globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
 
23.10.2008 v 19:01
Zajímalo by me jaký je rozdil mezi dvou a čtyř hrnkem...jak se na tom jede. Proste klady a zapory a tak...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

28.11.2008 v 12:30 | Nahoru | #751
GRASSEL> čuráku

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

28.11.2008 v 12:33 | Nahoru | #752

Petr-RSV>assassin>
Já mám teda zkušenost takovou, že v přímém srovnání na silnici jela moje téměř sériová (pouze výfuk, čip a filtr) úplně stejně jako K1 (na motor - podvozkově mnohem líp, bylo vidět, jak se s tím kámoš v zatáčkách trápí). Papírovýma hodnotama si jistý nejsem, ale zrovna ročník K1 nebyl oproti RSV 01 žádné peklo...Někde bych snad našel dobový srovnávací test, ve kterém to taky nebylo jednoznačné, která motorka je rychlejší.



nemam duvod se hadat, na RSV sem jel jen kousek a navic na pujcene, ale K1 sem mel, od 8tisic to proti TL byla raketa, budik ukazal 299 na kazde delsi rovince, vim ze RSV co se tacho rychlosti tyka min keca... ale netroufl bych si ani do soudu co se toho podvozku tyka, aspon pro obyc milli bez ohlinsu...

jinak ujeti/neujeti... ja sem se s trochou snahy taky po klikatejch cestach drzel kdyz si to gsxr vzal kamos a ja si nechal TL... ale jak se to trochu narovnalo videl jsem jen vzdalujici se bod v dali:)

papirovy hodnoty jsou u K1 tusim neco pres 160ps, 164? ... coz je proti 130/135 nebo kolik to je u RSV uz docela rozdil...

hmotnost tak nejak podobnej rozdil ve prospech GSXR

Naposledy editováno 28.11.2008 12:34:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

28.11.2008 v 12:41 | Nahoru | #753
[quote]assassin>Petr-RSV>assassin>

nemam duvod se hadat, na RSV sem jel jen kousek a navic na pujcene, ale K1 sem mel, od 8tisic to proti TL byla raketa, budik ukazal 299 na kazde delsi rovince, vim ze RSV co se tacho rychlosti tyka min keca... ale netroufl bych si ani do soudu co se toho podvozku tyka, aspon pro obyc milli bez ohlinsu...

no hele při srovnávákách se zjistilo že ohlins je na mille spíš vzhledová lahůdka než praktická. Ani ostřílení testovači žádnou výraznou změnu neshledaly a to samé i o r1 limited edition s ohlinsama.

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

28.11.2008 v 12:41 | Nahoru | #754

DaliboRR>GRASSEL> čuráku



děkuju zlato

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

28.11.2008 v 12:41 | Nahoru | #755
assassin> Stejne ti odpovi: "nenene" Je jasne ze 130PS 2V v živote nebude stihat 170PS 4V.Ani v tech zatackach,kroutak bude podobny a jak jsi psal,rovinka a je v trapu.

Naposledy editováno 28.11.2008 12:42:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

28.11.2008 v 13:07 | Nahoru | #756

GRASSEL>assassin>Petr-RSV>assassin>

nemam duvod se hadat, na RSV sem jel jen kousek a navic na pujcene, ale K1 sem mel, od 8tisic to proti TL byla raketa, budik ukazal 299 na kazde delsi rovince, vim ze RSV co se tacho rychlosti tyka min keca... ale netroufl bych si ani do soudu co se toho podvozku tyka, aspon pro obyc milli bez ohlinsu...

no hele při srovnávákách se zjistilo že ohlins je na mille spíš vzhledová lahůdka než praktická. Ani ostřílení testovači žádnou výraznou změnu neshledaly a to samé i o r1 limited edition s ohlinsama.



to nedokazu posoudit... na to nemam dost zkusenosti...

za sebe rikam ze gsxr1000 k1 ktere jsem mel v seriovem stavu bylo ve vsem o generaci lepsi nez moje TL, krome brzd, brzdi mi to lip...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

28.11.2008 v 13:39 | Nahoru | #757

assassin>GRASSEL>assassin>Petr-RSV>assassin>

nemam duvod se hadat, na RSV sem jel jen kousek a navic na pujcene, ale K1 sem mel, od 8tisic to proti TL byla raketa, budik ukazal 299 na kazde delsi rovince, vim ze RSV co se tacho rychlosti tyka min keca... ale netroufl bych si ani do soudu co se toho podvozku tyka, aspon pro obyc milli bez ohlinsu...

no hele při srovnávákách se zjistilo že ohlins je na mille spíš vzhledová lahůdka než praktická. Ani ostřílení testovači žádnou výraznou změnu neshledaly a to samé i o r1 limited edition s ohlinsama.

to nedokazu posoudit... na to nemam dost zkusenosti...

za sebe rikam ze gsxr1000 k1 ktere jsem mel v seriovem stavu bylo ve vsem o generaci lepsi nez moje TL, krome brzd, brzdi mi to lip...



no hele na tl jsem neměl možnost ject ale o eskovým tlku zrovna moc hezky o podvozku nemluvily (ale teď mluvím o testech, jak říkám nejel jsem na tom) naopak mille je podvozkově bomba (teď mluvím i o testech i o zkušenostech) GSXR má dobrej podvozek, to je bez debat. Navíc řada GSXR znamenala vždycky pojem v supersportech a já SUZUKI z japonců mám rád nejvíc a všude jí vychvaluju ale podvozkově se gsxr k1 milli nevyrovná ale myslím že to už poznají jen ty největší střelcy jako byl třeba Lelek ale ne my.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

28.11.2008 v 13:43 | Nahoru | #758

GRASSEL>assassin>GRASSEL>assassin>Petr-RSV>assassin>

nemam duvod se hadat, na RSV sem jel jen kousek a navic na pujcene, ale K1 sem mel, od 8tisic to proti TL byla raketa, budik ukazal 299 na kazde delsi rovince, vim ze RSV co se tacho rychlosti tyka min keca... ale netroufl bych si ani do soudu co se toho podvozku tyka, aspon pro obyc milli bez ohlinsu...

no hele při srovnávákách se zjistilo že ohlins je na mille spíš vzhledová lahůdka než praktická. Ani ostřílení testovači žádnou výraznou změnu neshledaly a to samé i o r1 limited edition s ohlinsama.

to nedokazu posoudit... na to nemam dost zkusenosti...

za sebe rikam ze gsxr1000 k1 ktere jsem mel v seriovem stavu bylo ve vsem o generaci lepsi nez moje TL, krome brzd, brzdi mi to lip...

no hele na tl jsem neměl možnost ject ale o eskovým tlku zrovna moc hezky o podvozku nemluvily (ale teď mluvím o testech, jak říkám nejel jsem na tom) naopak mille je podvozkově bomba (teď mluvím i o testech i o zkušenostech) GSXR má dobrej podvozek, to je bez debat. Navíc řada GSXR znamenala vždycky pojem v supersportech a já SUZUKI z japonců mám rád nejvíc a všude jí vychvaluju ale podvozkově se gsxr k1 milli nevyrovná ale myslím že to už poznají jen ty největší střelcy jako byl třeba Lelek ale ne my.



podvozek neresim, to neni to co me limituje, takovej pilot nejsem:) jinak to ze se ram a vidle u TLS krouti se rika... ale ja sem zamlada jezdil na gsx400, to melo ocel trubkovej ram, kroutilo se to 3x tolik a stejne sem jezdil rychlejs nez ted:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

28.11.2008 v 13:44 | Nahoru | #759
GRASSEL> No než ty určite... hlemýždi

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

28.11.2008 v 13:47 | Nahoru | #760

DaliboRR>GRASSEL> No než ty určite... hlemýždi



s tebou je ale sranda ty vyrtualní nekompromisní Firebikere [lol] [lol]

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

28.11.2008 v 13:53 | Nahoru | #761
S tebou taky ty teoretiku Hele v patek te vytocim a pak z toho pocitu ziju cely wejkend,tak mi to neber,hoj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

28.11.2008 v 13:53 | Nahoru | #762

assassin>GRASSEL>assassin>GRASSEL>assassin>Petr-RSV>assassin>

nemam duvod se hadat, na RSV sem jel jen kousek a navic na pujcene, ale K1 sem mel, od 8tisic to proti TL byla raketa, budik ukazal 299 na kazde delsi rovince, vim ze RSV co se tacho rychlosti tyka min keca... ale netroufl bych si ani do soudu co se toho podvozku tyka, aspon pro obyc milli bez ohlinsu...

no hele při srovnávákách se zjistilo že ohlins je na mille spíš vzhledová lahůdka než praktická. Ani ostřílení testovači žádnou výraznou změnu neshledaly a to samé i o r1 limited edition s ohlinsama.

to nedokazu posoudit... na to nemam dost zkusenosti...

za sebe rikam ze gsxr1000 k1 ktere jsem mel v seriovem stavu bylo ve vsem o generaci lepsi nez moje TL, krome brzd, brzdi mi to lip...

no hele na tl jsem neměl možnost ject ale o eskovým tlku zrovna moc hezky o podvozku nemluvily (ale teď mluvím o testech, jak říkám nejel jsem na tom) naopak mille je podvozkově bomba (teď mluvím i o testech i o zkušenostech) GSXR má dobrej podvozek, to je bez debat. Navíc řada GSXR znamenala vždycky pojem v supersportech a já SUZUKI z japonců mám rád nejvíc a všude jí vychvaluju ale podvozkově se gsxr k1 milli nevyrovná ale myslím že to už poznají jen ty největší střelcy jako byl třeba Lelek ale ne my.

podvozek neresim, to neni to co me limituje, takovej pilot nejsem:) jinak to ze se ram a vidle u TLS krouti se rika... ale ja sem zamlada jezdil na gsx400, to melo ocel trubkovej ram, kroutilo se to 3x tolik a stejne sem jezdil rychlejs nez ted:)



prostě srovnávat dobrej podvozek a hodně dobrej podvozek můžou už je ti nejlepší

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

28.11.2008 v 13:55 | Nahoru | #763

DaliboRR>S tebou taky ty teoretiku Hele v patek te vytocim a pak z toho pocitu ziju cely wejkend,tak mi to neber,hoj



jasně chlape, jen si posluž. Zbynďa to u tebe zkousne

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

28.11.2008 v 13:58 | Nahoru | #764
tak faj,mej se

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

28.11.2008 v 13:59 | Nahoru | #765

DaliboRR> tak faj,mej se



taky se umej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

28.11.2008 v 14:00 | Nahoru | #766

GRASSEL>assassin>GRASSEL>assassin>GRASSEL>assassin>Petr-RSV>assassin>

nemam duvod se hadat, na RSV sem jel jen kousek a navic na pujcene, ale K1 sem mel, od 8tisic to proti TL byla raketa, budik ukazal 299 na kazde delsi rovince, vim ze RSV co se tacho rychlosti tyka min keca... ale netroufl bych si ani do soudu co se toho podvozku tyka, aspon pro obyc milli bez ohlinsu...

no hele při srovnávákách se zjistilo že ohlins je na mille spíš vzhledová lahůdka než praktická. Ani ostřílení testovači žádnou výraznou změnu neshledaly a to samé i o r1 limited edition s ohlinsama.

to nedokazu posoudit... na to nemam dost zkusenosti...

za sebe rikam ze gsxr1000 k1 ktere jsem mel v seriovem stavu bylo ve vsem o generaci lepsi nez moje TL, krome brzd, brzdi mi to lip...

no hele na tl jsem neměl možnost ject ale o eskovým tlku zrovna moc hezky o podvozku nemluvily (ale teď mluvím o testech, jak říkám nejel jsem na tom) naopak mille je podvozkově bomba (teď mluvím i o testech i o zkušenostech) GSXR má dobrej podvozek, to je bez debat. Navíc řada GSXR znamenala vždycky pojem v supersportech a já SUZUKI z japonců mám rád nejvíc a všude jí vychvaluju ale podvozkově se gsxr k1 milli nevyrovná ale myslím že to už poznají jen ty největší střelcy jako byl třeba Lelek ale ne my.

podvozek neresim, to neni to co me limituje, takovej pilot nejsem:) jinak to ze se ram a vidle u TLS krouti se rika... ale ja sem zamlada jezdil na gsx400, to melo ocel trubkovej ram, kroutilo se to 3x tolik a stejne sem jezdil rychlejs nez ted:)

prostě srovnávat dobrej podvozek a hodně dobrej podvozek můžou už je ti nejlepší


zvlast kdyz dojem z podvozku dokazou zcela uplne zmenit pneumatiky:)

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

28.11.2008 v 14:01 | Nahoru | #767
Tak už jsem ty výkony našel -2001 modely RSV 126 koní na zadním kole a GSXR 143 koní... Na papíře je to rozdíl celkem velký, ale když vezmu v úvahu koncepci dvouvál/čtyřvál, tak to není taková hrůza. Nové japonské litry jsou na tom samozřejmě líp, s těmi můžem srovnávat leda Dukárnu, která srovnatelná je, ale díky svému vyššímu objemu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

28.11.2008 v 14:11 | Nahoru | #768

assassin>GRASSEL>assassin>GRASSEL>assassin>GRASSEL>assassin>Petr-RSV>assassin>

nemam duvod se hadat, na RSV sem jel jen kousek a navic na pujcene, ale K1 sem mel, od 8tisic to proti TL byla raketa, budik ukazal 299 na kazde delsi rovince, vim ze RSV co se tacho rychlosti tyka min keca... ale netroufl bych si ani do soudu co se toho podvozku tyka, aspon pro obyc milli bez ohlinsu...

no hele při srovnávákách se zjistilo že ohlins je na mille spíš vzhledová lahůdka než praktická. Ani ostřílení testovači žádnou výraznou změnu neshledaly a to samé i o r1 limited edition s ohlinsama.

to nedokazu posoudit... na to nemam dost zkusenosti...

za sebe rikam ze gsxr1000 k1 ktere jsem mel v seriovem stavu bylo ve vsem o generaci lepsi nez moje TL, krome brzd, brzdi mi to lip...

no hele na tl jsem neměl možnost ject ale o eskovým tlku zrovna moc hezky o podvozku nemluvily (ale teď mluvím o testech, jak říkám nejel jsem na tom) naopak mille je podvozkově bomba (teď mluvím i o testech i o zkušenostech) GSXR má dobrej podvozek, to je bez debat. Navíc řada GSXR znamenala vždycky pojem v supersportech a já SUZUKI z japonců mám rád nejvíc a všude jí vychvaluju ale podvozkově se gsxr k1 milli nevyrovná ale myslím že to už poznají jen ty největší střelcy jako byl třeba Lelek ale ne my.

podvozek neresim, to neni to co me limituje, takovej pilot nejsem:) jinak to ze se ram a vidle u TLS krouti se rika... ale ja sem zamlada jezdil na gsx400, to melo ocel trubkovej ram, kroutilo se to 3x tolik a stejne sem jezdil rychlejs nez ted:)

prostě srovnávat dobrej podvozek a hodně dobrej podvozek můžou už je ti nejlepší
zvlast kdyz dojem z podvozku dokazou zcela uplne zmenit pneumatiky:)



jj, předsedo. Guma je základ, u některejch motorek nestíhá podvozek gumu a někdy guma podvozek ale když se to sladí tak je to super.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

28.11.2008 v 14:12 | Nahoru | #769

GRASSEL>assassin>GRASSEL>assassin>GRASSEL>assassin>GRASSEL>assassin>Petr-RSV>assassin>

nemam duvod se hadat, na RSV sem jel jen kousek a navic na pujcene, ale K1 sem mel, od 8tisic to proti TL byla raketa, budik ukazal 299 na kazde delsi rovince, vim ze RSV co se tacho rychlosti tyka min keca... ale netroufl bych si ani do soudu co se toho podvozku tyka, aspon pro obyc milli bez ohlinsu...

no hele při srovnávákách se zjistilo že ohlins je na mille spíš vzhledová lahůdka než praktická. Ani ostřílení testovači žádnou výraznou změnu neshledaly a to samé i o r1 limited edition s ohlinsama.

to nedokazu posoudit... na to nemam dost zkusenosti...

za sebe rikam ze gsxr1000 k1 ktere jsem mel v seriovem stavu bylo ve vsem o generaci lepsi nez moje TL, krome brzd, brzdi mi to lip...

no hele na tl jsem neměl možnost ject ale o eskovým tlku zrovna moc hezky o podvozku nemluvily (ale teď mluvím o testech, jak říkám nejel jsem na tom) naopak mille je podvozkově bomba (teď mluvím i o testech i o zkušenostech) GSXR má dobrej podvozek, to je bez debat. Navíc řada GSXR znamenala vždycky pojem v supersportech a já SUZUKI z japonců mám rád nejvíc a všude jí vychvaluju ale podvozkově se gsxr k1 milli nevyrovná ale myslím že to už poznají jen ty největší střelcy jako byl třeba Lelek ale ne my.

podvozek neresim, to neni to co me limituje, takovej pilot nejsem:) jinak to ze se ram a vidle u TLS krouti se rika... ale ja sem zamlada jezdil na gsx400, to melo ocel trubkovej ram, kroutilo se to 3x tolik a stejne sem jezdil rychlejs nez ted:)

prostě srovnávat dobrej podvozek a hodně dobrej podvozek můžou už je ti nejlepší
zvlast kdyz dojem z podvozku dokazou zcela uplne zmenit pneumatiky:)

jj, předsedo. Guma je základ, u některejch motorek nestíhá podvozek gumu a někdy guma podvozek ale když se to sladí tak je to super.



ja mam prevazne problemy s tou soucastkou mezi sedlem a riditkama:)

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

28.11.2008 v 14:14 | Nahoru | #770
[quote]assassin>GRASSEL>assassin>GRASSEL>assassin>GRASSEL>assassin>GRASSEL>ja mam prevazne problemy s tou soucastkou mezi sedlem a riditkama:)

ta nádrž je pěkná svině když je prázdná viď

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

28.11.2008 v 17:08 | Nahoru | #771

Petr-RSV>Tak už jsem ty výkony našel -2001 modely RSV 126 koní na zadním kole a GSXR 143 koní... Na papíře je to rozdíl celkem velký, ale když vezmu v úvahu koncepci dvouvál/čtyřvál, tak to není taková hrůza. Nové japonské litry jsou na tom samozřejmě líp, s těmi můžem srovnávat leda Dukárnu, která srovnatelná je, ale díky svému vyššímu objemu.



Tak s tím souhlasím,podle me naprosto presné

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

28.11.2008 v 17:24 | Nahoru | #772
DaliboRR> 4V, prosim tě co toje? to jako že máš jen 4 ventily?

zkratku 2V tzn. dvouválec s uspořádáním válců do V chápu, ale 4V u blajda, to mi prostě nejde do hlavy

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

28.11.2008 v 17:43 | Nahoru | #773
JAkej kroutak ma treba SV1000???

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

28.11.2008 v 17:47 | Nahoru | #774
Hejnoptaku: kolem 100nm jako vsechny litry ... plus minus, on tak nejak primo zavisi na objemu totiz...

Naposledy editováno 28.11.2008 17:47:22

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

28.11.2008 v 17:54 | Nahoru | #775

assassin>Hejnoptaku: kolem 100nm jako vsechny litry ... plus minus, on tak nejak primo zavisi na objemu totiz...


To zas neni tolik, urite budou lehci nez to moje, ale zas tam mam 125 Nm + vykon nahore, takze to nebude nic tak brutalniho, jak to vsichni popisujou. Dejme tomu, ze to potahne uz ve dvou tisicich, ale ctyrvalec poleze rychlejs do otacek.
Me se obcas libi ten zvuk, ale ta jizda na dvovalci "zatim" nic moc.

2 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

28.11.2008 v 18:01 | Nahoru | #776
Hejnoptaku: jj 11ka bude mit samo o tech 100ccm vetsi kroutak.. potom zalezi na konstrukci do jakejch otacek si ho dokaze "udrzet" tim pak leze nahoru vykon... jinak se ze stejneho objemu nic navic dostat neda (pri atmosferickem tlaku)...

brutalni a brutalni, to je relativni pojem:) me treba nejbrutalnejsi prijde ostra MX dvaca ....

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

28.11.2008 v 18:06 | Nahoru | #777

assassin>Hejnoptaku: jj 11ka bude mit samo o tech 100ccm vetsi kroutak.. potom zalezi na konstrukci do jakejch otacek si ho dokaze "udrzet" tim pak leze nahoru vykon... jinak se ze stejneho objemu nic navic dostat neda (pri atmosferickem tlaku)...

brutalni a brutalni, to je relativni pojem:) me treba nejbrutalnejsi prijde ostra MX dvaca ....


Ja vim, jenze on ti jen tak nekdo silnou masinu nepujci a taky je mi blby si nekomu rict. Ja bych Blacka taky nepujcil jen tak nekomu. Vlastne ho ridila jen Karli , takze ted uz to muzu pujcit kazdymu....

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

28.11.2008 v 18:13 | Nahoru | #778
ja od te doby co jsem si pujcenou motorku "koupil" (rozsekal) tak uz si nejak nic ani nepujcuju:)

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

28.11.2008 v 20:07 | Nahoru | #779

assassin>Hejnoptaku: jj 11ka bude mit samo o tech 100ccm vetsi kroutak.. potom zalezi na konstrukci do jakejch otacek si ho dokaze "udrzet" tim pak leze nahoru vykon... jinak se ze stejneho objemu nic navic dostat neda (pri atmosferickem tlaku)...

brutalni a brutalni, to je relativni pojem:) me treba nejbrutalnejsi prijde ostra MX dvaca ....



Jojojo,takže už je to jasný>musim TL převrtat abych byl spokojenej:)...hele assassine ty už si taky pořid tu brzdu at nám tady všem můžeš začít ladit bajky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

29.11.2008 v 13:20 | Nahoru | #780

toranaga>DaliboRR> 4V, prosim tě co toje? to jako že máš jen 4 ventily?

zkratku 2V tzn. dvouválec s uspořádáním válců do V chápu, ale 4V u blajda, to mi prostě nejde do hlavy



Jses tady novej nebo co? Proc jsi to nenapsal uz kdyz F.i.s.h.men zalozil 23.10. tohle tema? Si precti nazev tematu.

Naposledy editováno 29.11.2008 13:21:40
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist