Téma: Elektromobil zadotujeme
 
17.10.2018 v 12:40
Tak jsem si precetl clanek co nam soudruzi v EU vymysleli a nestacim se divit.
Nevim jestli to v nasranosti chapu spatne , ale kdykoliv se objevi nejakej hacek tak v zapeti nasleduje slovo dotace.
Takze nebudou suroviny na LION baterie - zadotujeme ony se nekde najdou.
Nebude eletrika v miste spotreby zadotujeme ... baj woko se tam hazi cislama v radech 100vek mld EUR z nasich penez. Ja si tedy nepamatuju ze bych nekde v programu jakekoliv strany kandidujici do EU parlamentu cet' ze chteji resit prumernou spotrebu aut. Ani netusim kde k tomu berou mandat. Ale pomalu , ale jiste me to zacina srat nad unosnou mez.
Ale treba me nekdo vysvetli ze jsem troglodyt kterej nechape vyvoj a mam bejt vklidu ze nic strasnyho nehrozi

Blokovaní uživatelé: bill56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme

21.5.2019 v 01:29 | Nahoru | #781
Hornetyk> Pokud bys byl ... tvl to vubec netusim kdo to muze naridit, a chtel zitra v siti o 100% vetsi vykon , ano, uzil by sis ho asi .... to ti rekne RomanSS, setinu sekundy ? a pak dlouhy blackout

Sit ti bezne vyhodi dneska kdyz poradne zasviti slunce. Tyhle blackouty mame dnes bezneji nez pri bource.

Kdysi jsi sel na nocni a doufal ze nebude bourka, dneska jdes na ranni a doufas ze nebude oskar moc prat

Kdyz v Nemecku byla odstavka vetrnych elektraren , tak jsme jeli o nejakych 50-60 MWh vic

Instalovany vykon mas u nas nejakych necelych 300 , jedem cca 90 - 130, to se kazdou hodinu meni, ale my nejsme bezna elektrarna, jsme kombinovani s plynem, paru potrebujem pro vyrobu a nejen pro elektrinu , vytapime Ostravu a jine mesta atd...

Naposledy editováno 21.05.2019 01:47:43

1 reakcí na tento příspěvek Elektromobil zadotujeme

21.5.2019 v 06:51 | Nahoru | #782
Když sme schopný vyrobit tolik el.,tak proč špičky vykrejvame “dovozem el.?” S tou sítí je to jak velká pravda,když je potřeba další blok v Temelínu ?To jako aby bylo co odstavovat?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme

21.5.2019 v 07:12 | Nahoru | #783

Hornetyk píše: 1100Virago> A stejně pak narazíš na to, co jsem psal vejš. Gde ten proud vemeš ?
edit: a silnice s kolejnicema pod napětím stovek či tisíců voltů ?


Problém s proudem vznikne i při bateriovém pohonu. Troleje navíc částečně rovnou řeší problematiku přenosové soustavy.
A ty kolejnice takový problém nejsou, tohle přece funguje u vlaků a tramvají a na přejezdech se nehromadí mrtvoly

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme

21.5.2019 v 08:26 | Nahoru | #784
1100Virago> Neprijde ti trolej nebo nejaka kolejnice krapet problematicka. Auta nejezdej po kolejich a obvykle snima chces zajet nekam individualne.
Navic tramvajove troleje jsou nekde v 5ti metrech.
To uz me prijde resitelnejsi hlavne ve mestech kde popojizdej kolony udelat nejakou indukcni nabijecku ...ale chudaci kardiaci

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme

21.5.2019 v 08:27 | Nahoru | #785
Creck> V zadny prenosovy soustave ti nemuzou jet zdroje na 100 % , pak nemas cim vykryvat spicky.

Oprava: slunecni elektrarny muzou jet na 100% protoze tak rekl zeleny buh, taky jsou z toho vsichni strasne na vetvi.

(reakce na) Elektromobil zadotujeme

21.5.2019 v 08:59 | Nahoru | #786
gugo: Já nemám na mysli, že by troleje měly vést do každé prdele. Prostě hlavní frekventované tahy. Vozidla by pořád měla akumulátory, ale nepotřebovala by hromady nabíječek, dobíjela by se za jízdy a hlavně by to vyřešilo problémy s dojezdem.

Troleje nejsou jediná možnost. První tramvaje používaly napájecí kolejnici a taky to fungovalo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme

21.5.2019 v 11:57 | Nahoru | #787
zmulin> tak dalsi blok je treba, jelikoz je obrovska loby odstavit uhelne. Nic vic v tom nehledej.

Me treba neni jasne z ceho se JE jakozto ztratove elektrarny budou po odstaveni uhelnych platit.

Naposledy editováno 21.05.2019 12:00:57

(reakce na) Elektromobil zadotujeme

21.5.2019 v 14:25 | Nahoru | #788

gugo píše: Oprava: slunecni elektrarny muzou jet na 100% protoze tak rekl zeleny buh, taky jsou z toho vsichni strasne na vetvi.

Ak tomu správne rozumiem, tak slnečné nevedia vykrývať špičky už z princípu a potrebujú na to iné (napr. tepelné)...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme

21.5.2019 v 15:35 | Nahoru | #789
Creck> Bych řek,že ztrátový sou spíš stavby typu Dlouhý Stráně,než jádro..

(reakce na) Elektromobil zadotujeme

21.5.2019 v 16:32 | Nahoru | #790

zmulin píše: Creck> Bych řek,že ztrátový sou spíš stavby typu Dlouhý Stráně,než jádro..


Dlouhy strane nejsou postaveny pro tvoreni zisku, ale kvuli stabilite site. Je to takova rekneme expanzka el. site

(reakce na) Elektromobil zadotujeme

22.5.2019 v 07:10 | Nahoru | #791
zmulin> Vyroba z jadra je az 3x drazsi nez fosilni paliva. Trh v tomto odvetvi, ale samozrejme nerozhoduje.

Elektromobil zadotujeme

22.5.2019 v 07:13 | Nahoru | #792
Creck: ale to je hodne kapitalistickej pohled na problematiku, pokud ty elektrárny posuzujes jen z podle zisku...

1 reakcí na tento příspěvek Elektromobil zadotujeme

23.5.2019 v 12:50 | Nahoru | #793

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme

23.5.2019 v 13:22 | Nahoru | #794

puffybodie píše: Elektro je budoucnost. No jisteeeeeee !

Tesla se řítí do propasti. Její akcie se od začátku roku propadly o 40 procent



Akcie general motors za poslední měsíc klesly o 10%, za posledních pět dní dokonce o 4,87%. Znamená to snad že GM brzo krachne a s ním celý automobilový průmysl?

(reakce na) Elektromobil zadotujeme

23.5.2019 v 19:01 | Nahoru | #795
strecmen> tak ti uz meli krachnout davno , kdyby je nezachranila vlada

Elektromobil zadotujeme

23.5.2019 v 21:16 | Nahoru | #796
Depo motorek shori, prej od nabijecky, Tesly si chytaji taky jak se jim zachce a zdatne dohaneji Lamborghini a co ze to? Ze by vyvijeli stejne jako Boeing outsourcingem a levne za kazdou cenu?

Tesla Issues Software Update To Prevent Cars From Randomly Bursting Into Flames

Elektromobil zadotujeme

26.5.2019 v 12:28 | Nahoru | #797
Tak ten elektrozázrak od Adolfwagenu nedojel ani z Prahy do Brna Jak vidím,tak se člověk asi dost zapotí, než to někam má dojet

Z Prahy do Brna autem na baterky. Jedno nabití elektrickému golfu nestačilo

Elektromobil zadotujeme

29.5.2019 v 07:24 | Nahoru | #798
Fotovoltaická zvláštnost

aneb "kvalitni" struktura pro budouci elektro provoz vseho

Elektromobil zadotujeme

29.5.2019 v 08:26 | Nahoru | #799
hm, ja som projektoval zopár FVe, síce iba tak do 30kW, väčšinou rezidenčné, ale nepoddimenzovávalo sa nikdy nič. A najmä, keby aj navrhnem povedzme 4kW menič na 8kW panelov (čo by ma nikdy nenapadlo), tak istenie robím náležite podľa toho, to kto projektoval tie fotovoltiky? A kto tie projekty schvaloval?
celé je to nejaké divné

Alebo to šlo štýlom "Tady Franta odvedle z hospy vám tu elektrárnu zprovozní, loni mi dělal světlo na chlívku a funguje pořád"

Naposledy editováno 29.05.2019 08:28:45

1 reakcí na tento příspěvek Elektromobil zadotujeme

29.5.2019 v 12:00 | Nahoru | #800
Vzhledem k počtu solárních elektráren a alarmistickému tónu článku se dost divím, že už to všecko neshořelo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme

29.5.2019 v 13:53 | Nahoru | #801

volkswagen píše: Vzhledem k počtu solárních elektráren a alarmistickému tónu článku se dost divím, že už to všecko neshořelo.



me prijde trochu mimo misu ze se tam pise o poddimenzovanejch menicich a nasledne o horeni kabelu, to ma tak nejak pramalo spolecnyho.
Taky 10% nominalu me prijde celkem malo, ale vim prd, ja mam solarni clanek tak mozna v kalkulacce

(reakce na) Elektromobil zadotujeme

29.5.2019 v 14:05 | Nahoru | #802

gugo píše: me prijde trochu mimo misu ze se tam pise o poddimenzovanejch menicich a nasledne o horeni kabelu, to ma tak nejak pramalo spolecnyho.
Taky 10% nominalu me prijde celkem malo, ale vim prd, ja mam solarni clanek tak mozna v kalkulacce



Je to blbosť, bežne 200W panel ide naplno aj v našich podmienkach, nie iba na rovníku na poludnie jeden deň v roku. Naša firemná 6kW elektráreň ide v lete celé dni v rozmedzí 3-6kW.
Presne pozerám do projektu, že v meničoch je 3x2kW, v paneloch sú tri stringy po 2.4kW, takže "poddimenzované" je o 20%, nie o 90 ako sa v článku píše. Ale to je naša malá rezidenčná elektráreň. Ktovie aké zverstvá sa robia v tamtých projektoch za rádovo milióny eur? Tam je silná tlačenka aby čokoľvek prešlo cez úrady, kontroly, atď, v hre sú veľké peniaze a možno práve preto to dopadlo tým požiarom.

Ale tiež je pravda, že keď niekto chce napísať čo najviac hyperbolický článok, nezabrániš mu...

Naposledy editováno 29.05.2019 14:05:32

(reakce na) Elektromobil zadotujeme

29.5.2019 v 20:35 | Nahoru | #804

nemako píše: https://www.novinky.cz/auto/506071-tahle-tesla-najela-temer-tri-ctvrte-milionu-kilometru-zdaleka-neni-na-odpis.html


mno já Ti nevím..
srovnávat to s random oktáfkou nejde, je to tam jen pro zajímavost a stado..
navic Sko? to by se melo srovnavat s treba Skem od Mergla v rope a tim 7-9 ti pocetnim automatem, výbavou až po kokot, na stejne trase?

(reakce na) Elektromobil zadotujeme

29.5.2019 v 22:23 | Nahoru | #805
nemako> Nejpodstatnejsi cast je tam tato:

Baterii má vůz už třetí

Mnohem podstatnější z hlediska dlouhodobé životnosti elektromobilu je ovšem baterie – a tu má auto už třetí. První byla vyměněna po 312 tisících kilometrech, a to kvůli vnitřní nestabilitě, zapříčiněné příliš častým dobíjením na superchargerech, rychlonabíječkách značky Tesla.

Druhá baterie se poroučela v 521 tisících kilometrech, a to kvůli výrobní vadě. Třetí, která je v autě dosud, už v něm pracuje 203 tisíc kilometrů. Obě výměny baterie byly hrazeny Teslou v rámci záruky.



- aneb jeden z benefitu, rychlonabijecky zadelava na to, ze baterka odejde drive a jemne popsana "vnitrni nestabilita" jsou ty ruzne pozary a exploze Tesel

- druha baterie uz najela jen asi 2/3 toho co prvni, perlickou je ta vyrobni vada aneb nestability, pozary, exploze a vystupni kontrola asi taky nic moc ve fabrice

- to ze to Tesla menila na sebe je aby si udrzeli povest, takze to je "investice", ale i tyto veci vysvetluji to v jakem stavu jsou akcie Tesla a co Musk kolikrat mele za blbosti na burze

Elektromobil zadotujeme

25.6.2019 v 20:54 | Nahoru | #806
Že bych si na podzim zažádal o dotaci?

podnikatele-diky-dotacim-nakoupi-elektromobily-za-stamiliony

Půl mega by mi zůstalo v kapse ale když to nedostanu, co s tím krámem budu dělat?

1 reakcí na tento příspěvek Elektromobil zadotujeme

29.6.2019 v 21:52 | Nahoru | #807
To jsou hajzli...

Výjimka pro elektroauta spočívá v tom, že se nemusejí na rozdíl od aut na spalovací pohon řídit omezením rychlosti, zavedeným na části rakouských dálnic a rychlostních silnic kvůli snaze omezit množství škodlivin v ovzduší. Zatímco vozidla se spalovacími motory mohou na těchto úsecích vyvinout rychlost maximálně 100 km/hod, na což je upozorňuje i speciální značka, elektroautům je dovoleno jet až stotřicetikilometrovou rychlostí.

elekroauta-mohou-od-pondeli-v-rakousku-jezdit-rychleji-nez-bezna

(reakce na) Elektromobil zadotujeme

29.6.2019 v 22:15 | Nahoru | #808
maco> Temelin JA!

Elektromobil zadotujeme

1.8.2019 v 09:36 | Nahoru | #809
No tak uz vime jak donutej lidi v Nemecku aby jezdili na elektriku... to jsem zvedav jestl to u nas zkopirujou. Jestli ja pak neskoncim jako felixx budu si vyrabet mero

Elektromobil zadotujeme

1.8.2019 v 11:57 | Nahoru | #810
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist