Téma: Nová motorka z Německa
15.6.2011 v 22:02
Zdravím,
chci si pořídit fungl novou motorku a uvažuji o nákupu v Německu. Nevíte jak je to s daněma? Odpočítávají se? A jak je to pak u nás? :) Co vím, tak by se na to nějak neměli vztahovat, ne? Český předražený dealery sponzorovat nechci, proto jsem se rozhodla takhle :) A jak je to pak se zárukou? Uznají mi ji i tady třeba u autorizovaného servisu? Děkuji za odpovědi a připomínky :)

Uzavřeno 03.04.2013 v 18:04 uživatelem evca89
Anketa: Novou motorku z Německa:
Ano
60%
3
Ne
40%
2
Předchozí
1 2 3
Následující

(reakce na) Nová motorka z Německa

16.6.2011 v 16:03 | Nahoru | #61

jetam píše: Lapat> to sice nemuže a proto je o důvod víc lákat zákazníky přístupem ... co sme kupoval auto tak sem se na servis/ prodejnu kde sem koupil za chvíli vysral s jejich přístupem a na záruční servis a pozáruční mě v jiné prodejně přivítali s otevřenou náručí a být se jim to asi první rok nevyplatilo



Já mu ale vysvětluji, proč není vždy reálné vyrovnat cenovou nabídku s zahraniční konkurencí.

Otázka je, jestli další auto koupíš u toho vstřícného dealera nebo kvůli lepší ceně o 50 000 pojedeš na druhej konec republiky A hlavně jak to udělá další 50 zakáznkíků? Budou ochotní zaplatit trochu více u slušného obchodníka nebo si to koupí zase u blba, který jen umí podrazit cenu, ale pak se k němu nedá jezdit na záruční prohlídky?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová motorka z Německa

16.6.2011 v 16:08 | Nahoru | #62
Lapat> proti tomu nic nemám co se týká přezutí ale mě jako koncoveho zakaznika nějak nemusí zajímat jestli je to pro dealera výhodné nebo ne. Výrobce to pro daný výrobek nabízí, chápu prodejce že z toho nadšen není, ale dávat to sežrat zákazníkovi???

A vůbec co vím tak na prodeji ma servis/prodejce celkem málo většinu zisku mu tvoří servis

servisní prohlídky se platí a záruční opravy plati mam pocit výrobce co se týká dílu a část práce ale za jinou hodinovou sazbu než má servis

Naposledy editováno 16.06.2011 16:08:47

(reakce na) Nová motorka z Německa

16.6.2011 v 16:14 | Nahoru | #63

jetam píše: Lapat> proti tomu nic nemám co se týká přezutí ale mě jako koncoveho zakaznika nějak nemusí zajímat jestli je to pro dealera výhodné nebo ne. Výrobce to pro daný výrobek nabízí, chápu prodejce že z toho nadšen není, ale dávat to sežrat zákazníkovi???

A vůbec co vím tak na prodeji ma servis/prodejce celkem málo většinu zisku mu tvoří servis

servisní prohlídky se platí a záruční opravy plati mam pocit výrobce co se týká dílu a část práce ale za jinou hodinovou sazbu než má servis



Když to nevadí u gum, proč to vadí u motorky? Je to podobné...

Pokud výrobce za záruční práce dává málo peněz za práci, tak je jasné, že ten zbytek se dotuje z marží za prodej motorek. Pokud mi tam bude jezdit hodně zákazníků na záruční servis koupených motorek jinde, tak si moc nevydělám. Jedině na doplňcích, ale pokud budou převažovat zákazníci typu u vás si kombinezu vyzkouším na netu zakoupím, tak můžu brzo s podnikám seknout

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová motorka z Německa

16.6.2011 v 17:34 | Nahoru | #64

Lapat píše: Zkoušení si věcí v kamenném obchodě a následná koupě na netu je taky pěkná vychcanost zákazníků. A přitom je mnohdy ten rozdíl jen v řádu procent. Hlavně že ti samí nakupující by to zboží zase nejraději šli reklamovat do toho kamenného obchodu, protože ho mají přece za barákem a nebudou ho přece posílat do shopu v UK (ale to není na tebe osobně, jen si mi to připomněl)



Ve všech věcech to chce najít takovou zlatou střední cestu. Samozřejmě, že když jdu do krámu kupovat gatě nebo helmu, tak se orientačně podívám na netu na možnosti, značky a ceny a v krámě si to srovnám. Je jasný, že kamenej shopík má větší režie, zaměstnance, a pokud třeba bundu nebo helmu nemá za 5.000 jak je na netu, ale třeba za 5.300 tak to neřeším, vyzkouším, koupím. Ale pokud bude mít obchodník helmu oproti cenám na netu nasazenou třeba o 2.000, tak už ji u něj nekoupím a pokud ji budu hodně chtít, tak bych se možná zařadil do fronty těch "hajzlů" co v krámě vyzkouší a objednají na netu. To stejný s motorkama. Pokud bych chtěl funglovku, tak šetřím několik let. Samozřejmě nebudu na pořizovací ceně u prodejce za barákem a na druhý straně republiky řešit 5.000. Ale prostě 20.000 už je takový rozdíl, že bych taky šel do kupu za hranicema i když vím, že bych tu v servisní síti mohl mít problémy. Prostě dvacítka co zůstane doma by mě za ty problémy stála. Toť čistě subjektivní zákazníkův pohled na věc

(reakce na) Nová motorka z Německa

16.6.2011 v 18:22 | Nahoru | #65

panTerek píše: Ve všech věcech to chce najít takovou zlatou střední cestu. Samozřejmě, že když jdu do krámu kupovat gatě nebo helmu, tak se orientačně podívám na netu na možnosti, značky a ceny a v krámě si to srovnám. Je jasný, že kamenej shopík má větší režie, zaměstnance, a pokud třeba bundu nebo helmu nemá za 5.000 jak je na netu, ale třeba za 5.300 tak to neřeším, vyzkouším, koupím. Ale pokud bude mít obchodník helmu oproti cenám na netu nasazenou třeba o 2.000, tak už ji u něj nekoupím a pokud ji budu hodně chtít, tak bych se možná zařadil do fronty těch "hajzlů" co v krámě vyzkouší a objednají na netu. To stejný s motorkama. Pokud bych chtěl funglovku, tak šetřím několik let. Samozřejmě nebudu na pořizovací ceně u prodejce za barákem a na druhý straně republiky řešit 5.000. Ale prostě 20.000 už je takový rozdíl, že bych taky šel do kupu za hranicema i když vím, že bych tu v servisní síti mohl mít problémy. Prostě dvacítka co zůstane doma by mě za ty problémy stála. Toť čistě subjektivní zákazníkův pohled na věc



Kdyby to mělo být úplně férové, tak když bude v kamenném shopu helma za cenu pro mě nepřijatelnou, tak se ještě ve dveřích otočím na podpatku a helmu tam nekoupím, ale ani si ji tam nezkouším jak mi sedí na hlavě.

(reakce na) Nová motorka z Německa

16.6.2011 v 18:27 | Nahoru | #66

seikos píše: Ty jsi úplne mimo. Ale přesně v duchu českých dealerství. Od nich radši nic nechtit. Ani motorku ani servis. Po mých zkušenostech je lepší dělat servis v Německu. Tam jim je fuk kde jsi to koupil a i při servisu se ti klani k zemi. A je jim úplne fuk kde jsi motorku koupil.

Není potřeba servisovat v německu,stačí najít nějakýho garážníka co se tím živí a bavího to.Jeden takovej tři týdny bádal co tomu je(nejsem úplnej pablb,ale nějak sem to nemohl rozlousknout),původně to měl být týden,ale pak to protáhl.No tak udělal zrovna kontrolu a nějaký seřizovačky+spravil závadu a za tuhle komplexní službičku chtěl 2800 i se zárukou na opravu))
Předchozí
1 2 3
Následující
Téma je zamknuto


TOPlist