mám orginál kladivkové zapalovanie a cele mi to hapruje ani sa mi to nechce furt štelovať tak rozmýšlam nad VAPE alebo nad elektrickým štartérom...
mohli by ste mi poradiť čo je lepšie ?
http://www.velorexy....a-elektricky-starter
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) elektrický štartér Jawa 350
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) elektrický štartér Jawa 350
Ke zbytku se vyjadřovat nebudu, protože bych nerad klesl na tvou úroveň
Je to stejný jako diskuze na téma karbec versus vstřikování.Je to prostě lidský sentiment ke starým překonaným technologiím.
Vape řeší velkou část problémů se zapalováním.A vždy bude lepší než kladívka,a to ve všech parametrech.
Foma nebo kdo už to byl - Karbec na osmičku bych taky bral,starej Jikováckej, ty novější náhražky Tchajvany prý zlobí, máme doma dvě osmy a žádnej karboš do náhrady. Na 634 mám její původní a trochu zlobí.
1 reakcí na tento příspěvek elektrický štartér Jawa 350
cele to zapalovanie je blbe... aj iskru dava všelijak...
1 reakcí na tento příspěvek elektrický štartér Jawa 350
Bimbam - ale i startpáka "namáhá jednostranně kliku" - nebo ne?
Startpáka zabírá do rohatky pod spojkou a stejně pak kliku roztáčí primární řetaz...e?
Myslím si, že větší "vyložení" ozubeného kola volnoběžky nezpůsobí výrazně větší ohybové namáhání kliky, než aby je bylo nutné brát v úvahu...
I působení - síla startéru má jiný průběh namáhání. To néni "hópnót" na páku - tento impuls roztočí švungráfy, ale startér točí plynule, přímo něžně.
Já měl neskonalé problémy z třipade - dobíjení, někdy to nepálilo atd. Chyba byla v uvolněném měděném káblíku v uhlíku . Opraveno sirkou.
Naposledy editováno 29.11.2011 15:12:07
Zdenalbenal píše: S tou blbě slisovanou klikou a "lepším" chodem na kladívka to může být pravda, páč VAPE pálí furt na jednom místě pro oba válce (lze přehodit fajky) a mechanické zapalování se seřizuje na každý válec zvlášť .
A z toho plyne co?Můžeš si dát dva snímače a jeden výstupek,a bude ti to pálit pro každý válec solo,akorát že přínos je krom dobrého pocitu nula.
dal som aj na plavakovu komoru nove tesnenie krasne drži otáčky dobíja smerovky ešte furt robili problem vymenil som prerušovač a ide... lenže je to do skutrov a pipa to jak jebnute
a nejaka pikoška... hovorim vymenim retaz na rozetach nech je nova dam dole kryt koleso gumu všecko a kukam rozbita reťaz tie očka či vačeky či to je tak všetky polamane že prečo to pspravilo nwm dal som nove hádam bude dobré len rozeta už je dosť špicata tak by asi trebalo nove
O vadném přerušovači blinkru jsem ti psal.
Pokud na řetězu jsou rozlámané ty krycí válečky, tak je už hodně vytahaný, takže ho co nejdříve vyměň (nový stojí cca 300Kč). Pokud je rozeta KO, tak vyměň samozřejmě i ji, ta stojí kolem litru..
1 reakcí na tento příspěvek elektrický štartér Jawa 350
retaz je vymenená len by trebalo aj tie rozety len rozmýšlam že dopredu akú dať keď už budem kupovať... ale asi nehám orginál 17z ak sa nemylim
mnooo lenže tie valčeky boli rozlamane všetky ma skoro vykotilo že to jak dosahli ta motorka nebola ani jazdena... to museli tak velmi dotihnuť že až...
Naposledy editováno 30.11.2011 16:26:32