kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
NP píše: Tifone> Multice nema otevirani nadrze stejnym klicem jako pri zapalovani? I hypos to tak mel takze kdyz jsem tankoval tak byl klic ve vicku
Multice ma bezklicek.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: Multice ma bezklicek.
Hele, toho jsem se u některých inzerátů docela bál. Jak to pak člověk nastartuje, když mu třeba náhodou někde dojde baterka v tý krabičce ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Hele, toho jsem se u některých inzerátů docela bál. Jak to pak člověk nastartuje, když mu třeba náhodou někde dojde baterka v tý krabičce ?
Nevím jak Multistrada, ale to bude podobný a je to jako v autě - v manuálu je vždy nějaké místo na motorce, kam klíč přiložíš a jednotka si načte imo kód i bez baterky v klíči. Horší je třeba to, že na zámek sedla potřebuješ klíč a už se mi 2x stalo, že jsem ho tam nechal a pak s tím jel. Zatím nevypad no... ale zrovna keyless na motorce bych úplně nepotřeboval
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Hele, toho jsem se u některých inzerátů docela bál. Jak to pak člověk nastartuje, když mu třeba náhodou někde dojde baterka v tý krabičce ?
Na nádrzi je tlacitko nouzového spoštění motorky. Odblokuješ to pomocí PINu který si sám zvolíš při normálním spuštěni. Celkem jednoduchý. Klidně někdy u kážu v praxi. Ale zatím jsem to nepotřeboval. A navíc nízký stav napětí v baterce klíčku se ti poměrně zavčas objeví na dispeji motorky.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 13.04.2020 21:51:59
Tifone> no přesně, zkušenost máme uplně stejnou.
Naposledy editováno 13.04.2020 21:56:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 13.04.2020 21:56:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
E: Bez klíčku neodjedeš
Naposledy editováno 13.04.2020 22:00:37
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
NP píše: Jako komfort to je, v aute to mam a je to fajn a auto hlasi jakmile opusti klic prostor kabiny, ocekaval bych ze podobne bude hlasit vzdaleni klice i motorka. Na gso jsem to ale nechtel, nejsem si jist jestli by se nedala nastartovat pres zesilovac signalu, pokud treba sedis nekde v restauraci
Ale takhle přesně se kradou auta.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: Attim> Ducati má jako doplněk elektromagnetické otvíraní nádrže. Ale tuším 250€ nebo tak nějak
VIdíš a ještě ti to prodaj za 250€ KTM má spínačku a víčko nádrže, jen to sedlo je furt mechanický. Jo a i zámek řízení je elektromagnet.
Takže jasně, asi je šance, že to takhle půjde ukrást snáz. I proto kdybych měl volbu, tak bych to nechtěl. Asi
Attim píše: VIdíš a ještě ti to prodaj za 250€ KTM má spínačku a víčko nádrže, jen to sedlo je furt mechanický. Jo a i zámek řízení je elektromagnet.
Takže jasně, asi je šance, že to takhle půjde ukrást snáz. I proto kdybych měl volbu, tak bych to nechtěl. Asi
Jj zámek řízení je taky elektromagnet. Na to jsem zapoměl