Když se podívám kolem sebe, tak vidím ten boom 18-tek a stává se z ní obyčejná tuctovka, kterou potkám na každém rohu. No a to těch Warriků zase tolik nepotkávám a pěkné je, že v mém okolí není žádný
Mimochodem jsem si taky jednou vyzkoušel jestli se dá tacháč dostat až na konec (240) a musím konstatovat, že to jde, ale to není jisté, že to tolik jede. Myslím si, že na konci to lže a ukazuje více... Podotýkám, že mám stroj bez úprav, jel jsem po dálnici schovaný za plégem a ruce mi to mohlo utrhnout O té maximálce to ale zas tak není...
No a když se podívám na motor Warrika, tak to je nádhera a co je vidět u 18-ky?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Držák origo výfuků Yamaha XV 1600 WildStar | georges63 | 0 | Včera v 20:28 georges63 |
Yamaha XVS 1100 Yamaha XVS 1100 DragStar | oko31 | 30 | 15.4.2024 v 20:14 Rooks |
Nádrž Wildstar Yamaha XV 1600 WildStar | čáslava | 2 | 11.4.2024 v 17:58 ja1 |
Brzdění cruisera v dešti [1, 2] Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 1100 DragStar, Y... | HrnčířKraus | 32 | 3.4.2024 v 16:54 Dosky-CZ |
Sedák na sedlo Yamaha XVS 1100 DragStar | Dosky-CZ | 19 | 20.3.2024 v 13:04 aar |