2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Mne to bere asi 0,3L na 1000km. Takze asi v norme...
Naposledy editováno 25.03.2014 10:23:16
SVSkritek píše: FiZzeR> Ok, díky. Akorat premyslim, jestli ten olej taky objednat jen tak z netu. Asi jo...
Speedy mi doporučil ten zelenej koncernovej... norma chf11s. Koukal jsem do ETK, že někdy během času byl ATF DEXRON III nahrazenej tímhle, takže je to fabrikou posvěcený, akorát se musí fakt důkladně vypustit ten starej a při tý příležitosti je dobrý vyčistit ten filtr nefiltr a vyměnit sponky na hadicích u nádobky.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
SVSkritek píše:
Mne to bere asi 0,3L na 1000km. Takze asi v norme...
M52/54?
Já to nechápu, mně to někdy třeba 800 km neveme nic, a pak na 200 km dolejvám litr. A nemyslim si, že by to byla chyba měření
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: M52/54?
Já to nechápu, mně to někdy třeba 800 km neveme nic, a pak na 200 km dolejvám litr. A nemyslim si, že by to byla chyba měření
Pockej motorovej olej nebo to servo ?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: M52/54?
Já to nechápu, mně to někdy třeba 800 km neveme nic, a pak na 200 km dolejvám litr. A nemyslim si, že by to byla chyba měření
M54. Se to zlepsilo, kdyz jsme utesnili domek . Trochu mi prijde, ze po startu to smrdi olejem z vyfuku, ale separator by mel byt pry novy...
Ty svorky na hadice serva mas nejake universal, nebo origo podle ETK ?
Naposledy editováno 25.03.2014 11:12:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: Creck> Motorovej, servo drží. Ačkoli mám teda slintanec na každý straně hřebenu, těžko říct jestli chčije hřeben nebo to tam jen stejká odněkud jinud... Už nevim co přetěsňovat a furt to slintá... ale momentálně pod autem žádný louže, takže už se nestresuju
..JE NĚKDE FOTO TOHO TVÉHA AUTA..MĚ BY ZAJÍMALO JAK VYPADÁ!
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
SVSkritek píše: M54. Se to zlepsilo, kdyz jsme utesnili domek . Trochu mi prijde, ze po startu to smrdi olejem z vyfuku, ale separator by mel byt pry novy...
Ty svorky na hadice serva mas nejake universal, nebo origo podle ETK ?
Domek jsem taky přetěsnil (zbytečně, chcalo to z víčka filtru nakonec), separátor jsem zrušil uplně, mám tam catch tank. Kterej catchuje akorát vlhkost z motoru, olej tam neni.
Svorky na hadice jsou ty šřoubovací z OBI, ty oem jsou naprd.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
jEkOt píše: bychom mohli udělat soutěž, komu to sere víc oleje Já minulej týden dolíval 2litry a stále to bylo málo
E36 M50B20 se skoro sedmi sty na hrbu (né tak na budíkách, klasika) mi brala 3 deci /1000, z toho půl deci skončilo vždycky v OCT.
Asi nám tam někdo zákeřně v noci namontoval wankela
Naposledy editováno 25.03.2014 11:28:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: fizzer: no z toho sem taky tak trosku rozcarovanej, vsichni tvrdi ze m52 nezraly olej vubec, ja tak litr az dva na vymenu....
Mě bere m52 minimálně.. převážně dálnice a delší štreky tedy.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše:
Hele jako bys videl me kdyz si nekdo koupi auto s nalitanyma 200k a vice
a zadne flame !
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: E36 M50B20 se skoro sedmi sty na hrbu (né tak na budíkách, klasika) mi brala 3 deci /1000, z toho půl deci skončilo vždycky v OCT.
Asi nám tam někdo zákeřně v noci namontoval wankela
To já ani nemůžu zjistit kolik si bere motor, prt to sere všude okolo Sere to víkem ventilů a určitě ještě někdě, vana je zespodu celá od oleje, a je to čím dál tím horší, jsem zvědavej kolik vypláznu za přetěstění...M52B28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Creck píše: Hele jako bys videl me kdyz si nekdo koupi auto s nalitanyma 200k a vice
a zadne flame !
Furt lepší, než si za stejný prachy koupit dvouletou Dacii Logan
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: Furt lepší, než si za stejný prachy koupit dvouletou Dacii Logan
Tak to urcite, ono cokoliv co jen vzdalene smrdi Francii je tragedie
Ted jsem se projel v nove 207 za nejakych 450 k a hned jsem vedel proc jsem koupil BMW.
Nechapu jak nekdo dokaze za ty pazouty, megany a pdb. kraksny vyhodit takove penize
Slapnes na plyn nic se nedeje, volant jakobys ani necitil rizeni, nic hnus velebnosti.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
PetrXX píše: Mě bere m52 minimálně.. převážně dálnice a delší štreky tedy.
no ja prevazne mesto a streky do 20km... jednou za tyden dve cesty 120km v kuse...
jako litr dva na 12tis km je mi sumak, spis jen jestli to neni znamka ze se v m52 deje neco co se dit nema....