paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.11.2015 v 09:21 | Nahoru | #8101

strakon píše: Petta> 212 je prd



na bezbolestnou stačí daleko míň

JA-NE jde správnou cestou vynaložených peněž ... svody zkus od marvingu...
něco měl myslím na webu i Polášek

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.11.2015 v 09:23 | Nahoru | #8102
strakon> ja chodim 2kila len na ringu na hyperovy je to aj tak utrpenie to co je na tom pecka je krutak 105+ pri 4700ot/min to mozes mat aj super sport. tak ci tak com na 100 za 3s

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.11.2015 v 09:29 | Nahoru | #8103
t_freedom> dakujem za typ. rozmyslal som ze ci to nemusi byt nejaka sada ku koncovkam aby tam bol spravny kominovy efekt-vyplach..akurat ze Temignoni zvody sa uz v duc objednat nedaju..tak neviem

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

20.11.2015 v 09:53 | Nahoru | #8104
s tímhle motorem se dají dělat divy.. asi bych ještě počkal se svodama, nebo jen nahradil katalyzátor, tím kolenem, co jsem měl já. komplet svody bych dal až s vačkama od Kämna i se správnou jednotkou.. ale chtělo by to i výfuk 2-1, co se dává na stranu.. ty dva pod sedlem na tyhle úpravy nejsou vhodný. pak tam budeš mít 123 Nm a asi 118 koní.. to se pak pomodli před každou jízdou..

někdy mi můj HM chybí.. ten motor neměl chybu..

Naposledy editováno 20.11.2015 09:55:54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.11.2015 v 10:13 | Nahoru | #8105
Petta> kdyby byl nekdo schopen to pekne vytunit, sel bych do toho taky. Akorat nejak nemam cas ani chut ted shanet, hledat, koumat...ale bylo by to bozi

Milovníci Italských krásek

20.11.2015 v 10:13 | Nahoru | #8106
JA-NE > chce to hlavně vyhodit kat a dát tam mapu bez něj...
To jaký přesně svody není podle mě až tak důležitý. Důležitý je aby do toho lambda nekecala(ačkoli tohle je jen na close loop) a aby to bylo průchodnější na vyšší dávku paliva ...zbytek zajistí mapa a dobrý odladění vzduchu ...
Ta origo mapa drží ten motor dost chudej a to je pak právě ten největší rozdíl po přemapování

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

20.11.2015 v 10:38 | Nahoru | #8107
teraz je tam mapa co bola k vyfukom a taky viac otvoreny airbox. ked tomu spravne rozumiem k zvodom budem zas potrtebova inu ecu+ odladit na stolici? uff

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.11.2015 v 10:54 | Nahoru | #8108
JA-NE> Inů nie... jen přehrát.... sehnat mapu na otevřený svody a koncovky(třeba i víc map na otevřený svody)... a pak si pohrát se vzruchem...natrimovat volnoběh... a sladit podtlaky...
Ladění na brzdě je blbost protože s ECU nemůžeš nic moc měnit...jen přehraješ a uvidíš...

podle mě se to dá poladit i typem " nastavení - projedeš...povyprávíš...upraví se...a projedeš - povyprávíš a tak dokola ... není to zase taková věda...
Ono ladí se hlavně volnoběh... jak otevřeš klapky...tak to tam všechno teče jak do Macochy a řeší to mapa...
nejdůležitější je nastavit její průběh správně na otočení klapek - reset TPS

Naposledy editováno 20.11.2015 10:57:25

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

20.11.2015 v 11:01 | Nahoru | #8109
včera jsem objednával řemeny Dayco S4RS 41€ za jeden ... myslím že dobrá cena.... obchod zde

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.11.2015 v 11:17 | Nahoru | #8110

t_freedom píše: podle mě se to dá poladit i typem " nastavení - projedeš...povyprávíš...upraví se...a projedeš - povyprávíš a tak dokola ... není to zase taková věda...



taky sem si to dřív myslel, ale ve většině případů do končí tak že jezdíš na hodně bohatou směs. Naladíš to že to jede, ale nemůžeš tvrdit že je to tak správně.

Chce to buď brzdu, nebo lambdu a datalogging, ideálně na každej válec zvlášť.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.11.2015 v 11:22 | Nahoru | #8111
Stev> jo...bezesporu... ale ještě jsem neviděl zničenej motor bohatou směsí... myslím, že spíš naopak je tomu motoru líp...ohledně mazání a chlazení
Jakože bych z toho byl schopen ještě něco dostat, mě fakt nebere... mě prostě těch 130-140HP stačí...a to co se s 998mičkou stalo na spodku po přemapování, mě dokonale uspokojuje... startuje to, na volnoběch to jede jak bufík přesně bez vynechání...ve všech režimech to běží supr...žádnej propad... nic víc k životu nepotřebujeme... a vzhledem k tomu, že mám asi jedinýho Monstera ve čtyřventilu co má 60tkm... myslím, že to není špatné

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.11.2015 v 11:26 | Nahoru | #8112

JA-NE píše: teraz je tam mapa co bola k vyfukom a taky viac otvoreny airbox. ked tomu spravne rozumiem k zvodom budem zas potrtebova inu ecu+ odladit na stolici? uff



Ne, nová mapa není potřeba. Sice se jednotka dává nová, pokud vyhodíš kat, ale i tak zůstává 8% navýšení paliva jako u tý jednotky, co máš teď.
Mně to fungovalo dobře a i na ducati.ms to nedoporučují měnit, pokud máš už jinou než origoš.
Existují 4 jednotky:
originál
termignoni + airbox (8% paliva navíc)
termignoni + aibox + nahrazený katalyzátor svodem + odstraněná lambda (8% paliva navíc plus nějaká změna, ale není potřeba ji kupovat pokud máš druhou variantu)
termignoni + airbox + komplet svody + vačky (myslím 16% paliva navíc, nejsem si jistej plus to všechno ostatní)

čísla jednotek ještě někde najdu..

Už jsem si vzpomněl!! Nová ECU se dává (varianta 3) ne kvůli katu, ale protože odstraníš lambda sondu.
Ale i tak funguje ta tvoje (varianta 2) dobře i bez lambdy. Ta varianta 3 je prostě jen tahání peněz z lidí.
Lambdu jsem měl taky odstraněnou a měl jsem jednotku, co máš ty.
Takže bez obav, klidně tam dej celý svody, bude to ok.

Naposledy editováno 20.11.2015 11:34:34

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.11.2015 v 11:30 | Nahoru | #8113

DoktorARO píše: Petta> kdyby byl nekdo schopen to pekne vytunit, sel bych do toho taky. Akorat nejak nemam cas ani chut ted shanet, hledat, koumat...ale bylo by to bozi



No, já bych zase rád tunil, ale nemám co.. Tobě by už stačily jen vačky a ecu, setrvák a krátký svody s výfukem po straně..
To zase není tak moc práce.. Vačky i jednotku z Kämna, setrvák z TSS a pak ty svody a výfuk no..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.11.2015 v 11:36 | Nahoru | #8114

t_freedom píše: Stev> jo...bezesporu... ale ještě jsem neviděl zničenej motor bohatou směsí... myslím, že spíš naopak je tomu motoru líp...ohledně mazání a chlazení
Jakože bych z toho byl schopen ještě něco dostat, mě fakt nebere... mě prostě těch 130-140HP stačí...a to co se s 998mičkou stalo na spodku po přemapování, mě dokonale uspokojuje... startuje to, na volnoběch to jede jak bufík přesně bez vynechání...ve všech režimech to běží supr...žádnej propad... nic víc k životu nepotřebujeme... a vzhledem k tomu, že mám asi jedinýho Monstera ve čtyřventilu co má 60tkm... myslím, že to není špatné



to máš pravdu, akorát to zanáší svíčky který pak nemusej fungovat jak maj, ale pořád lepší než když je to moc chudý. Nicméně tam může bejt i rozdíl ve spotřebě třeba o 2 litry. Což samozřejmě není vyloženě podstatný, ale člověka potěší když jezdí za 7 a ne za 9 a ještě navíc to líp jede.

Já to zkusím přes lambdu doladit příští rok, protože chci lehce změnit airbox a asi vyměnit jehly.

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

20.11.2015 v 11:52 | Nahoru | #8115
este k tomu zotrvaku.. teraz je to ze brnk 8 brnk 8 brnk 8 rozumej 8000ot/min. leti to jak krava







inac zotrvak made in czech republic ( ze Petta ) akurat s Dukatí prirazkou vazi tak od oka asi 400g ten povodny ma 1000g urcite

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.11.2015 v 11:55 | Nahoru | #8116
JA-NE> celkem pekna vecicka, na kolik to prijde?setrvak, predpokladam olej, lepeni motoru, neco dalsiho?

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

20.11.2015 v 12:00 | Nahoru | #8117
2000 v TSS bez dokladu + ta práce, ale udělají ti to tam na počkaní.. práce asi 500,- myslím.. je to dobrá investice.
v Ducati 250,- euro normálně, milý JA-NE neposlechl strejdu Péťu a i když nevysolil 250,- euro, tak za 70,- to určitě nekoupil..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.11.2015 v 12:15 | Nahoru | #8118
t_freedom> nevím jak čtyřventil, já jsem v čr koupil Dayca na m9 (takže i pro Tebe na SS) kolem 4kil za oba

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

20.11.2015 v 12:26 | Nahoru | #8119
zdravim panove mam doma jedny riditka co nepotrebuji na monstra 796 a vic origo konicke a original blinkry na monstra 696 tak kdyby nekdo potreboval dohodneme a jeste original tankpad na nadrz se..


















1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.11.2015 v 12:35 | Nahoru | #8120

Lazyfucker píše: t_freedom> nevím jak čtyřventil, já jsem v čr koupil Dayca na m9 (takže i pro Tebe na SS) kolem 4kil za oba


tak věz ...že nebe a dudy... origo ducati 2200CZK řemen ...
Na SSku mám dayca za 360CZK

ten tvůj tady má za 22€ ...ne zase tak cenově daleko...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.11.2015 v 12:44 | Nahoru | #8121
t_freedom> me tehdy posílal odkaz lumír na nějaký autoservis co je držel skladem prostě skoro zdara auto dily cardo. no za ty love je možno je měnit aj ročně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.11.2015 v 12:45 | Nahoru | #8122
GeorgePanek> co za ty blinkřiska?

Milovníci Italských krásek

20.11.2015 v 12:56 | Nahoru | #8123
zotrvak 239,92€ ja som nenil aj celu spojku na komplet brzdovku a par okruzkov (netesnosti) jednym vrzom.. robota 145,80€ za vsetko cakom prask

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.11.2015 v 13:00 | Nahoru | #8124
Lazyfucker> nevim tak litr za vsechny ctyri?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.11.2015 v 13:13 | Nahoru | #8125
Petta> no sak.. no ehm. mnels pravdu bohuzial

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.11.2015 v 15:46 | Nahoru | #8126
JA-NE> měl bys poslouchat chytřejší kamarády

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.11.2015 v 16:00 | Nahoru | #8127
t_freedom> Šak ščuleky už to vým

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

20.11.2015 v 17:37 | Nahoru | #8128
Týýý voe, ta slovenština je teda lingvistickej poklad

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.11.2015 v 19:03 | Nahoru | #8129
Honzatuu> No tak supeeeeeeeer A kam jedeš???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.11.2015 v 19:33 | Nahoru | #8130
strakon> asi preto je kazdy rok zaradena medzi najtazsie jazyky na svete." co dedina to ine narecie.." v minulosti to zilo vela kmenov,asi pozostatok..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist