Mne se to takle libi, proste to odbrzdit a nez se zvedne vidlice tak to sklopit. A apex uz jet pod treba 7-10% plynu aby to jelo volne. Clovek pak na vyjezdu muze topit bez cuknuti prechodu brzda-plyn. Oproti tomu kdyby do zatacky najizdel na brzdach a postupne ji poustel. A nehrozi mu tolik lowside. Ovsem tenhle styl neni moc plynuly a predvidatelny. A prijde mi to az nebezpecne pro ostatni jezdce? Samozrejme ze kdyz se zatacka zavira tak je asi lepsi tam jet pod brzdama. Nebo zatacka v provozu kam moc nevidim.
Uff to je dlouhy
Naposledy editováno 02.04.2012 22:33:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu
Bidlo píše: třeba, jestli se nepletu , první levá na stadionu, se nejezdí od kraje.
nejezdi, protoze neni sance jak se k nemu dostat. vyplati se nechat vynest tou predc hazejici...nicmene se porad snazis ji najet co nejvice zprava a sup k obrubniku dovnitr. No a hned ta nasledujici leva je priklad kde se najizdi z obrubniku co nejvic to jde. Fillous tam brdzdi pomalu na trave
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu
Dawe02 píše: nejezdi, protoze neni sance jak se k nemu dostat. vyplati se nechat vynest tou predc hazejici...nicmene se porad snazis ji najet co nejvice zprava a sup k obrubniku dovnitr. No a hned ta nasledujici leva je priklad kde se najizdi z obrubniku co nejvic to jde. Fillous tam brdzdi pomalu na trave
Burci, nevím, jestli si přesně rozumíme Myslel jsem přesně tenhle příklad. Nevím teď přesně jak se to místo jmenuje, budu se ho snažit popsat Valim cílovkou, točím do dlouhé pravé, která mě vynese do navazující levé ( hodně mírná ). Pokračuji po rovince ... a teď. Brzdím jak šílenec a točím levá ( tuhle myslím ) a hned navazující pravá, dál rovinka. Tak v té levé se nenechám vynést až k okraji, ale na výjezdu jsem okolo středu abych pak měl lepší nájezd do navazující pravé.
Už toho nechám, nebudu vám to tady zasírat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu
ojojo píše: Burci, nevím, jestli si přesně rozumíme Myslel jsem přesně tenhle příklad. Nevím teď přesně jak se to místo jmenuje, budu se ho snažit popsat Valim cílovkou, točím do dlouhé pravé, která mě vynese do navazující levé ( hodně mírná ). Pokračuji po rovince ... a teď. Brzdím jak šílenec a točím levá ( tuhle myslím ) a hned navazující pravá, dál rovinka. Tak v té levé se nenechám vynést až k okraji, ale na výjezdu jsem okolo středu abych pak měl lepší nájezd do navazující pravé.
Už toho nechám, nebudu vám to tady zasírat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu
pylot píše: nejet stopu jako pica
hodnotne jsi to uzavrel
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu
poli46 píše: předek foukam 2,1 a zadek 1,9 za tepla u pirelli diablo superbike ale povětšinou takovéto tlaky jezdí všichni. to máš za studena 1,7 předek a 1,5 zadek ..
Ty tlaky jsou teda ok? Zrovna jsem poradil sadu diablo sbk, tak at je hned neroztrham, jak mnou nespravne pouzity SC1 se vzorkem...
vena307 píše: Sharkis tě nazval kriplem dame mu po "tlamě"
nazval tak někoho kdo mu tam vjel když ji pokládal.. ale to já asi nebyl... protože takovéto chyby už nedělam ...
Scuber_MadJoe: furt lepčí ukázat názornou fotku , než to zdlouhavě popisovat a stejně by každej věděl prd ...
1 reakcí na tento příspěvek Styl na okruhu
Sorry...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu
1 reakcí na tento příspěvek Styl na okruhu
Vážně miluju lidi co uměj hovno, maj keci a motorku jim musej koupit rodiče
..Roko.. píše: Pokud se jdeš na okruh kochat, tak nemá cenu na tlaky vůbec šahat. Já tam jezdil s 2.5 a 2.9 za studena a na to moje patlání (BRNO) 2:25-2:30 úplně pohoda. Naopak kamarád jezdil (GSXR1000 K5) přes 2:30, měl podfouknuto a pneu totálně zničil.
Ale toto už nejsou časy začátečníka 2:25-2:30 - a tlaky by se již upravovat měly jinak hrozí highside atd.
OT: Jseš si opravdu jistý těmi 2:25, nebo je to jen tak "od boku"..?
3 reakcí na tento příspěvek Styl na okruhu
Co si pamatuju alespoň speed, tak max. rovinka 253km/h, Franta Š. v půlce zatáčky 135km/h a vracák na stadiónu 100km/h. Vše na sériový převod s 954kou. Každopádně jsem jel tak, abych s moto dojel domů po svých a rezervu jsem ještě měl. Bylo to na volných 4.jízda a vyjížděl jsem jako první a jediný koho jsem potka, byli borci o kolo z5, pak mě za Frantem bral akorát něakej borec na 600RR v laminátech, za kterým jsem jel až za stadión, pak jsem si řekl, že rozbít jsem se sem nepřijel a ubral jsem vášně. Jinak jsem měl celou trať jen pro sebe a nikdo nikde
Vím, že i Pepa Sršen říká, že pokud nejezdíš pod 2:20, s tlaky si hrát cenu nemá.
Kamarád co jezdí Brno léta, má takovej časo systém Do 2:30 svížná jistotka pod 2:30 se už padá.
Jestli si nekdo mysli, ze tlaky 2,5 predek a 2,9 zadek jsou ok na cas 2:21 v Brne, tak je to bud hlupak, nebo clovek, co nevi o cem mluvi. S takovymi tlaky si muze clovek tak rozbit hubu. A rict ze upoustet je zbytecny? Co je to za nesmysl, i kdyz ty casy dobry nejezdim, tak ty gumy upustim, uz jen kvuli bezpecnosti...
1 reakcí na tento příspěvek Styl na okruhu
Naposledy editováno 04.04.2012 12:16:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu
..Roko.. píše: Přesně změřené to nemám, ale kamarád co je o fous rychlejší měl přesně změřené Brno na 2:20.
Co si pamatuju alespoň speed, tak max. rovinka 253km/h, Franta Š. v půlce zatáčky 135km/h a vracák na stadiónu 100km/h. Vše na sériový převod s 954kou. Každopádně jsem jel tak, abych s moto dojel domů po svých a rezervu jsem ještě měl. Bylo to na volných 4.jízda a vyjížděl jsem jako první a jediný koho jsem potka, byli borci o kolo z5, pak mě za Frantem bral akorát něakej borec na 600RR v laminátech, za kterým jsem jel až za stadión, pak jsem si řekl, že rozbít jsem se sem nepřijel a ubral jsem vášně. Jinak jsem měl celou trať jen pro sebe a nikdo nikde
Vím, že i Pepa Sršen říká, že pokud nejezdíš pod 2:20, s tlaky si hrát cenu nemá.
Kamarád co jezdí Brno léta, má takovej časo systém Do 2:30 svížná jistotka pod 2:30 se už padá.
....tak vzhůru do "mistráku"!..asi jsi talent!! ...a nafoukej to všechno na "3" a celý rok si toho nemusíš všimnout!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu
SVSkritek píše: Nevim, mne stacilo. V jednom videu, když Pepa řekl že motorka se ridi nohama. Tim jsem v nej ztratil duveru. A jedho dalsi rady uz beru s rezervou. Foukat 2.9 dozadu na okruh je blbost. I kdyby jsi jezdil 2:40 . To je pak tvrdy jak kamen.
Proč si v něj ztratil důvěru kvůli tomuto? Asi chtěl zdůraznit že na motorce je důležité i ovládání nohami, ne?! Jinak je jasný, že na řídítkách budeš mít ruce, ale zrovna kvůli tomuto ho zatratit...?
Naposledy editováno 04.04.2012 12:26:25
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu
Neni to prvni vec co placnul. Jinde zase tvrdil, ze motorka zabrzdi driv jak auto. A dalsi blbosti. To spolu s tema gumama (jestli je to pravda), uz neni ani vtipny. Ale spis zivotu nebezpecny.
Naposledy editováno 04.04.2012 12:52:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu
SVSkritek píše: Hondza> Tak motorka se ridi predevsim riditkama, plynem a brzdama. Pak mozna nohama. Ja se ho na to ptal. A on zacal mluvit o tom ze se zataci prenesenim teziste . A ze dal to nebude rozebirat.
Neni to prvni vec co placnul. Jinde zase tvrdil, ze motorka zabrzdi driv jak auto. A dalsi blbosti. To spolu s tema gumama (jestli je to pravda), uz neni ani vtipny. Ale spis zivotu nebezpecny.
No a proto s nim v MH provedli test, kde opravdu ze 150 km/h zabrzdil driv nez M3 a to o par metru, coz neni malo
Edit: Jo a tu teorii mas z knizky z roku 1973, uz jsme trosku nekde jinde
Naposledy editováno 04.04.2012 13:28:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu
meerecheck píše: ...Edit: Jo a tu teorii mas z knizky z roku 1973, uz jsme trosku nekde jinde
Myslis tu teorii ze se ridi riditkama a na stupackach se stoji? Tu on ma tusim porad aktualni, nebo se od 1973 zmenily fyzikalni zakony?
Naposledy editováno 04.04.2012 14:11:30
1 reakcí na tento příspěvek Styl na okruhu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu
SLEEPER píše: SVSkritek> hm...pritom Pepa Srsen na dromu umi
Vidis ja zase slysel ze Pepa ani az tolik okruhar neni. Je to stunter a s motorkama umi neuveritelny veci ale na dromu prej nepatri mezi zadnou spicku.FiZzeR píše: Přijde mi to dost ucukaný... nač ti bude držet mezi zatáčkama plnej, když to pak stejně probrzdíš a nevím jak tebe ale mě by tenhle styl dost rychle unavil... Nevim no, nejsem závodník... ale teorie mluví o plynulosti jako klíči k rychlé jízdě...
A jinak pískuju, letos chci taky na okruh
Moznosti neurekom :) Budu se nekde tesit, pak pisni, udelam ti zazemi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu
SVSkritek píše: Stev> Ja tam pod 2.0 urcite za studena davat nebudu. Poli jezdi jine gumy a jine tempo. Podle mne by ti i trvalo bez nahrivaku, nez bys tu gumu komplet ohral (i s rafky).
Na silnicnich gumach bez harivaku to pred prvni 20minutovkou ufouknu na 2.2/2.1, a kdyz prijedu tak hned premerim a upravim za tepla na stejne tlaky. Kola pri mych mrdalskych casech vzdycky fungovali a byl na ne spoleh ...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu
pylot píše: Vidis ja zase slysel ze Pepa ani az tolik okruhar neni. Je to stunter a s motorkama umi neuveritelny veci ale na dromu prej nepatri mezi zadnou spicku.
Tak nějak, je to pan jezdec, ale na dromu je limitovanej motorkou a tak výsledný časy jsou průměr. Každopádně sledovat jeho nálet s fazerem v Mostě do první pravé byl zážitek...:)