Naposledy editováno 15.11.2013 13:46:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě
PEPAFJR píše: Jsem narcis a nebo pozér či blbec. Když už jsem v obyčejnech džínách najezdil tak kolem 300 000 km.?
Blbej narcis,kterej má kliku... To je myšleno bez urážky.
zmulin píše: Většinou sou kevlarky v základu z bavlny a na většinovejch styčnejch místech jako zadek a kolena jsou zesílený(podšitý) kevlarovou tkaninou + by mohly mít ještě chrániče kolen,popřípadě boků.Je jich ale přeci taková spousta,že nikdo nemůže říct,že sou všecky dobrý,nebo špatný.
Kůže se taky nedá naházet všecka do jednoho pytle.Někdo může mít slabou poctivou klokaninu a druhej má falešnej pocit bezpečí v tý "poctivý" a silný pěkně zapracovaný a zalakovaný štěpence,která se při nárazu občas roztrhá.
A vysvětlete mi už konečně,třeba pane CHE,proč je na vrcholu zatáčky dváca zhruba stejně rychlá jako MotoGP,když má o tolik užší gumu?????
kdepak,odpovědi se nedočkáš,maximálně odvede pozornost tím,že zatútočí z boku a napíše ti,že jsi laik,protože studovanej člověk by se na takovou prostou věc neptal. Nebo ti prostě položí jinou otázku,jak je jeho dobrým zvykem a bude vyčkávat.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě
PetrsVETR píše: zkopírováno z webu BMW
Úplně poprvé si v novém BMW X6 díky Dynamic Performance Control můžete užít jedinečnou, novou dimenzi průjezdu zatáčkami. Díky plynulému rozdělování hnací síly mezi levým a pravým zadním kolem je vůz agilnější a lépe drží stopu, a to bez ohledu na to, jestli řidič přidává plyn nebo ne. Ve spojení se systémem pohonu všech čtyři kola xDrive umožňuje Dynamic Performance Control precizní průjezd zatáčkami, umožňuje vjíždět do nich při vyšším příčném zrychlení a optimalizuje trakci při výjezdu ze zatáčky – ať už je povrch vozovky jakýkoliv.
nevím čemu se směješ, pouze své hlouposti....
s čím si v životě jezdil????? Odpověz, chtěl bych znát tvé zkušenosti...
tak já samo chápu, že gdo jel X6 je báječnej a úžasnej to ofšem nesouvisí s typem pohonu, ale regulací - zkus zapracovat na znalostech terminologie
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě
Che píše: todle je góóól týdne škoda,že musím teď dělat něco jinýho ale já se vrátím, a se mnou přijde fyzikální zákon
Budeš zcela jistě první vědec,který dokáže bez pochyb vyvrátit výsledky systému Opera z urychlovače částic v Cernu,tak se chop příležitosti,budeš slavnej. To je prostě pokrok,který základní fyzikální zákony nezboří,voda nepoteče do kopce,kinetická energie zůstane kinetickou energií,ale lze měnit dosud naměřená data a tím dílčím způsobem i samotné zákony.Není tudíž potřeba opět překrucovat a interpretovat po svým,možná by fakt bylo dobrý odpovědět kvantě žadatelů aspoň na několik základních otázek.Zatím jsi nezodpověděl jedinou,tak se tomu zkus trochu věnovat,spoustě lidí už prijde tvý počínání hodně úsměvný.A to jsou daleko vzdělanější a technicky zdatnější,než já.
Nepřijde ti že ztrácíš pevnou půdu pod nohama a prskáš jako potkan zahnanej do kouta???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě
Che píše: tak já samo chápu, že gdo jel X6 je báječnej a úžasnej to ofšem nesouvisí s typem pohonu, ale regulací - zkus zapracovat na znalostech terminologie
pokud je možné přenést 100% výkonu na jedno jediné kolo a je jedno na které,opravdu se nedá říct,že jsou pak poháněná přímo jednotlivá kola???Takže zase jen a jen trapné slovíčkaření,v principu měl Petr pravdu.
Che píše: gdyž já furt nechápu to, že auta maj poháněný nápravy, zatímco BMW kola
jasně že to nechápeš,je to na tebe prostě moc složitý. musíš hezky postupně,jako s těma motorkama,koženej cípant už jsi pochopil,tak můžeš začít studovat třeba lígrChe píše: tak já samo chápu, že gdo jel X6 je báječnej a úžasnej to ofšem nesouvisí s typem pohonu, ale regulací - zkus zapracovat na znalostech terminologie
sorry, jsem na rozdíl od tebe řidič a ne teoretik....
nechápu tvé zesměšňování praxe....opakuju, co jsi v životě řídil a jak se chovají auta a motorky v reálu a ne v publikacích....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě
Želva_2 píše: Můžu se zeptat kolik škol a jaké?
máš to v PM, základ je stavební SŠ, pak ekonomie SŠ, VŠ a nakonec právo....bez červených diplomů, sorry....ještě bych chtěl dát Ph.D. v odlasti řízení vlastních a cizích zdrojů...ekonomie mě baví....taky mě baví jezdit, střílet, studovat, stříhat filmy atd....
ale už jsem to tady psal creckovi, ještě mám ŘP skp.C, prošlé papíry na vysokozdvih a na kytaru umím několik akordů...
2 reakcí na tento příspěvek Narcismus f jedné stopě
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě
verybusy píše: pokud je možné přenést 100% výkonu na jedno jediné kolo a je jedno na které,opravdu se nedá říct,že jsou pak poháněná přímo jednotlivá kola???Takže zase jen a jen trapné slovíčkaření,v principu měl Petr pravdu.
docela by mě fakt zajimalo, jak to funguje....jel jsem s tím několikrát a jednou jsme to zkoušeli natvrdo a nemůžu říct, že by to na mě působilo příjemně, měl jsem pocit, že ztrácím kontrolu, ale ono si to řešilo samo....je taky ten kluk z BMW (Horten), ten by nám to mohl vysvětlit...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě
PetrsVETR píše: máš to v PM, základ je stavební SŠ, pak ekonomie SŠ, VŠ a nakonec právo....bez červených diplomů, sorry....ještě bych chtěl dát Ph.D. v odlasti řízení vlastních a cizích zdrojů...ekonomie mě baví....taky mě baví jezdit, střílet, studovat, stříhat filmy atd....
ale už jsem to tady psal creckovi, ještě mám ŘP skp.C, prošlé papíry na vysokozdvih a na kytaru umím několik akordů...
Nemachruj,nebo se vytasím s houslema!!!!!
PetrsVETR píše: docela by mě fakt zajimalo, jak to funguje....jel jsem s tím několikrát a jednou jsme to zkoušeli natvrdo a nemůžu říct, že by to na mě působilo příjemně, měl jsem pocit, že ztrácím kontrolu, ale ono si to řešilo samo....je taky ten kluk z BMW (Horten), ten by nám to mohl vysvětlit...
Horten sice nestudoval Vysoké učení technické,ale myslím,že bude ten pravej na to,aby ti zprostředkoval nejen PR propagandu,ale i reálný zkušenosti. Já se nedostal při krátký jízdě k tomu,abych tuhle vymoženost využil...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě
verybusy píše: Tak mě napadá další,mimochodem už jednou položená otázka.Je nutné,aby někdo mohl být velmi dobrým pilotem,musel mít hluboké technické znalosti???U testovacích pilotů asi ano,tam to bude fungovat jako zpětná vazba pro inženýry,kteří naopak nemají požadované řidičské schopnosti.Pro běžné "piloty" si myslím,že je to zbytečné,pokud mají dostatek peněz na to,aby si zaplatili někoho,kdo tomu rozumí a odvede fundovanou práci.Tudíž samotný pilot může přestat myslet na technickou stránku věci a může se plně soustředit třeba na základní principy jízdy ve skupině a na to,jak nebýt nebezpečný sobě a svýmu okolí....
jsou super muzikanti, kteří neznaj noty.....a opačně, kdo zná noty neznamená, že dokáže složit muziku a pak ji dobře zahrát....někdy nedokáže ani hrát.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě
verybusy píše: Nemachruj,nebo se vytasím s houslema!!!!!
ty jsem nikdy nepochopil, kam mám dát prsty.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě
PetrsVETR píše: jsou super muzikanti, kteří neznaj noty.....a opačně, kdo zná noty neznamená, že dokáže složit muziku a pak ji dobře zahrát....někdy nedokáže ani hrát.....
Tak pro hraní to podmínka opravdu není,na druhou stranu bez znalosti not nic nesložíš,nebo tedy složíš,ale musíš mít někoho,kdo to zapíše.I když soudobá technika už tohleto v pohodě dokáže,pokud budeš improvizovat,tak ti to automaticky přepíše na osnovu.A to je ten pokrok!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě
PetrsVETR píše: ty jsem nikdy nepochopil, kam mám dát prsty.....
No jo,kytárový pražce tam chyběj,prostě to musíš slyšet...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě
verybusy píše: Tak pro hraní to podmínka opravdu není,na druhou stranu bez znalosti not nic nesložíš,nebo tedy složíš,ale musíš mít někoho,kdo to zapíše.I když soudobá technika už tohleto v pohodě dokáže,pokud budeš improvizovat,tak ti to automaticky přepíše na osnovu.A to je ten pokrok!!!
taky bych neuměl postavit auto nebo moto......ale umím říct, co se mi na autě nebo motu líbí a nemusí to být vždycky jeho barva....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě
PetrsVETR píše: taky bych neuměl postavit auto nebo moto......ale umím říct, co se mi na autě nebo motu líbí a nemusí to být vždycky jeho barva....
Tak řeknio Cheovi,on ti to postaví,myslím že bude levnej a precizní.
1 reakcí na tento příspěvek Narcismus f jedné stopě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě
PetrsVETR píše: Che je velkej teoretik, o š.kání si všechno přečetl, ale taky už to dvakrát dělal
To já bych ho zase moc nepodceňoval,bude to sukničkář,všechno ukecá,ohromí svou inteligencí a ještě má silnej žaludek,bude schopnej všeho!!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě
verybusy píše: To já bych ho zase moc nepodceňoval,bude to sukničkář,všechno ukecá,ohromí svou inteligencí a ještě má silnej žaludek,bude schopnej všeho!!!!
já nevím, tady založil pár vláken a většího šovinistu jsem neviděl....nevím kam až stoupá jeho oblíbenost...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě
PetrsVETR píše: já nevím, tady založil pár vláken a většího šovinistu jsem neviděl....nevím kam až stoupá jeho oblíbenost...
To je póza,jestli ovšem není skutečným šovinistou z nutnosti.
666S999 píše: FockeW...PLS, od kdy je giving-a-fuck rovno nule? Abych se připravil na nejhorší...nerad bych se dočkal vybafnutí zpoza rohu. To víš, už mám křížků jak CHE...třeba zítra vstanu, a už nevstane a bude GIVING-A-FUCK-OFF
no ale tam je buď setrvalý stav těsně nad nulou nebo pokud bys chtěl, tak se to limitně blíží nule. Nula to bude, až budeš opravdu off-tedy koukat na kytky zespod.
Pokud je ti 52 a neumíš moc anglicky, tak v tomto případě giving a fuck nebo to give a fuck nemá se šukáním nic společného Give a fuck UD.com , obrázek za tisíc slov:
pokud to byla ironie, tak se přiznávám, že moje rozlišovací schopnosti se už jen horší, krom toho ironie se v psaném projevu dává do uvozovek,vykřičník atd...
Naposledy editováno 07.03.2012 09:46:38
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě
PetrsVETR píše: docela by mě fakt zajimalo, jak to funguje....jel jsem s tím několikrát a jednou jsme to zkoušeli natvrdo a nemůžu říct, že by to na mě působilo příjemně, měl jsem pocit, že ztrácím kontrolu, ale ono si to řešilo samo....je taky ten kluk z BMW (Horten), ten by nám to mohl vysvětlit...
no neni to zadna extra veda... mezi predni a zadni napravou je elektronikou rizena lamelova spojka, tou to reguluje prenos momentu na predni/zadni napravu... na napravach uz sou klasicky otevreny diffy a prenos momentu je regulovanej pres brzdy - tzn kolo ktery ztraci trakci je pres ABS modul brzdeny....
rozvodovka s treci spojkou:
Naposledy editováno 07.03.2012 10:40:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě
assassin píše: no neni to zadna extra veda... mezi predni a zadni napravou je elektronikou rizena lamelova spojka, tou to reguluje prenos momentu na predni/zadni napravu... na napravach uz sou klasicky otevreny diffy a prenos momentu je regulovanej pres brzdy - tzn kolo ktery ztraci trakci je pres ABS modul brzdeny....
Aaaaaaa chyba... To co jsi popsal je klasický xDrive. Ale všechny X6 (mimo hybridu) a X5M mají navíc tzv. Dynamic Performance Control (DPC). A to funguje proaktivně. Takže na zadním vnějším kole přidává. Více méně to samé má Honda Legend na obou nápravách, ale chlapi z fabriky (tím myslím ty, kterým věřím) říkali, že to zkoušeli a že to na předku nemá smysl. No pak existuje tzv. Performance Control a ten opravdu pouze přibržďuje vnitřní kolo. DPC logicky funguje pouze pod plynem a to je na tom to krásné. Prostě přiletíš do zatáčky a když máš pocit, že se to začně hrnout přes čumák a že bys měl ubrat, tak dáš podlahu a koně moje hyjé
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě
assassin píše: no neni to zadna extra veda... mezi predni a zadni napravou je elektronikou rizena lamelova spojka, tou to reguluje prenos momentu na predni/zadni napravu... na napravach uz sou klasicky otevreny diffy a prenos momentu je regulovanej pres brzdy - tzn kolo ktery ztraci trakci je pres ABS modul brzdeny....
rozvodovka s treci spojkou:
potřebujeme vysvětlit Dynamic Performance Control.....už je tady Horten a on nám to vysvětlí....