globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: elektrický štartér Jawa 350
 
24.11.2011 v 11:40
zdravím
mám orginál kladivkové zapalovanie a cele mi to hapruje ani sa mi to nechce furt štelovať tak rozmýšlam nad VAPE alebo nad elektrickým štartérom...
mohli by ste mi poradiť čo je lepšie ?
http://www.velorexy....a-elektricky-starter
Předchozí
1 2 3
Následující

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) elektrický štartér Jawa 350

27.11.2011 v 10:55 | Nahoru | #61
Airsoftak> tak to sis měl radši koupit kejvačku nebo panelku nebo 634 nebo 632 to byly poslední motory který se dali a stály za to ty od 638 dál stáli úplně za ho.... mělo to blbej karburátor atd ještě mam teda doma karburátor novej 638mičkovej kdyby měl někdo zájem ale je na něm příruba na 634 protože jsem toužil po sytiči ale nebylo možný to seštelovat aby to jelo pořádně...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) elektrický štartér Jawa 350

27.11.2011 v 12:13 | Nahoru | #62
fomachrom> Karbec z 638 je dobrý na 638 a na 632 nepatří

Ke zbytku se vyjadřovat nebudu, protože bych nerad klesl na tvou úroveň

elektrický štartér Jawa 350

27.11.2011 v 18:48 | Nahoru | #63
Tak to je bomba.Tady by se měli inspirovat konstruktéři,zjistili by,že bezkontakt je na hovno,kladívka jsou lepší
Je to stejný jako diskuze na téma karbec versus vstřikování.Je to prostě lidský sentiment ke starým překonaným technologiím.
Vape řeší velkou část problémů se zapalováním.A vždy bude lepší než kladívka,a to ve všech parametrech.

(reakce na) elektrický štartér Jawa 350

27.11.2011 v 18:59 | Nahoru | #64
fomachrom> co chceš za ten karbec?Kámoš totiž sháněl.

elektrický štartér Jawa 350

27.11.2011 v 20:39 | Nahoru | #65
fomachrom... potom podla teba som si mal kupiť radsej motorku ktora bola vyroebna este pred prvou svetovou vojnou :D no nič ale tak určite mas pravdu že stare stroje su ovela lepšie konštrukčne urobnee ako nove... ved ty konstrukteri to už ptm len dojebavali a nerozumeli sa ktomu

(reakce na) elektrický štartér Jawa 350

27.11.2011 v 20:42 | Nahoru | #66

c.j. píše: fomachrom> Karbec z 638 je dobrý na 638 a na 632 nepatří

Ke zbytku se vyjadřovat nebudu, protože bych nerad klesl na tvou úroveň

tjn, pac je to de***

elektrický štartér Jawa 350

28.11.2011 v 11:16 | Nahoru | #67
Airsofťák - šmarjá, nekaz krásnej vzhled zachovalý devitky těma škaredejma "laděnejma uzenkama" , na devítku patří rovný vejfuky

Foma nebo kdo už to byl - Karbec na osmičku bych taky bral,starej Jikováckej, ty novější náhražky Tchajvany prý zlobí, máme doma dvě osmy a žádnej karboš do náhrady. Na 634 mám její původní a trochu zlobí.

elektrický štartér Jawa 350

28.11.2011 v 15:20 | Nahoru | #68
mne karburator na 639 zlobi moc :D
ale ja tam idem zajtra davať komplet kapotáž zo 640tky takže ladaky sa ta mbudu hodiť :)

1 reakcí na tento příspěvek elektrický štartér Jawa 350

29.11.2011 v 14:25 | Nahoru | #69
uhliky vymenené... len mi jeden valec ešte furt hapruje ... sem tam sa chyta a sem tam ne a nwm čo to robi... kondezator nie... to by nešiel vobec... že by nejaky kontakt
cele to zapalovanie je blbe... aj iskru dava všelijak...

1 reakcí na tento příspěvek elektrický štartér Jawa 350

29.11.2011 v 14:52 | Nahoru | #70
S tou blbě slisovanou klikou a "lepším" chodem na kladívka to může být pravda, páč VAPE pálí furt na jednom místě pro oba válce (lze přehodit fajky) a mechanické zapalování se seřizuje na každý válec zvlášť .
Bimbam - ale i startpáka "namáhá jednostranně kliku" - nebo ne?
Startpáka zabírá do rohatky pod spojkou a stejně pak kliku roztáčí primární řetaz...e?
Myslím si, že větší "vyložení" ozubeného kola volnoběžky nezpůsobí výrazně větší ohybové namáhání kliky, než aby je bylo nutné brát v úvahu...
I působení - síla startéru má jiný průběh namáhání. To néni "hópnót" na páku - tento impuls roztočí švungráfy, ale startér točí plynule, přímo něžně.
Já měl neskonalé problémy z třipade - dobíjení, někdy to nepálilo atd. Chyba byla v uvolněném měděném káblíku v uhlíku . Opraveno sirkou.

Naposledy editováno 29.11.2011 15:12:07

(reakce na) elektrický štartér Jawa 350

29.11.2011 v 15:07 | Nahoru | #71
Airsoftak> U kladívek obvykle blbne ten válec, kterému se víc zasírají kontakty (spodní). Tuším to je pravý válec.

(reakce na) elektrický štartér Jawa 350

29.11.2011 v 15:55 | Nahoru | #72

Zdenalbenal píše: S tou blbě slisovanou klikou a "lepším" chodem na kladívka to může být pravda, páč VAPE pálí furt na jednom místě pro oba válce (lze přehodit fajky) a mechanické zapalování se seřizuje na každý válec zvlášť .


A z toho plyne co?Můžeš si dát dva snímače a jeden výstupek,a bude ti to pálit pro každý válec solo,akorát že přínos je krom dobrého pocitu nula.

elektrický štartér Jawa 350

29.11.2011 v 20:39 | Nahoru | #73
no prekontroloval som kabelaž všetko už som z toho bol na nervy... a furt to blbne... vyskušam inu svečku a ide nova svička NGK v prdeli dal som brisky a frči to jedna radosť... mne na simsone robia bordel sviečky NGK aj na jawe ako sa mi vidi... na simsone ešťe mam orginal sviečku od vyroby :D isolator a facha :D
dal som aj na plavakovu komoru nove tesnenie krasne drži otáčky dobíja smerovky ešte furt robili problem vymenil som prerušovač a ide... lenže je to do skutrov a pipa to jak jebnute

a nejaka pikoška... hovorim vymenim retaz na rozetach nech je nova dam dole kryt koleso gumu všecko a kukam rozbita reťaz tie očka či vačeky či to je tak všetky polamane že prečo to pspravilo nwm dal som nove hádam bude dobré len rozeta už je dosť špicata tak by asi trebalo nove

elektrický štartér Jawa 350

30.11.2011 v 07:35 | Nahoru | #74
Svíčky NGK do jawy fakt ne..

O vadném přerušovači blinkru jsem ti psal.

Pokud na řetězu jsou rozlámané ty krycí válečky, tak je už hodně vytahaný, takže ho co nejdříve vyměň (nový stojí cca 300Kč). Pokud je rozeta KO, tak vyměň samozřejmě i ji, ta stojí kolem litru..

1 reakcí na tento příspěvek elektrický štartér Jawa 350

30.11.2011 v 12:07 | Nahoru | #75
c.j. nj bol vadny ten preručovač...
retaz je vymenená len by trebalo aj tie rozety len rozmýšlam že dopredu akú dať keď už budem kupovať... ale asi nehám orginál 17z ak sa nemylim
mnooo lenže tie valčeky boli rozlamane všetky ma skoro vykotilo že to jak dosahli ta motorka nebola ani jazdena... to museli tak velmi dotihnuť že až...

(reakce na) elektrický štartér Jawa 350

30.11.2011 v 16:22 | Nahoru | #76
Airsoftak>jj, standardní kolečko je 17z. Pokud chceš laborovat s převodem, přečti si něco teorie od Jeníka jenikovo.misto

Naposledy editováno 30.11.2011 16:26:32

1 reakcí na tento příspěvek elektrický štartér Jawa 350

30.11.2011 v 20:49 | Nahoru | #77
njn dik to sem už čital... len nwm či to nepojde až moc do otáčok ked tam dám 16z :O ale asi neham 17ku

(reakce na) elektrický štartér Jawa 350

30.11.2011 v 21:26 | Nahoru | #78

Airsoftak píše: njn dik to sem už čital... len nwm či to nepojde až moc do otáčok ked tam dám 16z :O ale asi neham 17ku

Taky jsem s tím kdysi laboroval, ale nakonec mi vyšlo nejvhodnější 17z.

elektrický štartér Jawa 350

30.11.2011 v 22:53 | Nahoru | #79
njn to bude asi naj

elektrický štartér Jawa 350

1.12.2011 v 12:37 | Nahoru | #80
Blinkrovej přerušovač - koukni se jestli je na něm taková malá záslepka nebo lepicí páskou zalepená dírka cca 3-4mm silná. Odlep a pod tím by měl být šroubek na štelování frekvence blikání.

1 reakcí na tento příspěvek elektrický štartér Jawa 350

1.12.2011 v 17:36 | Nahoru | #81
Přerušovač vyhodit a nahradit elektronickým z Filcky za 100kč. Jen s tímhle to bude blikat pravidelně a bez prodlevy po zapnutí. Ty staré mechanické jsou vhodné leda do veteránů

(reakce na) elektrický štartér Jawa 350

1.12.2011 v 19:19 | Nahoru | #82

c.j. píše: Přerušovač vyhodit a nahradit elektronickým z Filcky za 100kč. Jen s tímhle to bude blikat pravidelně a bez prodlevy po zapnutí. Ty staré mechanické jsou vhodné leda do veteránů

Přesně tak, bimetaly nebrat...

elektrický štartér Jawa 350

1.12.2011 v 22:20 | Nahoru | #83
ono ten stary fungoval jak potenciometer... ked som vytočil otačky blikal jak o dušu...
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist