přidávám plyn?





Naposledy editováno 24.06.2012 20:44:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co vypovídá takhle ojetá guma o řidiči?

26.6.2012 v 12:38 | Nahoru | #61
Jindra650> Deláš si prdel ? :D Já je měl na motardu :D a klouzali jak prase jak nebyli pořádně brutálně zahřátý .. jak to děláš ? :D

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co vypovídá takhle ojetá guma o řidiči?

26.6.2012 v 14:13 | Nahoru | #62

vsh píše: Ozzy_>Citim az vetsi podklouznuti, pricemz nekdy to nebyl ani nejakej klidnej skluz, spis to trochu hazelo celou motorkou, jakoby se to kolo stridave chytalo a znovu podkluzovalo, ale mozna se tam delo neco jinyho, co zatim neumim identifikovat.



To už vypadá že nestíhá podvozek, tlumení, odskok, rám, těžko říct. Přece jenom hornet má svoje limity.

1 reakcí na tento příspěvek co vypovídá takhle ojetá guma o řidiči?

26.6.2012 v 14:22 | Nahoru | #63
Pohupovani zadku je v Moste celkem typicke napriklad pod plnym v te prvni leve rychle pod boxama. Houpe se to tam kdekomu, a je to videt/slyset i kdyz clovek kouka z boxu. Me to zacalo delat az kdyz jsem se dostal pod 2 minuty, musim to s nekym probrat. ALe podle me by melo stacit pritvrdit zadek ... ale to je jen domenka. Musim se na priste zeptat nekoho chytryho, je to zrovna pasaz dulezita pro rychlej cas, kde zbytecne misto podrzeni plnyho clovek pridava strasne opatrne, a ztraci.

Podobnej problem mam po cilovy sikane v ty rychly levy, kdyz to tam lamu abych se udrzel na vnirku na obrubniku a mel dobrej najezdo do technicky pasaze, tak si strasne rozhazuju motorku, kluci radili at si povysedam uz pred tim zlomenim a pak to jemne tahnu do oblouku o krapet driv, musim to nejak zkusit. Tam si rozhazuju predek.

A dost casto mam problem na vyjezdu z vracaku. Ale tam je to proto ze ho naletim pomalu, vidim ze sem pomalej tak zacnu topit hned plnej moc nerozvazne, a zadek toho tam ma taky plny zuby.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co vypovídá takhle ojetá guma o řidiči?

26.6.2012 v 14:23 | Nahoru | #64

Stev píše: To už vypadá že nestíhá podvozek, tlumení, odskok, rám, těžko říct. Přece jenom hornet má svoje limity.



Po tom co sem videl v moste maly SVcko s 1:57, tak na limity moc neverim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co vypovídá takhle ojetá guma o řidiči?

26.6.2012 v 14:33 | Nahoru | #65
Ozzy_> no, koukal jsem že ten klučina co to dal, byl v mostě na racetracku poprvý se starou R6 a dal tam 1:50

(reakce na) co vypovídá takhle ojetá guma o řidiči?

26.6.2012 v 14:59 | Nahoru | #66

Stev píše: Ozzy_> no, koukal jsem že ten klučina co to dal, byl v mostě na racetracku poprvý se starou R6 a dal tam 1:50



Pazoury no, ja to porad rikam ....

Edit: a hlava ....

Holt kdo umi, umi !

Naposledy editováno 26.06.2012 15:00:04

1 reakcí na tento příspěvek co vypovídá takhle ojetá guma o řidiči?

26.6.2012 v 15:15 | Nahoru | #67
omlouvám se že to nebude k věci...ale neodpustim si malou poznámku...kdybych ženě přijel domu s takto sjetou zadní gumou...mašina by šla k novému majiteli a já do otroctví ...ať vám to ve zdraví lítá draci

(reakce na) co vypovídá takhle ojetá guma o řidiči?

26.6.2012 v 15:47 | Nahoru | #68

darkmannn píše: omlouvám se že to nebude k věci...ale neodpustim si malou poznámku...kdybych ženě přijel domu s takto sjetou zadní gumou...mašina by šla k novému majiteli a já do otroctví ...ať vám to ve zdraví lítá draci



Naaahodou, MOJE ZENA se mnou byla v nedeli v Brne, a krome fotecek mi podavala klobouk, piti, a zidlicku. Jeste ji musim naucit davat masinu na stojany a obouvat nahrejvaky

1 reakcí na tento příspěvek co vypovídá takhle ojetá guma o řidiči?

26.6.2012 v 15:53 | Nahoru | #69
to je moc pěkný

(reakce na) co vypovídá takhle ojetá guma o řidiči?

26.6.2012 v 16:15 | Nahoru | #70
darkmannn> se mnou taky obcas jezdi pritelkyne, kdyz ma cas, foti, dokud sem nemel GPS v mobilu, aji mackala stopky
mimochodem pokud tvoje zena pozna podle zadni gumy, jak si jezdil, tak

(reakce na) co vypovídá takhle ojetá guma o řidiči?

26.6.2012 v 16:17 | Nahoru | #71

Stev píše: To už vypadá že nestíhá podvozek, tlumení, odskok, rám, těžko říct. Přece jenom hornet má svoje limity.



Jojo, to je dost mozny, navic ja nejsu zrovna lehkej, tak ma ta masina co delat.

I kdyz, jak pise nize Ozzy, rukama se da hodne veci vylepsit, takze verim, ze jeste mam kam jit A sam vim o vecech, co delam spatne, takze je postupne odstranuju.

1 reakcí na tento příspěvek co vypovídá takhle ojetá guma o řidiči?

26.6.2012 v 16:23 | Nahoru | #72
Pekna prace Prispeju taky jednou fotkou, konecne byl cas nastavit si motorku a prezul jsem na K3. Neni to z autodromu.

(reakce na) co vypovídá takhle ojetá guma o řidiči?

26.6.2012 v 16:44 | Nahoru | #73
meerecheck> To vypada hezky ty jo. Taky bych to rad takhle na silnici mel. Ja kdyz vyrazim do buchlovek, tak prestoze tam jezdim mnohem jemneji, jak na dromu, guma je rozskubana mnohem vic a je na ni videt spatny zachazeni :-/

(reakce na) co vypovídá takhle ojetá guma o řidiči?

26.6.2012 v 17:07 | Nahoru | #74

Ozzy_ píše: Pohupovani zadku je v Moste celkem typicke napriklad pod plnym v te prvni leve rychle pod boxama. Houpe se to tam kdekomu, a je to videt/slyset i kdyz clovek kouka z boxu. Me to zacalo delat az kdyz jsem se dostal pod 2 minuty, musim to s nekym probrat. ALe podle me by melo stacit pritvrdit zadek ...



TO chce vic plynu. Ale bacha na HS.

1 reakcí na tento příspěvek co vypovídá takhle ojetá guma o řidiči?

26.6.2012 v 19:06 | Nahoru | #75



A co new pneu Michelin power cup 4x 25min jízda Brno 600ccm. směs C teplota tratě cca.25st. Časy na této pneu stabilně 2.20kolo.
Michelin power one nikdy problém osobák 2.18 PROČ lámu si tím hlavu ?
...děkuji za normální odpovědi

(reakce na) co vypovídá takhle ojetá guma o řidiči?

26.6.2012 v 19:34 | Nahoru | #76
omg> to mas jiste na 600ccm ze jo? Seriovy podvozek nastaveny na prilis male predpeti. Nebo naopak hrozne moc predpeti a zaroven prilis utlumu komprese.

1 reakcí na tento příspěvek co vypovídá takhle ojetá guma o řidiči?

26.6.2012 v 19:50 | Nahoru | #77
Ano podvozek série. Ale proč na tom kraji zůstal 2cm pruh jak novej? Konec zatáčky č.1 asi v najezdu do 7kola hasan jako kráva. Motorka pana orel. Měl jsem podezření na nečistotu na trati, ale jak jsem to doma viděl, tak jsem nepochápal

co vypovídá takhle ojetá guma o řidiči?

26.6.2012 v 19:54 | Nahoru | #78
:( ta guma ma dobe dost :( Ale PROC se to stalo bych se zeptal nekoho chytryho na podvozky. Rozhodne ta guma nemaka s podvozkem jak by mela

Motorky je mi lito, ale jestli ses dobrej alespon ty tak to porad jde ....

1 reakcí na tento příspěvek co vypovídá takhle ojetá guma o řidiči?

26.6.2012 v 19:59 | Nahoru | #79
Power one fungovala při stejném nastavení nejevila známky opotřebení a power cup na kaši nechápu. Možná nízká teplota tratě v 9h na směs C ? ...ale to je asi hloupost.
Právě že oba jsme o ou

(reakce na) co vypovídá takhle ojetá guma o řidiči?

26.6.2012 v 20:02 | Nahoru | #80
omg> prave tohle jsem videl nekolikrat na 600ccm s Micheliny (i PowerOne). Imho opravdu predpeti, mozna se projevuje pri nizsi teplote.

(reakce na) co vypovídá takhle ojetá guma o řidiči?

26.6.2012 v 20:09 | Nahoru | #81

omg píše: Power one fungovala při stejném nastavení nejevila známky opotřebení a power cup na kaši nechápu. Možná nízká teplota tratě v 9h na směs C ? ...ale to je asi hloupost.
Právě že oba jsme o ou



Mozna moc studena, PowerCup bude potrebovat vyssi pracovni teplotu, a pri studenym pocasi TO asi chce mekci smes nez nejtvrdsi Ccko. I podle info od Michelinu. Prefoukany jsi to nemel ?

Michelin informace

A mozna i podvozek, ono vetsinou kdyz je pruser tak to bejva vic veci dohromady, malokdy jen jedna konkretni :(

1 reakcí na tento příspěvek co vypovídá takhle ojetá guma o řidiči?

26.6.2012 v 20:20 | Nahoru | #82
Tlak 1.5-1.6max. "pravděpodobně teplota tratě a nevhodná směs C " Podvozek makal až do nedávna skvěle. Soudím dle předchozích ojetých pneumatik. no problem...do teď To předpětí je také jedna z možností nadměrného opotřebení v kombinaci s teplotou. Zase taková kosa nebyla, ale teplota tratě cca. 25st. zřejmě nic moc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co vypovídá takhle ojetá guma o řidiči?

26.6.2012 v 20:45 | Nahoru | #83

omg píše: Tlak 1.5-1.6max. "pravděpodobně teplota tratě a nevhodná směs C " Podvozek makal až do nedávna skvěle. Soudím dle předchozích ojetých pneumatik. no problem...do teď To předpětí je také jedna z možností nadměrného opotřebení v kombinaci s teplotou. Zase taková kosa nebyla, ale teplota tratě cca. 25st. zřejmě nic moc.



Pri 25ti to musi lepit .... kdyby bylo po ranu +10 tak nereknu ...

(reakce na) co vypovídá takhle ojetá guma o řidiči?

26.6.2012 v 21:10 | Nahoru | #84
Dzgofmann> Mitas Antismyk klouze jen na vode to pak blesky na vzorku jsou pravdivy - bleskove na zemi ale jinak v klidu, tohle je z minulyho tejdne z dovoleny v Dolomitech

(reakce na) co vypovídá takhle ojetá guma o řidiči?

27.6.2012 v 01:59 | Nahoru | #85

vsh píše: Ozzy_> Jo, kazdej se muzeme furt posouvat dal.
Ty muzes poradit mne, protoze vis vic, jak ja, i kdyz nevis vse. Ja zas muzu poradit nekomu, kdo vi min, nez ja


No a mne vezmete za sebe na lano, borci!
Fajn diskuze, fotku gum nedám, tahám málo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co vypovídá takhle ojetá guma o řidiči?

27.6.2012 v 07:28 | Nahoru | #86
vsh> sjetí je i dle článku takřka ideální a máš rezervy na plyn v náklonu. Jinak foukej podle manuálu - já jezdím 2,5 a 2,9 (112Kg) a naprosto vyhovuje. Na Brno dávám 2,3 a 2,6.

(reakce na) co vypovídá takhle ojetá guma o řidiči?

27.6.2012 v 07:59 | Nahoru | #87

Ozzy_ píše: Pri 25ti to musi lepit .... kdyby bylo po ranu +10 tak nereknu ...


No ono to lepilo než se to v náklonu urvalo. Rukou to nebylo to jsem si jistý na 101%
Ta teplota tratě je orientační 21-25st.max. je rozmezí. Nechápu proč několik sad pneu stejné značky pracovalo správně s podvozkem a najednou průser ve čtvrté 25minuutovce. Změna byla jen z power one na power cup. Vyrobená konec roku 2011
Dříve pneu 8x 25min. NO PROBLEM Po odjetí vždy hlaďoučká jako dětská prdelka

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co vypovídá takhle ojetá guma o řidiči?

27.6.2012 v 09:12 | Nahoru | #88

Blesk90 píše: vsh> sjetí je i dle článku takřka ideální a máš rezervy na plyn v náklonu. Jinak foukej podle manuálu - já jezdím 2,5 a 2,9 (112Kg) a naprosto vyhovuje. Na Brno dávám 2,3 a 2,6.



kdyby dal dozadu 2.6 za studena na okruh, tak ho to shodí, tyhle M5 kloužou když jsou přefouklý. Tlak má v pořádku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co vypovídá takhle ojetá guma o řidiči?

27.6.2012 v 09:32 | Nahoru | #89

Stev píše: kdyby dal dozadu 2.6 za studena na okruh, tak ho to shodí, tyhle M5 kloužou když jsou přefouklý. Tlak má v pořádku.



a taky kloužou když se v Mostě zapomenou ufouknout

(reakce na) co vypovídá takhle ojetá guma o řidiči?

27.6.2012 v 09:38 | Nahoru | #90

Stev píše: kdyby dal dozadu 2.6 za studena na okruh, tak ho to shodí, tyhle M5 kloužou když jsou přefouklý. Tlak má v pořádku.

Píšu, že já dávám tolik - říkám aby foukal podle manuálu, ale proti gustu...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist