Téma: Dacia Duster
 
31.1.2011 v 20:51
ahoj,
dneska to stlo před barákem a musím přiznat,že to vypadalo solidně. Na netu pak koukám, cena lidová od 260tisíc. Předpokládám že ta 1,6 benzín bude motor asi Renault? I když je to dost mladé auto ,na recenzi a závady, ale přesto nevlastní ho někdo, vaše zkušenosti? Nebo jedna paní povídala ?

Díík


Naposledy editováno 31.01.2011 21:07:45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dacia Duster

31.1.2011 v 22:56 | Nahoru | #61

_Giraffe_ píše: kolik kolik??



kolik nemam, manzel mi ho nechce pucovat...

Dacia Duster

31.1.2011 v 22:56 | Nahoru | #62
Zlatý vosumdesátky...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dacia Duster

31.1.2011 v 22:57 | Nahoru | #63

Nikita999 píše: kolik nemam, manzel mi ho nechce pucovat...



jaka je tva ctena vyska pani?? jestli pod 180 tak to ani nepis, to je nuda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dacia Duster

31.1.2011 v 22:58 | Nahoru | #64

_Giraffe_ píše: jaka je tva ctena vyska pani?? jestli pod 180 tak to ani nepis, to je nuda



tak to mam stesti...skoro 1cm nad

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dacia Duster

31.1.2011 v 23:01 | Nahoru | #65

Nikita999 píše: tak to mam stesti...skoro 1cm nad



mel jsem holku 186.. vice takovych

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dacia Duster

31.1.2011 v 23:03 | Nahoru | #66

_Giraffe_ píše: mel jsem holku 186.. vice takovych



tak to uz je poradna zirafa... to bych byla vyssi nez manzel, to by se mu asi moc nelibilo...

2 reakcí na tento příspěvek Dacia Duster

31.1.2011 v 23:05 | Nahoru | #67
Měl jsem tu čest par zimních měsíců jezdit Dustera 1,6 4x4. Uspokojivé auto - hodně krátké kvalty - jednička vyloženě ve městě je k nasr. - jinak v terénu funguje jako redukce, odhlučnění také není z nejlepších, roleta kufru ze které jsem byl šílený, ovládání topení kam se bez předklonu nedá dostat, spotřeba pořád okolo deseti na sto. Ale abych jen nehanil - neexistoval terén, který by neprojel. Dokonce jsem i prorážel před sebe nahrnutý sníh tak, že padal horem přes kapotu a bylo to schopné se drápat kupředu. Scénica 4x4 jsme odtamtud odtáhli se spálenou spojkou. Není to auto na hard off road, ale kde je v létě cesta, tak tam v zimě projede. Takže do civilizovaných hor v kotlině české vyhovující. A mimojiné tam, odkud Scénic odjel na laně, jsme museli nechat Yettiho vychladnout, protože teplotní čidlo halldex spojky odmítalo přiřadit zadek. Jezdili jsme po bývalých tankových cestách po Šumavě, a tam Dacia jednoznačně vítězila. Budete-li se pohybovat v rychlostních limitech ČR, a je-li vaše rekreační sídlo bývalá hájenka, tak ano - budete-li chtít plnou palbu, tak po sečtení všech položek dojdete k závěru, že je to auto drahé. To co jiní výrobci mají v základu, to si nechá Dacia zaplatit. Nevím, jak by se choval diesel, ale toho jsme neměli tu čest zkoumat - věřím, že díky lepšímu krouťáku by byl v terénu ještě lepší a i spotřeba by mohla být akceptovatelná.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dacia Duster

31.1.2011 v 23:06 | Nahoru | #68

Nikita999 píše: tak to uz je poradna zirafa... to bych byla vyssi nez manzel, to by se mu asi moc nelibilo...



basketbalistka .. to ja mam jeste par cisel rezervu, takze jsem byl spokojen velmi

(reakce na) Dacia Duster

31.1.2011 v 23:09 | Nahoru | #69

Brůča píše: Měl jsem tu čest par zimních měsíců jezdit Dustera 1,6 4x4. Uspokojivé auto - hodně krátké kvalty - jednička vyloženě ve městě je k nasr. - jinak v terénu funguje jako redukce, odhlučnění také není z nejlepších, roleta kufru ze které jsem byl šílený, ovládání topení kam se bez předklonu nedá dostat, spotřeba pořád okolo deseti na sto. Ale abych jen nehanil - neexistoval terén, který by neprojel. Dokonce jsem i prorážel před sebe nahrnutý sníh tak, že padal horem přes kapotu a bylo to schopné se drápat kupředu. Scénica 4x4 jsme odtamtud odtáhli se spálenou spojkou. Není to auto na hard off road, ale kde je v létě cesta, tak tam v zimě projede. Takže do civilizovaných hor v kotlině české vyhovující. A mimojiné tam, odkud Scénic odjel na laně, jsme museli nechat Yettiho vychladnout, protože teplotní čidlo halldex spojky odmítalo přiřadit zadek. Jezdili jsme po bývalých tankových cestách po Šumavě, a tam Dacia jednoznačně vítězila. Budete-li se pohybovat v rychlostních limitech ČR, a je-li vaše rekreační sídlo bývalá hájenka, tak ano - budete-li chtít plnou palbu, tak po sečtení všech položek dojdete k závěru, že je to auto drahé. To co jiní výrobci mají v základu, to si nechá Dacia zaplatit. Nevím, jak by se choval diesel, ale toho jsme neměli tu čest zkoumat - věřím, že díky lepšímu krouťáku by byl v terénu ještě lepší a i spotřeba by mohla být akceptovatelná.



(reakce na) Dacia Duster

31.1.2011 v 23:10 | Nahoru | #70

_Giraffe_ píše: basketbalistka .. to ja mam jeste par cisel rezervu, takze jsem byl spokojen velmi



mno jo, ja zas nemuzu mit chlapa moc vysokeho, pak me boli za krkem...

Dacia Duster

31.1.2011 v 23:13 | Nahoru | #71
Když off road, tak jedině Rover, Jeep, nebo Land cruiser. Pohon 4x4 a vyšší světlost z auta teréňák neudělá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dacia Duster

1.2.2011 v 11:05 | Nahoru | #72

UnholyRider píše: Dyk to píšu. Dřív bylo všecko poctivý železo a dneska všude nacpou plast. Ať votevřeš cokoli, tak vypadnou umělohmotný kolečka a převody. Fuj.



u HD mě to nepřekvapuje

(reakce na) Dacia Duster

1.2.2011 v 11:24 | Nahoru | #73

2stroke píše: To mi připomína, že jsem četl nějaký nezávislý test nafty na Slovensku, z něhož vyplynulo, že na celém Slovensku, i u značkových benzinek, prodávají nekvalitní naftu. Jediné doporučení bylo, aby lide kupovali naftu tam, kde se nafta nejvíc prodává, kde se dlouho neskladuje...

Řekl bych, že s kvalitou české nafty nebudeme od té slovenské moc daleko...i od známých s nafťáky jsem už slyšel, že např. na rakouskou naftu se toho najede víc, motor trochu lépe jede apod...no, smutný příběh...

Jinak za mě: Nafta patří do kamen



Tak to sis cetl asi kdyz si byl uuplne vozralej...asi mesic ZPET mas test naft zimnich v Svete motoru a Slovenska nafta byla lepsi jak ceska a to ve vsem!
A bylo to tim ze slovenks arafineriie je o dost modernejsi jak tady ta v cesku.
Tedy slovenske nafty a i tady v cesku co je brali od Slovnaftu byly na tom nejlepe.
Jinak nej nafta zimni arkticka je but v nemecku a nebo pak mas Vervu od Benziny.

Naposledy editováno 01.02.2011 11:25:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dacia Duster

1.2.2011 v 11:33 | Nahoru | #74

dva_hrnce píše: u HD mě to nepřekvapuje


Jedinej kus plastu na mojem HD je vobal baterky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dacia Duster

1.2.2011 v 11:38 | Nahoru | #75
UnholyRider> a ty umělohmotný kolečka na tebe vypadly odkud?

ale jo, vim jak to myslíš, mám doma auto na dálkáč (samo že ne bezdrát), starý cca 30 let, všechny převody železný..

dneska koupíš cajk na vysílačku a za dva dny v tom jen chrčí protože zuby udělaly pápá..

(reakce na) Dacia Duster

1.2.2011 v 11:46 | Nahoru | #76
dva_hrnce> Asi tak. Před lety jsem se podival, proč přestalo fungovat dva apůl roku starý DVD (Sony)-kolečkům chyběly zoubky. Naproti tomu kazeťák Grundig (komponent) a gramec Sony z roku 1976 fungujou dodnes. Taky na Ford Taunus r. 1980 jsem si nemoh stěžovat-na opravu stačilo kladivo a kleště.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dacia Duster

1.2.2011 v 13:35 | Nahoru | #77

Tafi. píše: Super by mohl být 1.9dCi ale nevím jestli se do dusteru dává... taky nesmrtelnej

Probuď se, 1,9dCi není nesmrtelnej. Ono je to přesně naopak, často nemocnej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dacia Duster

1.2.2011 v 14:01 | Nahoru | #78
Fidži.FZS> Jedinej nesmrtelnej motor je stará V8

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dacia Duster

1.2.2011 v 14:04 | Nahoru | #79

UnholyRider píše: Fidži.FZS> Jedinej nesmrtelnej motor je stará V8



V8

(reakce na) Dacia Duster

1.2.2011 v 14:06 | Nahoru | #80
_Giraffe_> Ty aby sis nerejpla, žirafo vyskákaná

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dacia Duster

1.2.2011 v 14:15 | Nahoru | #81

Fidži.FZS píše: Probuď se, 1,9dCi není nesmrtelnej. Ono je to přesně naopak, často nemocnej


Tak tak.Vše co končí dci,je fajn do prvních 100 000km.
1.9tdi to byl nesmrtelnej motor.Škoda ho

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dacia Duster

1.2.2011 v 14:20 | Nahoru | #82

Antigos píše: Tak tak.Vše co končí dci,je fajn do prvních 100 000km.
1.9tdi to byl nesmrtelnej motor.Škoda ho



Asi tak.. já byl vždycky uplně antiropáckej, ale ted´ řeším výměnu plechofky asi to vyhraje ochcáva 1.9 ..

ach jo, bude ze mě dehťák, ale pořád lepší nafta do nádrže než Honda do garáže..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dacia Duster

1.2.2011 v 14:23 | Nahoru | #83
[quote=dva_hrnce]Asi tak.. já byl vždycky uplně antiropáckej, ale ted´ řeším výměnu plechofky asi to vyhraje ochcáva 1.9 ..

ze vsech lidi kteri byli drive proti klepacum, jsou ted traktoristi kazdy tam musi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dacia Duster

1.2.2011 v 14:27 | Nahoru | #84

_Giraffe_ píše: [quote=dva_hrnce]Asi tak.. já byl vždycky uplně antiropáckej, ale ted´ řeším výměnu plechofky asi to vyhraje ochcáva 1.9 ..

ze vsech lidi kteri byli drive proti klepacum, jsou ted traktoristi kazdy tam musi


Nikdy

Dacia Duster

1.2.2011 v 14:30 | Nahoru | #85
Já to mám navopak-dřív naftu, ale teď-benzín je benzín Navíc ty cenový rozdíly jsou pro mě celkem zanedbatelný.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dacia Duster

1.2.2011 v 14:32 | Nahoru | #86
No06> ale jo.. faze diesel neni zase tak hrozny, jde vetsinou ruku v ruce se zalozenim spolecne domacnosti a prichodem sviste potom papuce na nohy, fajfku, houpaci kreslo a smrt.. normalni kolobeh zivota

1 reakcí na tento příspěvek Dacia Duster

1.2.2011 v 14:34 | Nahoru | #87
no já furt nevim, najezdím celkem dost, takže buď benzín + LPG nebo ropu..

Ale stejně je to pořád 51% pro benzín, tak uvidím co bude a nebude..

jinak jestli jezdit za 5 nafty nebo 10 plynu vychází cenově nastejno, ale čistýho benzína živit nechci, to by musela bejt nějaká litrová mrdka se spotřebou max. 6 l, ale to bych zas do roka utavil

(reakce na) Dacia Duster

1.2.2011 v 14:35 | Nahoru | #88

_Giraffe_ píše: No06> ale jo.. faze diesel neni zase tak hrozny, jde vetsinou ruku v ruce se zalozenim spolecne domacnosti a prichodem sviste potom papuce na nohy, fajfku, houpaci kreslo a smrt.. normalni kolobeh zivota



no ty vole, tak to ne, papuče nenosím, sviště nechci, houpací křeslo nepotřebuju..

fajfce a smrti se nebráním

(reakce na) Dacia Duster

1.2.2011 v 14:39 | Nahoru | #89

dva_hrnce píše: no já furt nevim, najezdím celkem dost, takže buď benzín + LPG nebo ropu..

Ale stejně je to pořád 51% pro benzín, tak uvidím co bude a nebude..

jinak jestli jezdit za 5 nafty nebo 10 plynu vychází cenově nastejno, ale čistýho benzína živit nechci, to by musela bejt nějaká litrová mrdka se spotřebou max. 6 l, ale to bych zas do roka utavil



meli jsme za poslednich 10roku, 3auta na plnyn, 3klepace a co se tyce pohodli, tak nafta je lepsi.. u plynu to obcas cukalo, nechtelo jet atd., s naftou se jen jezdi..

2 reakcí na tento příspěvek Dacia Duster

1.2.2011 v 14:40 | Nahoru | #90
Společná domácnost, svišť=pomalá smrt (někdy rychlá)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist