globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Styl na okruhu
 
2.4.2012 v 22:26
Ted je chladneji, tak zase studuju . Koukal jsem na to MotoVudu . Co se tu objevilo, nez to smazli. A radi tam vlastne co nejvice prodluzovat rovinky. Jede takovou stopu aby dal co nejdriv na vyjezdu full gas. Pak celou rovinku jede pod plnym. A pred zatackou hnedka natvrdo na brzdy. Brzdi naplno, bez prodlevy, na vjezdu do zatacky se jeste nakloni dovnitr. Porad to drzi rovne a pak odbrzdi. Prudce to sklopi, krouhne s trochou plynu tak aby jel telem nad travou. A co nejdriv plnej.

Mne se to takle libi, proste to odbrzdit a nez se zvedne vidlice tak to sklopit. A apex uz jet pod treba 7-10% plynu aby to jelo volne. Clovek pak na vyjezdu muze topit bez cuknuti prechodu brzda-plyn. Oproti tomu kdyby do zatacky najizdel na brzdach a postupne ji poustel. A nehrozi mu tolik lowside. Ovsem tenhle styl neni moc plynuly a predvidatelny. A prijde mi to az nebezpecne pro ostatni jezdce? Samozrejme ze kdyz se zatacka zavira tak je asi lepsi tam jet pod brzdama. Nebo zatacka v provozu kam moc nevidim.

Uff to je dlouhy



Naposledy editováno 02.04.2012 22:33:03

Blokovaní uživatelé: Scuber_MadJoe, ghostriderrrrrr

(reakce na) Styl na okruhu

3.4.2012 v 17:26 | Nahoru | #61
Bidlo> Přesně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu

3.4.2012 v 17:33 | Nahoru | #62

Bidlo píše: třeba, jestli se nepletu , první levá na stadionu, se nejezdí od kraje.



nejezdi, protoze neni sance jak se k nemu dostat. vyplati se nechat vynest tou predc hazejici...nicmene se porad snazis ji najet co nejvice zprava a sup k obrubniku dovnitr. No a hned ta nasledujici leva je priklad kde se najizdi z obrubniku co nejvic to jde. Fillous tam brdzdi pomalu na trave

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu

3.4.2012 v 17:51 | Nahoru | #63

Dawe02 píše: nejezdi, protoze neni sance jak se k nemu dostat. vyplati se nechat vynest tou predc hazejici...nicmene se porad snazis ji najet co nejvice zprava a sup k obrubniku dovnitr. No a hned ta nasledujici leva je priklad kde se najizdi z obrubniku co nejvic to jde. Fillous tam brdzdi pomalu na trave



Burci, nevím, jestli si přesně rozumíme Myslel jsem přesně tenhle příklad. Nevím teď přesně jak se to místo jmenuje, budu se ho snažit popsat Valim cílovkou, točím do dlouhé pravé, která mě vynese do navazující levé ( hodně mírná ). Pokračuji po rovince ... a teď. Brzdím jak šílenec a točím levá ( tuhle myslím ) a hned navazující pravá, dál rovinka. Tak v té levé se nenechám vynést až k okraji, ale na výjezdu jsem okolo středu abych pak měl lepší nájezd do navazující pravé.

Už toho nechám, nebudu vám to tady zasírat

(reakce na) Styl na okruhu

3.4.2012 v 17:53 | Nahoru | #64
ojojo> tak to je 'Acko'. Tam se najizdi opet od obrubniku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu

3.4.2012 v 17:53 | Nahoru | #65

ojojo píše: Burci, nevím, jestli si přesně rozumíme Myslel jsem přesně tenhle příklad. Nevím teď přesně jak se to místo jmenuje, budu se ho snažit popsat Valim cílovkou, točím do dlouhé pravé, která mě vynese do navazující levé ( hodně mírná ). Pokračuji po rovince ... a teď. Brzdím jak šílenec a točím levá ( tuhle myslím ) a hned navazující pravá, dál rovinka. Tak v té levé se nenechám vynést až k okraji, ale na výjezdu jsem okolo středu abych pak měl lepší nájezd do navazující pravé.

Už toho nechám, nebudu vám to tady zasírat

No ja bych to shrnul tak ze je potreba premejslet a nejet stopu jako pica bo pak clovek nikdy rychlej nebude.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu

3.4.2012 v 18:04 | Nahoru | #66

pylot píše: nejet stopu jako pica


hodnotne jsi to uzavrel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu

3.4.2012 v 18:13 | Nahoru | #67

poli46 píše: předek foukam 2,1 a zadek 1,9 za tepla u pirelli diablo superbike ale povětšinou takovéto tlaky jezdí všichni. to máš za studena 1,7 předek a 1,5 zadek ..



Ty tlaky jsou teda ok? Zrovna jsem poradil sadu diablo sbk, tak at je hned neroztrham, jak mnou nespravne pouzity SC1 se vzorkem...

(reakce na) Styl na okruhu

3.4.2012 v 22:44 | Nahoru | #68

vena307 píše: Sharkis tě nazval kriplem dame mu po "tlamě"


nazval tak někoho kdo mu tam vjel když ji pokládal.. ale to já asi nebyl... protože takovéto chyby už nedělam ...

Scuber_MadJoe: furt lepčí ukázat názornou fotku , než to zdlouhavě popisovat a stejně by každej věděl prd ...

Styl na okruhu

3.4.2012 v 22:54 | Nahoru | #69
SLEEPER: jj 1,9 zadek a 2,1 předek za tepla ... tzn po jízdě nebo na nahřejvákách ... při vychladnutí jde tlak dolu o cca 4 desetiny... tyhle tlaky nejsou z mé hlavy ale od klukú co jsou hrozně rychlí oproti nám a vše mi poradili, co se týče techniky tak i stylu jízdy... na R1 jsem je pak měl krásně hlaďoučký a nerozškubaný ...

1 reakcí na tento příspěvek Styl na okruhu

4.4.2012 v 01:10 | Nahoru | #70
poli46>Takže když tam píšeš o brzdných bodech a o plynulosti jízdy, tak jim tam pomůže Tvá názorná fotka, jo?
Sorry...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu

4.4.2012 v 08:39 | Nahoru | #71
Scuber_MadJoe> Co to tu resis ? Jeho prispevky zatim byly lepsi jak tvoje

1 reakcí na tento příspěvek Styl na okruhu

4.4.2012 v 08:41 | Nahoru | #72
Scuber_MadJoe: ne, ale na fotce je aspoň trochu vidět styl kterej ty máš hroznej, a u té gumy jak dopadne při přefouknutí.... Pokud ti vadí mé přízpěvky tak je nečti ..
Vážně miluju lidi co uměj hovno, maj keci a motorku jim musej koupit rodiče

(reakce na) Styl na okruhu

4.4.2012 v 10:15 | Nahoru | #73

..Roko.. píše: Pokud se jdeš na okruh kochat, tak nemá cenu na tlaky vůbec šahat. Já tam jezdil s 2.5 a 2.9 za studena a na to moje patlání (BRNO) 2:25-2:30 úplně pohoda. Naopak kamarád jezdil (GSXR1000 K5) přes 2:30, měl podfouknuto a pneu totálně zničil.



Ale toto už nejsou časy začátečníka 2:25-2:30 - a tlaky by se již upravovat měly jinak hrozí highside atd.

OT: Jseš si opravdu jistý těmi 2:25, nebo je to jen tak "od boku"..?

3 reakcí na tento příspěvek Styl na okruhu

4.4.2012 v 11:24 | Nahoru | #74
Přesně změřené to nemám, ale kamarád co je o fous rychlejší měl přesně změřené Brno na 2:20.
Co si pamatuju alespoň speed, tak max. rovinka 253km/h, Franta Š. v půlce zatáčky 135km/h a vracák na stadiónu 100km/h. Vše na sériový převod s 954kou. Každopádně jsem jel tak, abych s moto dojel domů po svých a rezervu jsem ještě měl. Bylo to na volných 4.jízda a vyjížděl jsem jako první a jediný koho jsem potka, byli borci o kolo z5, pak mě za Frantem bral akorát něakej borec na 600RR v laminátech, za kterým jsem jel až za stadión, pak jsem si řekl, že rozbít jsem se sem nepřijel a ubral jsem vášně. Jinak jsem měl celou trať jen pro sebe a nikdo nikde

Vím, že i Pepa Sršen říká, že pokud nejezdíš pod 2:20, s tlaky si hrát cenu nemá.
Kamarád co jezdí Brno léta, má takovej časo systém Do 2:30 svížná jistotka pod 2:30 se už padá.

(reakce na) Styl na okruhu

4.4.2012 v 12:05 | Nahoru | #75
..Roko..> No to je pekny teda, od Pepy Srsne, jako "rozumneho" cloveka bych takovou "blbost" necekal...

Jestli si nekdo mysli, ze tlaky 2,5 predek a 2,9 zadek jsou ok na cas 2:21 v Brne, tak je to bud hlupak, nebo clovek, co nevi o cem mluvi. S takovymi tlaky si muze clovek tak rozbit hubu. A rict ze upoustet je zbytecny? Co je to za nesmysl, i kdyz ty casy dobry nejezdim, tak ty gumy upustim, uz jen kvuli bezpecnosti...

(reakce na) Styl na okruhu

4.4.2012 v 12:11 | Nahoru | #76
..Roko..> Aha - pěkně si ten čas měříš...

Jinak to se Sršněm nemá cenu rozebírat pokud jsi ho neslyšel na vlastní uši toto říkat

Naposledy editováno 04.04.2012 12:12:48

1 reakcí na tento příspěvek Styl na okruhu

4.4.2012 v 12:15 | Nahoru | #77
Nevim, mne stacilo. V jednom videu, když Pepa řekl že motorka se ridi nohama. Tim jsem v nej ztratil duveru. A jedho dalsi rady uz beru s rezervou. Foukat 2.9 dozadu na okruh je blbost. I kdyby jsi jezdil 2:40 . To je pak tvrdy jak kamen.

Naposledy editováno 04.04.2012 12:16:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu

4.4.2012 v 12:15 | Nahoru | #78

..Roko.. píše: Přesně změřené to nemám, ale kamarád co je o fous rychlejší měl přesně změřené Brno na 2:20.
Co si pamatuju alespoň speed, tak max. rovinka 253km/h, Franta Š. v půlce zatáčky 135km/h a vracák na stadiónu 100km/h. Vše na sériový převod s 954kou. Každopádně jsem jel tak, abych s moto dojel domů po svých a rezervu jsem ještě měl. Bylo to na volných 4.jízda a vyjížděl jsem jako první a jediný koho jsem potka, byli borci o kolo z5, pak mě za Frantem bral akorát něakej borec na 600RR v laminátech, za kterým jsem jel až za stadión, pak jsem si řekl, že rozbít jsem se sem nepřijel a ubral jsem vášně. Jinak jsem měl celou trať jen pro sebe a nikdo nikde

Vím, že i Pepa Sršen říká, že pokud nejezdíš pod 2:20, s tlaky si hrát cenu nemá.
Kamarád co jezdí Brno léta, má takovej časo systém Do 2:30 svížná jistotka pod 2:30 se už padá.



....tak vzhůru do "mistráku"!..asi jsi talent!! ...a nafoukej to všechno na "3" a celý rok si toho nemusíš všimnout!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu

4.4.2012 v 12:25 | Nahoru | #79

SVSkritek píše: Nevim, mne stacilo. V jednom videu, když Pepa řekl že motorka se ridi nohama. Tim jsem v nej ztratil duveru. A jedho dalsi rady uz beru s rezervou. Foukat 2.9 dozadu na okruh je blbost. I kdyby jsi jezdil 2:40 . To je pak tvrdy jak kamen.



Proč si v něj ztratil důvěru kvůli tomuto? Asi chtěl zdůraznit že na motorce je důležité i ovládání nohami, ne?! Jinak je jasný, že na řídítkách budeš mít ruce, ale zrovna kvůli tomuto ho zatratit...?

Naposledy editováno 04.04.2012 12:26:25

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu

4.4.2012 v 12:51 | Nahoru | #80
Hondza> Tak motorka se ridi predevsim riditkama, plynem a brzdama. Pak mozna nohama. Ja se ho na to ptal. A on zacal mluvit o tom ze se zataci prenesenim teziste . A ze dal to nebude rozebirat.

Neni to prvni vec co placnul. Jinde zase tvrdil, ze motorka zabrzdi driv jak auto. A dalsi blbosti. To spolu s tema gumama (jestli je to pravda), uz neni ani vtipny. Ale spis zivotu nebezpecny.

Naposledy editováno 04.04.2012 12:52:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu

4.4.2012 v 13:16 | Nahoru | #81
SVSkritek> hm...pritom Pepa Srsen na dromu umi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu

4.4.2012 v 13:26 | Nahoru | #82

SVSkritek píše: Hondza> Tak motorka se ridi predevsim riditkama, plynem a brzdama. Pak mozna nohama. Ja se ho na to ptal. A on zacal mluvit o tom ze se zataci prenesenim teziste . A ze dal to nebude rozebirat.

Neni to prvni vec co placnul. Jinde zase tvrdil, ze motorka zabrzdi driv jak auto. A dalsi blbosti. To spolu s tema gumama (jestli je to pravda), uz neni ani vtipny. Ale spis zivotu nebezpecny.


No a proto s nim v MH provedli test, kde opravdu ze 150 km/h zabrzdil driv nez M3 a to o par metru, coz neni malo

Edit: Jo a tu teorii mas z knizky z roku 1973, uz jsme trosku nekde jinde

Naposledy editováno 04.04.2012 13:28:15

Styl na okruhu

4.4.2012 v 13:26 | Nahoru | #83
To je jedno, já Ti říkám, že jsem se tam neloudal a přežil jsem 2.5 a 2.9. Čas 2:40 je krasojízda, nic víc k tomu nemám.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu

4.4.2012 v 13:38 | Nahoru | #84

meerecheck píše: ...Edit: Jo a tu teorii mas z knizky z roku 1973, uz jsme trosku nekde jinde



Myslis tu teorii ze se ridi riditkama a na stupackach se stoji? Tu on ma tusim porad aktualni, nebo se od 1973 zmenily fyzikalni zakony?

Naposledy editováno 04.04.2012 14:11:30

1 reakcí na tento příspěvek Styl na okruhu

4.4.2012 v 14:07 | Nahoru | #85
tady je veselo

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu

4.4.2012 v 14:17 | Nahoru | #86

SLEEPER píše: SVSkritek> hm...pritom Pepa Srsen na dromu umi

Vidis ja zase slysel ze Pepa ani az tolik okruhar neni. Je to stunter a s motorkama umi neuveritelny veci ale na dromu prej nepatri mezi zadnou spicku.

(reakce na) Styl na okruhu

4.4.2012 v 14:19 | Nahoru | #87

FiZzeR píše: Přijde mi to dost ucukaný... nač ti bude držet mezi zatáčkama plnej, když to pak stejně probrzdíš a nevím jak tebe ale mě by tenhle styl dost rychle unavil... Nevim no, nejsem závodník... ale teorie mluví o plynulosti jako klíči k rychlé jízdě...

A jinak pískuju, letos chci taky na okruh



Moznosti neurekom :) Budu se nekde tesit, pak pisni, udelam ti zazemi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu

4.4.2012 v 14:25 | Nahoru | #88

SVSkritek píše: Stev> Ja tam pod 2.0 urcite za studena davat nebudu. Poli jezdi jine gumy a jine tempo. Podle mne by ti i trvalo bez nahrivaku, nez bys tu gumu komplet ohral (i s rafky).



Na silnicnich gumach bez harivaku to pred prvni 20minutovkou ufouknu na 2.2/2.1, a kdyz prijedu tak hned premerim a upravim za tepla na stejne tlaky. Kola pri mych mrdalskych casech vzdycky fungovali a byl na ne spoleh ...


(reakce na) Styl na okruhu

4.4.2012 v 14:26 | Nahoru | #89

2LEKO píše: ....tak vzhůru do "mistráku"!..asi jsi talent!! ...a nafoukej to všechno na "3" a celý rok si toho nemusíš všimnout!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu

4.4.2012 v 14:27 | Nahoru | #90

pylot píše: Vidis ja zase slysel ze Pepa ani az tolik okruhar neni. Je to stunter a s motorkama umi neuveritelny veci ale na dromu prej nepatri mezi zadnou spicku.

Tak nějak, je to pan jezdec, ale na dromu je limitovanej motorkou a tak výsledný časy jsou průměr. Každopádně sledovat jeho nálet s fazerem v Mostě do první pravé byl zážitek...:)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist