Říká se. že vlastní zkušenost je k nezaplacení, tak se zeptám zkušenějších, kdo si nechával dělat pancéřové brzdové hadice a u jakého výrobce? I když si to nechci přiznat blíží se období relativního klidu a rád bych si nechal ty hadice přes zimu vyrobit.
A když jsem se v těch dotazech - jaký brzdový destičky jste dali na nejkrásnější mašinu všech dob Díky všem za tipy a případné rady. Tak ať to všem jezdí a těším se až vás zase uvidím.
U přední brzdy nezapomeň objednat ještě T kus.
Jirka
1 reakcí na tento příspěvek Technické záležitosti, poradna, tipy
Zajímalo by mne, jestli měl někdo závadu, nebo problém na palivovém čerpadle.
Ptám se proto, že v USA to mají kolegové Raideristi dost často, konkrétně prasklý obal.
Přitom nezáleží na roku výroby. Je jich opravdu hodně a nejvíc se to projevuje okolo 30.000 mil......to už mám a vše OK
Při stížnostech v Yamaze , proč neudělají svolávačku se vykrucují že o tom ještě neslyšeli
Díky za info a mějte se jak chcete
Raiderům ZDAR
Řešení je nové nebo zánovní čerpadlo (nebo stačí pouze ta plastová nádobka, čerpadlo samotné je OK).
Obal i s čerpadlem se dá sehnat cca. za 2 tisíce jeté.
Jirka
Naposledy editováno 13.11.2017 12:08:41
Naposledy editováno 13.11.2017 14:07:40
nazdar vospolok.
Ako Palino písal, túto sezonu som jazdil s Shark Evo One. Prilba je pre mňa velký posun do luksusu, je tichšia a hlavne je variabilná. Čo oceňujem najviac.
S otváraním som mal trošku starosť, no skúsený borec zo Šumperku mi trošku poradil a hold mal pravdu.
Vrchné tesnenie plexi je tak prilnavé, že sa to prejavuje sťaženým otváraním plexi.
Riešenie : treba toto tesnenie na tenko namazať silikónovou vazelínkou a problém sa odstránil.
Čiže znovu platí ,, dobrá rada kamaráta nad všetky prachy ,,
Držte si
nazdar, dostalo sa mi pod ruky, tak si hovorím, že ti to sem zavesím. A ono to tu už nieje.
Pochvál sa ako si to dal.
Ja som našiel toto:
https://es.aliexpres....99999999.270.rdogGG
https://es.aliexpres...15e1337bdc&tpp=1