1 reakcí na tento příspěvek AMA Supercross 2011
1 reakcí na tento příspěvek AMA Supercross 2011
2 reakcí na tento příspěvek AMA Supercross 2011
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) AMA Supercross 2011
teamwhd píše: Kua proč všichni v letu držej do omezovače?
to dela predevsim Barcia a ne vsichni :) a nejsi jediny kdo se nad tim pozastavujeteamwhd píše: Kua proč všichni v letu držej do omezovače?
pila, pila , pila......
asi přebrali ten system z WRC, otáčky neklesnou na volnoběh...:)
na dopadu musí už jet plnej ,navíc to zmírnuje ránu při dopadu a ve vzduchu si tim třeba rovná motorku
BTW kterej race se vám líbil nejvíce??? za mě Atlanta...rychlá ,zábavná ,
1 reakcí na tento příspěvek AMA Supercross 2011
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) AMA Supercross 2011
Joraell píše: to dela predevsim Barcia a ne vsichni :) a nejsi jediny kdo se nad tim pozastavuje
No já se nad tím moc nepozastavuju. Loni jsem jezdil půl sezóny 250 a bylo to úplně to stejný, v tréninku ne, ale v závodě ti prostě hrozně připadne, že ta 250 nejede a jsi na skoku ještě s někým, na stejno třeba, vedle sebe a chceš mu po dopadu hrozně ujet a ani tě nenapadne ve vzduchu pustit plyn, navíc když máš opravdu doraz, tak ti ta 250 po dopadu neudělá vůbdec nic. A taky asi ani nechceš přemýšlet nad tím, že bys ubral v tom vzduchu, dkyž za vteřinu nebo 2 budeš dávat na dopadu plnej. Na 250 sem taky měl ve vzduchu vždy omezovač - ale jen na závodch a to jedu úplný hovno oproti nim. Teď zase zpět na 450 ten plyn ve vzduchu ubírám, nebo nemám prostě omezovač, ale taky tomu vrknu a před dopadem tak 3/4 plynu, pokud teda samozřejmě neskáčeš přímo do zatáčky...
Tommasson píše: No já se nad tím moc nepozastavuju. Loni jsem jezdil půl sezóny 250 a bylo to úplně to stejný, v tréninku ne, ale v závodě ti prostě hrozně připadne, že ta 250 nejede a jsi na skoku ještě s někým, na stejno třeba, vedle sebe a chceš mu po dopadu hrozně ujet a ani tě nenapadne ve vzduchu pustit plyn, navíc když máš opravdu doraz, tak ti ta 250 po dopadu neudělá vůbdec nic. A taky asi ani nechceš přemýšlet nad tím, že bys ubral v tom vzduchu, dkyž za vteřinu nebo 2 budeš dávat na dopadu plnej. Na 250 sem taky měl ve vzduchu vždy omezovač - ale jen na závodch a to jedu úplný hovno oproti nim. Teď zase zpět na 450 ten plyn ve vzduchu ubírám, nebo nemám prostě omezovač, ale taky tomu vrknu a před dopadem tak 3/4 plynu, pokud teda samozřejmě neskáčeš přímo do zatáčky...
Ja to nemyslel ze ja se nad tim pozastavuju, ale ze je to napsano nekolikrat v komentarich pod videem :) Ale kdyz ty jezdce sledujes tak to opravdu dela hlavne Barcia.