kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
sejrac píše: Já jsem ji minul asi o 5 let. To jsi na tom asi věkově podobně jako já, tak to přemejšlíš brzo o "důchodu" . Já se hodlám strahat prací až do bezvědomí
Z Ruštiny jsem maturoval.
A co se prace týka - jsem na tom podobně
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Monstera 1200 standard nebo S jedině po FL, teda 2017+. Dost věcí se tam měnilo, motor byl změněn tak, že téměř odpovídá 1200R (zvětšená sací hrdla, jiné výfuky a něco dalšího, to už si nepamatuju), dále nová elektronika včetně cornering ABS a různých možností nastavení ABS, AWC a DTC, dále tam je QS (tady už jen tuším, že u modelu S je v základu). Změny ale byly i na chassis, zejména ty otravné společné stupačky pro řidiče a spolujezdce byly odstraněny a jsou oddělené, jiná nádrž a asi i podsedlák, kratší rozvor. Zlepšila se tím údajně ergonomie - já nevím, na před FL jsem nejel, až na 2017 S verzi a stejně mi ergonomie nesedla - to je ale individuální.
1200R je pořád trochu odlišná (motor je trochu jiný, nižší hmotnost), ale tady nevím přesně detail, páč mě odradila cena, tak jsem to už neřešil. Kdybych po tom šel znovu, tak 1200S po FL by byla správná cesta. Mimochodem, 1200R nemá QS (což teda nechápu).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Vyzkoušíš?
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Attim:Hae já měl za to,ze eRko má QS,ale jen jedním směrem ?
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Ja z ruštiny taky maturoval
Takze jsi taky starej vocas
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Ve školenich na podvozky ma skoro 100k a nic nevim
No a? Spoustě "odborníků" to žádnej problém nedělá Není důležitý něco umět, důležitý je umět to (nic) prodat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 22.01.2020 09:50:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: Sonicek> Před časem jsem to měl dost nastudovaný, než jsem teda koupil SD
Monstera 1200 standard nebo S jedině po FL, teda 2017+. Dost věcí se tam měnilo, motor byl změněn tak, že téměř odpovídá 1200R (zvětšená sací hrdla, jiné výfuky a něco dalšího, to už si nepamatuju), dále nová elektronika včetně cornering ABS a různých možností nastavení ABS, AWC a DTC, dále tam je QS (tady už jen tuším, že u modelu S je v základu). Změny ale byly i na chassis, zejména ty otravné společné stupačky pro řidiče a spolujezdce byly odstraněny a jsou oddělené, jiná nádrž a asi i podsedlák, kratší rozvor. Zlepšila se tím údajně ergonomie - já nevím, na před FL jsem nejel, až na 2017 S verzi a stejně mi ergonomie nesedla - to je ale individuální.
1200R je pořád trochu odlišná (motor je trochu jiný, nižší hmotnost), ale tady nevím přesně detail, páč mě odradila cena, tak jsem to už neřešil. Kdybych po tom šel znovu, tak 1200S po FL by byla správná cesta. Mimochodem, 1200R nemá QS (což teda nechápu).
Díky za info, každopádně pokud bych kupoval tak asi jeden z prvních ročníků, teda za předpokladu, že nekoupím SD (gen.1, GT gen1) třeba co jsem koukal v zahraničí, tak když se zaměřím na model S, tak od roku 14-19, je cca. 4-5 variant dle výkonu, resp. pokud byl upraven motor v roce 17, tak proč je jinej výkon u 15 a 16...je to dáno emisema? Každopádně díky za info :)
4 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: FiZzeR> jo, trošku by vošmrdlal šroubky, trošku pootočil nalevo, nebo napravo, nalepil samolepku Andreani, spousta lidí by stejně poznala hovno a vyděláno
Jo, presne tohle me sralo na odbornicich, proto jsem potreboval zjistit jak to s tou podvozkovou magii je. Ono ti z toho vyjde zhruba to co pises, ale aspon uz vis proc to tak je
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Sonicek píše: Díky za info, každopádně pokud bych kupoval tak asi jeden z prvních ročníků, teda za předpokladu, že nekoupím SD (gen.1, GT gen1) třeba co jsem koukal v zahraničí, tak když se zaměřím na model S, tak od roku 14-19, je cca. 4-5 variant dle výkonu, resp. pokud byl upraven motor v roce 17, tak proč je jinej výkon u 15 a 16...je to dáno emisema? Každopádně díky za info :)
Protoze Ducati udava jinej vykon v technicaku a jinej na netu. Do faceliftu 145 koni, v TP bude tak 141 si myslim..
Kdyz do toho zatahnes facelift, mas 4 varianty v inzeratech.